Jump to content

amiklon

Χρήστης Forum
  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

 Content Type 

Profiles

Forums

Calendar

Κατηγορίες Περιεχομένων

Νέα

Ανακοινώσεις - Events

Gallery

Everything posted by amiklon

  1. Ε μάλλον θα πρέπει να αρχίσω να ψάχνω για Cervinia, και να αφήσω για του χρόνου την περιοχή που θα είμαι πιο σωστά προετοιμασμένος... κατσε βρε,,,ως τελη Μαρτιου που θελεις να πας...40 ταξιδια μπορει να προετοιμασεις... συμβουλη,,,ασε την cervinia τραβα σε κατι με πιο ομορφη ατμοσφαιρα. Οι δολομιτες ειναι και πιο κοτνα μας και πιο φτηνα και εχουν μοναδικη ατμοσφαιρα (σε σχεση με τις Αυστριακες αηδιες που εχω παει--ωχ, θα μου την πεσουν τωρα..)
  2. τα περισοοτερα ξενοχοεια κλεινουν σαβ-σαβ ή κυρ κυρ, πριν στειλεις τζαμπα αιτηματα, μπες στο Bookin δες με τις ημερομηνιες που θελεις ποια ξενοδοχεια εχουν δωματια και μετα στειλε τους αιτημα απο το site τους, για πιο οικονομικα.....alpe di suiisi ξενοδοχειο, ετοιμασου να πληρωσεις καπου 4000 την εβδομαδα (για το πιο οικονομικο) + οτι ειναι χωρος προστασιας της unesco< οποτε καπου 10ωρες την ημερα απαγορευεται η κυκλοφορια των ιχ και θελεις ειδικη αδεια απο το ιδιο το ξενοδοχειο για να μπορεσεις να περασεις τον ελεγχο που ειναι στην αρχη της περιοχης ( προσοχη, μην κλεισεις δωματιο σε σπιτι , δεν σου δινουν αδιεα να περασεις με το ιχ, για δωματιο)
  3. boro δεν θα βρεις για την περιοδο που θελεις,αν δεν κλεισεις νωριτερα.βεβαια εξαρταται και τι ειδους ξενοδοχειο θελεις,αυτα παντως που ειναι μπροστα στς πιστες, rila,alpin, yanakiev,flora δεν θα εχουν δωματια αν δεν κλεισεις εγκαιρως
  4. αναλογα την χρονια...το 2017 εκανα αρχες Δεκεμβριου στο Borovets, περυσι αρχες Δεκεμβριου δεν ειχε αρκετο χιονι, ουτε τον καταλληλο καιρο για να ανοιξουν τα κανονια με το τεχνιτο.3-6 ιανουαριου δεν θα εχεις προβλημα απο ελειψη χιονιου,αλλα απο τον πολυ κοσμο ομως.
  5. το παμποροβο εχει και πιστες που δεν ειναι για αρχαριους, ορισμενες ειναι σαν την baraki 4 του borovets... η chapelare 2 Km απο το χιονοδρομικο ειναι μια αλλη πιστα που εχει ενδιαφερον κυριως λογω του μεγαλου μηκους της (καπου 3 χλμ/ και δεν ειναι μπλε, αλλα κοκκινη) Το χωριο παμοροβο ειναι καπου 1,5 χλχ απο τις πιστες, με διασπαρτα ξενοδοχειο, αλλα με τιμες σαφως πιο φτηνες απο αυτες του Borovets> Νυχτερινο δεν εχει σαν το Borovets (το οποιο προσωπικα θεωρω το καλυτερο απο τα 3 της βουλγαριας,σαν χιονοδρομικο) Ενδιαφερον εχει το παμποροβο για δεδομενα Βακλανικων χιονοδρομικων, αλλα ειναι πολυ μαρκια για να παει καποιος,μεγαλη ταλαιπωρια για να φτασεις.
  6. χα χα, θυμαμαι την πρωτη φορα που εκανα σκι στη ζωη μου,πηγα πιτσιρικας στο Μετσοβο και μου εδωσε ενα παλλικαρακι νροπιος, τα δικα του σκι να κανω..Ηταν ξυλινα και ειχαν εναν ιμαντα στον οποιο εβαζες τα παπουτισα σου.Ηταν την ημερα που εγιναν η τραγωδια στη θηρα 7 του Ολυμπικακου...και οχι δεν ειναι τοσο κωλογερος, απλως ημουν πολυ πολυ μικρος :-)
  7. υπαρχει και η προσφορα dolomitisυper sun απο 21/3, δεν ειναι τιποτα σπουδαιο,αλλα στο λεω https://www.altabadia.org/en/hotel-alps/offer-dolomiti-super-sun.html
  8. Alta Badia Corvara La Villa Corfoso ολα αυτα συνδεονται με λιφτ. οποτε οπου και να μεινεις να μην σε απασχολει...
  9. η cortina ειναι απο τις πιο ακριβες περοχες (αλλα το αξιζει η ατιμη),κατι ηξερε ο james bond που πηγε εκει :-) Aλλα δεν θεωρω οτι ειναι και η καλυτερη περιοχη για αρχαριους...ασε που επειδη ετοιμαζεται για τους ολυμπιακους του 2021, ειναι καλυτερο να παει καποιος μετα το 2021, οπου οι εγκαταστασεις της θα εχουν εκσυχρονιστει.... παντως αν σκοπος ειναι η sella ronda, τοτε καλυτερες περιοχες (απο αποψη τιμης ) ειναι απο την νοτια πλευρα ,της val de fassa. προσωπικα την cervinia θα την απεκλεια,αλλα αυτο επειιδη ειμαι κρυουλιαρης και δεν μπορω τον αερα και το μεγαλο υψομετρο ( σε μπερδεψαμε ή ακομη ?)
  10. προσοχη στο passo gardena, αν νυχτωσει, ειναι πολυ δυσκολη η οδηγηση,,,περυσι 4 το απογευμα, κολλησαμε σε ουρα ιχ που δεν μπορουσε να ανεβει μια ανηφορα ( και ειχαμε ολοι χιονολαστιχα)..Ηταν το χιονι στον δρομο τετοιαςποιοτητας, που ειχε μπει μεσα στα αυλακια απο τα λαστιχα και δεν μπορουσε κανενας να ανεβει...αναγκαστηκα και εβαλα αλυσιδες,προλο που εχω τα καλυτερα χιονολαστιχα, δεν ανεβαινε με τιποτα το ρημαδι.Για corvara (alta badia) καλυτερος δρομος μεσω Brunico
  11. τον Δεκεμβριο ειχα παει στο hotel diana 4 μερες με δωρεαν σκι πας (το ειχα συνδιασει με val gardena) ξενοδοχειο που θα μου μεινει, εχει στο Booking 9,5 βαθμολογια, τον πιο εξυπηρετικο ιδιοκτητη που εχω γνωρισει και πολυ καλο φαγητο,Στα δωματια δωρεαν sky tv με πολλα καναλια με ταινιες και μπες στο sιte του για να δεις προφρορα )hotel diana madonna di camoglio.....θυμαμαι 4 μερες καπου 800 ευρω σε superior δωματιο με φαι και σκι πας μεσα στην τιμη .Τον Μαρτιο ειχα παεισ το hotel miramondi, αλλα δεν θελω να το συζητησω μιας και την δευτερη μερα αρρωστισα και με 39 πυρετο επεστρεψα την επομενη στην Ελλαδα. στο λινκ που σου εδωσα εχει ολα τα ξενοδοχεια που εχουν αυτη την προσφορα,,,διαλεξε ενα... η madonna ειναι ομορφο χωριο, και οι πιστες ξεκινανε μεσα πο το χωριο..to hotel diana ειδα τωρα οτι εχειπροσφορα αυτη την στιγμη για Δεκεμβριο 7 μερες(+1 μερα δωρο) και φυσικα το σκι πας για ολες τις μερες μεσα στην τιμη..https://www.simplebooking.it/ibe/hotelbooking/search?hid=1710&lang=EN#/offer&offerId=11290
  12. μπες στο skiresort, δες τους χαρτες των χιονοδρομικων που σε ενδιαφερουν και εκει θα καταλαβεις ποια εχουν πολλες μπλε πιστες για αρχαριους καθως και καλη συνδεσιμοτητα (προσωπικα για την περιπτωση σου πιστευω οτι η alta badia ειναι ιδανικη, ασε που το χωριο της .η corvara εχει ενα τοπιο συγκλονιστικο
  13. https://www.campigliodolomiti.it/lang/EN/eventi/cerca/std_id_categoria=8%7Climit=10%7Cref=top.html περισυ το εκανα και Δεκεμβριο και τελη Μαρτιου ( καλομαθα στο τζαμπα :-) και κοιτας (αν ειναι για 150 χλμ το σκι πας) ειναι για την madonna μονο,,,αν ειναι δωρο 350 χλμ περιλαμβανει και το paso tonale και το pejo και την folgaria.. ανοιξα το ενα Promotion και σου δειχνει τα ξενοδοχεια και την τελικη τιμη με το σκι πας για μεσα Μαρτιου https://www.campigliodolomiti.it/en/eventi/dettaglio/march_speciale_ski_pass_included,7299.html
  14. το πιο ομορφο χωριο απο αυτα που λες εινια το chamonix( μαλιστα ξεφευγει λογω μεγεθους απο την εννοια του χωριου),αλλα, τι σχεση εχει το chamonix με τις πιστες αρχαριων?
  15. madonna να ξερεις οτι εχει πολυ καλες προσφορες για την περιοδο που θελεις να πας...Μπες στο site της και εκει θα δεις οτι πολλα ξενοδοχεια σου δινουν για διανομη μιας εβφομαδας δωρεαν τα ski pas (ενα για καθε ατομο) Πρακτικα, σου δινουν την μερα που φτανεις ενα χαρτι και με αυτο πας στα ταμεια του λιφτ και παιρνεις το ski pass σου δωρεαν,οποτε πρακτικα 350 ευρω δωρο ανα ατομο περιπου
  16. για αρχαριους ( και οχι μονο) κοντα στο Μιλανο και με κανονια για χιονοκαλυψη θεωρω οτι και το kronplatz και η alta badia ειναι πολυ καλες επιλογες..Παντως και Madonna di campiglio τελη Μαρτιου, δεν ειναι αργα,εχει και υψομετρο και πολυ καλες πιστες για ολους. Προσωπικα εχω παει τετοια εποχη 2-3 φορες και δεν υπηρχε προβλημα με την ποιοτητα του χιονου..Η val gardena,προσωπικα θεωρω οτι δεν ειναι για τους αρχαριους που ενδιαφερεσαι.
  17. Για το χιονι (και την ποιοτητα στρωσιματος της πιστας) μην ανησυχεις. Και να μην εχει χιονισει καθολου, οταν οι Ιταλοι λενε οτι ανοιγει μια πιστα, θα εχει χιονι και μαλιστα καλης ποιοτητας και καλα στρωμενο.Το cavalesse ειναι μακρια απο την sella ronda.Κοιταξε να πας πιο κοντα σο canazei.Το πιο ομορφο χωριο για μενα ειναι η corvara (που συνδεεται αμεσα με sella roda )
  18. νομιζω οτι για μεταφορα, κατι τετοιες εταιριες -που σε παιρνουν απο το αεροδρομιο και σε πανε στο ξενοδοχειο, ειναι το καλυτερο...κοιταξα για Verbier ,και η συνολικη τιμη με επιστροφη ειναι 109chf https://alpybus.com/verbier
  19. επειδη ημουνα με αντιβιωση απο 25 Μαρτιου εως 10 Απριλιου.
  20. Δεκεμβριος 2 μερες val gardena 1 μερα alta badia 4 μερες madonna di campiglio Ιανουαριος 4 μερες borovets Μαρτιος 8 μερες madonna di campiglio (ηταν να κανω.... δυστυχως την δευτερη μερα αρρωστησα και με οξυα βρογχιτιδα και ιγμοριτιδα, γυρισα Ελλαδα, για να κανω μια ωραιοτατη θεραπεια με 2 αντιβιωσεις για 14 μερες.....απλα υπεροχα δηλαδη ) Απριλιος 1 μερα Παρνασσο Συμπερασμα, επλιζω του χρονου να μην ξαναρρωστησω Ελεος, τι γκαντεμια κι αυτη!!!!
  21. Να σας πω τις σκέψεις μου και επειδή διάβασα κάπου ότι δίνετε μεγαλύτερη βάση στις σκέψεις των μελών, παρά των ανθρώπων που ακολουθούν το forum,αν θέλετε μην δίνετε την πρέπουσα σημασία σε αυτά που γράφω. Δεν πειράζει, καλή καρδιά Ένας σύλλογος –φαντάζομαι- έχει τρεις βασικούς στόχους (μιας και δημόσια πια αναρωτιέστε τι χρησιμεύει ένας σύλλογος, ερωτήματα που θα έπρεπε να είχαν απαντηθεί από εσάς χρόνια τώρα και να είχαν αναρτηθεί στους σκοπούς του,χωρις κάθε τόσο να τα ανακυκλώνετε) 1.Να διορθώνει τα κακώς κείμενα των χιονοδρομικών 2.Τα μέλη του να απολαμβάνουν κάποια προνόμια σε σχέση με μη μέλη του συλλόγου 3.Να κάνουν το σπορ που αγαπούν σε χιονοδρομικά που –μερικοί- μόνοι τους δεν θα μπορούσαν να πάνε (είτε λογω δυσκολίας οικονομικής είτε λογω «φόβου» να βγουν μόνοι τους,μη οργανωμένα ,στο εξωτερικό Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή. Για το πρώτο θέμα στη σύγχρονη Ελλάδα, είναι σίγουρο ότι η απάντηση των χιονοδρομικών θα είναι ότι δεν υπάρχουν χρηματα.Πιθανον να είναι η απάντηση και σε θέματα που δεν έχουν σχέση με ανάγκη μεγάλων κεφαλαίων .Χρησιμότητα ενός συλλόγου, έγκειται και στο πόση είναι η δύναμη του. Θα μπορούσατε .λοιπόν, αντί για μια ανακοίνωση – διαμαρτυρία- να υπάρχει από κάτω και μια συλλογή υπογραφών, που να την ακλουθεί, η οποία θα ήταν σχετικά εύκολη με το forum εδω, όταν βλέπω ότι υπάρχουν περίπου 600 εγγεγραμμένοι χρήστες. Φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη βαρύτητα έχει μια ανακοίνωση που ακολουθείται από τόσες υπογραφές.(πχ πολύ καλή η επιστολή που στείλατε στην Aegean, σκεφτείτε πέρα από την αναφορά που κάνετε ότι υπάρχουν στο forum 600 άτομα, να υπήρχαν και 600 ηλεκτρονικές υπογραφές) Για το δεύτερο ,επειδή διαβασα,καποιες αποφάσεις του συμβουλίου, πραγματικά απόρησα ,για πιο λόγο πέρασε με μικρή πλειοψηφία η πρόταση να έχουν τα μέλη του συλλόγου κάποιες εκπτώσεις στα χιονοδρομικά (απόφαση συνέλευσης 2017) .Δηλαδή αυτοί που ψήφισαν κατά ή το πολύ όμορφο λευκό-δεν έχω άποψη, δεν θέλουν τα μέλη του συλλόγου να έχουν εκπτώσεις? Γιατί να έρθει τότε ένας στον σύλλογο? Και θα συνεχίσω γι αυτό το θεμα.Οκ, αποφασίσατε αυτό,να γίνει πρόταση στα χιονοδρομικά? Ποια είναι η ενημέρωση για το τι έγινε? Το ειπατε?Δεν το δεχτήκαν? Δεν το είπατε? Θέλω να πω, για να αποφασίσει ο άλλος να δώσει 20-30 ευρώ τον χρόνο για μέλος του συλλόγου, δεν θα πρέπει να βλέπει ότι λειτούργει κάτι που θα είναι και προς το όφελος του,αν γίνει μέλος? Όποτε φτάνουμε στο τριτο,που είναι το μόνο που είναι εφικτό (και για αυτό από ότι καταλαβαίνω, μονοπωλεί το ενδιαφέρον)Εκδρομή, που πολύ καλά την σχεδιάζετε και δεν μπορώ να κάνω καμία κριτικη,καταλαβαινω πόση δυσκολία έχει να σχεδιάσει κάποιος μια εκδρομή στο εξωτερικό , με τον καθένα να λέμε το μακρύ μας και το κοντό μας (εδώ με 2-3 φίλους θέλεις να πας κάπου και αυτός που το διοργανώνει, ορκίζεται να μην το ξανακάνει) Μερικές παρατηρήσεις. Έγιναν 2 δυστυχήματα πέρυσι (ένας νεκρός στην Βασιλιτσα, ένας στα 3-5 Πηγάδια) Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά όσο και να έψαξα ,δ εν βρήκα μια ανακοίνωση του συλλογου….Εγινε και μια καταστροφή στα Καλάβρυτα(ούτε γι αυτό βρήκα κάτι) Απεναντίας βρήκα ανακοινώσεις επίσημες ,με εκφράσεις (« στην τελικη»… συγγνώμη , είναι επίσημη γλώσσα ενός συλλόγου αυτή?) Διαβάζω εδώ μέσα-μέρες τώρα- με αφορμή μια απάντηση που μου έδωσε ένας (που πολλοί την θεωρήσατε ότι είναι στα όρια της αγένειας-απλά εγώ θεωρώ ότι είναι στα όρια του δεν σκέπτομαι το τι γράφω) ένα τοπικ στο όποιο από ότι κατάλαβα, έχετε μαλώσει για έναν κύριο Αγαθοπουλο και για την διάλυση του συλλόγου της Βόρειας Ελλαδας.Προταση μου είναι να έχετε κάτι τέτοια τοπικ κλειστά, γιατί σκεφτείτε αν ήσασταν ένας άνθρωπος που θα επιθυμούσε να γίνει μέλος του συλλόγου, αν διαβάζοντας αυτά (και δεν είχε όρεξη να παρευρεθεί σε μια συνέλευση ανάλογη της τραγελαφικής συνέλευσης των Ελληνικών πολυκατοικιών) αν υπήρχε περίπτωση αν έρθει.Πολυ καλά είπε ο πρόεδρος σας, ότι δεν είναι δυνατόν να ασχολείστε με θέματα – προβλήματα 10ετιας, έλα όμως που ασχολείστε (και μάλιστα τα διαβάζουμε και εμείς ,που δεν θα έπρεπε) Θέλετε να γίνουν πιο πολλά τα μέλη σας.Ιδέα να υπάρχουν 2 τύποι μελών, πως σας φαινεται?Να υπάρχουν πέρα δηλαδή από τα μέλη(που μπορούν να λάβουν μέρος σε συναντησεις,εκδρομες κλπ) , να υπάρχουν και τα άλλα μέλη (με 10 ευρώ πχ ετήσια συνδρομή) τα οποία όμως να έχουν κάποια προνομια,πχ μια μικρή έκπτωση στις κάρτες των χιονοδορομικων.Θεωρω ότι αν σκεφτείτε κάτι τέτοιο, θα έχετε πιο πολλά μέλη και φυσικα,πιο μεγάλη δύναμη Διαβάζω κατά καιρούς (και έχετε δίκιο απόλυτο) για το πόσες ελλείψεις έχει το χιονοδρομικό Πηλίου( σπασμένα καρεκλακια,χαλαει ο αναβατήρας ενώ είναι άνθρωποι επάνω, διάβασα και κάτι ιστορίες για αγορά ενός navara Κλπ) Και την στιγμή που διαμαρτύρεστε για το χιονοδρομικό, αποφασίζετε να το τιμήσετε και να κόψετε εκεί την ετήσια πίτα? Δεν καταλαβαίνεται ότι με αυτή την ενέργεια αυοακυρώνεστε?Δεν πρέπει να σκεφτείτε την λογική του μποϊκοτάζ ορισμένων χιονοδρομικών, μήπως και αυτό τους ταρακουνήσει? Αν τα έχουμε καλά με όλους τους υπευθύνους των χιονοδρομικών , ε τότε θα τους λέμε κάθε Κυριακή, διάβασες το τι γράψαμε, οι υπεύθυνοι θα κουνανε συγκαταβατικά το κεφάλι τους και θα λένε από μέσα τους, ε αφού ήρθατε δεν μας νοιάζει Προσπάθησα να γράψω όλα τα αρνητικά που μου ήρθαν στο μυαλο,μπορει να τα έχετε δοκιμάσει και να είμαι πολύ μακριά από την πραγματικότητα . Σας εύχομαι πραγματικά καλή δύναμη, να ξεπεράσετε τα προβλήματα σας (που από ότι διαβάζω, τα πιο πολλά είναι εσωτερικά)και να καταφέρετε να (μας) προσελκύσετε σαν μέλη. Ελπίζω να καταλάβετε ότι δεν είχα σκοπό να σας κουνήσω το δάχτυλο, απλά επειδή αγαπώ το σκι (και το snowboard , χρήστη turns), θα ήθελα να έχετε υπόψη σας και την άποψη ενός απλού μέλους του forum και τίποτε παραπάνω.(έξαλλου είμαι τόσο νευρόσπαστο άτομο, που θα με κλωτσούσατε έξω, από την πρώτη μας συνάντηση) χα χα.
  22. στην προσκληση να πουμε την αποψη μας, καθησα και εγραψα ορισμενες σκεψεις. ΠΡΟΣΟΧΗ ακολουθει σεντονι (παρασκεφτηκα δηλαδη χα χα)
  23. οποτε (συμφωνα με την ανακοινωση) ενα νεο μελος δεν μπορει να ερθει, μιας και πρεπει να ειναι μελος την περιοδο 2017-2018 ( και εγω μπορει να εχω καταφερει πολλα, αλλα δεν μπορω ακομη να γυρισω τον χρονο πισω :-) "Υπενθυμίζεται πως δικαίωμα συμμετοχής στις εργασίες της ΓΣ έχουν μόνο τα οικονομικώς τακτοποιημένα μέλη για την περίοδο 2017 – 2018." Aν και αρχιζω να ανησυχω οτι βρισκομαι σε αλλο χρονο απο την υπολοιπη ανθρωποτητα, μιας κι εγω νομιζω οτι βρισκομαι στο 2019 και ολοι εσεις στο 2018 "Ανακήρυξη νέου ΔΣ - Εξελεγκτικής Επιτροπής 2018 - 2019 "
  24. αγαπητε φιλε. Ειμαι 52 , κανω σκι απο το 1985 και snowboard απο τις αρχες του 90. Εχω παει στο zermatt ,οπως και επισκεπτομαι τα χιονοδρομικα του εξωτερικου 1 με 2 φορες το χρονο. Ειπαμε με την γυναικα μου του χρονου να ακολουθησουμε τον συλλογο για την παρεα αδιαφοροντας αν το ξενοδοχειο που εχει ο συλλογος στην προσφορα του ειναι με βαθμολογια μονο 8,5 στο Booking και αδιαφοροντας οτι θα θελει περπατημα ως τα λιφτ,αδιαφοροντας αν εχουμε ξαναπαει πριν καποια χρονια εκει.Για την παρεα αποφασισαμε να ερθουμε, οπως σας εγραψα και πριν.Για να γνωρισουμε και αλλους ανθρωπους με το ιδιο χομπυ,οτι λεει δηλαδη και στην πρωτη του σελιδα το club, για τους λογους που πρεπει να γινει καποιος μελος.Εκδρομες, πληροφοριες,εκδηλωσεις...... Αντι για ενα καλοσωρισμα ειχα μια απαντηση του στυλ κανουμε και αλλα πραγματα, αν θελετε να ερθετε για εκδρομη, τραβατε μονοι σας!!!!. Απο αυτα λοπιπον που διαβασα σαν απαντηση, καλυτερα μονοι μας, μιας και αποφευγω την αγενεια στην ζωη μου, δεν θα την βρω μπροστα μου στις διακοπες.Αν η απαντηση στην οποια αναφερομαστε,δεν ειναι γραμμενη με αγενεια, τοτε ειναι με σαφεστατη αγνοια του τι νοημα βγαζουν αυτα που γραφουμε, οποτε και παλι μονος μου, παρα να φαω στην μαπα καθε εναν που δεν μπορει να εκφραστει.Καλα να περασετε...
  25. ειλικρινα, δεν καταλαβα την απαντηση αυτη, σε καποιον που δηλωνει οτι ενδιαφερεται να γινει μελος του συλλογου...αλλα θα ακολουθησω την συμβουλη σας και θα συνεχισω να πηγαινω μονος μου....Θεωρω ομως οτι μια εκδρομη ηταν μια καλη ευκαιρια για τον συλλογο σας,στο να μαζεψει νεα μελη ,τα οποια μπορουν μετα να ασχοληθουν -αν ενδιαφερονται και αν αξιζουν- και με τις αλλες δραστηριοτητες του...καποια απο αυτα μπορει να ειχαν και χρηματα και διαθεση να γινουν και χορηγοι του με τις εταιριες που μπορει να εχουν, αλλα ας τους αποκλεισουμε απο την αρχη να ξεμπερδευουμε...κριμα
×
×
  • Create New...