Barbie 3 Report post Posted July 7, 2010 Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας διοργανώνει, απογευματινή συνάντηση και νυχτερινό μπάνιο στην όμορφη παραλία της Ψάθας (βρίσκεται στην πλευρά του Kορινθιακού κόλπου, απέναντι από τις νήσους Aλκυονίδες, δίπλα στο Αλεποχώρι) το Σάββατο, 10 Ιουλίου 2010, από τις 17:00 το απόγευμα και προσκαλεί όλους σας να λάβετε μέρος! Σας περιμένουμε όλους !!! Ραντεβού στα διόδια της Ελευσίνας (με το που περνάμε τα διόδια σταθμεύουμε στην δεξιά πλευρά του διαπλατυσμένου χώρου) στις 16:30. Η συνέπεια όσον αφορά την ώρα θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. Μην ξεχάσετε τα pmr σας για ευκολότερη συνεννόηση στο δρόμο. Καλή διασκέδαση!!! Υ.Γ. ενδυματολογικά: πάνω από το μαγιό ένα μπλουζάκι του snowclub ίσως βοηθήσει στο να κάνουμε ακομα πιο αισθητή την παρουσία μας "Στο 3ο χιλ. του δρόμου Αλεποχώρι - Βίλια συναντάμε την Ψάθα. Πρόκειται για ένα μικρό συγκρότημα εξοχικών κατοικιών, χτισμένο στην παραλία του ομώνυμου όρμου. Μετά την κατασκευή του παραλιακού δρόμου που ενώνει την Ψάθα με το Αλεποχώρι, πολλοί είναι αυτοί που το καλοκαίρι επισκέπτονται την περιοχή για να απολαύσουν την υπέροχη παραλία της. Το μεγάλο μήκος της παραλίας της Ψάθας (2,5 χιλ.) είναι σίγουρα το κύριο χαρακτηριστικό της. Αυτό όμως που κάνει όσους έρθουν μία φορά να ξανάρθουν είναι η θερμοκρασία του νερού που παραμένει χαμηλή ακόμα και τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού." Πάμε όλοι μαζί, σε μια παραλία… Πάμε όλοι μαζί…. σε όμορφη πλαζ!!! YouTube Video ->Original Video Καλοκαιράκι, βραδινό μπανάκι, σαν το ψαράκι τρέχεις στο νερό… YouTube Video ->Original Video Εξοπλιστείτε με τα μαγιουδάκια σας, τα κουβαδάκια σας, τα αντηλιακά σας, φυσικά ρακέτες… Ο καιρός το Σάββατο, στην περιοχή... Σάββατο - 10/07/2010 15:00 30 °C 41% 4 Μποφόρ B Σάββατο - 10/07/2010 21:00 27 °C 43% 2 Μποφόρ BA Επίσης, αν κάποιος έχει την καλή διάθεση να μοιραστεί την διαδρομή ας το δηλώσει… Οργανωθείτε… για να βλέπω συμμετοχές …. -Β- Quote φτου ξελευτερία στους αστακούς... οοουυυππππςςςς...ξέχασα να δέσω τις μπότες μου!!! μετά τους αστακούς, σειρά έχουν τα Κ...αρχαριάκια!!!! ZZZZZZZZZZZZUUUUUPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted July 7, 2010 Αλλαξε το σημειο που θα κανουμε μπανιο, μεταφερθηκε κανα 2 χιλιομετρα αριστερα. δείτε εδω: Google Map Snowclub All day Beach Party Μετα τα διόδια της Ελευσίνας θα βγειτε στην έξοδο ΜΕΓΑΡΑ/Ν.Περαμος Θα στριψετε δεξιά στην Παλαιά εθνική οδό. Στο Δεξι σας χέρι οταν θα φτάσετε στη νησίδα αμεσως μετα το Lidl θα δείτε ταμπέλα που λέει για Αλεποχώρι. Θα στρίψετε δεξιά. Στη Στρογγυλή πλατεία θα βγείτε στη "2η εξοδο" (αμεσως μετα το My market και θα το εχετε στο δεξι σας χερι) Για περιπου 20 χιλιομετρα θα κινηθείτε στον επαρχιακό δρόμο προς Αλεποχώρι, προσοχή γίνονται έργα διαπλατυνσης Οταν φτάσετε στο "Χωριό" θα ΣΤΡΙΨΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ προς Σχίνο οχι δεξιά προς Ψαθα. σε 1000 μετρα στο αριστοερο σας χέρι θα δειτε την καφετερια Tramonto και στο δεξί σας χέρι ενα ημιτελές τσιμεντενιο κτιριο. Παρκαρετε πισω απο την καφετερια. Οσο πιο νωρίς ξεκινησετε θα βρειτε λιγοτερη κίνηση. Θα εχει γινει προσπαθεια να κρατηθουν καποιες ξαπλωστρες. Στη παραλία θα υπαρχει δικος μας κόσμος απο νωρις, 10πμ. Το παρκινγκ στο συγκεκριμενο σημειο δεν ειναι προβλημα, αλλά ποτέ δε ξέρεις, θα ειναι ζεστό ΣΚ και αναμενεται να εχει κόσμο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pefto_kai_Matheno 111 Report post Posted July 7, 2010 καλα γιατι τους στελνεις αλλου τους ανθρωπους βρεεε Quote Κάνε μου λιγάκι Μπεεεεεε... Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted July 7, 2010 αφου γινονται εργα γιατι κανονισατε να πατε εκει αφου ετσι και αλλιως ειναι δυσκολη διαδρομη??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΗΛΙΑΣ ΑΔΑΜ 486 Report post Posted July 7, 2010 αφου γινονται εργα γιατι κανονισατε να πατε εκει αφου ετσι και αλλιως ειναι δυσκολη διαδρομη??? Σταμάτα την γκρίνια και κανόνισε να 'ρθεις. Φέρε και τα λουκάνικα Quote Snow to the people! Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted July 7, 2010 αφου γινονται εργα γιατι κανονισατε να πατε εκει αφου ετσι και αλλιως ειναι δυσκολη διαδρομη??? συμφωνω με αναμπελ ο δρομος ο ιδιος ειναι δεν επηρεαζεται απο την διαπλατυνση Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted July 8, 2010 ..........μμμμμμ.......ωραία, λουκάνικα θα έχουμε, μπύρες όμως να φέρουμε ή θα βρούμε εκεί να αγοράσουμε ;;; Ηλία, ποιά θα μας σερβίρει η "κουνέλα" ή η "μπαλώτσα" ;;; χα, χα, χα !!! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted July 8, 2010 εκτός από λουκάνικα να φέρεις και τα σωστά σιροπιαστά που έιχαν κάνει πάταγο την τελευταία φορά στην Ψάθα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted July 12, 2010 Τί έγινε βρε παλικάρια σε αυτό το πάρτυ;;; Πήγατε;;; Παίξατε καμμιά ρακέτα;; Κολυμπήσατε καθόλου;;; Φάγατε τίποτα;;; Καμμιά φωτό;;; Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted July 12, 2010 μπααα τιποτα απ'οτι ακουσα αποτυχια ηταν :P :P Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted July 12, 2010 Ναι, χάλια ήταν... Quote Share this post Link to post Share on other sites
memnonas 0 Report post Posted July 13, 2010 ......τους τελεταίους τους πήρε ο ύπνος στη ξαπλώστρα, κι είχε μια δροσούλα...!!! Quote ...Τιμος ακουει...snowclub ακουει...? Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted July 13, 2010 Και τι ύπνος! Να σε βρέχουν και να μην κουνιέσαι ένα πράγμα Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted July 13, 2010 Φωτογραφίες γιοκ? Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted July 13, 2010 ρακετα δε παιξαμε καθολου... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nifadas 707 Report post Posted July 13, 2010 σορρυ για την απουσια, μολις ειδα το μηνυμα ηταν αδυνατον να ερθω μιας και ημουνα σε κατασκηνωση στο σουνιο αντε βαλτε καμια φοτο για να σας πιστεψουμε Quote How you stand is how you ski Share this post Link to post Share on other sites
peni 21 Report post Posted July 13, 2010 Φωτογραφίες γιοκ? Θα δεις.....και ελπίζω του χρόνου να είσαι και εσύ στην παρεά μας! Bλέπεις έλειπε η φωτογράφος του snowclub(βλέπε viva_ski), και η ανταπόκριση αργεί... . Πάντως ήταν πολύ ωραία είμασταν απο νωρίς το μεσημέρι απολαύσαμε το μπανάκι μας-την παρέα-κάπιοι άλλοι ξεσκίστηκαν στην ρακέτα(συγνώμη για την έκφραση ), το Ηλιάκι έφερε και τις δάδες ....όπως επίσης είχε και πυροτεχνήματα!!!!!!!! Αααα κάτι που ξέχασα....και σουβλάκια είχε που ήταν πεντανόστημα......ειδικά αμα είσαι απο τις 2 το μεσημέρι στη θάλασσα ....λουκούμι σου φαίνοντα !!!!! Και του χρόνου!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted July 13, 2010 (edited) Θα δεις.....και ελπίζω του χρόνου να είσαι και εσύ στην παρεά μας! ... Θα σας γνωρίσω ελπίζω αύριο από κοντά στο Φλό, τι στο καλό, 500 μέτρα μακριά μένω... Edited July 13, 2010 by panchristo Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted July 13, 2010 είμαι πάρα πολύ σίγουρη ότι οι φωτογραφίες θα είναι για άλλη μια φορά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ουδείς αναντικατάστατος ακόμα και εμείς οι πτωχοί (πλην όμως τίμιοι) paparazzi άντε! αργήσατε και είμαστε και περίεργοι Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted July 13, 2010 Μερικές φώτο από μένα, για να σταματήσουν τα παράπονα !!! Βέβαια η προσέλευση ήταν μεγαλύτερη, αλλά όσοι ήταν να ποζάρουν, πόζαραν !!! Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted July 14, 2010 Τ Ε Λ Ε Ι Ε Σ !!! ναι Μελέτη... το "ποζάρισμα" είναι ένα "προβληματάκι"... πολύ θέλουν να παραμένουν Incognito... και είδα και νέο -πολύ φρέσκο- μέλος στην παρέα !!!! και ήδη στην αγκαλιά του skimad ?????? να σου ζήσει Πάνο - θεά !!! Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted July 14, 2010 ευχαριστω Μελετη..δεν προλαβα χθες Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted July 14, 2010 καλα τρεις φωτο μονο; Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Ράνια 616 Report post Posted July 14, 2010 6"]και ήδη στην αγκαλιά του skimad ??????[/color] να σου ζήσει Πάνο - θεά !!! Το χουν χάσει λίγο με τα μωρά στο Foxvillage Το εν λόγω μωρο είναι μπέμπης και ανήκει στο ζεύγος Ηλία (Pefto) και Ανθής. Ο Πάνος και η Κατερίνα έχουν άλλο μπέμπη λίγο μεγαλύτερου μεγέθους Quote Share this post Link to post Share on other sites
viva_ski 2,572 Report post Posted July 14, 2010 OK ! γράψε λάθος (ουφ ρεζίλι έγινα... πάντα στο πονηρό... ) πρέπει να οργανώσουμε το Baby Snow Club ΑΜΕΣΑ Αυξανόμαστε και πληθαίνουμε οι χιονοδρόμοι !!! Quote Social Media Professional - Creative Social Media Sitter Share this post Link to post Share on other sites