LnA 0 Report post Posted March 24, 2009 Καλημέρα σε όλους!!!! Είμαι η LnA (Ελενα/Life n' Action), από το Ίλιον. Μόλις πριν άπο 4 μήνες κόλλησα το μικρόβιο του σκι, ενώ έψαχνα παρέα για rafting. Τώρα πώς κολλάνε αυτά τα δύο? Το καθένα έχει την εποχή του βέβαια, αλλα και στα δύο υπάρχει δράση. Στο σκι βέβαια είμαι ακόμη αρχάρια θα έλεγα. Εχω κάνει μόλις 4 φορές (Πισοδέρι, Παρνασσός, Gstaad)και από την τελευταία μάλιστα (1η μου κατεβασιά σε μπλε πίστα) αποκόμισα αποτυπωμένο πάνω μου ένα μικρό χάρτη της Ελβετίας και μάλιστα με διαγραμμημένες πορείες!!! Οπως είδα, η παρέα σας είναι αρκετά οργανωμένη και χαίρομαι να γνωρίζω ζωντανούς ανθρώπους με πολλά ενδιαφέροντα, γι΄αυτό επελεξα να γίνω και εγώ μέλος σας. Πολλά είπα, Καλώς σας βρήκα, λοιπόν! Υ.Γ.Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά. Quote Ζησε καλά! Γέλα συχνά! ΑΓΑΠΑ ΤΗ ΖΩΗ! Life n' Action Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted March 24, 2009 Καλώς ήλθες Ελενα. Αυτή την Πέμπτη θα βρεθούμε στο Φλοκαφέ στο Μαρούσι επί της Κηφισσίας, δίπλα στην Αττική οδό από τις 21.00 και μετά. Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά. Συντομα και μέλος του συλλόγου! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted March 24, 2009 καλως ηλθες Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
ANONYΜΗ 5 Report post Posted March 24, 2009 καλως ηρθες Ελενα Quote Ημερα που δεν γελας...ειναι μια χαμενη μερα. Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted March 24, 2009 και αλλο πατριωτάκι μετά την peni... έχουμε μαζευτεί καμια 10αριά+ τελικά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
LnA 0 Report post Posted March 24, 2009 και αλλο πατριωτάκι μετά την peni... έχουμε μαζευτεί καμια 10αριά+ τελικά... όταν λες πατριωτάκι εννοείς απ΄το Ίλιον? κοίτα να δεις πόσοι απ΄την περιοχή έχουν το ίδιο κόλλημα! Quote Ζησε καλά! Γέλα συχνά! ΑΓΑΠΑ ΤΗ ΖΩΗ! Life n' Action Share this post Link to post Share on other sites