Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found

Recommended Posts

Μια(?) μέρα στην κοιλάδα της Silvretta (Ischgl) με τον giannis50 και το Μενέλαο..

Για όσους νοσταλγούν και για όσους δεν πήγαν ακόμα!! Υπάρχουν κάποιοι? :P

 

  • Like 16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε deepblue....... αν θελεις μου εξηγεις τι σχεση εχουν τα ζαρζαβατικα που πουλαγε ο γιουνκερ στο συγκεκριμενο τοπικ. :shock:


μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε deepblue....... αν θελεις μου εξηγεις τι σχεση εχουν τα ζαρζαβατικα που πουλαγε ο γιουνκερ στο συγκεκριμενο τοπικ. :shock:

 

 

ναι δεν το εφτιαξα σωστα το θεμα,απλα αμα κοιταξεις τις φοτογραφιες στην δευτερη σελιδα σε αυτο το θεμα υπαρχει αυτη η φοτο.

ιδιος ο γιουνκερ δεν ειναι?

post-5965-0-58079600-1385648116.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρωτη μερα για φετος 15/12 στο kapll με θερμοκρασια ανοιξιατικη ..ηλιοφανεια..... πολυ καλη ποιοτητα χιονιου......αλλα επειδη εχει αργισει να χιονισει το χιονι εξω απο τις πιστες δεν ειναι αρκετο...μεσα στις πιστες που και που καμια πετρουλα ...αλλα γενικα πολυ καλα!

Σημερα 16/12 στο Galtur υπεροχος καιρος ...πολυ καλο χιονι....λιγος κοσμος.....σουπερ σκι.

Αυριο εχει Ischgl....για τα εγκαινια της νεας τηλεκαμπινας....προβλεπεται πανηγυρι :animier:

Αλεξη με τα κομαντο σου...φτιαξτε ποδια γερα και φυσικη κατασταση...θα γινει του snowclub οταν ερθετε!!

  • Like 9

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

πες μας λεπτομερειες και απο αυριο. Που θα ειναι καλυτερα. Θα ειμαι εκει κοντα την επομενη βδομαδα.

Ισως περασω.

Βασικα που εχει τον λιγοτερο κοσμο με νοιαζει

  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρωτη μερα για φετος 15/12 στο kapll με θερμοκρασια ανοιξιατικη ..ηλιοφανεια..... πολυ καλη ποιοτητα χιονιου......αλλα επειδη εχει αργισει να χιονισει το χιονι εξω απο τις πιστες δεν ειναι αρκετο...μεσα στις πιστες που και που καμια πετρουλα ...αλλα γενικα πολυ καλα!

Σημερα 16/12 στο Galtur υπεροχος καιρος ...πολυ καλο χιονι....λιγος κοσμος.....σουπερ σκι.

Αυριο εχει Ischgl....για τα εγκαινια της νεας τηλεκαμπινας....προβλεπεται πανηγυρι :animier:

Αλεξη με τα κομαντο σου...φτιαξτε ποδια γερα και φυσικη κατασταση...θα γινει του snowclub οταν ερθετε!!

 

 

Ε σιγά σιγά ...μην πέσεις με τα μούτρα ...έχει ακόμα καιρό !!!!!!!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50
  • Like 7

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα την ψαξω για τα μικρα τοτε...ειδωμεν

η αναμονη το πρωι δεν με ενοχλει τοσο, οσο το να ειμαι στην πιστα και να εχω γυρω μου σε 50 τμ 200 ατομα


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50
  • Like 4

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

την Δευτερα που μας περασε εκανα μια επισκεψη στο See...και τρομαξα απο τον πολυ κοσμο...Δεν θελω να φανταστω τι γινεται στο Ischgl αυτες τις μερες. Οποτε φιλε Μιl δεν βλεπω να σου ανεβαζω φωτο προσφατες.

 

Το σπαστικο της υποθεσης ειναι οτι ολο το χιονι επεσε στο Stubai. 1 μετρο χιονι ! !


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 και αποψε λεμε και θα σκιαρω στο ischgl...το κραταει για να ριξει στουπια στις 17 λεμε

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αισιοδοξια!!!!!! Ολα καλα θα πανε!!!! Θα εχει πουδρες καθημερινα οταν παμε!!!!!!! :yes


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σιγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα το ρίξει...... σίγουρα δεν θέλουμε να το ρίξει τις ημέρες που θα ήμαστε εκεί....... και δεν εννοώ 20-30 πόντους αυτούς μακάρι να τους ρίχνει κάθε βράδυ....... και το πρωί να έχει ένα ήλιο να!!!!!..... εννοώ αυτό που λέει ο φίλος στουπιά....... 50-70+ πόντους που σημαίνει την επόμενη ημέρα το σύνολο σχεδόν του χιονοδρομικού κλειστό και την μεθεπόμενη μεγάλο ποσοστό του....... άρα λιγότερες ημέρες σκι..... οπότε χιόνι μεν αλλά με μέτρο δε......


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήδη ξεκίνησε να βάζει στις Άλπεις. Από την Τετάρτη το βράδυ μέχρι και την Παρασκευή το πρωΐ στο St.Moritz έβαλε 120cm. Ήταν βέβαια τα πρώτα Χριστούγεννα μετά από πολλά χρόνια που το χωριό δέν είχε αρκετό χιόνι, αλλά τους αποζημείωσε ανήμερα, σε σημείο που να μπλοκάρουν για κάποιες ώρες οι τοπικές συγκοινωνίες. Έκλεισε και το Bernina Pass αφού μέσα σε λίγες ώρες έβαλε 140cm.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

το να πεσει τρελο χιονι δεν ειναι και οτι καλυτερο.

Στο Ost Tirol εχουν μεγαλο προβλημα με κλειστους δρομους, χιονοστιβαδες, και χωρια ολοκληρα χωρις ρευμα.

Καλα ειναι να πεσει λιγες μερες πριν.


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50
  • Like 4

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by gianis50
  • Like 1

μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,149
    • Total Posts
      460,788
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...