-
Content Count
3,156 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
31
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by leonidastria
-
Ενταξει ρε παιδια ,υπαρχουν και οι τρελλαμενοι ,τα εχουμε ξαναπει αυτα !Δηλ αν υπηρχε ενα στραβοπατημα και καποιος εχανε την ζωη του ,τι θα λεγαμε ? Θα λεγαμε οτι ναι μεν ειναι επικινδυνη αναβαση ,αλλα οχι και βραδυ ...οχι και βραδυ ! Απλα θα πρεπει να μην τραβαμε τα πραγματα στα ακρα ,μιας και ειμαστε κοινοι θνητοι και δεν ειμαστε απο τους τρελλαμενους που ζουνε για αυτο ,με αυτο και απο αυτο .Αυτοι βγαζουν αντερα οπως πιθανως ο γαλλος Candide Thovex...Εκει να πω... αυτο εμαθε απο αυτο ζει. Παντος αυτα τα σπορ εχουν σαφως μια μεγαλυτερη επικινδυνοτητα απ οτι το ταβλι. Αν και καμια φορα το ταβλι γινεται πιο επικινδυνο ...να στο φερει ο αλλο στο κεφαλι μετα απο ακατασχετη κολοφαρδια ... Ολα θελουν συνεση !
-
Ετσι οπως τα λες ,αυτα εγραφα ...Αλλο να σου παρεχει το Χ/Κ την ευκαιρια για νυχτερινο σκι με προβολεις ,στην/στις ταδε πιστα/ες και να σκεφτεσαι οτι ..ωραια ,σκι το πρωι διαλειμμα το μεσημερι αργα για φαγητο και ξεκουραση και μετα νυχτερινο σκι ,οποτε αυτες τις μερες θα λειωσω στο σκι κι αλλο με τα φακουδακια στο κεφαλι να προσπαθω να αντλησω απολαυση με το στανιο ,γλιστρωντας με προσοχη σε μια ενδεχομενως παγωμενη πλαγια... Τελικα απο τετοιες απερισκεψιες εκλεισε χθες ενα ακομα σπιτι .. Ας σταματησουμε να κανουμε απερισκεψιες με οτι αθλημα ασχολουμαστε ,ειναι κριμα να κινδυνευει η σωματικη μας ακεραιοτητα για να μην πω η ζωη μας.Ας απολαυσουμε τα σπορ που αγαπαμε ετσι οπως τα εχει διαμορφωσει η εξελιξη τους με ολους τους κανονες ασφαλειας και στον σωστο χρονο !!!
-
Zermatt, Andermatt and Davos ski resorts under snow siege https://www.swissinfo.ch/eng/society/snowed-in_zermatt--andermatt-and-davos-ski-resorts-under-snow-siege/43841640?utm_campaign=swi-nl&utm_medium=email&utm_source=newsletter&utm_content=o
-
Avalanche threat cuts off Zermatt for second time in two weeks https://www.swissinfo.ch/eng/society/level-4_avalanche-risk-remains-elevated-in-southern-switzerland/43839370?utm_campaign=swi-nl&utm_medium=email&utm_source=newsletter&utm_content=o
-
Δεν μπορεσα να γραψω νωριτερα και ισως ειναι αχρηστα αυτα που θα γραψω. Χθες στα πηγαδια ..ωραιο σφιχτο χιονι απο το πρωι μεχρι τις 12:00 μετα αρχισε να βαραινει . Λιγες πετρουλες το πρωι επιπλεουσες και μη. Κατω απο την καρεκλα στο τελειωμα της το χιονι το ειχε παρει ο αερας . Κατα τις 14-15 η ωρα ,κατεβαινοντας απο την καρεκλα και δεξια στην συνηθη διαδρομη για να αρχισεις να κατεβαινεις τον Αριστοτελη ειχαν βγει πια χορτα και πετρες ,πραγμα που ισως μπλανωται αν κουβαληθει χιονι απο καπου αλλου.Στην αρχη του 4 πολλες πια πετρες απο και στο τελος του Αριστοτελη. Αν δεν βαλει χιονι το βουνο ,μαλλον δεν ...
-
Όταν θα καταφέρει κανεις να τσουλάει αξιοπρεπως ( κατ εμε ,μετα απο μια σαιζόν με δέκα μαθήματα) αρχίζει η "μαγεία". Μια μαγεία που θελεις να την μοιραστείς με τους φίλους σου,την κοπέλα σου ,το συντροφο σου( αυτο το τελευταίο καμια φορα ειναι ονειρο θερινής νυκτός,αρα καλοκαιριάτικα δεν εχει σκι ...).
-
Συναντήσεις Snowclub στην Θεσσαλονίκη
leonidastria replied to Dim's topic in Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Στο Beer station και καμια φορα δυσκολευομασταν να μιλησουμε ..εκει ακομα πιο δυσκολα φανταζομαι -
Θυμαμαι πετυχαινω την προηγουμενη σαιζον αρχαριο με σκι στο τελος της κεντρικης στα 3-5 πηγαδια ... στο πιο δυσκολο κομματι .Σταματαω τον ρωταω αν ειναι ενταξει με την πτωση που ειχε και προσπαθω να τον κατεβασω σιγα σιγα προς τα κατω ..Πεντε λεπτα δεν κρατησε ολη η προσπαθεια και εμφανιζεται τυπος που ουτε πιστερ μπορω να τον πω γιατι δεν ειχε καποιο χαρακτηριστικο ,αλλα σιγουρα ηταν καποιος απο το Χ/Κ .Για ποτε τον παραμαζεψε λεκτικα και τον εβαλε να βγαλει τα πεδιλα να τα δεσει και να αρχισει να κατεβαινει στην ακρη της πιστας με τα ποδια χαμπαρι δεν πηρα ! Δεν γινεται χωρις επιτηρηση αν θελουμε να υπαρχει ασφαλεια ει το δυνατον στο χιονοδρομικο πεδιο.Ο αρχαριος σε οποιοδηποτε σπορ φαινεται απο μακρια ..
-
Οχι μονο αυτο ,ας μας εξηγησουν οι συνάδελφοι συνχιονοδρομοι,αν υπάρχουν δέστρες που ανοίγουν με την πτώση ή όχι. Αυτοί γνωρίζουν πως λειτουργεί η δεστρα σ ενα πέδιλο σκι ,ειναι απλό. Και να μην θελουνε μας βλέπουν μπροστά τους πως κουμπωνουμε τα πέδιλα .. Θα μου πείτε κι αν ανοίγουν ..και τα δυο ποδια θα ελευθερωθουν; Νομίζω ομως πως τελικά το μεγαλύτερο προβλημα ειναι η μεταφορά και το διάλλειμα... sent with my WP using tapatalk
-
Maximum avalanche risk flagged for southern Switzerland https://www.swissinfo.ch/eng/snow-warning_maximum-avalanche-risk-flagged-for-southern-switzerland/43807896
-
Zermatt: Video Edit Και Φωτό
leonidastria replied to royale's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Train services to Zermatt getting back on track https://www.swissinfo.ch/eng/access-blocked_train-services-to-zermatt-remain-suspended/43812570 -
Καλως ηρθες Πατριτσια !!!
-
Μην τα ξαναλεμε ,δεν υπαρχει μια λυση για ολα τα προβληματα , προσπαθουμε να βρουμε λυση για τα περισσοτερα. Το να φωναζουμε και να λεμε λυση δεν ειναι το κορδονι ,νομιζω ειναι αφελες οπως και το αναποδο.Ειναι λυση για οταν χιονοδρομουμε , για τα μισα περιστατικα ας πουμε ή για οποιο ποσοστο θελετε... Φυσικα οταν ειναι μονο του το σανιδι τι να σου κανει το λουρακι .. Η παιδια γενικως παιζει πολυ μεγαλο ρολο σε ολο το θεμα χιονοδρομια ειτε αφορα τον σκιερ ειτε τον σνοουμπορντερ. Ας ξεκινησουμε με το λουρακι για να σωθουμε σε καποιο ποσοστο απο αυτου του ειδους ατυχηματα και μετα την ψαχνουμε παρακατω ..
-
Δεν μπορω να καταλαβω πως και οι εταιρειες δεν εχουν κανει καποια πατεντα να φτιαξουν φρενα σαν αυτα που εχουν τα πεδιλα .Θα μπορουσε να υπαρξει απο την μια μερια φρενο ...κατω απο την φτερνα της μιας μποτας πχ δεν ειναι καθολου δυσκολο να επιτευχθει .Ειμαι σιγουρος πως αν μου αρεζε η σανιδα σιγουρα θα ειχα κανει καποια πατεντα !!!
-
Από ότι κατάλαβα μόνο πράγμα είναι σίγουρο: Τους σανιδαδες δεν τους νοιαζει αν θα χασουν το σανιδι τους ...αν τους ενοιαζε θα εβρισκαν εναν τροπο να εχουν ενα κορδονι ...θες απλο ιμαντα ,θες σπιραλ ωστε να εχει μηκος αλλα και να μαζευεται για να μην τους ενοχλει ...κατι θα εκαναν ,αλλα μου φαινεται οτι αυτοι θα ''βαλουν το ΣΥΡΙΖΑ '' ...απο τα κεφαλια των αλλων χιονοδρομων . Δεν εκανα πολιτικο σχολειο ετσι ?Να μην σβηστει !χαχαχα
-
Zermatt: Video Edit Και Φωτό
leonidastria replied to royale's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
...ωραιος αποκλεισμος! -
Δεν αφορα τους σκιερ γιατι τα πεδιλα εχουν φρενα εκτος κι αν αφορα κανα ορειβατικο ζευγαρι για το οποιο δεν εχω αποψη
-
Αρα ρε παιδια ,υπαρχουν περιπτωσεις που οταν καποιος πεφτει φευγει η σανιδα !!! Εκει δεν δουλευει το λουρακι ?
-
Κωστα καποτε ,μην πας μακρια ,πριν 40 χρονια που δεν υπηραχαν τα φρενα ,βαζαμε δυο λουρακια κι οταν πεφταμε μας δερνανε τα πεδιλα τις περισσοτερες φορες !!! χαχαχα
-
Υπαρχει και η κατηγορια των σουπερ ουαου σκιερ (ευτυχως αναλογουν ενας με δυο ανα Χ/Κ )που κατεχουν το σπορ και ηταν και αθλητες και ηταν και ομορφοι και ηταν και ψηλοι και ηταν ...και ηταν ...και ηταν !!!Αυτοι περνανε αναμεσα στους χιονοδρομους με καμια 80ρια χλμ και με ελιγμους μηδενικης ανοχης λαθους ,οσον αφορα την εκτιμιση αποστασης και την εκτιμηση στις κινησεις του χιονοδρομου που χρησιμοποιουν σαν πορτες ,που αν θα υπαρξει ''επαφη'' θα ειναι δυστυχημα και οχι ατυχημα. Αυτες οι συμπεριφορες πρεπει να σταματησουν ΧΘΕΣ με καποιο τροπο - νομο ! ΥΓ λιγο εκτος θεματος αλλα σχετικο με την ασυνειδησια και την αμελια των χιονοδρομων. ΥΓ Ποσα ατυχηματα -δυστυχηματα εχουν γινει που η διαφορα τους ηταν ενα λουρακι στο χερι του χειριστη ...πχ λουρακι και kick off σε καποιο ταχυπλοο
-
ποσες μοιρες ηταν ,και ποσες εβαλες τωρα Πεπε? Γιατι ειδα οδηγο 0,5
-
Απο την δεκαετια του 70 που ξεκινησα αυτο το σπορ και ειδικα απ οταν εφευρεθηκαν τα φρενα ,που δουλευουν ειτε ειναι ανοικτες ειτε κλειστες οι δεστρες,ελαχιστα πεδιλα του σκι εχω δει να ταξιδευουν παραπανω απο λιγα μετρα ασχετως αν υπηρχε σε καποιο σημειο παγος,σε αντιθεση με τις σανιδες που εξακολουθω και βλεπω να κανουν την δικια τους επανασταση και να ξεκινουν μονες τους τα ταξιδια προς την ελευθερια !!! Αυτο μαλλον συμβαινει απο αστοχη και απερισκεπτη κινηση του χιονοδρομου στις περιπτωσεις που θελει να απελευθερωθει απο την σανιδα του σε καποιο διαλλειμα ή σε καποια πτωση του, καπου στο χιονοδρομικο πεδιο. Δεν εχω ασχοληθει με την σανιδα και δεν ξερω σε ποιες περιπτωσεις μπορει να απελευθερωθει απο μονη της σε καποια πτωση οπως συμβαινει αντιστοιχα με τα πεδιλα αλλα αυτο εχει μικρη σημασια. Εκεινο που ξερω σιγουρα ειναι πως οταν χιονοδρομουμε πρεπει να λαμβανουμε ολα τα μετρα ασφαλειας ωστε να αποφυγουμε ενδεχομενο τραυματισμο τριτων απο δικια μας αμελεια !!!Το λιγοτερο δε , που μπορουν να κανουν τα Χ/Κ ,σε μια πολιτισμενη χωρα ειναι να απαγορευσουν την χρηση του πεδιου σε χιονοδρομους που δεν φορουν κρανος και δεν εχουν λουρακι ασφαλειας στα snowboard !!! Ας κανουμε λοιπον τα Χ/Κ μας πιο ασφαλη οσον αφορα τις δικες μας προληπτικες κινησεις ασφαλειας !!!
-
Αν με γλυτωσει αυτο το λαστιχο απο τις συχνες εφαρμογες των spikes spider θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
