amiklon
Χρήστης Forum-
Content Count
235 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
9
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by amiklon
-
serre-chevalier
amiklon replied to nek70's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
πηγαινε στο Bormio αν θελεις ιαματικα λουτρα.Φυσικα ειναι και χιονοδρομικο. -
Mονο με πρωινο λεει
-
XA XA κι ομως ναι.Αυτο την εβδομαδα αρχες Γεναρη.Και μιλαμε για τιμη του κατωτερου δωματιου.Αν θελεις πιο πολλα τμ θα πλερωσεις κι αλλα!!! Οκ για να ειμαι δικαιος,τις επομενες εβδομαδες πεφτει η τιμη στα 335 ευρω!(το πιο φτηνο δωματιο,αποκλειστικά για δυο ατομα.)
-
.O Ελληνικος τουρισμος περα απο καλες τιμες χρειαζεται και πιστες και παλι πιστες.Το να πας 2 μερες καπου και να μη παιρνεις τις ιδιες και τις ιδιες πιστες,αυτο θελουν οσοι κανουν σκι και αποφασιζουν να μεινουν σε ενα ξενοδοχειο.Κανουν εργα σε λιφτ και ωραιες εγκαταστασεις με εμφανες τσιμεντο,προσωπικα αδιαφορω.Δεν παω να δω τι ωραια ειναι τα εκδοτηρια και οι καφετερειες.Τωρα για το ξενοδοχειο που λενε,κοιταξα λιγο,σιγα που θα δωσω 412 ευρω το βραδυ που εχει τον Ιανουαριο για να παω στο Ανηλιο που σε μιση μια ωρα θα το εχω γυρισει ολο.Και θεωρουσα ακριβο το 55 τμ δωματιο ρετιρε, τον Γεναρη που περασε στο grindelwald στο sunstar hotel με θεα το eiger mountain και με τιμη 510 ευρω.Ναι πληρωνεις κι εκει ,αλλα εχεις 200 χλμ πιστες και οχι τα 5 χιλιομετρα του ΑΝηλιου.(Στο μεταξυ επειδη διαβασα οτι ειναι γεματο το συγκεκριμενο ξενοδοχειο ,στο booking εχει δωματια για καθε εβδομαδα.Προφανως επειδη ο αλλος δεν ειναι τρελος να δωσει τοσα χρηματα για το ...Ανηλιο).Καπου ωπα δηλαδη.
-
ΜΕΓΑΛΟ ΥΨΟΜΕΤΡΟ
amiklon replied to amiklon's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ε ναι !!!! εχει και μια φερριτινη 1500 μοναδες μονιμα,που οι αιματολογοι ψαχνουν 20 χρονια να δουνε γιατι αυτη η ρημαδα δεν πεφτει -
ΜΕΓΑΛΟ ΥΨΟΜΕΤΡΟ
amiklon replied to amiklon's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
μιλησα με τον αιματολογο μου,μιας και λογω μιας σπανιας ιδιοτητας του αιματος μου,με παρακολουθουν απο τα 30 μου χρονια.Οχι κατι το επικινδυνο,αλλα σπανιο (πιο πολυ με φωναζουν κατα καιρους να δωσω αιμα για διαφορες ερευνες που γινονται).Μου ειπε οτι δεν υπαρχει κανενας κινδυνος για μενα λογω υψομετρου,αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι θα ανεβεις στα 3500 μετρα και θα αρχισεις τα πους απς,ειπε (χα χα χα). -
ΜΕΓΑΛΟ ΥΨΟΜΕΤΡΟ
amiklon replied to amiklon's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Δεν το ηξερα,διαβασα σχετικα,με το στιγμα που εχω καταλαβα οτι καλο ειναι να το αποφυγω. -
Παιδια καλησπερα Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση ,οπου είναι πολύ σημαντικες για μενα οι απαντησεις που θα μου δωσετε. Εχω παει αρκετες φορες για σκι στην Ευρωπη,αλλα παντα στη περιοχη των Δολομιτων και στη περιοχη του Σαλζμπουργκ.Οποτε εχω μαθει και κανω σκι σε υψομετρα που φτανουν ως τα 2500 μετρα το πολυ. Θα ηθελα να παω σε καμια 15ρια μερες σε κατι το διαφορετικο. Το θεμα μου είναι ότι κοιταω για cervinia,Zermatt ισως st moritz κλπ,αλλα ο προβληματισμος μου είναι τα υψομετρα. Δηλαδη εκει στα 3000 μετρα με 3200 μετρα,υπαρχει πραγματικη διαφορα στις αντοχες,στις ανασες,στο ποσο μπορει να αντεξει ενας ανθρωπος στα 58 του όπως εγω? ή τελικα να ακουσω φιλο μου που πηγε σε ένα παγετωνα στην Αυστρια φετος και μου ειπε ότι δεν πρεπει να με προβληματιζει,δεν καταλαβε καποια διαφορα λογω υψομετρου? Σας ευχαριστω.
-
δηλαδη ,αγοραστηκαν επειδη ηθελες να παρεις το εσωτερικο τους μποτακι για τις παλιες σου μποτες.Οκ,οποτε με λιγα λογια πουλας τωρα καινουργιες μποτες χωρις εσωτερικο μποτακι.!!!!!!!
-
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
amiklon replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
εδω εγινε παντως αλλο.Τη περιοδο της προσφορας εχουν ανεβασει ολες τις τιμες και με την εκπτωση καταληγουν στη τιμη που ειχαν τον Φεβρουαριο. -
Σκι στην Ελλάδα Vs στο εξωτερικό
amiklon replied to vro's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στην Ελλάδα
Eχει πολυ καλη τιμη το ski pass στο st moritz,47 ευρω για ολη την περιοχη,προσφορα των ξενοδοχειων.Απλως τα συγκεκριμενα ξενοδοχεια εχουν 400 ευρω το φτηνοτερο την βραδια Στο μεταξυ η παγαποντια του Ελληνα υπαρχει παντου.Κοιτουσα το nira alpina στο st moritz και ειχε 397 ευρω η βραδυα ..Καποια στιγμη ειχε προσφορα ελεγε το site του, για τις μερες που θελω να παω,μεσα Μαρτιου και σου λεει εκπτωση 20%.Στελνω κι εγω να μου κανουν μια προσφορα μιας και σκεφτομαι να παω και μου λενε οτι με μεγαλη χαρα τη περιοδο που θελετε εχουμε μια επιπλεον εκπτωση 20% (το ηξερα γι αυτο τους εστειλα και Mail ) και θα χαρουμε να σας δουμε με 397 ευρω τη βραδυα,απο 450!!!! Ρε λεω στη γυναικα μου,δεν ντρεπονται οι Ελβετοι ,κανουν τα κολπακια των Ελληνων.!!! Και ξανακοιταω το Mail και ελεγε o manager Giannis ταδε!!!! Ε,οπου Ελληνας να σου η κουτοπονηρια -
Εγω το θεωρησα πολυ αστειο το βιντεο.Ιδιως εκει που εδινε οδηγιες βα κατεβουμε την πιστα με την τεχνικη του "ντελαπαριζε" ,.για να αποφυγουμε την ελλειψη χιονιου
-
δεν με θελει,δεν με θελει.
amiklon replied to amiklon's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
τωρα που ηρεμισαμε και μετα απο ενα υπεροχο στεντονακι,θα ξαπλωσω και το πρωι με καθαρο μυαλο θα δω.Αυτο που λες,ειναι ο,τι σκεφτομαστε την τελευταια ωρα.Σκοτωμα ειναι,ξενοδοχεια εχει μεταξυ Ανκονας και Μπολονιας,τα ξερω,δεν ειναι τα λεφτα,με 100 ευρω εχω βρει ενα που το ξερω.Ski welt ειχα στο μυαλο μου για 7 μερες σκι,ε ,θα το κανουμε 6.Αλλα οσο ναναι σου σπαει τα νευρα το επιπλεον ταξιδι στη Πατρα ,αλλα κυριως αυτο το 23,00 το βραδυ στην Ανκονα ειναι θανατος!!!! (παντως αν το ξενοδοχειο μου απαντησει αυριο το οκ,μιας και ειδα οτι τελικα μετεφεραν το ολικο ανοιγμα για 15/12 και οχι 8/12 που ελεγαν και θα ΄λειτουργει μονο το 30% απο τις πιστες ,θα το κανω και κοιταω για fiss .Αλλα δεν κανω σχεδια αλλα,μιας και καποιος με εχει καταγρουσουζεψει φετος. -
δεν με θελει,δεν με θελει.
amiklon replied to amiklon's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
τα δεδομενα 1. δεν προσεγγιζει καν την Ηγουμενιτσα!!!! 2.το επομενο καραβι απο Ηγουμεντσα δεν εχει καμπινα Loux που εχω κλεισει.+ οτι φτανει μια μερα μετα 3.αν δεν αλλαξω το δρομολογιο και παω απο Πατρα θα ψοφησω απο βαρεμαρα στο καραβι που θα ειναι ολη μερα και οχι νυχτα.Αλλο να ξυπνας 10 το πρωι και να φτανεις 3 το μεσημερι και αλλο να ξυπνας 10 το πρψι και να φτανεις τα μεσανυχτα(ποσα stedon να παρω για να κοιμηθω???) 4.Φτανει λεει 23 00 ανκωνα,δηλαδη θα βγω 1 τα χαραματα εξω στο λιμανι και πρεπει να παω σε ξΕνοδοχειο. 5. το ξενοδοχειο στο ski welt το εχω κλεισει απο Σαββατο και δεν μπορω πια να κανω αλλαγη στη κρατηση. τι εχω κανει 1.Πηρα τον πρακτορα της ασφαλιστικης lloyds που εχω κανει,εστειλα ολα τα χαρτια,θα μιλησει και θα δουμε. Αυτα ως προς το ξενοδοχειο-καραβι (αλλα η ασφαλεια ισχυει μονο για εκει που θα πας και οχι για τη χωρα που μενεις,κοπλακια,οποτε φανταζομαι θα μου πουν οτι η αλλαγη στην Ελλαδα δεν με καλυπτει. και αν ξανακανω ασφαλεια να μου τρυπισεις τη μυτη. 2.Μιλησα με booking να επικοινωνησει με το ξενοδοχειο μηπως και δεν με χρεωσουν 3.Εστειλα mail στο ξενοδοχειο,μου το υπεδειξε η Booking, με το μηνυμα του καραβιου μηπως και δεν με χρεωσουν. 4.Θα τηλ ΑΝΕΚ το πρωι τουλαχιστον τα εισιτηρια που ισχυουν ως 31/12,να μπορεσουν να ισχυσουν και το 2024 5.Μιλησα με τραπεζα εθνικη ,για να δω αν εχουν κανει εστω προκρατηση στη καρτα μου,το ξενοδοχειο,δεν εχει κανει και με συμβουλευσε να την παγωσω ,ωστε να μην μπορει.Το εκανα. 6.θα παρω το πρωι τον συνηγορο του καταναλωτη αν η ΑΝΕΚ δεν δεχθει να κανει παραταση και το 2024 7. θα προσπαθησω αν ηρεμισω τη γυναικα μου που κανει βολτες και βριζει εδω και ενα τριωρο 8.θα ορκιστω οτι ΔΕΝ θα ξανακλεισω παρα τελευταια στιγμη.,τελευταιο βραδυ πριν το ταξιδι. 9.θα παρω τον δικηγορο μου το πρωι,αν η ΑΝΕΚ μου πει σουξα μουξα. ΤΙ αλλο να κανω? Κοιταξα να φυγω και απο Βαλνακια,α πα πα,με τιποτα. -
δεν με θελει,δεν με θελει.
amiklon replied to amiklon's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
α ωραια,το hellenic spirit Τρακαρε στο Olympic χαλασε η μηχανη....το εβλεπα απο το πρωι.Τηλεφωνουσα και ελεγα,καλα ρε παιδια,πως θα φυγω απο Ηγουμενιτσα αυριο μεσανυχτα,αφου το πλοιο ακομη βρισκεται στα μισα προς Αγκωνα και πρεπει να επιστρεψει και να ξαναφυγει? -
Αμα σου παει γκαντεμικα ενας χρονος,σου παει.Μας γ@μησε η Ανεκ.Απο το απογευμα μιλαω με booking με ξενοδοχεια και με τραπεζες.Πρωτο μηνυμα την Τριτη οτι θα υπαρχει καθυστερηση 90 λεπτων,δευτερο μηνυμα σημερα οτι δεν θα σταματησει καν στο λιμανι που βγαλαμε εισιτηρια + καθυστερηση αλλες 8 ωρες,ετσι για να φαω ολοκληρωτικα το πακετο.!!!!Ευτυχως εχω ασφαλεια ταξιδιου,αλλα η LLoyd s σαν να μου τα γυρναει...
-
ΠΑΙΔΙΑ,συγνωμη που τοσο καιρο δεν απαντησα,ειχα καποια θεματα υγειας του πατερα μου και ουτε που σκεφτηκα οτι καπου ειχα γραψει ενα ποστ.Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.Φευγω τη Παρασκευη για Αυστρια,μετα απο τετοια ταλαιπωρια που περασαμε στην οικογενεια και 190 να ειναι τα σκι που θα εχω,θα το ευχαριστηθω
-
Καλημερα , θα ηθελα την βοηθεια σας για αγορα πεδιλου σκι. Ειμαι 57 χρονων,αθλητικος (παιζω τενις καθημερινα) 167 υψος και 65 κιλα. Ξεκινησα σκι το 1981 και σταματησα το 1984 που περασα στο πανεπιστημιο . Ξαναρχισα το 1995 με σανιδα,ημουν καλος και μετα από 3-4 χρονια σταματησα,ως το 2015 ,οπου με τη γυναικα μου αρχισαμε να κανουμε σκι,παμε κάθε χρονο 8-10 ημερες στις Αλπεις,κοκκινες πιστες Αυτο ειναι το σκι που κανω καθε χρονο,8 ημερες περιπου.Οταν είναι καλα στρωμενες μια χαρα κατεβαινω.Το απατητο το σιχαινομαι,κουραζομαι,βαριεμαι,δεν μου αρεσει βρε αδερφε. Αγορασα πριν λιγα χρονια καποια σκι, ellan amphibio 10 ,αλλα μιας και δεν ειχα ασχοληθει ιδιαιτερα,νομιζω το το 1,65 υψος που εχουν δεν είναι για μενα, Θα ηθελα να μου πειτε,σε χαλαρο σκιερ,που θελει καλα πατημενες πιστες και μονο,που το επιπεδο του είναι μετριο(τατο),τι υψος σκι πρεπει να αγορασω,για να βοηθηθω και να είναι πιο ξεκουραστα και μετα ξαναχρησιμοποιω τα ellan. Ευχαριστω,
-
τις οποιες θεσεις,τις σεβονται (μιας και εμεις απλως θα παρκαραμε πανω σε αυτες)!!! Προσωπικη εμπειρια,στο Brunico,σε μικρο μαρκετ ψωνιζω και βιαστικος κυριος παρκαρει στη θεση ΑΜΕΑ,εξω ακριβως απο την βιτρινα.Και η κοπελα που ηταν στο ταμειο,του ειπε,πως,αν κυριε δεν παρετε το αμαξι σας απο εκει,δεν θα σας περασω οτιδηποτε και αν αγορασετε απο το ταμειο!!!!....Εδω απλα,θα σφυριζανε αδιαφορα.
-
ναι ρε ΝΑΙ ΡΕ...Μετα απο 2 χρονια (3 μιας και το 2019 αρρωστησα και επεστρεψα την δευτερη μερα απο τη Madonna di campiglio) ,ειπα ενα ε δεν γ@μιεται ο covid και παρολο που ειμαι μεγαλος χεστης αποφασισα μεσα σε 2 μερες να φυγω για σκι.Οποτε 7 μερες arabba δολομιτες και μια μερα cortina ,ετσι για να θυμηθω τα παλια.Στο μεταξυ,μονοι μας εκει,τελη Μαρτιου,αδεια τα λιφτ ,οι πιστες,οι γονδολες.Μας εριξε και ενα χιονακι (τι χιονακι,χιονι κανονικο) τις τελευταιεες 3 μερες.Θελω κι αλλο.
-
καταλαβα,δεν φαινεται,ειπα κι εγω.....?
-
καλα,ζηλεψαμε οσο δεν παει αλλο.Κοσμο βλεπω δεν ειχε,οποτε ουτε αγχος για covid δεν θα ειχατε.Η πλακα ειναι οτι κοιταω μια φωτο σου και προσπαθω να καταλαβω ποσο μ@λακας ειναι αυτος απο πισω σου που εχει περασει τον φραχτη και κινδυνευει η ζωη του!!!!
-
διαβαζω σχετικα για την ασφαλιση στην Ιταλια και συγκεκριμενα στο dolomitisuperski.( ναι κανω ονειρα οτι ισως να τα καταφερω να παω φετος) ? From 01/01/2022 on, every user of the ski areas must have third-party liability insurance. (The skipass does not include insurance). Those who do not have this insurance can buy it at the skipass offices or online even for single days. We recommend the ski insurance by Deutschen Skiverband (DSV - the German Skiing Association), covering public liability and ski theft.
-
Ετσι ειναι,εχω παει στο διπλανο του ,το flachau,εξαιρετικες πιστες,πλατιες ,μακριες ,αλλα, επειδη τελειωνε στα 800 μετρα η πιστα,το χιονι ηταν στο τελος πολυ κακο.Οταν μιλαμε για κακο,το εβλεπα καθως παλαυα να κατεβω (γιατι παλευαμε ολοι να κατεβουμε αυτο το χιονι)και νομιζα οτι ειναι αφρος της θαλασσας!!!!!!.Στο τελος δεν κατεβαιναμε ολη την πιστα ως κατω,αλλα παίρναμε ξανα τη γονδολα απο το μεσαιο σταθμο,αλλα ως που να το ανακαλυψουμε,ειχε χαλασει το χιονι και στη μεση :-) Βεβαια ειχαμε πεσει αρχες Μαρτιου σε εξαιρετικα ζεστες μερες.Ατυχια.Το χιονοδρομικο που λεει ο φιλος μας,εχει το καλο οτι εχει καθημερινο νυχτερινο ,αλλα πρεπει να πεσει καποιος σε κρυες μερες.
-
Oχι,κοιταξα στον χαρτη που ειναι αυτο που λες,αυτο που λες ειναι μεταξυ canazei και arraba.Eγω εμενα selva και ειχαμε παει με αμαξι μιας και ειχαμε αρχαριο στην corvara και εγινε στην επιστροφη απο corcara σε selva.Ειναι απο την βορια πλευρα,της sella roda.Εκει μου ειπαν οτι πρεπει,για να παω selva, να παω απο γυρο,δηλαδη απο Μπρουνικο και με επιασε αμοκ!!!.Τελικα με αλυσιδες περασα,οι υπολοιποι καναν αναστροφη.
