-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Καταστροφική Βλάβη Αναβατήρα
leonidastria replied to Χρήστος Μ.'s topic in Γενική Συζήτηση για Χιονοδρομία και Ασφάλεια
Απο την στιγμη που υπηρξε βλαβη ,μαλλον το βαρος των σκιερ που επεβαιναν αναγκασε την κινηση με την οπισθεν εφ οσον μπορουσε να γινει λογω ενδεχομενης ελλειψης φρενου.Πρωτη φορα παντος ακουω τετοιο πραγμα ,το εφιαλτης ειναι λιγο ...Για φανταστειτε να συμβει κατι τετοιο σε βαγονι ... -
Χρονια πολλα Turms ,MAC ,herman,hurrys !!! Παντα με υγεια και ολιγον απο τυχη !!!
-
Bansko 17-18
leonidastria replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Παντος αγαπητοι συναθλητες μου ,οτι δινεις παιρνεις...Αν θα πας μια σαιζον στο Μπανσκο 10 φορες ισως αξιζει να ψαξεις να βρεις την καλυτερη σχεση τιμης ποιοτητας ,αλλα αν θα πας σε μια σαιζον 2-3 φορες πας σ ενα καλο ξενοδοχειο να το ευχαριστηθεις και να τελειωνει η υποθεση,θα πληρωσεις κατι παραπανω ,αλλα θα εχεις καθαριοτητα ,υπηρεσιες κλπ ,κι ετσι θα σου μεινουν αξεχαστες οι μερες που βρισκοσουν εκει με ενα κοστος ελαφρα μεγαλυτερο . -
Bansko 17-18
leonidastria replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Κανα δυο φορες εμεινα σ αυτο: http://banskohotelsofia.com/index-en.html ηταν πολυ εξυπηρετικοι με την εννοια οτι σε πηγαιναν μ ενα μικρο βανακι 7θεσιο στην γονδολα και τους επερνες τηλ οταν κατεβαινες ,ακομα και για ενα ατομο εξυπηρετουσαν.Ειχε πολυ καλο πρωινο και ηταν καθαρο.Αλλα ειπαμε ο Pepe ειναι αρχηγος ,οτι πει. ΥΓ Κι εγω παλια πολη ετρωγα παντα κι ετρωγα πολυ καλα και φθηνα ! -
Ναι καλυτερα στη ΓΣ ,μετα το σκεφτηκα .
-
Τι εννοεις Κωστα?
-
Bansko 17-18
leonidastria replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Θα σ απαντησει ο Pepe που ξερει καλυτερα απ ολους το Μπανσκο ! -
Εχω δοκιμασει τα Rally του 2015 και του2017 εκτος απο το καινουργιο φυσικα και χωρις διαφορες που να μπορω να εντοπισω. Το περσινο μοντελο λογω γραφένιου λενε οτι ειναι πιο ελαφρυ . Ειναι καταπληκτικο πεδιλο,ευκολο, ξεκουραστο ,δυνατο,ευελικτο κι οσο το τρεχεις θαρρεις και γινεται πιο σταθερο .Στο συνιστω ανεπιφυλαχτα !
-
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Φυσικά θα υπάρχουν και άνθρωποι που δεν το έχουν αναφέρει ποτέ και ειναι προς τιμήν τους,υπάρχουν ομως κι άλλοι που το διατυμπανιζουν και πιστεύουν οτι κατι αγόρασαν ,αυτο ειναι το άσχημο.Όντως μακαρι να μπορεσουν να ερθουν οσα περισσοτερα μελη ωστε να γινει μια πολυ καλή ΓΣ -
Βαλτο στη μεταφραση να δεις τι λεμε !
-
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Ετσι δεν πρεπει να υπονοειται ή να υπονοουν οι ιδιοι οτι βαλανε χρηματα για τον συλλογο (ακομη κι αν δεν τα ζητανε) .Δεν χρειαζεται να σχολιασω το ψυχολογικο υποβαθρο ή το αποτελεσμα αυτης της διεργασιας.Ισα ισα η ηθικη ταξη των πραγματων υπαγορευει να το αρνουνται κι ολας! -
Εκεινο που δεν εχω καταλαβει ειναι για που ετοιμαζεσαι εσυ...
-
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Τα ατομα που ενδιαφερονται για παροχες και προνομια δεν κανουν για κανεναν συλλογο !!! Οι συλλογοι ειναι για να τους υπηρετουμε κι οχι να μας υπηρετουνε ! Μεσα απο αυτη την διαδικασια ,τελικως βγαινει κερδισμενο μεταφορικα φυσικα ,το χομπυ ,το σπορ κλπ κλπ.που υποτιθεται οτι ενδιαφερει καποιον ,αρα βγαινει κερδισμενος μεταφορικα και αυτος ο καποιος. -
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Ετσι ειναι... ακριβως ετσι !!! Γιατι να ξενερωσει ομως αυτος ο καποιος και δεν εννοω μονον για την περιπτωση της Ολιας ? Το καθε μελος χανει τον χρονο του προσφεροντας εργο, τ ακουει κι απο πανω !!! Καποιος θα εχει αποψη επι παντος επιστητου θα κρινει και θα κατακρινει και αυτο χωρις να κουναει το δαχτυλακι του !!!Αυτο εκνευριζει σε μεγαλο βαθμο !!! Η επιτυχια ενος μη κερδοσκοπικου οργανισμου ,ενος συλλογου οπως ειμαστε εμεις ειναι συγκερασμος πολλων μικρων παραγοντων που επιτυγχανεται απο πολλους ,το ιδιο και η εντος εισαγωγικων αποτυχια .Γι αυτο παντα πρεπει να ειναι ενας απο τους στοχους μας το αυξανεσθε και πλυθυνεσθε ,και για να γινει αυτο πρεπει να βρεθει ο τροπος ! Τι θεωρω εγω προσωπικα αποτυχια? Να βρισκονται μελη που ενω αγαπανε την χιονοδρομια και ομολογουμενως βρισκουν "απαντησεις" μεσα στο περιβαλλον του συλλογου ,ηλεκτρονικο ή μη,αποφασιζουν να απομακρυνθουν! Αυτο ειναι ...η αποτυχια !!! -
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Στα περισσοτερα εχεις δικιο ,παντα γινονται λαθη και τα λαθη τα κανει καποιος ή καποιοι ,αλλα παντα υπαρχει η καλη προαιρεση,αλοιμονο αν δεν υπηρχε.Και φυσικα καθε συλλογος εχει αναγκη τους παντες ,αλλα ουδεις αναντικαταστατος !Κανεις δεν ειπε για καθε χρονο να μπενει ο συλλογος καποια χιλιαρικα μεσα ,απλα ειπα οτι δεν πρεπει να φοβομαστε να ξεδοψουμε καποια ευρω μια στο τοσο προκειμενου να κοινωνησουμε διαφορες θεσεις ,να "δορθωσουμε" κατι ,ή να κανουμε εμφανη την παρουσια μας και εφ οσον αυτο κρινεται απαραιτητο.Απαραιτητο το κανει ισως το γεγονος οτι στην πιτα οπως ειπε ο President ηταν 10 μελη. Δεν χρεωκοπει ενας συλλογος ετσι ...,καταστρεφεται μονο απο κακη διαχειρηση και λανθασμενες νοοτροποιες.Βεβαια εξαρταται και το τι θελει ο συλλογος ...Αμα μεινουμε χοντρικα στα 100 μελη οικονομικως τακτοποιημενα ...ουυυυ μια χαρα και χωρις καμια δραση συν το ταμειο που εχουμε ..τζαμι για πολλα χρονια ! Ακομα και με 50 μελη οικονομικως τακτοποιημενα και παλι βγαινουμε ! Αν δεν θελουμε αυτο ,τοτε ισως χρειαστει ενα πραγμα κατι σαν ..."ανανεωση ορκων" -
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Αν δεν κανω λαθος ο συλλογος τρεχει 15 χρονια !!!!!!!!!!!!!! Ωραιο νουμερο ,στρογγυλο ,δεν αφηνουμε κατα μερος οποια προβληματακια χρονου ,απασχολησης ,παρεξηγησης ,απομυθοποιησης ,ενημερωσης και οτι αλλου επιθετου μπορει να παραθεσει κανεις και να κανουμε μια επανεκκινηση του συλλογου γιορταζοντας τα 15 χρονια αγωνιας ,προσπαθειας ,χαρας ,ανεμελειας στα ελληνικα και μη βουνα ?Να κανουμε ενα παρτυ σ ενα ξενοδοχειο της Αθηνας και χορηγοντας στην επαρχια πχ 15 αεροπορικα εισητηρια με κληρωση,προσπαθοντας να μαζεψουμε οσον το δυνατον περισσοτερα μελη ? Εγω δεν θελω εισητηριο και δηλωνω αν γινει κατι τετοιο οτι ειμαι εκτος διαδικασιας.Θα μαζευτουμε θα γνωριστουμε οσοι δεν γνωριζονται ,που ειναι καμποσοι και θα επενεκκινησουμε θετοντας ξανα τους στοχους μας.Δηλ κατι σαν ανανεωση ορκων ..ενα πραμα!!! θα εχει πολυ ενδιαφερον!!! Τι να το κανω να κραταω ενα ταμειο αυστηρως στο ποσο που βρισκεται τωρα + .- 500 ευρω οταν δεν κανω κατι ουσιαστικο και φοβουμενος μην μου πουν οι επομενοι ξοδεψες 1000 ευρω για να κανεις πχ μια ημεριδα αναμφιβολου αποτελεσματος!Ο συλλογος οπως καθε συλλογος που σεβεται την υπαρξη του εχει αναγκη τοσο τα νεα μελη οσο και τα παλια...τις παλιες καραβανες και φυσικα το να αναπροσαρμοζεται στα νεα δεδομενα ! -
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
Αρα πρεπει να βρουμε γιατι συμβαινει αυτο και να το διορθωσουμε ει δυνατον ... -
Μη σου τυχει...!Κι αν σου τυχει ,να σου τυχει κατι τετοιο !
-
Dolomites 2018
leonidastria replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Οπως για ολων των ειδων τα ταξιδια η προετοιμασια εχει την τιμητικη της ...! Σε κραταει παρεα και σε μπριζωνει για μεγαλο χρονικο διαστημα ετοιμαζοντας τις "μελλοντικες αναμνησεις " που μετα δεν εχεις παρα να τις βιωσεις και μετα παλι απο την αρχη !!! -
Ενδιαφέρον Για Τον Σύλλογο.
leonidastria replied to ΑΛΕΞΗΣ's topic in Προτάσεις - Ερωτήσεις προς τον Σύλλογο
-
Ski World Cup 2017-2018
leonidastria replied to vakiklos's topic in Αγωνιστική Χιονοδρομία & Σημαντικοί χιονοδρόμοι!
Παρα τα οποια μικρα λαθακια του,ο Hirscher τα διορθωνε αμεσως !Ειναι μεγαλο ταλεντο και αυτο μαζι με την επιμονη του ,τον κανει μεγαλο αθλητη !!! -
Εχεις δικιο στο σκεπτικο σου Πεπε ,αλλα πρωτον αυτες τις μοιρες τις βρηκα σε αλλο αρθρο πιο καινουργιο και δευτερον ειχα στειλει μειλ πριν απο δυο τρια χρονια στην Head της Ελβετιας για τα supershape rally & magnum καθως και για τα instinct και μου στειλανε αμεσως απαντηση για 1 και 87 μοιρες το οποιο συμφωνουσε με αυτα που ειχα διαβασει. Επισης ειχα στειλει μειλ οταν ειχα αγορασει τα Atomic Double Deck VF 75 στην Αυστρια και μου απαντησαν πως ειχαν απο το εργοστασιο 1 και 87 μοιρες ,πραγμα που συμφωνουσε με αυτα που ειχα διαβασει στι συγκεκριμενο αρθρο.Το συγκεκριμενο αρθρο τελικα το εχω εμπιστοσυνη ,αλλα δεν μπορω να το ξαναβρω ...το ψαχννω παντος.Εχω την εντυπωση ομως πως το ειχα ανεβασει σε καποιο νημα εδω ! Αυτο με την δεστρα ενα ποντο πιο μπροστα απο την ρυθμιση κι ας μην συμφωνουν μετα οι διαστασεις για το νουμερο της μποτας ειναι πολυ ωραια πατεντα ...αν μπορουμε να το πουμε ετσι! ΥΓ.Οσες φορες εχω στειλει μειλ σε αντιπροσωπεια της Ελβετιας μου εχουν απαντησει και αμεσως οπως και απο Αυστρια αλλα οχι αμεσως και μετα την απαντηση με παρεπεμψαν στην Ελληνικη αντιπροσωπεια ,απο αλλες χωρες οπως πχ Γερμανια ποτε δεν πηρα απαντηση
-
Νίκο η φίλη σου η Χριστίνα που λατρεύει τα χιονια δηλωνει εθελόντρια!
