Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Τι είναι το λιφτ τύπου 3S? :)

σαν να λέμε :"τι είναι το tiesto?" :innocent:

  • Like 1

"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

χαχαχαχαχαχαχα!!! Που το θυμήθηκες!; :P

οφ τόπικ ξέρω,αλλά μου ήρθε φλασιά....2004 ή 5 ήταν???πολύ γέλιο....


"I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

post-1878-0-80440500-1378542749.jpg

post-1878-0-96596600-1378542791.jpg

post-1878-0-07117500-1378542868.jpg

post-1878-0-44505800-1378542955.jpg

Edited by gianis50
  • Like 3

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

post-1878-0-64526700-1378549098.jpg

Edited by gianis50
  • Like 1

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παλιογερε
Παλιόγερε ; Μόνο ;

 

Χούφταλο κανονικό...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παλιογερε, χειμώνα καλοκαίρι επάνω είσαι;

ελα να του τα πείς απο κοντά, ακόμα το σκέφτεσαι;

- Γιάννη απο Küh Stahl φωτο δεν είδα;


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

post-1878-0-38593600-1378894551.jpg

Edited by gianis50
  • Like 6

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η τηλεκαμπινα που σας ανεβαζει απο το Ελβετικο SAMNAU για να επισρεψετε στην Αυστρια....χωραει μονο 180 ατομα

 

post-1878-0-38593600-1378894551.jpg

 

Mια χαρα...... εχει κ Bar μεσα? :blink::P

  • Like 2

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50
  • Like 4

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτα ειναι........ αν δεν το ειχες γραψει εγω θα νομιζα οτι ειναι απο Παρνασσο!!!! :shuriken::P

  • Like 7

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η τηλεκαμπινα που σας ανεβαζει απο το Ελβετικο SAMNAU για να επισρεψετε στην Αυστρια....χωραει μονο 180 ατομα

 

post-1878-0-38593600-1378894551.jpg

και η αφετηρία-τέρμα στο ΧΚ καθώς και το χωριό, με τα αφορολόγητα.

post-5112-0-21486400-1379429963.jpg

post-5112-0-71505600-1379430088.jpg

  • Like 5

fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατασκευή του Ε5, καμπίνας 150 ατόμων, που θα είναι έτοιμη την χρονιά που έρχεται (θα την εγκαινιάσει το snowclub):

 

 

 

 

 

και στον παρνασσο προχθες που πηγα ετσι οργασμος εργασιων τρεχουν να προλαβουν την σεζον

 

 

 

 

 

Ήρθε και το καλώδιο:

 

 

 

Αμόλα καλούμπα:

 

 

Αυτα ειναι........ αν δεν το ειχες γραψει εγω θα νομιζα οτι ειναι απο Παρνασσο!!!! :shuriken::P

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν σας πειράζει, εδώ το θέμα δεν είναι η φετινή εκδρομή στο Ischgl.

 

Δεν βάζετε κάποια πρόσθετη αναφορά για το ΧΚ;;;;

 

Οι πρώτες αναφορές από την κατασκευή του νέου Α2, που θα κάνει "παγκόσμιο ρεκόρ" ανάβασης σε λιφτ τύπου 3S:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ταμπέλες δεν ξέρω αν έβαλαν, πάντως μπουλντόζες έβαλαν

 

εντυπωση μου κανει πως καλουπωνουν τα τσιμεντα,χρησημοποιουν πλακες αλουμινιου που κουμπωνουν μεταξυ τους,και εδω στο ελλαντα ακομα ταβλες προκες,ο χρονος στο να χτισης ενα καλουπι με το 1 τροπο θα κανεις 1 ωρα και με τον αλλον 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

πραγματικα βλεπεις τις φωτο και χαζευεις...

 

οι ανθρωποι εχουν τιθασεύει τοσο μεγαλους ορεινους ογκους και εχουν βαλει λιφτ στα πιο αποκρημνα σημεια... με ασφαλεια πανω απο ολα και με μελετη και οχι αρπα κολα... ειναι να τους βγαζεις το καπελο

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις 30/11 ξεκινά το Ischgl με την καθιερωμένη πλέον συναυλία που φέτος θα είναι από το καναδικό συγκρότημα Nickelback. Από αυτή την χρονιά θα υπάρχει η δυνατότητα δια μέσου iski Ischgl για smartphone να προσδιορίζει - βρίσκει κάποιος με το GPS πίστες, αναβατήρες σαλέ κ.λ.π.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις 30/11 ξεκινά το Ischgl με την καθιερωμένη πλέον συναυλία που φέτος θα είναι από το καναδικό συγκρότημα Nickelback. Από αυτή την χρονιά θα υπάρχει η δυνατότητα δια μέσου iski Ischgl για smartphone να προσδιορίζει - βρίσκει κάποιος με το GPS πίστες, αναβατήρες σαλέ κ.λ.π.

 

 

Nομιζω οτι αυτο ισχυει απο παλια ,(χωρις να ειμαι σιγουρος) μια και δεν εχω κανει ποτε χρηση.

Τελικα θα βγω στην ανεργια :P

  • Like 2

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,149
    • Total Posts
      460,788
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...