soko 16 Report post Posted November 17, 2013 Μια(?) μέρα στην κοιλάδα της Silvretta (Ischgl) με τον giannis50 και το Μενέλαο.. Για όσους νοσταλγούν και για όσους δεν πήγαν ακόμα!! Υπάρχουν κάποιοι? 16 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted November 17, 2013 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil Quote Share this post Link to post Share on other sites
deepblue1977 107 Report post Posted November 26, 2013 οριστε τη δουλεια εκανε ο γιουνκερ πριν αναλαβει την διασωση της ευρωπης 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted November 28, 2013 Φιλε deepblue....... αν θελεις μου εξηγεις τι σχεση εχουν τα ζαρζαβατικα που πουλαγε ο γιουνκερ στο συγκεκριμενο τοπικ. Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
deepblue1977 107 Report post Posted November 28, 2013 Φιλε deepblue....... αν θελεις μου εξηγεις τι σχεση εχουν τα ζαρζαβατικα που πουλαγε ο γιουνκερ στο συγκεκριμενο τοπικ. ναι δεν το εφτιαξα σωστα το θεμα,απλα αμα κοιταξεις τις φοτογραφιες στην δευτερη σελιδα σε αυτο το θεμα υπαρχει αυτη η φοτο. ιδιος ο γιουνκερ δεν ειναι? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted December 16, 2013 Πρωτη μερα για φετος 15/12 στο kapll με θερμοκρασια ανοιξιατικη ..ηλιοφανεια..... πολυ καλη ποιοτητα χιονιου......αλλα επειδη εχει αργισει να χιονισει το χιονι εξω απο τις πιστες δεν ειναι αρκετο...μεσα στις πιστες που και που καμια πετρουλα ...αλλα γενικα πολυ καλα! Σημερα 16/12 στο Galtur υπεροχος καιρος ...πολυ καλο χιονι....λιγος κοσμος.....σουπερ σκι. Αυριο εχει Ischgl....για τα εγκαινια της νεας τηλεκαμπινας....προβλεπεται πανηγυρι Αλεξη με τα κομαντο σου...φτιαξτε ποδια γερα και φυσικη κατασταση...θα γινει του snowclub οταν ερθετε!! 9 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 16, 2013 πες μας λεπτομερειες και απο αυριο. Που θα ειναι καλυτερα. Θα ειμαι εκει κοντα την επομενη βδομαδα. Ισως περασω. Βασικα που εχει τον λιγοτερο κοσμο με νοιαζει 1 Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted December 16, 2013 Πρωτη μερα για φετος 15/12 στο kapll με θερμοκρασια ανοιξιατικη ..ηλιοφανεια..... πολυ καλη ποιοτητα χιονιου......αλλα επειδη εχει αργισει να χιονισει το χιονι εξω απο τις πιστες δεν ειναι αρκετο...μεσα στις πιστες που και που καμια πετρουλα ...αλλα γενικα πολυ καλα! Σημερα 16/12 στο Galtur υπεροχος καιρος ...πολυ καλο χιονι....λιγος κοσμος.....σουπερ σκι. Αυριο εχει Ischgl....για τα εγκαινια της νεας τηλεκαμπινας....προβλεπεται πανηγυρι Αλεξη με τα κομαντο σου...φτιαξτε ποδια γερα και φυσικη κατασταση...θα γινει του snowclub οταν ερθετε!! Ε σιγά σιγά ...μην πέσεις με τα μούτρα ...έχει ακόμα καιρό !!!!!!!! 2 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 16, 2013 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted December 16, 2013 Γιάννο μην ζοριζεις το πόδι! Χαλαρά και υπομονή! Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted December 17, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 7 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 17, 2013 θα την ψαξω για τα μικρα τοτε...ειδωμεν η αναμονη το πρωι δεν με ενοχλει τοσο, οσο το να ειμαι στην πιστα και να εχω γυρω μου σε 50 τμ 200 ατομα Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted December 25, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted December 25, 2013 (edited) . Edited October 8, 2017 by mil 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted December 26, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 4 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 27, 2013 την Δευτερα που μας περασε εκανα μια επισκεψη στο See...και τρομαξα απο τον πολυ κοσμο...Δεν θελω να φανταστω τι γινεται στο Ischgl αυτες τις μερες. Οποτε φιλε Μιl δεν βλεπω να σου ανεβαζω φωτο προσφατες. Το σπαστικο της υποθεσης ειναι οτι ολο το χιονι επεσε στο Stubai. 1 μετρο χιονι ! ! Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 27, 2013 20 και αποψε λεμε και θα σκιαρω στο ischgl...το κραταει για να ριξει στουπια στις 17 λεμε 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted December 28, 2013 Αισιοδοξια!!!!!! Ολα καλα θα πανε!!!! Θα εχει πουδρες καθημερινα οταν παμε!!!!!!! Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted December 28, 2013 Το σιγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα το ρίξει...... σίγουρα δεν θέλουμε να το ρίξει τις ημέρες που θα ήμαστε εκεί....... και δεν εννοώ 20-30 πόντους αυτούς μακάρι να τους ρίχνει κάθε βράδυ....... και το πρωί να έχει ένα ήλιο να!!!!!..... εννοώ αυτό που λέει ο φίλος στουπιά....... 50-70+ πόντους που σημαίνει την επόμενη ημέρα το σύνολο σχεδόν του χιονοδρομικού κλειστό και την μεθεπόμενη μεγάλο ποσοστό του....... άρα λιγότερες ημέρες σκι..... οπότε χιόνι μεν αλλά με μέτρο δε...... Quote www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted December 28, 2013 Ήδη ξεκίνησε να βάζει στις Άλπεις. Από την Τετάρτη το βράδυ μέχρι και την Παρασκευή το πρωΐ στο St.Moritz έβαλε 120cm. Ήταν βέβαια τα πρώτα Χριστούγεννα μετά από πολλά χρόνια που το χωριό δέν είχε αρκετό χιόνι, αλλά τους αποζημείωσε ανήμερα, σε σημείο που να μπλοκάρουν για κάποιες ώρες οι τοπικές συγκοινωνίες. Έκλεισε και το Bernina Pass αφού μέσα σε λίγες ώρες έβαλε 140cm. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted December 28, 2013 το να πεσει τρελο χιονι δεν ειναι και οτι καλυτερο. Στο Ost Tirol εχουν μεγαλο προβλημα με κλειστους δρομους, χιονοστιβαδες, και χωρια ολοκληρα χωρις ρευμα. Καλα ειναι να πεσει λιγες μερες πριν. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted December 28, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
dust 4,051 Report post Posted December 28, 2013 γιαννη καμια νιφαδα επεσε? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted December 28, 2013 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 4 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted January 11, 2014 (edited) ... Edited October 9, 2017 by gianis50 1 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites