Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Καντεμοχρονιά ... στις Αλπεις το ένα ατύχημα πίσω από το άλλο

 

και εδώ θερμοκρασίες άνοιξης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

προσοχή ... η ταχύτητα σκοτώνει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στατιστικά πάνω απο 35 ατομα σκοτώνονται στις Αλπεις καθε χρόνο....

Καθε μερα θυμαμαι να πετάνε συνεχώς ελικόπτερα πάνω απο τη κοιλάδα και δυστυχως δεν ηταν μονο για VIP....

Γιαννη σε ποιο σημειο έγινε;


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50
  • Like 8

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Στην πιστα που κατεβαινεις απο το 4θεσιο εναεριο που σε παει στην κορυφη.100 μ πριν την βαση του λιφτ, αν θυμασαι,εχει μια αποτομη στροφη και η πιστα εχει και μεγαλη κληση.Αυτο σε συνδιασμο με το οτι μεχρι να φτασεις εκει ολη η πιστα εχει πολυ μεγαλη κλιση,και καθως ειναι και φαρδια,αναπτυσεις μεγαλη ταχυτητα με αποτελεσμα αν δεν ελεγξεις τις δυναμεις σου και φθασεις στην αποτομη στροφη χωρις την δυνατοτητα να φρεναρεις.....φευγεις στην ευθεια που υπαρχει και υψομετρικη διαφορα με την πιστα.

Κατα την γνωμη μου επρεπε να ειχε τοποθετηθει προστατευτικο διχτυ.

Καθησα και είδα βίντεο σε αυτη τη πιστα....

Πρεπει να ειναι η μεγαλύτερη σε διαδρομη και πραγματικά η στροφή στο τέλος ειναι αστα να πανε,αλλα κ αυτη η μαυρη που καταλήγει στη κεντρική ειναι επικίνδυνη επισης...

Η μηπως καμια πιστα τελικα δεν επικίνδυνη και τη μετατρέπουμε εμεις,υπέρ εκτιμώντας τις δυνάμεις μας;


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

που ειναι αυτη η στροφη ρε παιδια? εγω μια φορα την κατεβηκα αλλα δεν θυμαμαι

 

πιο πολυ με δυσκολεψε η πιστα που παει στο χωριο....στενη με φουρκετες και αρκετο παγο....εκει φοβουμουνα μην δεν πιασει το φρενο και φυγω στον θεο


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιάννη εννοείς τη μεγάλη κόκκινη...αν ναι, μου κάνει εντύπωση γιατί στο σημείο αυτό είναι συνέχεια μαζεμένος κόσμος και ετσι μειώνεις ταχύτητα. Πόσο γρήγορα μπορεί να πήγαινε;


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως κατεβαινεις τις πίστες ,ειναι η τέρμα αριστερά που στα λίφτ εχει και το WC...


2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως κατεβαινεις τις πίστες ,ειναι η τέρμα αριστερά που στα λίφτ εχει και το WC...

τότε σίγουρα πήγαινε πολύ γρήγορα, στο σημείο αυτό στενεύει απότομα και δεν έχει ορατότητα, αν εχεις πολύ μεγάλη ταχύτητα τότε κινδυνεύεις.
  • Like 1

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Σάββατο επέστρεψα από το Ischgl μετά από μια μαγική εβδομάδα.

 

Χιόνι λίγο, αλλά αρκετό για να μην υπάρχουν προβλήματα στις πίστες, ενώ το χιόνι ποιοτικά ήταν άψογο στα ψηλά και λίγο παγωμένο στις πίστες πάνω από το χωριό. Την πρώτη μέρα μας υποδέχθηκε με 15-20 ποντάκια πούδρα και έτσι αλωνήσαμε στα εκτός του τεράστιου πεδίου. Ναι κι όμως έχει τεράστιο πεδίο για εκτός πίστας!

 

Την Τετάρτη πήγαμε στο Lech, στο οποίο ενώ το χιόνι στο χωριό ήταν περισσότερο από του Ischgl, οι πίστες ήταν σε μέτρια κατάσταση με πέτρες σε πολλά σημεία, προφανώς λόγω έλλειψης τεχνητής χιόνωσης. Γενικά η χιονοδρομική περιοχή του Lech δεν μας εντυπωσίασε σε σχέση με του Ischgl, αλλά η ομορφιά των τοπίων ειδικά στην διαδρομή Der weiber ring ήταν απίστευτη!

 

Όταν έχω λίγο χρόνο θα γράψω και αναλυτικά τα πάντα.

 

Ευχαριστούμε πολύ τον Γιάννη50 για την άψογη φιλοξενία του και την βοήθειά του σε όλα!

Edited by snowpar
  • Like 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελείωσε μια μαγική εβδομάδα στο Ischgl με τον giannis50!! Ότι και να πω θα είναι λίγο! Ο άνθρωπος δεν παίζεται! Ακούραστος, πάντα δίπλα μας, ευγενέστατος και πρόθυμος! Ένα θα σας πω 1η φορά στην περιοχή και νιωθαμε σαν ντόπιοι!!!!!! Να εισαι καλά και πάντα γερός Γιάνναρε!!

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

 

 

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελείωσε μια μαγική εβδομάδα στο Ischgl με τον giannis50!! Ότι και να πω θα είναι λίγο! Ο άνθρωπος δεν παίζεται! Ακούραστος, πάντα δίπλα μας, ευγενέστατος και πρόθυμος! Ένα θα σας πω 1η φορά στην περιοχή και νιωθαμε σαν ντόπιοι!!!!!! Να εισαι καλά και πάντα γερός Γιάνναρε!!

 

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

+1000!
  • Like 3

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από μια εβδομάδα σκι στο Iscghl με τον giannis 50 έχω να σας αναφέρω τα εξής:

1) σε 7 ημέρες έγιναν 7 πρωϊνά σκι (1 στο Lermoos στο πήγαινε την πρώτη μερα, 3 Iscghl, 2 See,1 Kappl, 1 Galtur) και 2 βραδινά (1 See και 1 Galtur) αφήνοντας την ημέρα της επιστροφής κενή.Χιλιόμετρα για κάποιους από την παρέα πάνω απο 400.

2) άπειρα apre ski,

3) στρώσιμο μαύρης πίστας με ρατράκ στο Iscghl.

 

http://www.youtube.com/watch?v=hXvCAU3R8SA&feature=youtu.be

 

Αναλυτικά:

Πρώτη μέρα σκι, στο πήγαινε, πρωϊνό σκι για 2 ώρες στο Lermoos με ηλιοφάνεια για κάποιους από την παρέα.

Το πρώτο βράδυ χιoνόπτωση έδωσε 20-30 πόντους φρέσκο χιόνι σε όλη την κοιλάδα και με καλή ορατότητα και συνεφιασμένο καιρό ευχαρίστησε την δεύτερη για εμάς, πρώτη για άλλους ημέρα σκι, όλους τους πουδροφάγους στο Iscghl.

Όμοιο το σκηνικό μετά απο βραδινή χινόπτωση αλλών 20-30 πόντων με καλή ορατότητα και συνεφιασμένο καιρό την τρίτη για εμάς, δεύτερη για άλλους ημέρα σκι σε ερημικές πίστες στο See.

Τέταρτη για εμάς, τρίτη για άλλους ημέρα σκι με ηλιοφάνεια και κοτλέ πίστες στο Iscghl στην πλευρά της Ελβετίας.Βραδινό στο See.

Πέμπτη για εμάς, τέταρτη για άλλους ημέρα σκι με ηλιοφάνεια και κοτλέ πίστες στο ερημικό Kappl.Βραδινό στο Galtur.

Έκτη ημέρα για την παρέα μου, πέμπτη ημέρα σκι για άλλους και καιρός συνεφιασμένος με κρύο,κοτλέ πίστες αλλά αρκετή ορατότητα σε αντίθεση με το Ischgl στο ερημικό Galtur.

Έβδομη μέρα σκι για την παρέα μου, έκτη για άλλους που επέλεξε αρχικά Ischgl αλλά έγκαιρα έσωσε την μέρα στο See που είχε καλή ορατότητα σε αντίθεση με το Ischgl.

 

Το συμπέρασμα άν θέλει κάποιος να τα κάνει όλα με ασφάλεια έχοντας μαζί του κάποιον που γνωρίζει άριστα το βουνό σαν οδηγός βουνού και σαν παρέα (giannis 50) και να μπουκώσει από σκι (λέγοντας δεν θέλω άλλο σκι) και apre ski θα πρέπει κατα την γνώμη μου να επιλέξει giannis 50. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από μένα.

 

Υ.Γ. την επόμενη φορά θα βάλουμε και σκι στην μέρα του γυρισμού.

Edited by kosaitis
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από μια εβδομάδα σκι στο Iscghl με τον giannis 50 έχω να σας αναφέρω τα εξής:

1) σε 7 ημέρες έγιναν 7 πρωϊνά σκι (1 στο Lermoos στο πήγαινε την πρώτη μερα, 3 Iscghl, 2 See,1 Kappl, 1 Galtur) και 2 βραδινά (1 See και 1 Galtur).

2) άπειρα apre ski,

3) στρώσιμο μαύρης πίστας με ρατράκ στο Iscghl.

Το συμπέρασμα άν θέλει κάποιος να τα κάνει όλα με ασφάλεια έχοντας μαζί του κάποιον που γνωρίζει άριστα το βουνό σαν οδηγός βουνού (giannis 50) και να μπουκώσει από σκι και apre ski θα πρέπει κατα την γνώμη μου να επιλέξει giannis 50. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από μένα.

http://www.youtube.com/watch?v=hXvCAU3R8SA&feature=youtu.be

 

Πρώτη μέρα, στο πήγαινε, πρωϊνό σκι για 2 ώρες στο Lermoos με ηλιοφάνεια για κάποιους από την παρέα.Το πρώτο βράδυ χιoνόπτωση έδωσε 20-30 πόντους φρέσκο χιόνι σε όλη την κοιλάδα και με καλή ορατότητα ευχαρίστησε την δεύτερη για εμάς πρώτη για άλλους ημέρα όλους τους πουδροφάγους στο Iscghl.

Όμοιο το σκηνικό μετά απο βραδινή χινόπτωση αλλών 20-30 πόντων την τρίτη για εμάς δεύτερη για άλλους ημέρα σε ερημικές πίστες στο See.

Τέταρτη για εμάς τρίτη για άλλους ημέρα ηλιοφάνεια και κοτλέ πίστες στο Iscghl στην πλευρά της Ελβετίας.

Πέμπτη για εμάς τέταρτη για άλλουςημέρα με ηλιοφάνεια και κοτλέ πίστες στο Kappl.

Έκτη ημέρα για την παρέα μου πέμπτη ημέραγια αλλους και καιρός συνεφιασμένος με κρύο,κοτλέ πίστες αλλά αρκετή ορατότητα στο Galtur. Έκτη μέρα

Και λίγα λες.....

Κάποια φορά που βαριομασταν να κάνουμε σκι είχαμε το Γιάννη να μας ξεσηκώνει και μονο κλωτσιες δε τρώγαμε για να ανέβουμε επάνω...

  • Like 3

2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Για να βγάλουμε τα gps, γιατί και άλλοι μας τα έλεγαν αυτά!!!!

 

Έτσι για ξεκίνημα, τις ίδιες ημέρες, έκανα 6 φουλ πρωινά και 2 μισά, και 4 νυχτερινά (2 σκι + 2 έλκυθρα).

 

Φιλικά πάντα!

 

Ναι αλλα δεν εμεινες στον Γιαννη ... Και δεν εκανες BBQ στο γκαραζ ουτε σε ειδαμε στο free ride και ουτε εστρωσες την a1 με το ratrack ... :P

 

Ασε δε που δεν επινες το γαλα που πιναμε εμεις καθε πρωι αμεσης παραγωγης ...πιο φρεσκο δεν παιζει !!!!!!!!!

 

Αλλα πες μου πως καταφερες το μισο της τελευταιας ημερας .... Με τις μποτες μπηκες στο λεωφορειο????????

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 μέρες σκι κ 1 νυχτερινό με 4 après είναι το ρεκόρ μου στο Γιάννη...

Μάλλον έχω φάει άγριο ξύλο κ απο τους 2 σας....

  • Like 3

2013_Elan_Amphibio_Waveflex_14_Fusion.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 μέρες σκι κ 1 νυχτερινό με 4 après είναι το ρεκόρ μου στο Γιάννη...

Μάλλον έχω φάει άγριο ξύλο κ απο τους 2 σας....

 

Μεχρι και στο apres !!!!!!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλα δεν εμεινες στον Γιαννη ... Και δεν εκανες BBQ στο γκαραζ ουτε σε ειδαμε στο free ride και ουτε εστρωσες την a1 με το ratrack ... :P

 

Ασε δε που δεν επινες το γαλα που πιναμε εμεις καθε πρωι αμεσης παραγωγης ...πιο φρεσκο δεν παιζει !!!!!!!!!

 

Αλλα πες μου πως καταφερες το μισο της τελευταιας ημερας .... Με τις μποτες μπηκες στο λεωφορειο????????

+1000 δώσε Αντώνη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,149
    • Total Posts
      460,788
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...