Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

21 minutes ago, xmen said:

Ωραία είναι, να πάμε ως Σύλλογος..

Δηλαδή σε χαλάει να πάμε μόνοι μας;;;;;

IMG_4996.thumb.JPG.22141555dc164ce89a3b1595588ac9e2.JPG

IMG_5118.thumb.JPG.37f945212f40ffe85a7a1916f0ae65a1.JPG

IMG_5124.thumb.JPG.3563c05cd25413a4bfdbd20d14a007c2.JPG

IMG_5104.JPG

  • Like 5
  • Love 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ ωραίες και οι βραδυνές φωτό. Δεν γνώριζε ότι το Ίσγκλ έχει νυχτερινή ζωή και βραδυνό σκι. 
 

Με αυτά τα δεδομένα προσφέρεται για εκδρομή, ή του Συλλόγου ή κατ’ ιδίαν. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει μόνο νυχτερινό έλκυθρο. Νυχτερινό σκι έχουν τα όμορα χιονοδρομικά.IMG_5283.thumb.JPG.53e46aa5c1051fd54dd2a97363afd7a2.JPG

IMG_5302.thumb.JPG.94eec2b3b501162bd8c716a1c3bb1a9c.JPG

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με έλκηθρο και νυχτερινό σκι θα ήταν μαγνήτης για εκδρομή!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνο σε προσωπικό επίπεδο.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

σκεπτομουν σημερα ημερα των γενεθλιων μου ....μακρια στα ξενα και στις χιονισμενες Αλπεις,,,,τι δωρο να κανω στον εαυτο μου που να ξεφευγει απο τα τετριμενα...και τσαφφφ μου καθεται η εμπνευση...ανεβηκα μονο για μια διαδρομη (η ωρα ηταν 15.00 και ολοι κατεβαιναν στο χωριο)...εγω αγερωχος στην τηλεκαμπινα για επανω (μονος μου)...τελικα το δωρο το εκανα στον εαυτο μου.ΕΚΑΝΑ  ΣΚΙ στις 29-νοεμβριου για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!! (ελπιζω ο γνωστος αντιδημαρχος του ISCHGL να με συγχωρησει που του πηρα την πρωτια 😂😂

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Love 5

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηρθε η ωρα να κλεισει ενας κυκλος 32 χρονων ..

. η οργανωση -υλοποιηση των χιονοβδομαδων  που επι 32 χρονια με την συμμετοχη φιλων ερασιτεχνικα οργανωνα κλεινει τον κυκλο της.

απο φετος την συνεχεια αναλαμβανει επισημο γραφειο χιονοδρομικου τουρισμου στις αρχες και τα προτυπα που εγω λειτουργουσα.

θα στηριξω την προσπαθεια (με την παρουσια μου) οσο μου επιτρεπουν οι φυσικες  δυναμεις και η ηλικια μου.

Υ.Γ 1.θελω να ευχαριστησω οσες και οσους  απο το εδω forum μοιρασθηκαν τα βουνα μαζι μου.

για οσους ενδιαφερονται στην ομαδα του fb .....skiers-boarders θα γινει αναρτηση στα  μεσα Αυγουστου με λεπτομερειες .

Υ.Γ 2.εαν το επιτρεπει ο κανονισμος του forum(δεδομενου οτι υπαρχει επισημη επιχειρηση)...μπορει να γινει και κουβεντα εδω

  • Like 2

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, gianis50 said:

Ηρθε η ωρα να κλεισει ενας κυκλος 32 χρονων ..

. η οργανωση -υλοποιηση των χιονοβδομαδων  που επι 32 χρονια με την συμμετοχη φιλων ερασιτεχνικα οργανωνα κλεινει τον κυκλο της.

απο φετος την συνεχεια αναλαμβανει επισημο γραφειο χιονοδρομικου τουρισμου στις αρχες και τα προτυπα που εγω λειτουργουσα.

θα στηριξω την προσπαθεια (με την παρουσια μου) οσο μου επιτρεπουν οι φυσικες  δυναμεις και η ηλικια μου.

Υ.Γ 1.θελω να ευχαριστησω οσες και οσους  απο το εδω forum μοιρασθηκαν τα βουνα μαζι μου.

για οσους ενδιαφερονται στην ομαδα του fb .....skiers-boarders θα γινει αναρτηση στα  μεσα Αυγουστου με λεπτομερειες .

Υ.Γ 2.εαν το επιτρεπει ο κανονισμος του forum(δεδομενου οτι υπαρχει επισημη επιχειρηση)...μπορει να γινει και κουβεντα εδω

Θα συνεχίσεις να είσαι εκεί; Ή τέλος κι αυτό;

 

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

στοχος και επιθυμια μου ειναι να ειμαι εκει με τις ιδιες δραστηριοτητες...η " αλλαγη σκυταλης" γινεται  γιατι .....μια ατυχη δικη μου αδυναμια (76 χρονων γαρ)....δεν πρεπει να "κρεμασει" την χιονοβδομαδα των 100 φιλων που μεχρι τωρα μου εκαναν παρεα.

  • Like 1

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/15/2025 at 8:56 PM, ΑΛΕΞΗΣ said:

giannis50... ΕΓΓΥΗΣΗ

ευχαριστω επιτημε δημοτη ου PAZNAUTAL!


μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/19/2025 at 7:21 PM, gianis50 said:

στοχος και επιθυμια μου ειναι να ειμαι εκει με τις ιδιες δραστηριοτητες...η " αλλαγη σκυταλης" γινεται  γιατι .....μια ατυχη δικη μου αδυναμια (76 χρονων γαρ)....δεν πρεπει να "κρεμασει" την χιονοβδομαδα των 100 φιλων που μεχρι τωρα μου εκαναν παρεα.

δηλαδή μόνο τα απρε θα αναλάβεις????

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...