piopi 1,045 Report post Posted September 16, 2011 Έχουν ανοίξει τα χέρια μου λέμε ......μόλις γύρισα και σήμερα νησσάκια 4,7 δύνατα με αρκετά καλό κύμα .......αύριο τα καλύτερα και από βδομάδα λες να κάτσει κανάς νοτιάς χμμμμμμμμμμμμμμ γιάμι Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted September 19, 2011 (edited) ωραίο 3ήμερο με πολύ αεράκι .... και πολύ γέλιο ... YouTube Video ->Original Video Edited September 19, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted September 19, 2011 Θα μπορούσε να είναι σποτάκι από το Α-Μ-Α-Ν Teleshopping, αλλά φευ... ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ! Προλάβετε όσοι έχετε μικρά αυτοκίνητα. thomas de lussac: surf air inflatable surfboards 'surfair' inflatable surfboard by thomas de lussac french designer thomas de lussac has revolutionized the world of amateur surfing with his inflatable surfboard. accessible, convenient, innovative and useful, the 'surf air' board is ideal for amateur surfers aspiring to become the future kings of the big waves. the three-dimensional fabric used to construct each board is double-coated with PVC, providing a remarkable rigidity. the 'surf air' inflates in 2 minutes and becomes as solid and stable as a conventional surfboard. once rolled back together, it is easily transportable and can easily fit inside a small gym bag. 'surf air' comes with a pump, a backpack, a repair kit and a 'surfair' t-shirt. dimensions: circa 210 x 55 x 7 cm / weight: 4,8kg sketches with directions on how to inflate the surfboard image © designboom designboom spotted the 'surf air' inflatable surfboard at 'now! le off' - a space presenting the works of more than 60 young designers during paris design week 2011. detail image © designboom image © designboom the designer talks with a surfer about the board YouTube Video -> Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted September 19, 2011 τωρα μαλιστα ετσι δεν θα του καθεται και τιποτα του καρχαρια στα δοντια να τον διευκολυνουμε και αυτον λολ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted September 20, 2011 Δε μου κάνει εντύπωση...Στην Αναβυσσο κυκλοφορει φουσκοτό SUP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted September 22, 2011 Επειδη windsurf δεν είναι μόνο το wave και το freestyle αλλά υπάρχει και το slalom ορίστε ενα πολυ ωραίο βίντεο απο τους αγώνες που εγιναν εις μνήμη του εκλιπόντα αθλητή ιστιοσανίδας Στέλιου Γεωργοσόπουλου στο Σχοινιά. Η μισή Αναβυσσος εκεί ηταν και έτρεξε. Ήταν εκει και ο Νικος Κακλαμανάκης που έκανε ένα clinic και τους δίδαξε τα μυστικά του αθλήματος αρκετά πετυχημένο απο ότι λένε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted September 22, 2011 Επίσης υπάρχει και η κατηγορία speed όπου εκει οι αθλητές κυνηγανε την ταχυτητα. Τρεχουν δηλαδη μονοι τους και τους μετράνε το πόσο τρέχουν. Οι ταχυτητες κυμαίνονται στους 40 κόμβους και πάνω (πχ ο τύπος έχει το ρεκορ 47,59knots http://www.gps-speedsurfing.com/default.as...m&item=GTx). Φυσικά τα ta wipe out που τρώνε είναι τρομαχτηκα με τέτοια ταχύτητα. Σπάνε τα πάντα... Αυτο που κάνουμε εμείς στην Ανάβυσσο ειναι βασικα freeride κι εγώ προσωπικα από οτι φαίνεται κάνω slalom με wave πράμματα :LOL: Ψιλοσλαλομίζω. Προχτές με μετρήσαν και μου είπαν οτι πηγαινα με 22 μίλια (περιπου 35χλμ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted September 25, 2011 ετοιμασου ερχεται φρεσκος αερας ισως και 7αρης Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted September 27, 2011 Έλεος ας κλείσει κάποιος τον διακόπτη......φανταστικές σερφομέρες ...και σήμερα 4,0 πολύ δυνατά με πολύ καλό κύμα ενίοτε και αρκούδια!!!....προσεχώς τα καλύτερα ........hardcorιλα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted September 27, 2011 εμεις 4 δεν ειχαμε πανω απο 5 και κορυφες 6ριζε παλι μας εφυγαν τα χερια και αυριο μια απο τα ιδια μυριζει Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted September 27, 2011 4,0 πανί εεεε! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted September 27, 2011 Έλεος ας κλείσει κάποιος τον διακόπτη......φανταστικές σερφομέρες ...και σήμερα 4,0 πολύ δυνατά με πολύ καλό κύμα ενίοτε και αρκούδια!!!....προσεχώς τα καλύτερα ........hardcorιλα! Αυτό σκεφτόμουν σήμερα που πήγα στη δουλειά. Είναι πολύ δυνατά για parapente (αν και ο ΜΙΚ παίζει να πέταξε και σήμερα), αλλά για surf είναι just right. Τραβάτε βιντεάκια να γουστάρουμε. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted September 27, 2011 Το θέμα είναι ποιός θα κάτσει να τραβήξει video........fotos ναι πολλές και καλές ανεβασμένες ήδη στο face! Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted September 27, 2011 sorry..." αλλά δεν ήξερα που να το βάλω" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted September 27, 2011 Kοίτα να δεις που εγω το ξεκινησα το τοπιικ και θα αναγκαστω να πω το εξης: ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕΣΟΒΔΟΜΑΔΑ Αλλιώς θα πάθουν τα νευρα μου... Πάλι καλα που το κρατάει για ΣΚ και θα κάνουμε κι εμεις που δουλεύουμε ή τέλος παντων πρεπει να είμαστε στη δουλειά. Θα θελα να ξερα εσεις δε δουλεύετε;;;; οεο;;; Κόπηκαν τα χερια και τα συναφή... Ελεος. Περα απο τη πλακα ριχτε καμια πλαναρισια και για μενα.... Το ΣΚ αργει να έρθει Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted September 28, 2011 οκ αφρο θα σου πω την αλλη εβδομαδα τι εγινε αυτη την εβδομαδα Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted September 28, 2011 sorry..." αλλά δεν ήξερα που να το βάλω" κοίταγα το βίντεο ενώ στηρίζα αγγουροξυπνημένος το κεφάλι μου στο γραφείο , με το ένα χέρι, ενώ έχω χυθεί στην καρέκλα σε στάση που μέσα σε μια βδομάδα το πολύ σου προκαλεί αυχενικό , λουμπάγκο κτλ και σαν να μην έχω συνέλθει από το μεσημεριανό μου ύπνο αναρωτήθηκα με ένα γαργάλημα στο στήθος που είχα καιρό να νιώσω , τι στο διάλο οδηγεί ορισμένους ανθρώπους να κάνουν τέτοια πράγματα... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted September 29, 2011 Εγώ από την άλλη αναρωτιέμαι...είναι άνθρωποι αυτοί ή ζουν αναμεσά μας!! Τελείως άγνοια κινδύνου! Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted September 29, 2011 αλλά πιο extreme είναι όταν τα κάνεις αυτά ... για να φας εσύ και τα παιδιά σου ... YouTube Video -> Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted September 30, 2011 (edited) σε κάθε περίπτωση, η ιστιοπλοία είναι ένα πολύ ενδιαφέρον άθλημα .... YouTube Video -> I wish, I was a neutral bomb .... Edited September 30, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 1, 2011 (edited) έχουμε γίνει ρετάλια ... τά' χουμε δώσει όλα ... φοβερές μέρες ... φοβερός αέρας ... αχ ρε μακάρι να ήταν όλη η ζωή μας έτσι ... με τόση χαρά .... το τραγούδι της εβδομάδας ήταν αυτό ... μας κόλλησε από το πρωί μέχρι το βράδυ !!!!... " ... it's the end of a perfect day for surfer boys and girls the sun's dropping down in the bay and falling off the world there's a diamond in the sky our evening star in our shangri-la ..." YouTube Video ->Original Video 6 μέρες ωραίο σερφάκι στην Ανάβυσσο .... ωραία ιστιοπλοία στο Καβούρι ... σήμερα Σάββατο (καλό μήνα κιόλας ...) είδαμε κι απόειδαμε ... 25 knots !!!... μπαλλόνι και α-π-ο-θ-α-λ-α-σ-σ-ω-θ-ή-κ-α-μ-ε ... πετάγαμε στον αέρα .... το σκάφος έπλεε μόνο με τη καρίνα του ... :LOL: είχαμε άγιο μαζί μας ... μεγάλη η χάρη του ... ο dipanou και το τεθωρακισμένο του στην Ανάβυσσο ... (τού' χει βάλει και 2 30άρια συζυγή πολυβόλα απάνω ... χαχαχαχα ... μη και βγει σε καμμιά Τουρκία ...!!!) με το σκάφος τη γλυτώσαμε σχετικά φτηνά ... μόνο 4 τρύπες στο μπαλόνι .... και το βρακί μας λίγο λερωμένο ... κάποια από τις μέρες κάναμε κι αυτό .... ωραίο κόλπο .... Edited October 2, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted October 2, 2011 Αυτά είναι!! http://vimeo.com/21210607 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 2, 2011 Ax τυχερούλικα...6 μερες σερφακι ζηλεψα...εγω εκανα 3 μέρες συνεχομενα στην Αναβυσσο (ΠΣΚ). Το απόλυτο λιώσιμο μετα το καλοκαίρι. Κάθε μέρα και καλύτερη, ειδικά η σημερινή ήταν ολα τα λεφτά. Απιστευτα γκάζια, το απόγευμα έστρωνε ο αέρας εξαφανιζόταν το τσοπ και είχαμε πιστα αεροδρόμιο για πλαναριστές μποτζες. Πραγματικά γέμισα μπαταρίες για την εβδομάδα που έρχεται. Το μονο κακό είναι οτι κρυωσε ο καιρός και βγάλαμε τις στολες από την ντουλάπα... Δεν είναι για πολλά πολλά... Μπαινεις κάνεις βγαινεις τα μαζεύεις.... κλαψ. βεβαια αυτο δε μας εμποδισε απο το να βγαίνουμε με τη δυση του ηλίου απο τη θάλασσα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 3, 2011 άλλη μιά πολύ ωραία μέρα χθες Κυριακή .... ζεστός καιρός, ζεστή θάλασσα (... με λίγο ντύσιμο !!! ) και πολύ ωραίο αεράκι ... ωραίες λήψεις από το κρεμαστικό ... έχουμε την ΤΥΧΗ να έχουμε γεννηθεί στην ωραιότερη χώρα και την καταστρέφουμε με ασύλληπτη μαλακία .... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 4, 2011 (edited) η ατέλειωτη χαρά της θάλασσας ...!!! (ή όπως λένε οι Εγγλέζοι: the sheer, pure joy of SAILING ...!!!) Καβούρι - Κυριακή 2 Οκτωβρίου ... κατακαλόκαιρο ... και ωραίο αεράκι !! YouTube Video -> Edited October 5, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites