Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted February 20, 2010 Εμένα να μου βρει κάποιος μια μερίδα βενζίνη γιατί θέλω να ανέβω την Τρίτη. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted February 20, 2010 (edited) όσοι μπορείτε ανεβείτε όσο είναι "καιρός", διότι καιρός δεν δείχνει να μας κάνει την χάρη. Edited February 20, 2010 by fotski Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted February 20, 2010 (edited) "δεν μας παει φετος με τπτ.πανε σερι τα σκ που δεν παμε για σκι.μια οι ζεστες,μια οι ανεμοι,μια τα μπλοκα,μια οι τελωνιακοι,μια το λουρι της μανας,ε δεν μας εμεινε και τπτ για φετος.τα πιασαμε ολα στην σειρα.και που εχω κανει δεκα φορες φετος ειμαι απο τους τυχερους θα ελεγα μια και καταφερα να ανεβω καποιες καθημερινες. " Φαντάσου φίλε για επαγγελματίες πακεταρισμένο με χριστούγεννα χωρίς χιόνι. Εμείς δε κάνουμε το χόμπι μας άλλοι πραγματικά κλαίνε. Ελπίζω όταν στρώσει και βγάλει τα 4 καλά σερί σκ (καταρχάς να μην έχει λιώσει το χιόνι) να μην βγεί κάνα άλλο κουφό. Για αύριο...το πρωί...δεν θα φυσάει τόσο... Μακροπρόθεσμα η τάση του καιρού είναι όπως τη λέει ο blades. Μέχρι την αλλαγή του μήνα νορμάλ θερμοκρασίες αλλά ψάχνουμε καμιά καλή χιονόπτωση και μετά δεν έχουμε ιδέα. Η επόμενη εβδομάδα...δε ξέρω πάντως βάση πρόγνωσης προγραμμάτισα φουλ δουλειά μιας και μοιάζει με συννεφιές και άστατο καιρό (χωρίς να φαίνεται σοβαρή χιονόπτωση ούτε δυνατός αέρας) αλλά μπορεί να βγάλει καμιά - δυο πολύ καλές μέρες. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΚ ΕΧΕΙ ΛΙΑΚΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΝΟΙΑ (μια αισιόδοξη νότα υπεραισιόδοξης πρόγνωσης του καιρού σε ένα μίζερο ζεστό ανεμοδαρμένο σκ) Οι επαγγελματίες αλλά και οι τοπικές αρχές, είναι "καιρός" να καταλάβουν ότι οι επιχειρήσεις τους είναι άμεσα εξαρτημένες από τα ΧΚ και η σχέση τους δεν πρέπει να είναι μόνο "λαβείν" αλλά και "δούναι".... Ας ρίξουν μια ματιά στα μοντέλα ανάπτυξης που ακολουθούνται στο εξωτερικό και ας βάλουν κι εκείνοι το χέρι στην τσέπη για την ανάπτυξη των χιονοδρομικών. Τοπικισμοί, μικροπολιτικές, ατομισμοί και άλλες τέτοιες "ελληνικού τύπου" αμαρτίες είναι "καιρός" να σταματήσουν. Ή θα συνεργαστούν όλοι για την ανάπτυξη του συνολικού προϊόντος "χιονοδρομική εμπειρία" ή θα καταρρέυσουν όλοι μαζί. Οι "καιροί" αλλάζουν και μας αφήνουν πίσω. Στην Ελλάδα είμαστε σαν το μύθο με τα τζιτζίκια και τα μερμήγκια. Αφήσαμε τις εποχές της ανάπτυξης ανεκμετάλλευτες και αντί να επενδύουμε και να θωρακιζόμαστε για δύσκολους "καιρούς" μείναμε στάσιμοι και επαναπαυτήκαμε στα πρόσκαιρα κέρδη. Και τώρα όλοι ψάχνουν να δουν τι έφταιξε... Αυτά πληρώνουν και στο χιονοδρομικό τουρισμό. Ειδικά φέτος ο Καιρός έχει αναδείξει τις μεγάλες αδυναμίες των ΧΚ. Με απαρχαιωμένες εγκαταστάσεις είναι αδύνατο να ανταποκριθείς στις διαθέσεις του Καιρού. Αν είχαμε νέες εγκαταστάσεις, από τα 4 ΣΚ που τα χιονοδρομικά του νότου έμειναν κλειστά θα είχαν δουλέψει πιθανότατα τουλάχιστον τις μισές μέρες... Το θέμα αυτό μακάρι να αφορούσε μόνο τον "καιρό" Φεβρουαρίου...... Edited February 20, 2010 by KSpecial Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted February 20, 2010 Το σκιμπας λειτουργεί, αλλά τι θα αποφασίσει ο θεός άνεμος για αύριο? Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 20, 2010 Το σκιμπας λειτουργεί, αλλά τι θα αποφασίσει ο θεός άνεμος για αύριο? Δεν θα σου αρέσει η απόφασή του Φίλε Kspecial γιατί δεν ενεργοποιείσαι στην ομάδα εργασίας του συλλόγου? Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted February 21, 2010 Φίλε Kspecial γιατί δεν ενεργοποιείσαι στην ομάδα εργασίας του συλλόγου? +1 τουλάχιστον Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 22, 2010 Καλημέρα και καλή βδομάδα μια μέρα μετά το ψυχρό και πριν το θερμό μέτωπο όπου στον ουρανό της Αθήνας μπορείτε να δείτε όλα τα είδη συννεφων. Δεν έχετε παράπονο την σκόνη το ψυχρό μέτωπο της εξαφάνισε (τραγουδι στο ρυθμό του η σκούπα philips ρουφάει τη σκόνη. Το ψυχρό μέτωπο ρουφάει τη σκόνη...) Τελικά η απαισιοδοξία με έχει κυριέυσει και εμένα καθώς από βδομάδα πράγματι εκτοξεύονται οι θερμοκρασίες σε επίπεδα που στην καλύτερη των περιπτώσεων εξαφανίζουν το χιόνι. Μαύρα και άραχνα. Μέχρι τότε όμως αισιοδοξία και πούδρες και σκ με ΛΙΑΚΑΔΑ και ΑΠΝΟΙΑ(μια μέρα έστω αμάν πια) Η βδομάδα ξεκινάει με λίγα χιόνια σήμερα το βράδυ (αρκετά σε Βασιλίτσα Καρπενήσι) και λιγότερα στα άλλα χκ. Στη βάση του Μαινάλου θα είναι βροχή και πολύ οριακά για τα χαμηλά Παρνασσού και Καλαβρυτων. Αύριο Τριτη ξεκινάει με χιόνι αλλά γρήγορα ο καιρός βελτώνεται ίσως Παρνασσό και Καλάβρυτα να αξίζουν μιας και θα βγει ήλιος και οι άνεμοι δεν θα είναι πολύ δυνατοί λογικά ανοίγουν από αέρα. Τετάρτη περιμένουμε νέα κακοκαιρία (στη Βασιλίτσα συνεχίζει να ρίχνει από Δευτέρα) και ουσιαστικά όλα τα χιονοδρομικά περιμένουν νέο χιόνι αλλά με πολύ άγχος για βροχή στις βάσεις και στα "χαμηλά" χιονοδρομικά. Θα το δούμε καλύτερα αύριο. Ισχυροί ΝΝΔ άνεμοι. Η κακοκαίρία συνεχίζεται τη Πέμπτη όπου πέφτει και η θερμοκρασία και περιμένουμε επιτέλους ένα καλό φρεσκάρισμα σε όλα τα χκ. Η Παρασκευή με τα σημερινά στοιχεία που σίγουρα θα αλλάξουν μοιάζει ΄πολύ καλή και το σκ μοιάζει λιακάδα ενώ η Κυριακή μοιάζει και άπνοια. Από βδομάδα και εκκίνηση το Σάββατο περνάμε σε εξωφρενικές θερμοκρασίες ακόμα και 27 στην Αθήνα. Τα καλά νέα είναι ότι θα κρατήσει μόνο 3-4 μέρες τα κακά είναι ότι μπορεί να μη κρατήσει μόνο τόσο. Στη συνέχεια σαφώς και έχουμε πτώση της θερμοκρασίας (αλλιώς θα μιλάγαμε για ολική ανατροπή του κλίματος) με ενδείξεις για είσοδο του χειμώνα αλλά απλά δεν έχουμε σαφή εικόνα. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted February 22, 2010 Μου εκανες την καρδια περιβολι... Τεσπα, εγω θα αποτολμησω μεσοβδομαδα και μετα... καλο Σαββατοκυριακο... Τα διαβασα και γω τα κακα μαντατα στο Karten... Μια Αυστρια μας σωζει... Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted February 22, 2010 http://www.windfinder.com/forecasts/wind_m...nean_east63.htmπααααρα πολυς αερας...προτεινω windsurf.. Σωστός......καταπληκτικές συνθήκες για windsurf και kite χθές...... Λυσσάξαμε στο Λέχαιο......τρελός αέρας και πολύ ωραίο κύμα για παιχνίδια...... Τουλάχιστον όταν δεν έχει σκί να κάνει τέτοιο καιρό να βγάζουμε γούστα με το kite ...... φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 22, 2010 για μενα ειναι πλεον ξεκαθαρο, λιγο ακομα χιονι μενει να πεσει και μετα θα τα μαζεψει ολα γρηγορα γρηγορα τι και αν πεφτει νωρις το πασχα-τι και αν εβαλε 4μ σε ορισμενα χκ-αρνι διπλα στο λιφτ δεν θα δουμε φετος.του χρονου παλι δοκιμαζουμε : ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kangoogr 0 Report post Posted February 22, 2010 Για Μαίναλο Σ/Κ πως την βλέπετε την κατάσταση?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 22, 2010 Για Μαίναλο Σ/Κ πως την βλέπετε την κατάσταση?? το μαιναλο θα σβησει νωρις και μετα η σειρα του χελμου Quote Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 22, 2010 τελευταια θα σβησουν:καιμακ-πισοδερι-βασιλιτσα(με αυτη τη σειρα)-καιμακ τελευταιο λογω θερμοκρασιων-πισοδερι λογω οτι δεν το πιανουν οι νοτιαδες ευκολα και βασιλιτσα λογω ποσοτητας χιονιου.ο παρνασσος παιζει με αλλους κανονες,εκει κανουν σκι με 5 ποντους χιονι οποτε δεν εκφερω γνωμη,καιρικα παντως ειναι στο οριο Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted February 22, 2010 Λυσσάξαμε στο Λέχαιο......τρελός αέρας και πολύ ωραίο κύμα για παιχνίδια...... Σπύρος Μου μαγάρισες το χωριό μπρε; Παρε κανα τηλέφωνο τουλάχιστο! Αν το Μαιναλο φάει και βροχή ζήτω που καήκαμε. Από Σάββατο σε Σάββατο έχασε ήδη πολύ χιόνι το βουνό. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SPR 1 Report post Posted February 22, 2010 Σωστός......καταπληκτικές συνθήκες για windsurf και kite χθές......Λυσσάξαμε στο Λέχαιο......τρελός αέρας και πολύ ωραίο κύμα για παιχνίδια...... Τουλάχιστον όταν δεν έχει σκί να κάνει τέτοιο καιρό να βγάζουμε γούστα με το kite ...... φιλικά Σπύρος west coast...Κατάκολο...1 ωρα side off...καλά... ΥΓ θα μας πετάξουνε έξω . .εχεις pm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 22, 2010 τελευταια θα σβησουν:καιμακ-πισοδερι-βασιλιτσα(με αυτη τη σειρα)-καιμακ τελευταιο λογω θερμοκρασιων-πισοδερι λογω οτι δεν το πιανουν οι νοτιαδες ευκολα και βασιλιτσα λογω ποσοτητας χιονιου.ο παρνασσος παιζει με αλλους κανονες,εκει κανουν σκι με 5 ποντους χιονι οποτε δεν εκφερω γνωμη,καιρικα παντως ειναι στο οριο Αστα αυτά θα έρθεις για σκι 10 Μαίου σε 1 μέτρο χιόνι Παρνασσό και μη ρωτάς που είναι μυστικό. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post Posted February 22, 2010 Aπο'τι φαινεται μονο η Παρασκευη ενδυκνειται .Η' κανω λαθος; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 22, 2010 Αύριο Τριτη ξεκινάει με χιόνι αλλά γρήγορα ο καιρός βελτώνεται ίσως Παρνασσό και Καλάβρυτα να αξίζουν μιας και θα βγει ήλιος και οι άνεμοι δεν θα είναι πολύ δυνατοί λογικά ανοίγουν από αέρα. Τετάρτη AΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΑ περιμένουμε νέα κακοκαιρία (στη Βασιλίτσα συνεχίζει να ρίχνει από Δευτέρα) και ουσιαστικά όλα τα χιονοδρομικά περιμένουν νέο χιόνι αλλά με πολύ άγχος για βροχή στις βάσεις και στα "χαμηλά" χιονοδρομικά. Θα το δούμε καλύτερα αύριο. Ισχυροί ΝΝΔ άνεμοι. Η κακοκαίρία συνεχίζεται τη Πέμπτη όπου πέφτει και η θερμοκρασία και περιμένουμε επιτέλους ένα καλό φρεσκάρισμα σε όλα τα χκ. Αν είχα καιρό να κάνω σκι και δεν είχα δουλειά θα ανέβαινα και αύριο και μεθαύριο. Μια μικρή επιφύλαξη μήπως μεθαύριο αυξήσει τον αέρα. Κατά τα άλλα και οι δύο μέρες μοιάζουν μια χαρά για ΠαρνασσόΚαλάβρυτα Μάκη. Ο συντάκτης αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης πρόβλεψης αέρα στο τερματικό της Στύγας. Αύριο λογικά είναι open...λογικά... Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted February 22, 2010 (edited) ...συνεπώς... σύμφωνα με το worst case scenario το ΣΚ αυτό να πάμε για σκι, ό,τι προλάβουμε προλάβαμε ας είναι και σούπα ή σύμφωνα με "positive" thinking τα επόμενα ΣΚ, δηλ. αυτά του Μαρτίου θα είναι με ιδανικότερες χιονοδρομικές συνθήκες (όπου χίονι ακόμα στις πίστες, freezing levels<1500m, όχι ανεμοδαρμένα ύψοι, κτλ, κτλ) ?? (ή έχω γίνει εγώ πολύ απετητική, ή το 2010 είναι η πιό άκυρη χρονιά από αξιοπρεπή χιονοδρομικά ΣΚ in Greece από το 2006 που ξεκίνησα σκι) Edited February 22, 2010 by snowcat Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
blades 6 Report post Posted February 22, 2010 (edited) πασπαλισματα στα βραχια δε δεχομαι,να μας ελεγες κανενα μισομετρο να πω οκ Edited February 22, 2010 by blades Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 22, 2010 Κοίτα να δεις που οι μισοί δεν βγαίνουν καν εκτός πίστας και τους χαλάει που το εκτός πίστας είναι κίτρινο και οι άλλοι μισοί θέλουν μισό μέτρο πούδρας να ανέβουν. Θα έλεγα όποτε είναι ανοιχτό το χιονοδρομικό ανεβαίνουμε για ζέσταμα και προπόνηση σε τέλοιο καρβαριστό χιόνι και ανοιξιάτικο εκτός πίστας γιατί έχουμε δύο τουλάχιστον μήνες full σεζόν μπροστά μας πιθανότατα με 5-10 πουδρομέρες και 40-50 καρβομέρες διαθέσημες. Τα Καλάβρυτα δε τα ξέρω υποθέτω για να λιώσει το χιόνι θέλει 10 μέρες υπερζέστες από όσα έγραψε ο Γιώργος. Ο Παρνασσός θέλει 20-30 μέρες υπερζέστες. Μια χαρά είναι τα βουνά ορμάτε για σκι. Άσε που πάλι θα είναι άδεια μιας και οι μισοί...κάτι δεν θα τους αρέσει. blades μη σε δω σε κάνα βουνό είπες δε σου αρέσει. ΣΟΥΠΕΡ Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted February 22, 2010 o blades ξερω εγω τι θελει για να ανεβει..αφηστε τον πανω μου Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
snowcat 3 Report post Posted February 22, 2010 (edited) Μιχάλη το μήνυμα ελήφθει over! η κα Γιώτα με περιμένει, η κα Πένυ επίσης, απλά τα freezing levels και ιδιαίτερα αυτό της Κυριακής με αποτρέπουν κάπως. ίδωμεν δε γινόταν η Πέμπτη-Παρασκευή να ήταν Σ-Κ?! Edited February 22, 2010 by snowcat Quote "Ski good or eat wood"... The White Grizzly mantra Share this post Link to post Share on other sites
Al_Foutzin 1,418 Report post Posted February 22, 2010 Μιχαλη φυσικα και θα ανέβουμε να απολαύσουμε το ανοιξιατικο σκι!! Πάντως για να γινω και λιγο ο δικηγορος του διαβολου, περυσι τετοια μερα εκοβα χιαστο σε 1-2 μετρα σουπερ καρβαριστο χιονι προερχομενος απο σ/κ με πουδρα ως τα αυτια μια βδομαδα πριν (βλ φωτο πιο κατω)... φετος κουτσου κουτσου μας παει.. Quote Skiing is a dance, and the mountain always leads. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted February 23, 2010 Που είναι η συγχωρεμένη η γιαγιάκα μου που το είχε το μάτι με ένα τηλέφωνο. Δε πάει άλλο. Εκεί που το επόμενο σκ φαινόταν να έχει περάσει το χαμηλό ξανά μανα μοιάζει ανεμοδαρμένο. Αυτό που συμβαίνει φέτος δεν υπάρχει. Με τα σημερινά δεδομένα κοιτάμε μια περίοδο 6-8 ημέρες με ισχυρούς ΝΝΔ και freezing level 3000-3700(μπορεί και 4) Νυχτερίδες κι αράχνες γλυκιά μου (πάει θα το γυρίζω στο μίζερο όποτε γράφω αισιόδοξο post αλλάζει η πρόγνωση) Χάλια μαύρια πέστα blades Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites