ChristosZ 2,649 Report post Posted July 19, 2013 Τι είναι το λιφτ τύπου 3S? https://en.wikipedia.org/wiki/3S_Cable_Car 2 Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted July 19, 2013 Τι είναι το λιφτ τύπου 3S? σαν να λέμε :"τι είναι το tiesto?" 1 Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted July 19, 2013 χαχαχαχαχαχαχα!!! Που το θυμήθηκες!; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted July 19, 2013 χαχαχαχαχαχαχα!!! Που το θυμήθηκες!; οφ τόπικ ξέρω,αλλά μου ήρθε φλασιά....2004 ή 5 ήταν???πολύ γέλιο.... Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted September 7, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 3 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
captainhook3 680 Report post Posted September 7, 2013 Παλιογερε, χειμώνα καλοκαίρι επάνω είσαι; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted September 7, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 1 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted September 7, 2013 ΠαλιογερεΠαλιόγερε ; Μόνο ; Χούφταλο κανονικό... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted September 8, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted September 10, 2013 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted September 11, 2013 Παλιογερε, χειμώνα καλοκαίρι επάνω είσαι; ελα να του τα πείς απο κοντά, ακόμα το σκέφτεσαι;- Γιάννη απο Küh Stahl φωτο δεν είδα; Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted September 11, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 6 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted September 11, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted September 11, 2013 Η τηλεκαμπινα που σας ανεβαζει απο το Ελβετικο SAMNAU για να επισρεψετε στην Αυστρια....χωραει μονο 180 ατομα Mια χαρα...... εχει κ Bar μεσα? 2 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted September 11, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 4 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted September 15, 2013 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted September 15, 2013 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted September 16, 2013 Αυτα ειναι........ αν δεν το ειχες γραψει εγω θα νομιζα οτι ειναι απο Παρνασσο!!!! 7 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted September 17, 2013 Η τηλεκαμπινα που σας ανεβαζει απο το Ελβετικο SAMNAU για να επισρεψετε στην Αυστρια....χωραει μονο 180 ατομα και η αφετηρία-τέρμα στο ΧΚ καθώς και το χωριό, με τα αφορολόγητα. 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
deepblue1977 107 Report post Posted September 17, 2013 Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατασκευή του Ε5, καμπίνας 150 ατόμων, που θα είναι έτοιμη την χρονιά που έρχεται (θα την εγκαινιάσει το snowclub): και στον παρνασσο προχθες που πηγα ετσι οργασμος εργασιων τρεχουν να προλαβουν την σεζον Ήρθε και το καλώδιο: Αμόλα καλούμπα: Αυτα ειναι........ αν δεν το ειχες γραψει εγω θα νομιζα οτι ειναι απο Παρνασσο!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted October 21, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
deepblue1977 107 Report post Posted October 21, 2013 Αν δεν σας πειράζει, εδώ το θέμα δεν είναι η φετινή εκδρομή στο Ischgl. Δεν βάζετε κάποια πρόσθετη αναφορά για το ΧΚ;;;; Οι πρώτες αναφορές από την κατασκευή του νέου Α2, που θα κάνει "παγκόσμιο ρεκόρ" ανάβασης σε λιφτ τύπου 3S: ταμπέλες δεν ξέρω αν έβαλαν, πάντως μπουλντόζες έβαλαν εντυπωση μου κανει πως καλουπωνουν τα τσιμεντα,χρησημοποιουν πλακες αλουμινιου που κουμπωνουν μεταξυ τους,και εδω στο ελλαντα ακομα ταβλες προκες,ο χρονος στο να χτισης ενα καλουπι με το 1 τροπο θα κανεις 1 ωρα και με τον αλλον 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,194 Report post Posted October 21, 2013 πραγματικα βλεπεις τις φωτο και χαζευεις... οι ανθρωποι εχουν τιθασεύει τοσο μεγαλους ορεινους ογκους και εχουν βαλει λιφτ στα πιο αποκρημνα σημεια... με ασφαλεια πανω απο ολα και με μελετη και οχι αρπα κολα... ειναι να τους βγαζεις το καπελο 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΔΗΜΗΤΡΗΣ 581 Report post Posted November 3, 2013 Στις 30/11 ξεκινά το Ischgl με την καθιερωμένη πλέον συναυλία που φέτος θα είναι από το καναδικό συγκρότημα Nickelback. Από αυτή την χρονιά θα υπάρχει η δυνατότητα δια μέσου iski Ischgl για smartphone να προσδιορίζει - βρίσκει κάποιος με το GPS πίστες, αναβατήρες σαλέ κ.λ.π. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted November 3, 2013 Στις 30/11 ξεκινά το Ischgl με την καθιερωμένη πλέον συναυλία που φέτος θα είναι από το καναδικό συγκρότημα Nickelback. Από αυτή την χρονιά θα υπάρχει η δυνατότητα δια μέσου iski Ischgl για smartphone να προσδιορίζει - βρίσκει κάποιος με το GPS πίστες, αναβατήρες σαλέ κ.λ.π. Nομιζω οτι αυτο ισχυει απο παλια ,(χωρις να ειμαι σιγουρος) μια και δεν εχω κανει ποτε χρηση. Τελικα θα βγω στην ανεργια 2 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites