theolas 0 Report post Posted December 17, 2009 Καλώς σας βρήκα, το όνομά μου Θοδωρής και συνήθως πάω για σκι στα Καλάβρυτα και στον Παρνασσό, μιας και είμαι κάτοικος Αθηνών.... κι ουχί!!! Αθηναίος :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 17, 2009 καλως ηρθες θοδωρη στο φορουμ του συλλογου.καλες κατεβασιες και παντα με προσοχη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 17, 2009 Καλως ηρθες φιλε...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted December 17, 2009 Θοδωρή καλώς όρισες στο φόρουμ του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας. Θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε από κοντά σε κάποια από τις συναντήσεις μας που πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στην Αθήνα. Φιλικα Ράνια Quote Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted December 17, 2009 Καλως ηρθες στο sc Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 17, 2009 Καλωσήλθες στο forum του SnowClub. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
snowholic 2,056 Report post Posted December 21, 2009 Καλωσήλθες Θοδωρη Quote Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted December 21, 2009 καλως ηρθες στο sc Quote Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted December 21, 2009 Welcome... Quote Share this post Link to post Share on other sites
arma 9 Report post Posted December 21, 2009 καλώς όρισες !!!!, και καλή διαμονή Quote Share this post Link to post Share on other sites