mil 8,739 Report post Posted May 4, 2022 21 minutes ago, xmen said: Ωραία είναι, να πάμε ως Σύλλογος.. Δηλαδή σε χαλάει να πάμε μόνοι μας;;;;; 5 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted May 4, 2022 Πολύ ωραίες και οι βραδυνές φωτό. Δεν γνώριζε ότι το Ίσγκλ έχει νυχτερινή ζωή και βραδυνό σκι. Με αυτά τα δεδομένα προσφέρεται για εκδρομή, ή του Συλλόγου ή κατ’ ιδίαν. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 4, 2022 Έχει μόνο νυχτερινό έλκυθρο. Νυχτερινό σκι έχουν τα όμορα χιονοδρομικά. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted May 4, 2022 Με έλκηθρο και νυχτερινό σκι θα ήταν μαγνήτης για εκδρομή! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 4, 2022 Μόνο σε προσωπικό επίπεδο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted November 29, 2023 σκεπτομουν σημερα ημερα των γενεθλιων μου ....μακρια στα ξενα και στις χιονισμενες Αλπεις,,,,τι δωρο να κανω στον εαυτο μου που να ξεφευγει απο τα τετριμενα...και τσαφφφ μου καθεται η εμπνευση...ανεβηκα μονο για μια διαδρομη (η ωρα ηταν 15.00 και ολοι κατεβαιναν στο χωριο)...εγω αγερωχος στην τηλεκαμπινα για επανω (μονος μου)...τελικα το δωρο το εκανα στον εαυτο μου.ΕΚΑΝΑ ΣΚΙ στις 29-νοεμβριου για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!!! (ελπιζω ο γνωστος αντιδημαρχος του ISCHGL να με συγχωρησει που του πηρα την πρωτια 3 1 5 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted December 1, 2023 Χρόνια πολλά! Σε έχω. Πρώτο σκι της χρονιάς 28 Νοεμβρίου 1998 στο... Καρπενήσι. 1 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted July 15, 2025 Ηρθε η ωρα να κλεισει ενας κυκλος 32 χρονων .. . η οργανωση -υλοποιηση των χιονοβδομαδων που επι 32 χρονια με την συμμετοχη φιλων ερασιτεχνικα οργανωνα κλεινει τον κυκλο της. απο φετος την συνεχεια αναλαμβανει επισημο γραφειο χιονοδρομικου τουρισμου στις αρχες και τα προτυπα που εγω λειτουργουσα. θα στηριξω την προσπαθεια (με την παρουσια μου) οσο μου επιτρεπουν οι φυσικες δυναμεις και η ηλικια μου. Υ.Γ 1.θελω να ευχαριστησω οσες και οσους απο το εδω forum μοιρασθηκαν τα βουνα μαζι μου. για οσους ενδιαφερονται στην ομαδα του fb .....skiers-boarders θα γινει αναρτηση στα μεσα Αυγουστου με λεπτομερειες . Υ.Γ 2.εαν το επιτρεπει ο κανονισμος του forum(δεδομενου οτι υπαρχει επισημη επιχειρηση)...μπορει να γινει και κουβεντα εδω 2 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted July 15, 2025 giannis50... ΕΓΓΥΗΣΗ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted July 16, 2025 23 hours ago, gianis50 said: Ηρθε η ωρα να κλεισει ενας κυκλος 32 χρονων .. . η οργανωση -υλοποιηση των χιονοβδομαδων που επι 32 χρονια με την συμμετοχη φιλων ερασιτεχνικα οργανωνα κλεινει τον κυκλο της. απο φετος την συνεχεια αναλαμβανει επισημο γραφειο χιονοδρομικου τουρισμου στις αρχες και τα προτυπα που εγω λειτουργουσα. θα στηριξω την προσπαθεια (με την παρουσια μου) οσο μου επιτρεπουν οι φυσικες δυναμεις και η ηλικια μου. Υ.Γ 1.θελω να ευχαριστησω οσες και οσους απο το εδω forum μοιρασθηκαν τα βουνα μαζι μου. για οσους ενδιαφερονται στην ομαδα του fb .....skiers-boarders θα γινει αναρτηση στα μεσα Αυγουστου με λεπτομερειες . Υ.Γ 2.εαν το επιτρεπει ο κανονισμος του forum(δεδομενου οτι υπαρχει επισημη επιχειρηση)...μπορει να γινει και κουβεντα εδω Θα συνεχίσεις να είσαι εκεί; Ή τέλος κι αυτό; Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted July 19, 2025 στοχος και επιθυμια μου ειναι να ειμαι εκει με τις ιδιες δραστηριοτητες...η " αλλαγη σκυταλης" γινεται γιατι .....μια ατυχη δικη μου αδυναμια (76 χρονων γαρ)....δεν πρεπει να "κρεμασει" την χιονοβδομαδα των 100 φιλων που μεχρι τωρα μου εκαναν παρεα. 1 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted July 19, 2025 On 7/15/2025 at 8:56 PM, ΑΛΕΞΗΣ said: giannis50... ΕΓΓΥΗΣΗ ευχαριστω επιτημε δημοτη ου PAZNAUTAL! Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted July 21, 2025 On 7/19/2025 at 7:21 PM, gianis50 said: στοχος και επιθυμια μου ειναι να ειμαι εκει με τις ιδιες δραστηριοτητες...η " αλλαγη σκυταλης" γινεται γιατι .....μια ατυχη δικη μου αδυναμια (76 χρονων γαρ)....δεν πρεπει να "κρεμασει" την χιονοβδομαδα των 100 φιλων που μεχρι τωρα μου εκαναν παρεα. δηλαδή μόνο τα απρε θα αναλάβεις???? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites