Jump to content

amiklon

Χρήστης Forum
  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by amiklon

  1. νομιζω οτι εχετε δικιο.Καλα να παθω, οταν απανταω διαβαζοντας βιαστικα.Συγνωμη ζητω ?(αν δεν αλλαξατε το τι ειχατε γραψει,θα αρχισω να ψαχνω γιατρο,μιας και ειμαι σιρουρoς,οτι αλλα διαβαζα ? Και παλι φαουλ μου
  2. οι φοροι του mil,ηταν σαφεστατο οτι πρεπει να ξοδευτουν μονο σε χιονοδρομικα που εχουν κερδος και κοινο....ηταν σαφεστατος και ειπε την αποψη του ευθαρσως....ειπε τα υπολοιπα ας κλεισουν,δεν τον νοιαζει.Αποψη που διαφωνω, προσωπικα την βρισκω βαθια αντιδημοκτατικη, αλλα αυτο ειπε ο ανθρωπος,αυτο πιστευει...Οχι λεφτα στη περιφερεια,δεν θα πιασουν τοπο,ειπε με λιγα λογια. Αυτα που γραφετε οτι εννοουσε κατα βαθος,ειναι μια ομορφη στρογγυλοποιηση της απαραδεκτης σκεψης του.Ηλιθιοι δεν ειμαστε, μια χαρτα καταλαβαμε το τι ξεστωμισε (γραπτως ? )
  3. Προσπαθησα ο καημενος μπας και,αλλα εχετε δικιο,χαμενος χρονος.
  4. Δεν καταλαβατε το τι σας εγραψα,προσπαθησα να σας δειξω το που μπορει να φτασει η λογικη του ¨εμενα με ρωτησαν" που γραψατε.Σας ρωτουν (μιας και απορειτε )καθε φορα στις εκλογες λοιπον,μπορειτε να ψηφισετε ενα κομμα το οποιο θεωρει οτι δεν πρεπει το κρατος να δινει ισες ευκαιριες για αθλητισμο σε ολους τους κατοικους του. Να εχει ωςμοναδικο κριτηριο,αν η δημοσια επενδυση θα βγαλει τα λεφτα της.Χμ, αυτο βεβαια δεν ειναι κρατος,ειναι ιδιωτικης βιομηχανιας λογικη,αλλα δεν πειραζει.Αυτη την λογικη ασπαζεστε,δικαιωμα σας.Την ερωτηση,δεν την καταλαβα,ουτε θα χολοσκασω κι ολας για να την καταλαβω.Ξερετε, οι πολεις-κρατος, εχουν παψει να υπαρχουν,εδω και μερικες χιλιετιες,ισως για αυτο και δεν μπορω να καταλαβω την ερωτηση σας.Καταλαβα ομως την λογικη σας, με την οποια διαφωνω και εγω και -ευτυχως- η πλειοψηφια των ανθρωπων και στην Ελλαδα και στην Ευρωπη και σε οποιοδηποτε πολιτισμενο κρατος.Εκει, δεν ξεχωριζουν δημοσια αγαθα,αναλογα με τον τοπο κατοικιας του καθενος.Το λεει και το ρημαδι το Συνταγμα της χωρας που ζουμε.
  5. Παρντον? δηλαδη σαν μελος του ΕΣΤΟΥΧ που με κοκκινα γραμματα διαβαζω οτι ειστε,η θεση σας ειναι οτι προτιματε να κλεισουν τα χιονοδρομικα στην Ελλαδα, παρα να επιβαρυνεστε φορολογικα γι αυτα... θα μου μεινει αξεχαστη αυτη η απαντηση.Πραγματικα.Να κλεισουν τοτε και ολες οι αθλητικες υπηρεσιες προς τους πολιτες,να λειτουργουν μονο με γνωμονα ποιες αφηνουν κερδη..Να το συνεχισω μιας και εχω χρηματα και δεν γουσταρω να πληρωνει με τους φορους μου το κρατος,συνταξεις και να βοηθαει αναξιοπαθουντες ανθρωπους...Να φτιαξουμε ενα συγχρονο κρατος χωρις κοινωνικο προσωπο,οσοι εχουν να ζησουν ειναι τυχεροι,οσοι δεν εχουν, στα τσακιδια.Και αν η περιφερεια λογω λιγοτερου πληθυσμου, δεν θα εχει ποτε την δυνατοτητα για ισοτητα στις παροχες, δεν πειραζει, να παμε να ζησουμε ολοι σαν τα ποντικια σε ενα λεκανοπεδιο.Ας ερημωσει η επαρχια,τι μας νοιαζει εμας.
  6. Νομιζω οτι τα χρηματα,που θα πανε για διαφορα εργα,τα αποφασιζει η περιφερεια..Η Βασιλιστα δεν εχει καμια σχεση με την περιφερεια Θεσσαλιας.Το Καιμακτσαλαν (με το μπανσκο διπλα) ειναι χαμενο απο χερι.
  7. γι αυτο-θεωρητικα-υπαρχουν οι διαφοροι συλλογοι και οι ομαδες των ανθρωπων, για να μπορουν,με την δυναμη που εχουν ως συνολο,να προσπαθησουν να αλλαξουν κατι τετοιες αποφασεις.Ναι κι εγω που εχω δοκιμασει κα τα δυο,συμφωνω, ο Παρνασσος την εχει μεγαλυτερη ?
  8. εγω δεν εκανα καποια τετοια συγκριση,αλλα δεν εχω καταλαβει το σκεπτικο σας..να δωθουν τα χρηματα ΄ή να μην δωθουν? Να αναβαθμιστει το (μικρο και σε συγκριση με τον Παρνασσο λιγοτερων χιονοδρομικων ημερων ) ή να μην αναβαθμιστει? Γιατι πακρινκ και καφετεριες,δεν ειναι η πρωτη του προτεραιοτητα για μενα.ιδιως-αν απο αυτα που διαβαζω-αυτο θα εχει συνεπεια στο να μικρυνουν και αλλο οι μικρες πιστες
  9. χα χα, μπα, δεν ειμαι για πολυ ομαδικες καταστασεις εγω...μουτρωνω ευκολα και μαλωνω ακομη πιο ευκολα ?
  10. δικιο εχετε.Αλλα, οταν αποφασιζεις (παρα τα οσα γραψατε) να δωσεις 15 εκ ευρω γι αυτο το χιονοδρομικο,με τις ιδιαιτεροτητες που εχει λογω θεσης και υψομετρου,δεν τα δινεις για καφετεριες και γυαλινους πυργους και παρκινκ (συγνωμη,αλλα οποιος εχει παει στην cortina,θα θυμαται οτι το παρκιν ειναι ενα χωραφι ανισοπεδο .).Τα δινεις για καλυτερα λιφτ,καλυτερες πιστες,καλυτερο πατημα..Αλλιως, μην τα δινεις καθολου.Εξαλλου,χιονοδροικο υποτιθεται οτι ειναι και οχι ενα μερος για να πινεις-ευχαριστα και χωρις ταλαιπωρια-ενα καφεδακι
  11. Το ξερω βρε φιλε,Οι περισσοτεροι πανε στα χιονια και για σκι ειναι λιγοι και συνηθως μικροτερες ηλικιες.Μετα, τα παρατανε.Ξεκινησα το σκι την ημερα που εγινε η τραγωδια στη θηρα7 του Ολυμπιακου (θυμαμαι ακουγαμε στην επιστροφη το ραδιοφωνο).Ολοι οι φιλοι μου το σταματησαν και πια οταν πηγαινουν σε χιονοδρομικο,πανε για καφε (αν ειναι δυνατον!!) Ευτυχως παντρευτηκα γυναικα τρελλαμενη με το σκι ? και εχω παρεα. (μιλαμε για πολυ τρελλαμενη ομως ? .)
  12. δεν ειμαι απο τον Βολο,ουτε ξερω ποιος ειναι ο δημοσιογραφος,αλλα βρε φιλε, ποσο ασχετος!!! Ειναι δυνατον ,εγω να εχω διαβασει εδω και λιγες εβδομαδες το τι σχεδιαζουν και αυτος (που ειναι απο τον Βολο), λεει ευθαρσως,οτι πρωτη φορα το ακουει? Και δεν ντρεπεται?
  13. και εδω το κυνηγανε,,ενα σκι με την ησυχια του δεν μπορει να κανει ο καημενος.Τρωει και μια χιονοστιβαδα στη μαπα, ο γκαντεμης
  14. το ξερω,Στα ξενοδοχεια που κλεινω απευθειας,εχει αμα θελεις και το τροπο που μπορεις να κλεισεις (με κατι παραπανω) για να εχεις ασφαλεια σε περιπτωση ακυρωσης,λογω αρρωστιας. Θελει χαρτι μετα πο οτι θυμαμαι απο δημοσιο νοσοκομειο κλπ κλπ
  15. Εγω την εστειλα αρχες Ιανουαριου, ηταν να παω 29/2,θυμιζω οτι αρχισε η ιστορια στην Ιταλια 23/2, οποτε και δεν πηγα και την εχασα και αποφασισα,ποτε πια προκαταβολη (δευτερη φορα που την χανω σε 5 χρονια.την πρωτη φορα ημουν αρρωστος)
  16. βα φτιαξουν νεες πιστες, χα χα,, σωθηκες....θυμαμαι στο Περτουλι κανανε 15 χρονια για να καταφερει να παρει αδεια να μεγαλωσει η πιστα, μιας και υπηρχαν δiαμαρτυριες οτι θα κοπουν δεντρα... Αφου δεν κανουν σkι, δεν θελουν χειμερινο τουρισμο, καφετεριες θελουν,ξερεις τι ομοrφες φωτο στο insagram θα βγαλουν μεσα απο την υαλινη καφετερια.Η κυρια που το oνειρευτηκε, παιρνει ηδη ποζες με duck face ?
  17. να και κατι που δεν το ηξερα. ? φανταζομαι δεν θα ειναι και φτηνη μια τετοια τεχνολογια ε? θα το κοιταξω παντως να ενημερωθω
  18. Συγνωμη, τι συζηταμε τωρα? Αν ειναι να γινει μια εκδρομη και αναβληθει λογω κορονοιου , αν εχει ο διοργανωτης καποια ευθυνη? Οχι δεν εχει. Εξ απο ανεκαθεν που λενε και στο χωριο μου ?
  19. οταν η υπευθυνη για ενα προγραμμα δεν εχει δει αλλα χιονοδρομικα, δεν κανει σκι, δεν μπορει να καταλαβει οτι το χιονοδρομικο ειναι για αθλητικες δραστηριοτητες,αλλα το εχει συνδιασει με βολτα για καφε, ειναι φυσικο να κανει τετοιες προτασεις.Ως εκει φτανουν οι δυνατοτητες της. Το γυαλινο κτηριο το καλοκαιρι με τον ηλιο να χτυπαει , ειναι και οτι πρεπει για να χασεις ιδρωτα και κιλα, οποτε θα εχει και αυτη την δυνατοτητα ?
  20. Φανταζομαι οτι θεωρει οτι τουρισμος ειναι καφετεριες και θαλασσα.Και μιας και το χιονοδρομικο δεν εχει θαλασσα (ακομη) ειπε να φτιαξει την καφετερια ? Δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι εχει επισκεφτει χιονοδρομικα του εξωτερικου ωστε να παρει ιδεες? Αν και το Μπανσκο εχει πολυ ομορφα spa ? εκει μπορει να εχει παει. και μονο που τα λεει αυτα δημοσια σε συνεντευξη και με περηφανια, δειχνει το ποσο ανεπαρκης ειναι για να οραματιστει ενα συγχρονο χιονοδρομικο (μικρο-αλλα αυτο δεν παιζει σημασια) Εχω ενα βιτσιο, να διαβαζω βιογραφικα απο αυτους που θελω να κρινω τις αποψεις τους.Το δικο της, συμβαδιζει με αυτα που λεει παντως !
  21. η πλακα συνεχιζεται,,,, οραματιστηκε- λεει- ενα γυαλινο πυργο-καφετερια να γελας 800 καφετεριες εχει ο Βολος,να κανουμε κι αλλη μια στο χιονοδρομικο (ο θεος να το κανει) να κανουμε ενα παγκοσμιο ρεκορ βρε αδερφε, η χωρα με τις περισσοτερες καφετεριες
  22. Xα χα, αφου δεν αντεχει το παιδι , θελει παρτυ https://www.youtube.com/watch?v=f-6q68pfpzs μετα ζεσταθηκε και εβγαλε κaι την μπλουζα ?
  23. καλα να παθουμε ,να βαλουμε μυαλο,.Μου λεγαν οι φιλοι μου ελα καμια μερα Παρνασσο, ασε βρε μεγαλε,σε λιγο καιρο θα παω Αυστρια,τι να κανω στο Παρνασσο.....2 εβδομαδες πριν το ξεσπασμα στην Ιταλια μου λεγαν ,ελα 3ημερο borovets...απαντουσα, borovets, το σκυλοβαριεμαι, τοσες φορες εχω παει,αφου σε λιγες μερες φευγω για Αυστρια,...,Αποτελεσμα, ουτε Αυστρια να παω και στα 35 χρονια που κανω σκι, ειναι η πρωτη φορα που δεν εβαλα σανιδι ή πεδιλο στα ποδια μου,,,καλα να παθω...τα παθηματα μαθηματα..
  24. τελος παντων, τωρα εκ των υστερων που δεν πηγα πουθενα, χαιρω πολυ, και χιονολαστιχα θα αγοραζα και σχαρες θα προσαρμοζα στο αλλο αμαξι...αν ηξερα οτι δεν θα κανω καθολου σκι,.δεν πειραζει, φανταζομαι οτι του χρονου που δεν θα εχω παει φετος, θα το ευχαριστηθω διπλα .Η πλακα ειναι οτι ο μαλακας που με τρακαρε, στο φαναρι σταματημενος εγω, πισω απο αλλο αμαξι, προσπαθησε μεσω ασφαλιστικης να ζητησει και χρηματα λογω ψυχικου τραυματος....γελουσε η εθνικη ασφαλιστικη μου, οταν μου το ελεγε...μιλαμε ο τυπος,οταν ηρθε η αστυνομια να καταγραψει την τρακα και του ελεγα οτι μιλουσε στο κινητο και δεν προσεχε, ειπε στους αστυνομους οτι απλως κοιτουσε κατι τιμολογια και αφερεθηκε!!!! και ρωτουσε...απαγορευεται να κοιτας τιμολογια κυριε αστυνομε? τοσο βλακας!!!!!
×
×
  • Create New...