-
Content Count
5,783 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
56
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by Turms
-
κουβέρτες έχω δει πολύ συχνά. Αλλα έτσι ξαπλώστρες πουθενά. Που πέτυχες? ................ το βρήκα...Arosa έχει... Ελβετία γίναμε
-
έχω δει k άλπεις κακογουστιές k καραγκιοζλίκια, αλλα ξαπλώστρες έτσι σε XK αλλα beach bar δεν έχω πετύχει. Τουλάχιστον όχι χειμώνα. βεβαια δεν έχω πάει ακόμα courchevel...
-
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
εδω κοντα που μενω εχει εναν λοφο...πριν χρονια κανανε σκι. Εχει ακομα το συρομενο, τις κολωνες, συρματα ολα...κ σε μια αποθηκουλα τις αγκυρες. Αλλα δεν χιονιζει πολυ κ δεν συνεφερε να παρουν αδεια TÜV κλπ Ανηκσει σε ενα σωματειο το λιφτ. τουσ ελεγα να βαλουμε πλαστικη πιστα αλλα που...δεν τους κοβει. Κριμα , ακομα κ με τα ποδια θα μπορουσα να πηγαινω. Σιγουρα καλυτερα σε ski Dubai αλλα δεν παιζει εδω κοντα -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
πάντως όπως λέει k ο ΜΙΚ εγώ χωρίς ski δεν αντέχω k πολύ. K ακόμα k αν είμαι σχετικά κοντά σε βουνά, δεν θα με χαλούσε ακόμα k σε καμια πλαστική πιστα να κάνω χειμώνα καλοκαίρι -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
εθνική ομοψυχία -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
βασικά es μπορείς καθημερινές που άλλοι δεν μπορούνε. Μάλλον αυτό παίζει μεγάλο ρολο -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
που sai ρε ΜΙΚ να γουστάρουμε... δες από το 08.28 k μετά -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
καλά k Aλπεις είναι άστα να πάνε φέτος -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
k εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πάμε η στο ένα η στο άλλο. το είχα ξαναγράψει : όσο πιο συχνά γίνεται ελλάδα (ακόμα k στον Λαϊλιά) k αν αντέχει η τσέπη πας k έξω. παλιότερα είχα κόψει εντελώς τα Sabka ελλάδα, k τα λεφτά τα μάζευα για καμια βδομάδα αρχές Δεκέμβρη Aλπεις. K ελλάδα αυθημερόν όσο πιο πολλά γινόταν... ακόμα k Βασιλίτσα πήγαινα αυθημερόν από θεσνικη. -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
άσχετο αλλα το ξέρατε ότι στην οικογένεια Νιάρχου ανήκουν τα XK στο ST. Moritz? δεν μας κάνει καμια έκπτωση στην κάρτα μπας k αξιωθούμε να πάμε k εμείς εκεί... -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
εγώ μετά από 7 σελίδες δεν κατάλαβα ούτε ποιο είναι το νόημα της κουβέντας, ούτε αν βγήκε κάποιο συμπέρασμα ο καθένας γραφει με βάση τις δικες του εμπειρίες k προτιμήσεις k για κάποιον που μένει στην στις Σέρρες είναι πιο φθηνά να πάει στον Λαϊλιά... το αμφισβητεί κανένας? στον παρνασσό όμως η στο kaimak θα κάνει ίσως καλύτερο ski. Ούτε αυτό το αμφισβητεί κανένας άρα? περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα -
Dolomites Γενικώς.
Turms replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Καλα αν μιλάμε για τέτοιες τιμές. Βέβαια εγώ.μιλαω για Ηγουμενίτσα ανγκονα. Το πλοίο έφευγε Παρασκευή βράδυ κ από Θεσσαλονίκη το προλάβαινα άνετα μετά την δουλειά. Σάββατο πρωί Ιταλία Σάββατο απόγευμα δολομίτης Επιστροφή Σάββατο μεσημέρι κάπου 15.00 αν θυμάμαι καλά. Βόλευε πάρα πολύ κ ένας λόγος παραπάνω ότι τα έκλεινα τελευταία στιγμή. 20 μέρες πριν πχ Προφανώς αλλάξανε τα πραγματα -
Dolomites Γενικώς.
Turms replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ναι e? ίσως... έχουνε περάσει k χρονια από τότε που το έκανα. Εγώ θυμάμαι έδινα μετά βίας 250-300 ευρώ τα δυο άτομα + αμάξι σε απλή καμπίνα -
Dolomites Γενικώς.
Turms replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
εγώ πήγαινα με ένα με 250.000 χλμ ένα check πριν φύγεις k τέλος έκανα k μια extra οδική βοήθεια σε μια γερμανική εταιρεία (μου το πρότεινε ένας έμπορος με τροχόσπιτα κλπ. Έτσι συμβούλευε σε όλους τους πελάτες που πάνε εξωτερικό) από Ankona ως Dolomites είναι σαν θεσσαλονίκη Αθηνα. Τον χειμώνα είναι τα ακτοπλοϊκά φτηνά, k μπορείς να κουβαλήσεις ότι θέλεις. Αλλα αν πας μονος σου δεν ξέρω αν συμφέρει -
Dolomites Γενικώς.
Turms replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
φόρτωσε το αμάξι στο πλοίο k πάνε προς Τρεντίνο. Dolomites αλλα όχι Val Gardena...προς Val di Fassa... -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
k αυτό για τον φίλο ΜΙΚ https://www.bergfex.de/oberjoch-bad-hindelang/webcams/c7729/ Τεχνητό θα ακούμε, k θα λέμε καλά που υπάρχει k αυτό κατά τα αλλα τραγική η εικόνα για τέτοια εποχή -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
δεν έχω πάει ... έτσι στην τύχη το είπα απλά αυτό το στυλάκι τα τελευταία χρονια στην ελλάδα με τα party κλπ μου κάθεται πολύ άσχημα στο facebook πέτυχα k ένα video με party στο καρπενήσι. Οι 9 στους 10 είναι για την μόστρα εκεί. καμια σχέση με χιονια, ski κλπ. Ούτε καν για έλκηθρο δεν πήγανε -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
όταν ήμουνα ελλάδα , το σκεπτικό μου ήταν απλό : όσο πιο πολλά ταξίδια άλπεις τόσο το καλύτερο, k όσο πιο πολλά αυθημερόν για να μην πάθουμε k τίποτα (στέρηση) Απλά από ένα σημείο k μετά μου έφταναν 10 κατεβασιές στο πιατάκι στο Σέλι, παρα το wooww στην Βασιλίτσα με το 1m πούδρα k που ξαφνικά εμενα με το πιατάκι στο χέρι γιατί το lift είχε βλάβη. αν εμενα αθηνα ίσως παρατούσα τον wooow παρνασσό k πάλευα σε κάνα μαίναλο η κάνα "καλαβρυτο". PS wooww εννοώ όλη αυτή την trendy φάση που έχει επικρατήσει. Βεβαια στην Βασιλίτσα ήταν πιο πολύ το στυλ "δείτε πάω εκτος πίστας είμαι woowww" -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
εγώ πιστεύω ότι ο τύπος 1. φτιάχτηκε με την ιδέα ότι θα πάει κάπου εξωτικά για ski 2. αν είναι από ανατολική ακτή, ok, αν όμως όχι, φαντάζεται ότι θα πάει πισοδέρι k θα κατεβαίνει κάνα μισάωρο. Αν πάρει χαμπάρι ότι σε 5 λεπτά πρέπει να περιμένει πάλι για να ανεβεί θα αλλάξει άποψη -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
ναι το προβλημα ειναι 1 τα ιδια τα ΧΚ , κ δευτερον οτι εγω (προσωπικα) αν παρω αδεια κ με παιρνει οικονομικα δεν θα παω Ελλαδα για σκι οπως για παραδειγμα αν εχω δυο βδομαδες αδεια το καλοκαιρι κ μενω θεσνικη δεν θα παω χαλκιδικη αλλα πχ Κρητη. Αν με παιρνει. Αν οχι θα παω μαλλον καμια Περαια. Ετσι κ τον χειμωνα Αν ομως μπορουσα να εχω "ρεπο" τριτη κ τεταρη θα πηγαινα κ περαια κ χαλκιδικη. -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
η τελευταια προταση τα λεει ολα γιατι ρε συ να παρω μια βομαδα αδεια να παω βασιλιτσα? η παρνασσο αν θες? το ρισκο με τον καιρο το εχω κ εδω εκτος αν μπορω να παρω αδεια τελευταια στιγμη. Αυτος ομως (οπως κ εγω) που πρεπει να κανονισει μηνες πριν με τις αδεια το ιδιο ρισκο εχει. Συν οτι στη ελλαδα μπορει κ να μην εχει καθολου χιονι (οχι χιονι με ομιχλη) κ μετα μπαινει ο παραγοντας Ελλαδαρα. Να παρω μια βδομαδα αδεια να παω καθημερινη παρνασσο που μπορει να εναι τα μισα κλειστα? η να παω βασιλιτσα? που τις καθημερινες θα βαριουνται ακομα πιο νωρις κ θα κλεινουν την ελιμεια απο τις 12? με τα δυο καρεκλακια κλειστα? Μπα...αν με παιρνει οικονομικα θα παω Αλπεις. Αν οχι βλεπουμε. οπου μπορω. Με την ιδια λογικη κ ο αγγλος μπορει να παρει αδεια να παει Ουαλια καλοκαιρι για μπανια. Ειναι πιο φθηνα σιγουρα. Κανενας ομως δεν θα το κανει. Ολοι θα πανε Μαγιορκα, Fuerteventura, η ακομα καλυτερα καμια Κω... -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
Ίσως πρέπει να αφήσουμε τις Άλπεις έξω κ να ασχοληθούμε με το καθημερινή σαββατοκύριακο Γιατί εκεί είναι το πρόβλημα μαλλον Γιατί κ εσύ κ Ι hellbent μπορείτε καθημερινή Όχι όμως η πλειοψηφία Κ εκεί αρχίζει το μυαλό να γυρίζει. Για ένα διάστημα είχα αποφασίσει να επενδύσω πιο πολύ στο bansko κ λιγότερο Άλπεις. Έλα όμως που μπορούσα μόνο σαββατοκύριακο λ τριήμερα. Όπως κ όλη η β. Ελλάδα....μια δυο τρεις αγανάκτησα κ μετά είπα καλύτερα μια βδομάδα Άλπεις πάρα έξι μέρες αυτό το πράγμα -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
πριν το 2010, που πετούσα πχ από θεσσαλονίκη για μοναχο με την tui με 30 ευρώ τον ιανουάριο πήγαινε έλα, με τσάντα ski κλπ, k που η κάρτα στο Ischgl είχε ακόμα 198 ευρώ για 6 μέρες, ίσως ήταν πιο φθηνά στις Aλπεις. Σήμερα με τις τιμές όπως είναι δεν νομίζω. το πολύ στο winterberg, με ασφάλεια ζωής, k καθρεφτάκι στο κράνος όπως έχουν κάποιοι στα ποδήλατα να βλέπεις ποιος έρχεται πίσω σου...η μάλλον τι έρχεται -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
πας σε ενα σχετικα φθηνο ομως. Πανε σε καποια αλλα να παθεις ενα πολιτισμικο σοκ -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
Turms replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
δεν καταλαβαινω τον λογο συγκρισης ρε συ ΜΙΚ. Εννοειται πως για εναν κατοικο Αθηνα ειναι πιο φθηνα να παει Καλαβρυτα απο οτι Αλπεις, κ ακομα πο φθηνα να παει παρνασσο αν ειναι να παει Καναδα. Δεν νομιζω οτι διαφωνει κανεις σε αυτο Η συγκριση δεν εχει βαση κατ εμε. Βαση εχει ν δουμε που κανεις καλυτερο σκι . Κ αυτο παλι σχετικο. Ελα μια βολτα απο Winterberg παντως ν καθομαστε σε μια γωνια να χαζευουμε ... θα εχει πολυ γελιο
