amiklon
Χρήστης Forum-
Content Count
235 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
9
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by amiklon
-
Borovets 2018/19
amiklon replied to hakem's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ας ειναι καλα ολα τα πιτσιρικια που πανε bansko (ασε που θεωρουν οτι ειναι πολυ μακρια το borovets!!) και ετσι το Boro ειναι -σε πληρη λειτουργια,υπεροχο για 2 με 3 Σαββατοκυριακα το χρονο...οσο για το νυχτερινο του,απο τις 15 Μαρτιου και μετα που δεν κανει και τοσο κρυο,ειναι υπεροχο,οτι πρεπει για να κλεισεις μαι καλη χοιονοδρομικη χρονια. Για το bansko μπορω να πω τα χειροτερα (και δεν ειναι μονο η γονδολα,που προσωπικα δεν την χρησιμοποιω,ανεβαινω με αμαξι παντα, ειναι και το διαλομενο κρυο/αερα που εχει συνηθως ψηλα..και οι πιστες που ειναι απο τον πολυ κοσμο ενα βασανο πολλες φορες -
Borovets 2018/19
amiklon replied to hakem's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ε δεν εχει και τεραστιες ουρες η γονδολα στο borovets.Παω 2 ,3 φορες καθε χρονια και μονο την ωρα που ξεκιναει η μιση μερα εχει μια ουρα,αλλα με αναμονη ενος 10 λεπτου.Βεβαια για να ειμαι δικαιος,δεν εχω παει ποτε εποχες Ελληνικων αργιων (πχ των Φωτων).τοτε πραγματικα μπορει να υπαρχει καποιο θεμα με τον χρονο αναμονης -
Αυστριακές Άλπεις
amiklon replied to gatz's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
τι εννοεις με τα 60 εκατομμυρια ημερες σκι το χρονο..μπερδευτηκα -
Livigno, Bormio, Santa Caterina
amiklon replied to alpineman's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Ειδα και καποια site για το skirama dolomiti adamello, εχεις δικιο, με βαση την Madonna (που ειδα και καποια ski in ski out ξενοδοχεια) ειναι καλη σκεψη 7 μερες εκει και πουθενα αλλου. -
Livigno, Bormio, Santa Caterina
amiklon replied to alpineman's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
καλα, εννοειται οτι μπορει οι Δολομιτες να εχουν κανονια, αλλα σε περιπτωση που ειναι οπως ηταν πριν 2 χρονια,(που εκανες σκι σε λιβαδια) αναβαλλεις το ταξιδι για λιγες μερες.Αυτα ειναι τα καλα της συνταξης (και της μη υπαρξης οικογενειας χα χα).Η δυνατοτητα να εχεις λιγο πιο ελευθερο χρονο.και πιο ευελικτο προγραμμα.Ισως να εχεις δικιο που μου λες για τα 380 κμ της περιοχης,αλλα οπως ειδα η folgaria ειναι 1,30 ωρα με το αμαξι,δεν το λες και κοντα,να πας και να γυρισεις..Παρολα αυτα μαλλον θα ακολουθησω τη συμβουλη σου για το Dolomiti Adamello Brenta,με βαση ενα καλο ξενοδοχειο(μιας και μετα το σκι πεφτω σε κατασταση ημιλιποθυμιας απο την κουραση και θελω τις ανεσεις μου) να ειναι μια καλη ιδεα -
Livigno, Bormio, Santa Caterina
amiklon replied to alpineman's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
προσπαθω αν οργανωσω την δευτερη φετινη εκδρομη για σκι.Δολομιτες θα παω Δεκεμβριο και λεμε να παμε madonnna μεσα Φεβρουαριου.Επειδη μας ξερω, θεωρω οτι σε 3-4 μερες σκι θα εχουμε κανει τις πιστες της(αυτες που μας ενδιαφερουν ) και θελουμε να βρουμε και ενα αλλο χιονοδρομικο για αλλες 4 μερες σκι.Για αυτο κοιτουσα Livignio,bornio κλπ.Βεβαια ,για να πω την αληθεια, δεν ειναι τοσο ομορφα μερη,και δεν βρισκω εκει κοντα (με οδηγηση 3 4 ωρες) αλλα χιονοδρομικα,για αυτο επεσε η ιδεα συνδιασμου με Livignio.Το passo tonale το θεωρω πολυ ασχημο.καμια ιδεα? -
Livigno, Bormio, Santa Caterina
amiklon replied to alpineman's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
madonna di campilio ως το livignio μπορει να παει χειμωνα ιχ (με χειμερινα ελαστικα?) ποσες ωρες ειναι? ο δρομος? -
Πολιτική αεροπορικών εταιρειών
amiklon replied to aab's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
νομιζω το μεγαλυτερο προστιμο το εχω φαει εγω.Χειμωνας του 2004 στο τουνελ για chamonix φτανουμε στη1 το βραδυ και φυσικα βλεπω το οριο ταχυτητας και το τηρω,αλλα δεν βλεπω οτι πρεπει να εχεις μια αποσταση 100 μετρων απο το μπροστινο σου οχημα.Και πριν απο μενα περασε ενα αυτοκινητο της αστυνομιας.....Το ακολουθουσα στο οριο που επρεπε ,αλλα το πλησιαζα σιγα σιγα,δεν ηξερα τα 100 μετρα αποσταση, το εφτασα στα 20 και οταν βγηκαμε απο το τουνελ με σταματησαν .Το προστιμο? 500 ευρω!!! ακομη το θυμαμαι. -
Νεα Lift Της Leitner Στα Βαλκάνια
amiklon replied to hakem's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
η καμερα του rila εχει παψει να λειτουργει απο τις αρχες Απριλιου.Το θυμαμαι μιας και ηθελα να παω 10 Απριλιου για τελος σεζον και δεν μπορουσα να δω την baraki,Μακαρι να το αλλαξουν,αλλα νομιζω οτι η γονδολα ειναι το επικινδυνο λιφτ του Borovets -
Borovets 17-18
amiklon replied to hakem's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
εννοει φανταζομαι απο την kulata στα συνορα ως το blagoevgrad,αν θα δωσουν φετος το κομματι αυτο -
Χωρις καμια διαθεση για παρεξηγηση, θεωρω οτι οταν διαβαζω οτι η Βασιλιτσα ειναι χιονοδρομικαρα ( αντε εχει τις δυνατοτητες) μου ερχονται στο μυαλο λογια πολιτικων που λενε οτι η Αθηνα ειναι μια ωραια πολη.Παραμυθια δηλαδη. Πρωτο και βασικο πως μπορει να ειναι ενα χιονοδρομικο καλο και ανταγωνιστικο σε σχεση με αυτα του εξωτερικου,οταν το ιδιο το βουνο δεν προσφερει την δυνατοτητα για πιστες μεγαλου μηκους?Αυτα ειναι και το μεγαλο προβλημα ολων των Ελληνικων χιονοδρομικων,οπως και του Παρνασσου.Ωσπου να ξεκινησεις ,εφτασες στο τερμα.(και ξεκινας και απο την κορυφη.δεν εχει αλλο το βουνο) Οποτε ειναι δεδομενο οτι θα ειναι ενα χιονοδρομικο που θα απευθυνεται ή σε κοινωνικα στρωματα που δεν εχουν την δυνατοτητα εξοδων για ταξιδι σε Ευρωπη,αρα ουτε διαθεση να πληρωσουν σε διανυκτερευση-φαγητο κλπ στην Βασιλιτσα (εστω και να πεσουν οι τιμες) ή θα απευθυνεται σε εκδρομεις που ναι μεν μπορουν να ταξιδεψουν σε Ευρωπη, αλλα θα πανε Βασιλιτσα 2 -5 φορες (αυθημερον) το χρονο για να κανουν περισσοτερρες μερες σκι συνολικα(και φυσικα θα κανουν και την ετησια εκδρομη τους στις Αλπεις,ασε που θα πανε και Βουλγαρια ενα δυο σαββατοκυριακα) Υπαρχει και η τριτη κατηγορια που ποτε δεν θα μπορεσει να τους παρει η Βασιλιτσα,αυτη των εκδρομεων στην Βουλγαρια( οι τιμες εκει δεν παιζονται και τα χιονοδρομικα ειναι σαφεστατα μεγαλυτερα-λογω βουνου-) Θεωρω με λιγα λογια οτι η βασιλιτσα ,οπως και σχεδον ολα τα Ελληνικα χιονοδρομικα ειναι καταδικασμενα να λειτουργουν ,οπως λειτουργουν σημερα. Λογω μεγεθους, λογω δυνατοτητων του βουνου ε και λογω ομορφιας του τοπιου ( τα χωρια καταγωγης μας, ειναι το ιδιο ομορφα στα βουνα).Χαμενη απο χερι δηλαδη
-
εγω αυτο που γραφετε για την συμφορηση στις πιστες των Αλπεων, δεν το εχω δει.Μαλιστα ενω καθε φορα πηγαινα τελος Μαρτιου (και φυσικα δεν ειχε κοσμο) φετος πηγα 10 φεβρουαριου alta badia και πραγματικα φοβομουνα για τις ουρες.Τι να σας πω? το πολυ ενα δυο ατομα πριν απο εμας. Τις περισσοτερες φορες μονοι μας ειμασταν στα καρεκλακια,... υπηρχαν πιστες κοκκινες στη la villa που δεν υπηρχε ψυχη. Για το Bansko συμφωνω, το Borovets ομως οι πιστες papagelov.,yastebates δεν εχουν κοσμο
-
οποιος ειναι απο Β.Ελλαδα θα παει Βασιλιτσα αυθημερον.Σε περιπτωση που θελει να περασει καπου 2 - 3 μερες θα παει Βουλγαρια.Πιο φτηνα θα του ερθει και θα παει σαφεστατα σε καλυτερα χονοδρομικα. Αν παλι ενδιαφερεται να κανει σκι και να το συνδιασει με διακοπες, θα παει Αλπεις, Μια ματια στις τιμες 8-15 δεκεμβριου στη Βασιλιτσα 1134 ευρω (χα χα ,σιγα που θα βρεις χιονι) και χωρις πρωινο !!!!!! Τις ιδιες ημερομηνιες στην Moena 4στερο ξενοδοχειο junior suita 32 τετρεγωνικα 950 ευρω με πρωινο και sky tv με 10 καναλια ταινιων και με δωρεαν ακυρωση 5 μερες πριν. ας βρουν κοροιδα να πανε Βασιλιτσα
-
ενδιαφερομαι να παω του χρονου val fi fassa και να επισκεφτω τα χιονοδρομικα που ειναι απο στο νοτιο μερος των Δολομιτων. san pellegrino.alpe lucia.carezza.canazei.martino castozza κλπ.απο 8-15 δεκεμβριου selva και alta badia εχω παει καθως και cronplazt και cortina Κοιταω να κλεισω ξενοδοχειο απο τωρα στο Booking, οποτε να μην το εχω στο μυαλο μου (για να πω την αληθεια εχω ηδη κλεισει στην moena αλλα με δικαιωμα να το ακυρωσω) Θα ηθελα να ρωτησω ποιο απο τα χωρια της val fassa (moena ως canazei και τα ενδιαμεσα vigo fassa,pozza fassa.campitello) ειναι αυτο που ειναι πιο ομορφο για μετα το σκι (μιας και η υπαρξη αμαξιου,δεν καθιστα υποχρεωτικο το να ειναι διπλα σε λιφτ το ξενοδοχειο).Θα ηθελα εναν συνδιασμο, ομορφου ,αλλα και με εστιατορια, κανενα μπαρακι, κλπ_) Με λιγα λογια, η moena που εκλεισα ειναι η καλυτερη επιλογη ή κανενα αλλο χωριο? ευχαριστω
-
Απολογισμός Χειμώνα 2017-18
amiklon replied to Χρήστος Λάππας's topic in Ραντεβού στα Βουνά - Πάμε Παρέα!
μετρια προς καλη 2 kronplatz 2 alta badia 1 cortina 1 μετσοβο (2 μερες μετα τους δολομιτες, μεγαλη πικρα) 3 borovets 4 bansko 1 βασιλιτσα συνολο 14 μερες.. Στοχος του χρονου 20 μερες τουλαχιστον -
Bansko 17-18
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
θελουμε να παμε (για τελευταια φορα) μια εκδρομη πεμτη-κυριακη bankso.Πηγε κανεις τις τελευταιεες μερες? ειναι πολυ χάλια το χιονι? (και με λιγο χαλια εμεις θα παμε,δεν δεχομαστε ακομη οτι τελειωσε ο χειμωνας). -
Bansko 17-18
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
μπες στο booking com και δες βαθμολογιες ξενοδοχειων. Πολλες φορες νομιζεις οτι θα γλυτωσεις χρηματα και βρισκεις ξενοδοχειο με 50-60 ευρω την βραδια και τελικα αναθεματιζεις την ωρα που πηγες εκει. Ενα καλο -πολυ καλο- ξενοδοχειο με τεραστια δωματια και σε καλη θεση ειναι το hotel uniqato απεναντι απο το kemprinski. καπου 80 -100 ευρω την ημερα το δωματιο, αλλα δωματιο καλυτερο απο του hilton. -
Bansko 17-18
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
εχω παει και στα 3, αλλα ηθελα να μαθω για τον δρομο pamporovo-bansko (που βασιζομαι στα λογια σου για τον δρομο και θα τον κανω) Εννοειται οτι απο borovets θα ξεκινησω (πως και πως περιμενω το νυχτερινο,αυτη την εποχη ειναι θαυμασιο).Σε ευχαριστω για την απαντηση σου. -
Bansko 17-18
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
α ωραια, το εχεις κανει και μαλιστα και αυθημερον θηριο!!! αρα αυτο που σκεφτομαι,ξεκινω με Borovets 3 μερες, συνεχιζω pamporovo 2 μερες και απο εκει 2 μερες bansko, ειναι κατι που δεν ειναι δυσκολο απο πλευρας δρομων. Σε ευχαριστω -
Bansko 17-18
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
εννοεις μαλλον pamporovo, επειδη bansko borovets που γραφεις η διαδρομη ειναι ευκολη και πολυ λιγοτερη ωρα ε? -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
πρωτα ερχεται η καταθλιψη (μετα το ταξιδι) και μετα ο προγραμματισμος.Επειδη εβλεπα αυτες τις μερες το προγραμμα σου, μου αρεσε η ιδεα της Moena που βλεπεις τοσα χιονοδρομικα γυρω σου. moena - venezia, ποση ωρα ειναι με το αμαξι, κανενα 3ωρο? -
Bansko 17-18
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Καλημερα, αν θελησω να παω απο bansko σε pamporovo, ο δρομος μεσω μιας πολης που μου δειχνει το viamichellin, Goce delcev ειναι καλος(καλα ,καλος δεν θα ειναι) ειναι ομως μετριος ή κακος? -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Τωρα,φετος, με ολες τις εκπτωσεις,δηλαδη early booking και καρτα μελους (συμπληρωνεις μια φορμα και γινεσαι αυτοματα μελος )η τιμη για 2κλινη εξωτερικη και αμαξι ειναι 530 ευρω,δεν το λες και φτηνο, τα δρομολογια με καθυστερηση και το φαι στο καραβι αισχρο.Αυτα για Αγκωνα. -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Μολις επεστρεψα απο εκει. Καλα να περασετε,(απλως το 23,59 που γραφεις. ε μην το εχεις και τοσο σιγουρο).δες το marintraffic το που ειναι το καραβι σου, μην ξεκινησεις και εισαι στο λιμανι και εχει 4 ωρες καθυστερηση -
Roccaraso Abruzzo
amiklon replied to amiklon's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
συγνωμη ,νομιζα οτι καπου θυμωσες ετσι αποτομα που απαντησες. Κανενα προβλημα, εγω λαθος καταλαβα.
