skimad 665 Report post Posted October 7, 2011 Πω πω ρε Χρηστάρα χτες είδα απίστευτο όνειρο ότι άνοιγε Στύγα, ανεβαίναμε αλλά μου έπεσε το αλεξίπτωτο, δεν είχε πολύ χιόνι και πήραμε τα πέδιλα πλάτη, μετά Άρτεμη και πέσαμε στο λιφτ. Γιατρέ θέλω Στύγα θέλω Στύγα θέλω Στύγα να το κοιτάξω? Πάντως μπράβο στα Καλάβρυτα μακάρι να δουλέψουν τέτοια προγράμματα σημαδιακο ονειρο πολλα υποσχομενο λεμε. το οτι δεν ειχε χιονι πολυ δεν σημαινει τιποτα γιατι βρισκομαστε στο φθινοπωρο. θα ηθελα φετος να το ξαναδω ετσι απο τοτε που λεει η φωτο εχει να πατηθει..λιγο χωματουργικο δεν παιζει ρε παιδια??????? DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 11, 2011 Το παρόν θέμα κατεδαφίζεται κλειδώνεται Συνεχίζουμε στο νέο νήμα των Καλαβρύτων για την χιονοδρομική περίοδο 2011-2012. Καλό χειμώνα να έχουμε! Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites