eolos 50 Report post Posted September 22, 2009 Για κοιτάξτε τι βρήκα στο youtube. YouTube Video -> Αρκετά ενδιαφέρον. Αν υπήρχε στην Ελλάδα κάτι τέτοιο θα είχε πελάτες καθημερινούς όλους τους στερημένους χιονοδρόμους του snowclub Quote lamiawebcam.gr actionphotos.gr virtual-tours.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 22, 2009 Και αν πέσεις τι γίνεται; Κολλάς στον τοίχο σαν χαλκομανία; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted September 22, 2009 καλο μου αρεσει μονο που δεν μπορεις να πλακωθεις σε γκαζια και να κανεις και κανενα σουσακι Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 22, 2009 Μπορείς να πεις στον χειριστή να το βάλει "στο γρήγορο". Απλά να παρακαλάς άμα πέσεις να προλάβει να το σταματήσει Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted September 22, 2009 αλλιως την γ@#$%^ααααα χαχαχαχαχαχααχα :P Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted September 23, 2009 στο εξωτερικό - στην Ολανδια και Αγγλία που ξερω εγω τα χρησιμοποιούν βασικά οι beginners, όχι οι πορωμένοι που στερούνται το σπορ τους καλοκαιρινούς μηνες. στα indoor συνήθως κανουν την 1η επαφή/μαθήματα με το άθλημα και μετα ανεβαίνουν στο βουνό Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
eolos 50 Report post Posted September 23, 2009 Υπάρχει κι αυτή η λύση για προπόνηση YouTube Video -> YouTube Video -> Quote lamiawebcam.gr actionphotos.gr virtual-tours.gr Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted September 23, 2009 αυτό είναι διαφορετικό, θα ηθελα να το δοκιμάσω …. ειδικα η κοπελιά το'χει Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted September 23, 2009 στο εξωτερικό - στην Ολανδια και Αγγλία που ξερω εγω τα χρησιμοποιούν βασικά οι beginners, όχι οι πορωμένοι που στερούνται το σπορ τους καλοκαιρινούς μηνες. στα indoor συνήθως κανουν την 1η επαφή/μαθήματα με το άθλημα και μετα ανεβαίνουν στο βουνό Ειχαν και στο Houston στα μεσα του '. Το ειχαν φερει καποια μαγαζια που πουλαγαν εξοπλισμο (στο Houston που πολλες φορες καναμε Πρωτοχρονια στην πισινα... ). Λοιπον η φιλοσοφια ηταν διπλη: α) Να 'ξεσκουριασεις' πριν πας Aspen να 'ουμ'... β) Να δοκιμασεις τον εξοπλισμο που σου προτειναν υπο 'πραγματικες' συνθηκες. Διναν και μαθηματα σε αρχαριους, απ' οσο θυμαμαι. Δεν ειναι κακη ιδεα... Φιλικα ΜακκηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted September 23, 2009 Δεν ψαχνουμε μηπως και υπαρχει το συγκεκριμενο μηχανημα σε κανενα γυμναστηριο μηπως και αρχισουμε να προπονουμαστε απο τωρα?? Περα απο την πλακα ομως μετα απο πολλα χρονια τα τρισεγγονα μας ετσι θα κανουνε σκι καθως το λευκο χρυσο μονο σε οθονες θα τον βλεπουνε!!!!!!!!!!!!!! Παντως αν υπαρχει κατι τετοιο εδω, πολυ θα ηθελα να το δοκιμαζα.........πραγματικα η κινηση της κοπελας ειναι φοβερη!!! Quote Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 23, 2009 θα προτιμουσα κατι οπως αυτο για τις δυσκολες ωρες του καλοκαιριου-φθινοπωρου αυτα τα παραπανω ειναι καθαρα για προπονηση (τουλαχιστον ετσι μου φαινονται) δεν το χαιρεσαι...εκτος αν βαλεις κ μια virtual reality μασκα κ βλεπεις τις πιστες του Whistler Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted September 23, 2009 Δεν ψαχνουμε μηπως και υπαρχει το συγκεκριμενο μηχανημα σε κανενα γυμναστηριο μηπως και αρχισουμε να προπονουμαστε απο τωρα??Περα απο την πλακα ομως μετα απο πολλα χρονια τα τρισεγγονα μας ετσι θα κανουνε σκι καθως το λευκο χρυσο μονο σε οθονες θα τον βλεπουνε!!!!!!!!!!!!!! Παντως αν υπαρχει κατι τετοιο εδω, πολυ θα ηθελα να το δοκιμαζα.........πραγματικα η κινηση της κοπελας ειναι φοβερη!!! βρε μην τους ερθει ενας παγετωνας στο κεφαλι κ βριζουν το χιονι ολη μερα-καθε μερα Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
eolos 50 Report post Posted September 23, 2009 αυτό είναι διαφορετικό, θα ηθελα να το δοκιμάσω ?.ειδικα η κοπελιά το'χει Η κοπελιά πρέπει να εργάζεται στην εταιρία που το κατασκευάζει. Ο κύριος στο πρώτο βίντεο ειναι επισκέπτης της ISPO 2009 και το δοκιμάζει Ολγα. Quote lamiawebcam.gr actionphotos.gr virtual-tours.gr Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted September 23, 2009 εκτος αν βαλεις κ μια virtual reality μασκα κ βλεπεις τις πιστες του Whistler η κλείνεις τα μάτια κ τις φαντάζεσαι Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 23, 2009 Υπάρχει και αυτό. Το είχαμε ξανασυζητήσει κάποτε θαρρώ. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
eolos 50 Report post Posted September 23, 2009 Λιγο άσχετο αλλα ψάχνοντας για πληροφορίες για το SkyTec έπεσα πάνω σε αυτό Κάτι μου θυμίζει το κτίριο αυτό... Quote lamiawebcam.gr actionphotos.gr virtual-tours.gr Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted September 23, 2009 όντως, φτυστό το 1950 ειναι Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted September 23, 2009 Skiers Edge: η τελεια κινητικη προσομοιωση του συγχρονου ski. Λαππας = κυρος made in cool! Quote Share this post Link to post Share on other sites
louis 53 Report post Posted September 23, 2009 Skiers Edge: η τελεια κινητικη προσομοιωση του συγχρονου ski. Λαππας = κυρος made in cool! Χωρίς κλίσεις, ανωμαλίες, αλλαγή απόστασης μεταξύ των ποδιών, αίσθηση του κρατήματος, γωνιακή επιτάχυνση, αίσθηση του μήκους του σκι, της ισορροπίας μπρος-πίσω, δυνατότητα περισσότερου γωνιάσματος, αλλαγής της συχνότητας εναλλαγής σε πιο αργή (ώστε να "μιμείται" κάπως τις μεσαίες και μεγάλες στροφές), αλλαγή της κατεύθυνσης του κορμού και ένα σωρό άλλα όμορφα... Μετά από 2-3 φορές που θα το κάνει ο οποιοσδήποτε, ανεξαρτήτως αν ξέρει η όχι σκι, θα το καταφέρνει μια χαρά και θα νομίσει ότι έμαθε σκι...πριτς... Η πιο κοντινή μιμητική άσκηση-μηχανή είναι τα πατίνια (inline), που προσομοιώνουν πολλές (όχι όλες βέβαια), από τις κινήσεις και τις δυνάμεις που ασκεί και το σκι... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted September 23, 2009 , Καθε συστημα που βοηθαει ΒΙΟ-ΜΗΧΑΝΙΚΑ και ΕΡΓΟ-ΜΕΤΡΙΚΑ στην εξοικειωση,κατανοηση, αφομοιωση και προσαρμογη στο <<χιονοδρομικο αλφαβητο>> ειναι ΠΡΟΟΔΟΣ στην τεχνικη και την τακτικη του αναβατη. Το SKIERS EDGE εχει δοκιμαστει,κριθει και πιστοποιηθει απο Ομοσπονδιες και Εθνικες Σχολες Χιονοδρομιας για 2 δεκαετιες. Οταν δικαιωνεσαι απο1. προπονητες και αθλητες και απο 2.την αγορα σημαινει οτι βελτιωνεις και αναβαθμιζεις οσα επαγγελεσαι. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted September 23, 2009 Τι λες ρε συ snowhow , άσε τηνβιομηχανική και την εργομετρία στην πάντα γιατί φρικάρω , αυτά τα πράγματα τα έχουμε πει 100.000 φορές , είναι πατέντες διαφημιστικές ... Οτι είπε ο λουης. Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
snowhow 1,451 Report post Posted September 23, 2009 Σε περιμενα. Καλο χειμωνα Fidelio!. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted September 23, 2009 Εδώ ειμαι , δεν εφυγα ποτέ ... Διαβάζω το φορουμ ήσυχα και σιωπηλά.. Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
eolos 50 Report post Posted January 13, 2010 Επαναφερω το θέμα γιατι το YouTube Video -> ήρθε και στην Ελλάδα Quote lamiawebcam.gr actionphotos.gr virtual-tours.gr Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 14, 2010 (edited) Αντε πάλι ... Τα επιχειρήματα του πωλητή στο εν λόγω Link δεν θα τα σχολιάσω γιατί είμαι σε ήρεμο mood σήμερα. Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι η τιμή για τις "υπηρεσίες"που προσφέρει, Κόστος μαθήματος 100 ευρώ ; ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ? ...και ενώ τα ελληνόπουλα της εθνικής ομάδας , από όσο μας λέει ο επιχειρηματίας μαθαίνουν σκι στο sky tec ,στην Κροατία τα πιτσιρίκια αν δεν έχουν χιόνι κάνουν τέτοια πράγματα : YouTube Video -> ..και προπάντων είναι ΤΖΑΜΠΑ ! εεεεχχχ... Edited January 14, 2010 by Fidelio Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites