Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Barbie

Πάμε όλοι μαζί, σε μια παραλία?. Beach Party στο Αλεποχωρι

Recommended Posts

Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας διοργανώνει, απογευματινή συνάντηση και νυχτερινό μπάνιο στην όμορφη παραλία της Ψάθας (βρίσκεται στην πλευρά του Kορινθιακού κόλπου, απέναντι από τις νήσους Aλκυονίδες, δίπλα στο Αλεποχώρι) το Σάββατο, 10 Ιουλίου 2010, από τις 17:00 το απόγευμα και προσκαλεί όλους σας να λάβετε μέρος!

 

Σας περιμένουμε όλους !!!

 

Ραντεβού στα διόδια της Ελευσίνας (με το που περνάμε τα διόδια σταθμεύουμε στην δεξιά πλευρά του διαπλατυσμένου χώρου) στις 16:30.

Η συνέπεια όσον αφορά την ώρα θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. Μην ξεχάσετε τα pmr σας για ευκολότερη συνεννόηση στο δρόμο.

 

Καλή διασκέδαση!!!

 

Υ.Γ. ενδυματολογικά: πάνω από το μαγιό ένα μπλουζάκι του snowclub ίσως βοηθήσει στο να κάνουμε ακομα πιο αισθητή την παρουσία μας

 

"Στο 3ο χιλ. του δρόμου Αλεποχώρι - Βίλια συναντάμε την Ψάθα. Πρόκειται για ένα μικρό συγκρότημα εξοχικών κατοικιών, χτισμένο στην παραλία του ομώνυμου όρμου. Μετά την κατασκευή του παραλιακού δρόμου που ενώνει την Ψάθα με το Αλεποχώρι, πολλοί είναι αυτοί που το καλοκαίρι επισκέπτονται την περιοχή για να απολαύσουν την υπέροχη παραλία της.

 

Το μεγάλο μήκος της παραλίας της Ψάθας (2,5 χιλ.) είναι σίγουρα το κύριο χαρακτηριστικό της. Αυτό όμως που κάνει όσους έρθουν μία φορά να ξανάρθουν είναι η θερμοκρασία του νερού που παραμένει χαμηλή ακόμα και τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού."

 

Πάμε όλοι μαζί, σε μια παραλία… Πάμε όλοι μαζί…. σε όμορφη πλαζ!!!

YouTube Video ->Original Video

 

Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι, σαν το ψαράκι τρέχεις στο νερό…

YouTube Video ->Original Video

 

Εξοπλιστείτε με τα μαγιουδάκια σας, τα κουβαδάκια σας, τα αντηλιακά σας, φυσικά ρακέτες…

 

Ο καιρός το Σάββατο, στην περιοχή...

Σάββατο - 10/07/2010 15:00 30 °C 41% 4 Μποφόρ B

Σάββατο - 10/07/2010 21:00 27 °C 43% 2 Μποφόρ BA

 

Επίσης, αν κάποιος έχει την καλή διάθεση να μοιραστεί την διαδρομή ας το δηλώσει…

 

Οργανωθείτε… για να βλέπω συμμετοχές ….

 

 

 

-Β-


φτου ξελευτερία στους αστακούς...

οοουυυππππςςςς...ξέχασα να δέσω τις μπότες μου!!!

 

μετά τους αστακούς, σειρά έχουν τα Κ...αρχαριάκια!!!!

ZZZZZZZZZZZZUUUUUPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαξε το σημειο που θα κανουμε μπανιο, μεταφερθηκε κανα 2 χιλιομετρα αριστερα.

δείτε εδω:

 

Google Map Snowclub All day Beach Party

 

Μετα τα διόδια της Ελευσίνας θα βγειτε στην έξοδο ΜΕΓΑΡΑ/Ν.Περαμος

 

Θα στριψετε δεξιά στην Παλαιά εθνική οδό.

 

Στο Δεξι σας χέρι οταν θα φτάσετε στη νησίδα αμεσως μετα το Lidl θα δείτε ταμπέλα που λέει για Αλεποχώρι. Θα στρίψετε δεξιά.

 

Στη Στρογγυλή πλατεία θα βγείτε στη "2η εξοδο" (αμεσως μετα το My market και θα το εχετε στο δεξι σας χερι)

 

Για περιπου 20 χιλιομετρα θα κινηθείτε στον επαρχιακό δρόμο προς Αλεποχώρι, προσοχή γίνονται έργα διαπλατυνσης

 

Οταν φτάσετε στο "Χωριό" θα ΣΤΡΙΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ προς Σχίνο οχι δεξιά προς Ψαθα.

σε 1000 μετρα στο αριστοερο σας χέρι θα δειτε την καφετερια Tramonto και στο δεξί σας χέρι ενα ημιτελές τσιμεντενιο κτιριο.

Παρκαρετε πισω απο την καφετερια.

 

Οσο πιο νωρίς ξεκινησετε θα βρειτε λιγοτερη κίνηση.

Θα εχει γινει προσπαθεια να κρατηθουν καποιες ξαπλωστρες.

Στη παραλία θα υπαρχει δικος μας κόσμος απο νωρις, 10πμ.

Το παρκινγκ στο συγκεκριμενο σημειο δεν ειναι προβλημα, αλλά ποτέ δε ξέρεις, θα ειναι ζεστό ΣΚ και αναμενεται να εχει κόσμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου γινονται εργα γιατι κανονισατε να πατε εκει αφου ετσι και αλλιως ειναι δυσκολη διαδρομη???

Share this post


Link to post
Share on other sites
αφου γινονται εργα γιατι κανονισατε να πατε εκει αφου ετσι και αλλιως ειναι δυσκολη διαδρομη???

Σταμάτα την γκρίνια και κανόνισε να 'ρθεις. Φέρε και τα λουκάνικα


Snow to the people!

Share this post


Link to post
Share on other sites
αφου γινονται εργα γιατι κανονισατε να πατε εκει αφου ετσι και αλλιως ειναι δυσκολη διαδρομη???

συμφωνω με αναμπελ :P

ο δρομος ο ιδιος ειναι δεν επηρεαζεται απο την διαπλατυνση ;)


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

..........μμμμμμ.......ωραία, λουκάνικα θα έχουμε, μπύρες όμως να φέρουμε ή θα βρούμε εκεί να αγοράσουμε ;;;

 

Ηλία, ποιά θα μας σερβίρει η "κουνέλα" ή η "μπαλώτσα" ;;; χα, χα, χα !!!


...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

εκτός από λουκάνικα να φέρεις και τα σωστά σιροπιαστά που έιχαν κάνει πάταγο την τελευταία φορά στην Ψάθα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τί έγινε βρε παλικάρια σε αυτό το πάρτυ;;;

 

Πήγατε;;; Παίξατε καμμιά ρακέτα;; Κολυμπήσατε καθόλου;;; Φάγατε τίποτα;;; Καμμιά φωτό;;;


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπααα τιποτα απ'οτι ακουσα αποτυχια ηταν :P :P :P :P


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

......τους τελεταίους τους πήρε ο ύπνος στη ξαπλώστρα, κι είχε μια δροσούλα...!!!


...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και τι ύπνος! Να σε βρέχουν και να μην κουνιέσαι ένα πράγμα :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φωτογραφίες γιοκ?


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

σορρυ για την απουσια, μολις ειδα το μηνυμα

 

ηταν αδυνατον να ερθω μιας και ημουνα σε κατασκηνωση στο σουνιο

 

αντε βαλτε καμια φοτο για να σας πιστεψουμε


How you stand is how you ski

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φωτογραφίες γιοκ?

 

Θα δεις.....και ελπίζω του χρόνου να είσαι και εσύ στην παρεά μας!

 

Bλέπεις έλειπε η φωτογράφος του snowclub(βλέπε viva_ski), και η ανταπόκριση αργεί... :P:P:P .

 

Πάντως ήταν πολύ ωραία είμασταν απο νωρίς το μεσημέρι απολαύσαμε το μπανάκι μας-την παρέα-κάπιοι άλλοι ξεσκίστηκαν στην ρακέτα(συγνώμη για την έκφραση :P ), το Ηλιάκι έφερε και τις δάδες ....όπως επίσης είχε και πυροτεχνήματα!!!!!!!!

 

Αααα κάτι που ξέχασα....και σουβλάκια είχε που ήταν πεντανόστημα......ειδικά αμα είσαι απο τις 2 το μεσημέρι στη θάλασσα ....λουκούμι σου φαίνοντα :P !!!!! :lol:

 

 

Και του χρόνου!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θα δεις.....και ελπίζω του χρόνου να είσαι και εσύ στην παρεά μας!

 

...

Θα σας γνωρίσω ελπίζω αύριο από κοντά στο Φλό, τι στο καλό, 500 μέτρα μακριά μένω...

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

είμαι πάρα πολύ σίγουρη ότι οι φωτογραφίες

θα είναι για άλλη μια φορά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ :P

 

ουδείς αναντικατάστατος :lol:

ακόμα και εμείς οι πτωχοί (πλην όμως τίμιοι) paparazzi :P:P

 

άντε! αργήσατε και είμαστε και περίεργοι :P


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερικές φώτο από μένα, για να σταματήσουν τα παράπονα !!!

Βέβαια η προσέλευση ήταν μεγαλύτερη, αλλά όσοι ήταν να ποζάρουν, πόζαραν !!! :P

 

IMG_2724.jpg

 

IMG_2728.jpg

 

IMG_2739.jpg

 

IMG_2735.jpg

 

IMG_2723.jpg


meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τ Ε Λ Ε Ι Ε Σ !!!

 

ναι Μελέτη... το "ποζάρισμα" είναι ένα "προβληματάκι"... :P

πολύ θέλουν να παραμένουν Incognito... :P

 

και είδα και νέο -πολύ φρέσκο- μέλος στην παρέα !!!!

και ήδη στην αγκαλιά του skimad ?????? :P

 

να σου ζήσει Πάνο - θεά !!! :P


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευχαριστω Μελετη..δεν προλαβα χθες :P


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6"]και ήδη στην αγκαλιά του skimad ??????[/color] :P

 

να σου ζήσει Πάνο - θεά !!! :P

 

Το χουν χάσει λίγο με τα μωρά στο Foxvillage :P

Το εν λόγω μωρο είναι μπέμπης και ανήκει στο ζεύγος Ηλία (Pefto) και Ανθής.

 

Ο Πάνος και η Κατερίνα έχουν άλλο μπέμπη λίγο μεγαλύτερου μεγέθους :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK !

γράψε λάθος :P

(ουφ ρεζίλι έγινα... πάντα στο πονηρό... :P:P )

 

πρέπει να οργανώσουμε το Baby Snow Club

ΑΜΕΣΑ :P

 

Αυξανόμαστε και πληθαίνουμε οι χιονοδρόμοι !!!


Social Media Professional - Creative Social Media Sitter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...