-
Content Count
291 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Melo
-
Rovaniemi, Finland
Melo replied to nanad's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Μπράβο Νανα ! Καλώς ορίσατε, να είστε πάντα καλά και κράτα μόνο αυτά ! -
Μπράβο ρε Κορν , Συγχαρητήρια σε σένα και στην γυναίκα σου !Να σας ζήσει και να τον δείτε όπως αγαπάτε !!!
-
Ωραίο παράδειγμα !!! ΑΥΤΑ π.χ. μην τα πάρεις, γιατί δεν έχουν υποκάναλα !
-
Αυτό που θα ζητήσεις θα είναι pmr που θα διαθέτει και υποκάναλα. Εγώ παραλίγο να την πατήσω, όταν αγόρασα κάποια πανέμορφα και μικρούλια pmrακια και όταν άνοιξα την συσκευασία είδα ότι είχε μόνο τα κύρια κανάλια και δεν είχε υποκάναλα (πάλι καλά που δέχθηκε και τα πήρε πίσω). Από εκεί και πέρα θα είναι δικιά σου επιλογή το αν θα πάρεις αδιάβροχα, αν έχει φορτιστές με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, αν θα είναι σετ τον 2 και όχι 1 κ.λ.π., κ.λ.π.
-
Αν δεν υπήρχε ζήλεια, θα πήγανε και χαμένο το ποστ με τις φωτογραφίες ! Όλοι ζηλεύουμε (με καλό πάντα τρόπο ) τις χιονοκάταστάσεις που παίζονται τώρα στο Βορρά, μέχρι να έρθει και η σειρά μας !
-
Θεωρώ ότι το σβήσιμο του ποστ μου, όπως και στο ποστ του dipanou, είναι μια καθαρά φασιστική, ναζιστική, εθνικιστική, κίνηση από τους μοντερέιτορ του φορουμ ! __________________________________________________________________ Γενικά προς όλους τους μετέχοντες σε αυτό το thread: 1) ΟΛΑ ΤΑ POSTS ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΑΤΑ. Ο μόνος λόγος που έμεινε το thread αόρατο για μερικές ώρες,ήταν ώστε το moderating team να εξετάσει την αφαίρεση χαρακτηρισμών και σε καμία περίπτωση να μεταβάλλει το οτιδήποτε από τις θέσεις/ερωτήσεις/ιδέες των συμμετεχόντων. ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΒΗΣΤΗΚΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ,ΠΕΡΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΩΝ,ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΙΚΙΕΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ,Moderating team
-
Το ποστ αυτό δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν σε site χιονοδρομίας ! Υπάρχει και το φορουμ του 902 άμα θέλετε !
-
Μπράβο σας παιδιά ! Να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι !!!
-
Τα συγκεκριμένα είναι και για τα αγοράκια του συλλόγου !
-
Χρόνια πολλά και με υγεία !
-
Αν υπάρχει τέτοια ματαιοδοξία από τον Μακαλουκι βράστα χειμώνα θα έχουμε !
-
Καλώς ήρθες και από μένα ! Και μου είσαι και χρήσιμος μιας και έχω Ε9 και εγώ στην Κοζάνη, λόγο μισής μου καταγωγής, για να έχω κανέναν να τον τραβάω στα Χ.Κ όταν θα ανεβαίνω επάνω !
-
Για ρίξε και μια ματιά εδώ πριν αγοράσεις ! https://www.skiclub.co.uk/skiclub/eskishop/...Snowsports+DVDs Έχω κάνει κάποιες αγορές και έμεινα αρκετά ικανοποιημένος, συμπεριλαμβανόμενης και της σειράς του Warren Miller!
-
Χρονια πολλα και απο μενα, σε ολους τους εορταζοντες !
-
Κάτι σε τέτοιο εννοείς ?
-
ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ PAINTBALL?????
Melo replied to Γιωργος Πατσιος's topic in Άλλα αθλήματα
It’s just a game! Δεν χρειάζεται να αναλύουμε την κάθε μας απόλαυση είτε κρατάμε νεροπίστολα, είτε κρατάμε ρακέτα ! Είναι ένα παιχνίδι που όπως όλα, υπάρχει νικητής υπάρχει και χαμένος !Το αποτέλεσμα είναι ότι όλοι περάσαμε καλά ! Με την ίδια λογική θα πρέπει να νοιώθουμε τύψεις για κάθε φορά που τρώμε, όταν τα αραπάκια στην Αφρική πεινάνε ! 80 Με κάθε σεβασμό στις απόψεις του καθένα, πάντως ! -
ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ PAINTBALL?????
Melo replied to Γιωργος Πατσιος's topic in Άλλα αθλήματα
Ωραία παιδιά, κάθε απόγευμα να ξεκινήσετε την προπόνηση, όπως ο τύπος στο παρακάτω βιντεάκι μέχρι την επόμενη συνάντηση! http://www.youtube.com/watch?v=-N3Bp00PwQE&NR=1 -
ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ PAINTBALL?????
Melo replied to Γιωργος Πατσιος's topic in Άλλα αθλήματα
ΘΕΟΣ !!! Όλα τα λεφτά αυτή η φάση ! Ρε σεις ! Κάποιος από τους πράσινους τραβούσε και βιδεάκι ongun ! Θα βάλει κανένα ποστ ? -
Αυτό ισχύει κανονικότατα ! Και δεν επιτρεπότανε η πρόσβαση στον Υμηττό σε κανέναν μετά της 19:00 ώρα το απόγευμα ! Με τον αέρα που είχε η ζημιά έγινε μέσα σε 10 Λεπτά ! Το για γέλια δεν κατάλαβα, που θες να το κολλήσεις και τι ακριβώς μας αξίζει?
-
ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ PAINTBALL?????
Melo replied to Γιωργος Πατσιος's topic in Άλλα αθλήματα
MISSION - ACCOMPLISHED !!! -
Χρόνια πολλά συνονόματε ! Να τα εκατοστίσεις
-
ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ PAINTBALL?????
Melo replied to Γιωργος Πατσιος's topic in Άλλα αθλήματα
Δεν θέλω να βλέπω λιποταξίες ! Ps:Το πρωί της Δευτέρας ο fotski, στην αναφορά ! 10Φ από μένα! -
Νο comments !
-
Σε αυτό δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ! Αλλά δεν πρόκειται να πάρω πότε, ως αξιόπιστη πηγή ένα φόρουμ, πού αν δώσεις 1€ σε όποιον από τους παπάρες γράφουν εκεί μέσα, θα τρέχαν κατευθείαν να βάλουν φωτιά, σε όποιο βουνό γουστάρεις !
