amiklon
Χρήστης Forum-
Content Count
235 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
9
Content Type
Profiles
Forums
Calendar
Κατηγορίες Περιεχομένων
Νέα
Ανακοινώσεις - Events
Gallery
Everything posted by amiklon
-
θα με ενδιεφερε (2 ατομα) να γινουμε μελη και να αρχισουμε να ακολουθουμε τις εκδρομες σας. 1.η διαδικαδια για να γινει καποιος μελος ποια ειναι? 2. Μιας και το zermat ειναι καπου 350 χλμ μακρια απο την Ζυριχη, το σημειο της προσφορας που λεει "μεταφορα απο το αεροδρομιο στο tash σε προκαθορισμενες ωρες" μου φαινεται οτι θελει καποια διευκρινιση,Εννοω μετα απο την αφιξη του αεροπλανου , ποτε θα φυγει το λεοφωρειο ή το τρενο? Μετα απο 2 ωρες? μετα απο 5 ωρες? Νομιζω ειναι ενα θεμα που θελει διευκρινιση... 3. απο το tasch ως το zermati που ειδα ειναι καμια 10 Km (μιας και με ενδιαφερει το ξενοδοχειο στο zermat) πως θα γινει η μεταφορα? ευχαριστω
-
Via Lattea 2018 - 2019
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
μια χαρα, σε διαβαζω καθε βραδυ πριν κοιμηθω :-) απο οτι καταλαβα οι Δολομιτες ειναι και πιο κοντα και πιο καλα (ή κανω λαθος?) -
Πρώτη Φορά Στο Borovets
amiklon replied to pka's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ευτυχω;ς που υπαρχει το bansko και χαιρομαστε εμεις σκι (και νυχτερινο) στο borovets. -
Borovets 2018/19
amiklon replied to hakem's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
μπορεις σε οποιοδηποτε μερος να καταλαβεις ποτε εχει κινηση απο το Booking. Βαζεις ημερομηνιες και βλεπεις διαθεσιμοτητα ξενοδοχειων και φυσικα τιμες. Απο 10 γεναρη ως τελος γεναρη , υπαρχουν πολλα δωματια στο Borovets και μαλιστα με τιμες 30% πιο φτηνα απο τον Φεβρουαριο (που δεν βρισκεις δωματια ετσι κι αλλιως ευκολα) Απο οτι βλεπω κοντα στις 25 μαρτιου παλι γινεται χαμος (φανταζομαι απο Ελληνες που κλεινουν ) και φυσικα τοε οι τιμες ειναι πολυ πιο ακριβες -
Via Lattea 2018 - 2019
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
εχω φιλους που πηγαν οδικως και καταραστικαν την ωρα..Στα συνορα μπορει να περιμενεις και 4 ωρες. Στα καραβια παντως εχει ακομη πολλες νταλικες...αντε να δουμε θα γινει ποτε καποιο επιβατικο τρενο. Θα ηταν μια πολυ καλη λυση.. -
Via Lattea 2018 - 2019
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
βασιλιαδες ειναι, μιας και αυτοι ταξιδευουν ολη την ωρα, αυτο λεω, η βασιλιαδες λοιπον που κοιμουνται 3-4 αγνωστοι σε μια καμπινα, επρεπε να πουνε οτι θελουμε ξεχωριστη καμπινα.. Παντως για την ιστορια, το πλοιο εφτασε με 4 ωρες καθυστεριση στην Ηγουμενιτσα.Αν δεις τα δρομολογια , μια φορα την εβδομαδα δεν εχει καθε πλοιο, για να καλυψουν τις καθυστερισεις,και το πλοιο που ταξιδευα,απο οτι ειδα , δεν ειχε την επομενη δρομολογιο απο Πατρα, οποτε πηγαν με το πασο τους...Ηταν τετοιο τα χαος που υπηρχε στο καραβι, που οταν φτασαμε Ηγουμενιτσα, μειναμε μια ωρα στο γκαραζ με τα ιχ, μιας και ειχαν φορτωσει τοσο ασχημα τα φορτηγα κατω, που επρεπε να βρουν καποιους οδηγους,να βγαλουν τα φορτηγα τους στην Ηγουμενιτσα, να βγουμε τα ιχ και μετα να τους ξαναβαλουν μεσα για Πατρα... -
Via Lattea 2018 - 2019
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Φετος 16 δεκεμβριου απο Ανκονα εγευγε το πλοιο 16,30...στις 13,00 ,μου ερχεται μηνυμα οτι το πλοιο θα εχει καθυστεριση και θα φυγει στις 18,00..ΟΚ,λες,τουλαχιστον σε ειδοποιουν. χα χα . ενω ειναι το κολπο..περιμενοντας στο λιμανι κοιταξα τα δρομολογια στο site και ανακαλυψα οτι ειχαν αλλαξει ΚΑΙ στο site την ωρα για 18,00,Περιεργο ειπα,αλλα εδω ειναι το κοπλο.Το πλοιο εφυγε στις 20,30..Μεσα στο πλοιο τωρα.στις 19,30 εβγαλάν ανακοινωση οτι" το πλοιο εχει πανω απο 90 λεπτα καθυστεριση και για αυτο δικαιουμαστε εναν καφε δωρεαν, να παμε με τα εισιτηρια να παρουμε ενα κουπονακι"..Ειναι απο οτι διαβασα μετα νομικο το θεμα οτι εχουν δικαιωμα ως 90 λετπα καθυστεριση και μετα μπορεις να κανεις μυνηση///Το εφεραν ετσι ομορφα, ωστε να μην φανει η καθυστεριση 4ωρα αλλα 2ωρη... Το τραγικο ειναι οτι πηγα στην ρεσεψιον να αλλαξω μια καρτα απο την καμπινα, μιας και η μια δεν λειτουργουσε..και τοτε ειδα το ποσο χαζος λαος ειμαστε..Υπηρχε μια ουρα 50 φορτηγατζιδων που καθοντουσαν για να παρουν ενα κουπονι, ενα χαζο καφε// αντι να διαμαρτυρηθουν και να πουν θελουμε δικη μας καμπινα, τους εδωσαν σαν τους αγριους ενα μπιχλιμπιδακι (ενα καφε της συμφωρας) και αυτοι το δεχθηκαν...ειμαστε ηλιθιος λαος, δεν μπορουμε να διακδικησουμε τιποτα, οποτε καλα κανει η μινιαν και καθυστερει, ξερει μια χαρα την δουλεια της, οτι απευθυνεται σε αγριους. -
Via Lattea 2018 - 2019
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
αυτες ειναι οι τιμες. Πηρα πριν λιγες μερες ανεκ και τους ειπα και την αληθεια. Οτι ειμαι χρονια στην μινοαν και θελω να παω σε αυτους.Δυστυχως η καρτα μελους της ανεκ, δεν σου δινει κανενα προνομιο για το πρωτο ταξιδι (στα εισιτηρια) ενω της εκανα την ερωτηση, αν ηταν το δευτερο μου ταξιδι τι συνολικη εκτπωση θα ειχα (με 2 ατομα εξωτερικη + ιχ) 100-120 ευρω λιγοτερο θα ηταν, δηλαδη κανενα 700-750. Η διαφορα παραμενει μεγαλη με μινοαν (420 πληρωσα τον δεκεμβριο.Αλλα ενω ελεγα οτι θα παω Δεκενβριο και μετα μονο βουλγαρια, γλυκαθηκα και θελω να ξαναπαω τελη φεβρουαριου . χα χα. λεω να το κανω 2 φορες Αλπεις φετος) Απορω πως δεν εχουν καποιο προωθητικο στην ακεν , ωστε να παιρνουν πελατες (που θελουν να πανε πρωτη φορα με αυτους) απο την μινοαν. -
Via Lattea 2018 - 2019
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
απλα με τα καραβια πια, το φτανεις το μεσημερι-απογευμα Ανκονα, ειναι σχετικο.Στο τελευταιο ταξιδι με μινοαν, αντι για 14,30 βγηκαμε στο λιμανι τελικα στις 18,00 ...μου ειπαν οτι με ανεκ ειναι καπως καλυτερα τα δρομολογια ,αλλα οι τιμες για 2κλινη εξωτερικη +ιχ με μινοαν ειναι καπου 450-550 (αναλογα τους ποντους που εχεις) , ενω η ανεκ δεν εχει τετοια προσφορα. (καπου 850 μου το εβγαλε η ανεκ) ειναι νομιζω (και το σκεφτομαι) προτιμοτερο να φτασεις παρασκευη και οχι σαββατο ανκονα,να κοιμηθεις στον δρομο (που υπαρχουν πολλα ξενοδοχεια με 70-80 το δικλινο) και να πας την αλλη μερα στο χιονοδρομικο.Τουλαχιστον ετσι δεν θα σε ανχωσει το τι ωρα θα φτασει το καραβι στην Ανκονα. -
Via Lattea 2018 - 2019
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
εγραψα για το asterion μιας και αυτο μονο παει απευθειας βενετια απο οτι καταλαβα,τα αλλα πας μεσω ανκονας.Και εγω για την ωρα που φτανεις σκεφτομαι να παω βενετια. Στα δυο τελευταια ταξιδια μου μεσω ανκονας, εφτασα saalbach 3 το βραδυ, και φετος selva 1 το βραδυ.πτωμα απο κουραση , δεν αντεχω πια. .Οποτε λες να παρω της ανεκ ή της μινοαν αυτα που πανε αρχικα ανκονα και συνεχιζουν βενετια ε? ειναι πιο καλα απο το αστεριον ε? -
Via Lattea 2018 - 2019
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
εχεις παρει το asterion II της ανεκ ποτε.για βενετια? και αν ναι.μπορεις να μου πεις λιγα λογια για το πλοιο σε σχεση με της minoan ή τα superfast? ευχαριστω.(λεω να το παρω για cortina τον φερβρουαριο και να μην παω μεσω αγκονας-πολλα χιλιομετρα και δεν αντεχω πια) -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
συνετη κοπελα, να την παντρευτεις (αφου πρωτα της μαθεις σκι) Εγω την δικια μου της ειχα κανει μαθημα μια φορα περτουλι και την επομενη πηγαμε borovets (ξεχασα μαζι της και αυτα που ηξερα+ επαθα μια ωραια φαρυγγιτιδα).Μετα την πηγα saalnach Οπου φαγαμε μια εβδομαδα στις μλπε κανοντας V..(ασε μεγαλο δραμα να βλεπεις τις πιστες και να μην μπορεις να τις κανεις) Τωρα ομως, η διαολεμενη με περναει και μου κανει και καζουρα (συμπεραμσα:ποτε με μικροτερη γυναικα χα χα χα) -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
φανταζομαι την κοπελια ,δεν την ειχες παρει μαζι σου -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
madonna di campiglio εχει δωρεαν (δες val de sole )προσφορες για skirama οπως το λεει, οπου το ξενοδοχειο/διαμερισμα (αυτα που εχουν συμβαση με το λιφτ βεβαια) σου δινει ενα χαρτι ,που με αυτο πας και παιρνεις δωρεαν τα εισιτηρια (εγω φετος εμεινα 5 βραδυα και ειχα 4 μερες δωρεαν σκι για 2 ατομα σε ολη την περιοχη) Ειναι απο τα πιο κυριλε χιονοδρομια ( να σου πω οτι βαρεθηκα να βλεπω jepp lamborgini-αγνοουσα ακομη και την υπαρξη τους).Πολυ καλες τιμες σε εστιατορια καφε κλπ, και τωρα στο βασικο, το πεδιο του σκι...Εχω παει kronpatz,badia.cortina,selva,zell am see,saalbach, leogang, flashau, εμενα προσωπικα μου αρεσε πολυ,το βαζω στα 2 καλυτερα...Εχει και πολυ καλες μαυρες πιστες,που σε ενδιαφερουν.Απο το κεντρο του χωριου , μπορεις να πας και στα 4 βουνα που εχει γυρω γυρω,χωρις να μετακινησεις το αμαξι σου, αλλα μιας κι εσυ απο οτι ειδα κανεις βολτες με το αμαξι, μπορει να πας σε 45 λεπτα στο passo tonale το οποιο εμενα προσωπικα μου αρεσε πολυ (και που φυσικα το σκι pass (το τζαμπα) περιλαμβανει και τις πιστες αυτες (εκει να δεις μια μαυρη εγω δεν τολμησα να την κανω). Η madonna ειναι πολυ ομορφο χωριο,και λογω υψομετρου ειναι ανοικτο ως πολυ αργα (και φυσικα ανοιξε τελος Νοεμβριου φετος)Ποιοτητα πατηματος πιστας τα γνωστα Ιταλικα (δηλαδη τελεια) Τωρα στο dolomitisupersksi αν μπεις εχει 2 προσφορες κατα το ανοιγμα (ως τελος Δεκεμβριου) και κατα το κλεισιμο.. εκει σου λεει (sto site) για την προσφορα αυτη. Εχει ενα μπλε κουτακι που λεει 3=4 και σου εξηγει επισης το Livignio εχει δωρεαν το σκι πας ορισμενες περιοδους αν ψαξεις στο google για free ski pass in alpes θα σου βγαλει τα χιονοδρομικα που εχουν τετοιου ειδους προσφορες.. -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
Νικόλας MJT εγω παγο δεν βρηκα καθολου αρχες Δεκεμβρη στην gardena (πηγα την πρωτη μερα που ανοιξε φετος) ,βρηκα ομως πολυ παγο λιγες μερες μετα στη Madonna di campiglio..δραμα (και σε σχεση με τα 50 χρονια μου, ο παγος ειναι οτι χειροτερο για μενα.Εδω σκονταφτω πια μονο και μονο περπατωνας χα χα χα.) Πισοδερι μετα απο Δολομιτες + μαθηματα στην κοπελα? σκουρα τα πραγματα Στην δικια μου ,ωσπου να της μαθω ,πηγαμε να χωρισουμε 40 φορες . Φανταζομαι την προσφορα 3+1 ( ή 6+2) στους δολομιτες δεν την χρησιμοποιησες ε? Οπου ειναι δωρεαν το ξενοδοχειο 1 μερα (στο 3+1) και δωρεαν το ski pass μια μερα.(στο 6+2, ειναι 2 μερες δωρεαν). Στη Madonna παντως (να πας του χρονου) με το που κλεινεις ξενοδοχειο Δεκεμβριο, εχεις 6 μερες δωρεαν ski pass -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
αν και με εκνευρισες (και σε εκνευρισα) σε αλλο ποστ , ηταν περισυ, οποτε , αντε καλη χρονια!!!. Ο,τι λες για την cortina συμφωνω απολυτα. Ειχα παει μονο για μια μερα φεβρουαριο 2018, μπορει να μην εχει τα καλυτερα λιφτ,αλλα η ατμοσφαιρα του χιονοδρομικου, δεν περιγραφεται.,ουτε η θεα στην tofana,προσπαθω να βρω κατι φτηνο (το πιο φτηνο σε ξενοδοχειο στην κορτινα ειναι 1200 ευρω βεβαια) για να παω τον φεβρουαριο.μιας και σε μια μερα που ειχα παει, δεν ειδα τιποτα. Για την badia που λες, φαινεται ειμαι απο τους τυχερους, 3 φορες που πηγα, τελευταια φετος Δεκεμβριο, δεν ειχε κοσμο, καμια φορα. Οσο για την gardena , δεν ξερω το γιατι, αλλα εμενα προσωπικα δεν μου αρεσε (εννοω μου φανηκε ολο το χωριο λιγο κλειστοφοβικο , εξαιρω την περιοχη Plan de garba.. .Αλλα το σκι που κανεις στους δολομιτες σου δημιουργει ενα μεγαλο θεμα...που να πας στην Ελλαδα μετα? Με τι διαθεση? Πηγες καθολου στο οροπεδιο πανω απο το ortisei, στη alpe di siusi? -
εγω θα πηγαινα τις 3 αυτες μερες στη megeve που ειναι διπλα στο chamonix
-
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
οταν παιρνεις το μεγαλο τελεφερικ ( που χωραει καμια 50ρια ατομα) απο το κεντρο της cortina και εχει και οδηγο (που κλεινει την πορτα με εναν απλο συρτη!!!!) και στο τελος της διαδρομης βγαινει απο το τελεφερικ και λεει σε ολους που περνουν απο μπροστα του καλημερα.καλημερα κλπ κλπ, αυτο εχει την ομορφια του... μπορει τα λιφτ να ειναι λιγο παλια (οχι ολα) αλλα. την ομορφια του τοπιου στην tofana,(που θα γινει και το παγκοσμιο του 2021), δεν την εχω δει αλλου.. -
Bansko 2018-2019
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ουφ, βαρεθηκα -
Bansko 2018-2019
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
θα μπορουσα να σου απαντησω αναλογα (περι καφενειου και μαλιστα με bold,μηπως και μου ξεφυγει ) αλλα αρκετη συγχυση θα φας με την περιοχη που εκλεισες σους δολομιτες,μην σου χαλασω απο τωρα την διαθεση. -
Borovets 2018/19
amiklon replied to hakem's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
ξερει κανεις αν το κομματι του δρομου ως το blagoevgrad εγινε? περισυ τον ειχαν ασφαλστρωσει, τον εδωσαν σε κυκλοφορια? -
Bansko 2018-2019
amiklon replied to pepe karaivanov's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
αν καποιος δεν εχει παει σε ολα τα χιονοδρομικα μιας περιοχης,πως μπορει να λεει οτι αυτο στο οποιο εχει παει ειναι το καλυτερο για χιονοδρομια στα Βαλκανια? πραγματικα αξιο αποριας -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
τα χιονοδρομικα εχουν εκλπηκτικους χαρτες σε ολα τα ταμεια τους(δωρεαν και εξω απο το ταμειο,αρα μπορεις καθε μερα να παιρνεις και 2 και 3 που λεει ο λογος) Ασε που ανεβαινοντας σε καθε λιφτ υπαρχει χαρτης ,οποτε οι χαρτες στο κινητο ειναι αχρηστοι ) Ετσι εκανα κι εγω την πρωτη φορα που πηγα Αυστρια,Νομιζα οτι ειναι σαν τα Ελληνικα στο θεμα της ενημερωσης και ανεβαινοντας στο λιφτ δεν θα ηξερα που να παω (καμια σχεση).Οσο για την λογικη που γραφει και ο "Γραμματεας συλλογου" ,εχει απολυτο δικιο. Ετσι την πατησα κι εγω την πρωτη φορα που πηγα.Ηθελα να τα δω ολα, και τελικα δεν θυμασαι τιποτα.Μεινε σε ενα χιονοδρομικο,3 μερες και μετα πηγαινε αλλες 3 και σε ενα αλλο. η Λογικη "δεν ξανακανω πιστα που εχω κανει" τελικα το μονο που σου αφηνει οταν γυρισεις Ελλαδα ειναι ενα "δεν θυμαμαι τιποτα" cortina με πρακτικα 2 ξεχωριστα χιονοδρομικα (ενα απο την μια πλευρα και ενα απο την αλλη) και badia (που αυτο που θα δεις πανω στο οροπεδιο της, ειναι σαν να τεραστιο λουνα παρκ χιονιου) αρκουνε για να περασεις 5-6 μερες σκι και τελικα θα δεις γυριζοντας οτι εκανες και στα 2 ενα μερος των πιστων. Και για τον καιρο που σου λενε δικιο εχουν. Φετος τον Δεκεμβριο στο passo μεταξυ val gardena και badia σε μια ανηφορα ειχαν κολλησει ολα τα αμαξια για 200 μετρα) με χιονολαστιχα και παλι αδυνατον να ανεβεις .Περασαμε μονο οσοι ειχαμε χιονολαστιχα και αλυσσιδες (και εχω και continental ts που ειναι απο τα καλυτερα) -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
στο βρηκα το σχετικο βιντεο -
Dolomites 2018
amiklon replied to yannisnm's topic in Γενική Συζήτηση για την Χιονοδρομία στο Εξωτερικό
μολις γυρισα απο badia ,οπου το χιονι ηταν πολυ καλο ,οι πιστες ολες ανοιχτες (αντε το 95% ηταν ανοικτο) και δεν ειχε κοσμο. Περισυ που πηγα Φεβρουαριο kronplatz.badia,cortina ηταν υπεροχα (η cortina ειναι παρα πολυ ομορφη ) κοσμο δεν ειχε ,εκτος απο 3zinnen που γινοταν πραγματικα κολαση στο λιφτ για να ανεβεις.Αυτος ηταν και ο λογος που πηγαμε cortina απο 3zinnen,ο πολυς κοσμος. Υπαρχει μια διαδρομη (μπες στο altabadia στο ιντερνετ) οπου ανεβαινεις με τα λιφτ και μετα για να γυρισεις σε σερνουν αλογα με σκοινια (200 σκιερ πισω απο τα αλογα) το εχει το site της badia στις ειδικες εκδρομες της,μην το χασεις, βρες το και στο youtube,καλα να περασεις.
