adonis_alifragis 0 Report post Posted December 9, 2009 καλησπερα παιδια...εχει πολυ ψωμι να διαβασω...καλη σεζον να εχουμε...! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted December 9, 2009 Καλώς ήρθες φίλε καλή σεζόν και καλό διάβασμα. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 9, 2009 Καλώς τον... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted December 9, 2009 καλη σεζόν! Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 9, 2009 Καλώς όρισες στο φόρουμ του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 9, 2009 Καλώς ήρθες στο sc Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 9, 2009 welcome on board...think white,think snow... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 9, 2009 Καλωσήλθες! Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted December 10, 2009 καλώς μας βρήκες! ακόμα διαβάζεις?? Ρούλα Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 10, 2009 Καλως ηρθες και καλο χειμωνα Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 10, 2009 καλως μας ηρθες....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ls555 0 Report post Posted December 11, 2009 γεια και απο εμενα, καλο χειμωνα και με πολλα χιονια να εχουμε. Quote Share this post Link to post Share on other sites