iTeo 0 Report post Posted February 26, 2009 Καλησπέρα σε όλους, με λένε θοδωρή και μου πήρε λιγότερο από 1 ώρα να γίνω μέλος απ'όταν είδα τη σελίδα. Μου άρεσε πολύ ότι διαβασα και είδα και χαίρομαι που βρίσκω ανθρώπους που έχουν το ίδιο πάθος με εμένα, που στην ουσία είναι το να περνάμε καλά. Μένω Αθήνα (Κυψέλη) και κάνω σκί από τα 8 μου. Μόλις χτές πήρα καινουργια πέδιλα και μπότες και ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει και θα ήθελα μερικές απόψεις, αν και η δική μου αποδείχτηκε αρκετά ισχυρή για να τα πάρω. Είναι Rossignol Twintips S3, bindings Scratch 110 και οι μπότες μου Rossignol Exalt X8. Ευχαριστώ πολύ και εύχομαι σε όλους καλές κατεβασιές. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 26, 2009 Welcome. Καλή διαμονή Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted February 26, 2009 Καλως ηρθες Θοδωρη στην παρεα μας. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pest 0 Report post Posted February 26, 2009 Καλώς ήρθες Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 26, 2009 καλως ηρθες μια χαρα σε βρισκω για τον εξοπλισμο Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted February 26, 2009 καλως ηρθες Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites