dimko
Χρήστης Forum-
Content Count
20 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by dimko
-
έκανα μια αγορά επίτηδες μέχρι το τέλος και όλες οι επιλογές ήταν απενεργοποιημένες εκτός της μεταφοράς χρημάτων, όπου έγραφαν ένα άσχετο όνομα και όχι επωνυμία εταιρείας!
-
γενικά site που δεν δέχονται πιστωτικές και έχουν μόνο υπηρεσίες μεταφοράς χρημάτων να μην τα εμπιστεύεστε......
-
παιδιά το site είναι μάλλον μούφα, βρήκα το παρακάτω: http://www.drumteh.co.uk/ είναι ίδιο με το digitalsys.co.uk. επίσης ρίξτε και μια ματιά σε αυτό το forum: http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/y...?num=1171189872 δε καταλαβαίνω και πολλά, αλλά κάπου γράφει clearly fake site! αυτά!
-
ΠΑΡΘΕΝΟ ΔΑΣΟΣ ΦΡΑΚΤΟΥ, ΔΑΣΟΣ ΛΕΠΙΔΑ
dimko replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
πολύ καλές οι φωτογραφίες! μπράβο! η ευρυγώνια είναι τέλεια! -
πάρε ένα τηλεφωνάκι στο 2267031298 είναι η atomic στην Αράχοβα. Ζήτα τον Παναγιώτη, είναι φίλος, έχει σίγουρα αυτό που ζητάς και έχει αρκετά metron για τεστ. ...εγώ έχω τα περσινά m10
-
ρίξτε μία ματιά σε αυτό το site: http://www.exoticskis.com/ δεν είχα ιδέα ότι υπάρχουν τόσο πολλές εταιρείες κατασκευής πέδιλων!!!!
-
Όχι ρε παιδιά με απογοητεύετε! είναι η πρώτη καθημερινή που καταφέρνω να φύγω.
-
A! θα είμαστε πολλί αύριο τελικά......
-
Θα ανέβει αύριο κανείς στο Παρνασσό? Παίζει να έχει καλό καιρό και απ'ότι έμαθα έχει αρκετές πούδρες.
-
είχα βρει τον περασμένο χειμώνα κάποια από τα προιοντα της toko στον Πάππο στην Αράχωβα. Τελικά κάποια κεριά τα πήρα από το www.snowandrock.com με συνολικό κόστος όσο 3-4 service στην Ελλάδα. Φέτος σκεφτόμουν να κάνω service και στα μαχαίρια.... φίλε εγώ πήρα σε αυτό το τηλέφωνο πέρσυ και δεν είχαν ιδέα !!!!
-
έπαιξε με την εγκατάσταση του 1.1. Ωραιο προγραμματάκι, τις έχω σωστά ρυθμισμένες!!!!!
-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά, MakisM πολύ διαφωτιστικό το site!!! αξίζει λέτε να ασχοληθεί κανείς ή είναι καλύτερη η εύκολη λύση του service στα μαγαζιά? εγώ πάντως τα φοβάμαι λίγο και προτιμάω να πειραματιστώ στα παλιά μου σκι και να μάθω! μπορώ να προμηθευτώ τα υλικά από τον σύλογο?
-
Ξέρει κανείς τι παίζει με τις γωνίες στα μαχαίρια των πέδιλων και ποια είναι η διαδικασία συντήρησής τους? Έψαξα στα site της toko, αλλά έχει διάφορα υλικά και δεν ξέρω τι ακριβώς χρειάζομαι. Είδα ότι έχουν σημασία και οι μοίρες!!!!
-
φίλε nickel, εγώ που έχω στο pc μου .NET framework 2 έχω πρόβλημα, γιατί το προγραμματάκι του Χρίστου ψάχνει για version 1.1 και όχι γενικά για .NET. Μή πως μπορεί να το διορθώσει??
-
Σ'ευχαριστώ nickel!!
-
ski atomic metron10 (2005-2006) με neox 3.10 και μποτες salomon perfoma 7.
-
ρε παιδιά εγώ έχω βάλει τα χρήματα στο λογαριασμό και έχω στείλει mail από 2/12. Έχει πάει 13/12 και δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Πρέπει να κάνω και κάτι άλλο? Θα λάβω κάποιο mail ή κάτι ταχυδρομικώς?
-
CAT-SKI ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ 19-20.03
dimko replied to ΣΤΧ's topic in Εκδρομές στην Ελλάδα
και μία θεση για εμένα παρακαλώ. στις 19/3 ευχαριστώ.....
