Aeras 138 Report post Posted October 21, 2011 (edited) Εδώ πάνω που έχω έρθει από τον προηγούμενο απρίλη δεν είχα τον χρόνο να ψαχτώ ~ βλέπω όμως πολύ βαρδάρη και μάλιστα δυνατό. Αγγελοχώρι έχω ακουσει , νέα μηχανιώνα και τα θερμικά της βόβλης και της Σάνη (που δούλευα εκεί το καλοκαίρι ). υπάρχει κανα σερφερ σαλονικιός εδώ; Έλα Βεγορίτιδα, (1,5 ώρα από θεσ/νικη) να σερφαρουμε παρέα στους πρόποδες του Καϊμακτσαλάν , αυτήν την εποχή τα απογεύματα έχει 17-20 κονβους απο τις 3:00μμ ως την δύση. από εδώ βλέπεις την πρόβλεψη, το μόνο που θα σε νοιάζει είναι να έχει Ανατολικό, τα υπόλοιπα άστα στο φαινόμενο τις λίμνης. http://www.windfinder.com/weatherforecast/lake_vegoritida YouTube Video -> YouTube Video -> YouTube Video -> Edited October 23, 2011 by Aeras Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aeras 138 Report post Posted October 21, 2011 (edited) .... ξαφνικά σκοτείνιασε ο τόπος δίπλα μου .... ένιωσα με την περιφερειακή όραση ένα τεράστιο μαύρο πράγμα να καλύπτει το οπτικό μου πεδίο και χωρίς να καταλαβαίνω τι γίνεται βάρεσα συναγερμό μέσα μου ... μ' έπιασε ταχυκαρδία (το θυμάμαι χαρακτηριστικά) η πρώτη σκέψη ήταν ότι πέφταμε πάνω σε ... φάλαινα !!! ήταν απόκοσμο και αλλόκοτο το συναίσθημα που είχα ... ήταν σαν να συναντούσα εξωγήινους ... (στο 1 μέτρο) ήταν ένα κήτος, ένα τεράστιο δελφίνι που αθόρυβα είχε έρθει δίπλα μου Ακριβώς αυτά ένιωσα και εγώ όταν με επισκέφθηκαν φέτος το καλοκαίρι, δυστυχώς δεν έκατσαν πολύ "πλαναρανε" παρέα μου για μισό λεπτό έκαναν τρία άλματα δίπλα μου και έφυγαν, να πω με μια λέξη πως εκείνη την στιγμή "χέστηκα" αλλά μετά και τις επόμενες ημέρες τα έψαχνα. Edited October 23, 2011 by Aeras Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted October 23, 2011 Νησσάκια σήμερα 4,2 δυνατά με πολύ καλό κύμα για ride.........και τα καλύτερα έρχονται!!.....................τι γίνεται ρε φέτος με τους βοριάδες,εχουμε λιώσει λεμεεεεε! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 23, 2011 Mη το γρουσουζευεις μη το γρουσουζευεις και καλώς εχόντων των πραμάτων το 3ημερο θα ειναι ζουπερ!!! Και αυτο το ΣΚ καναμε ανελπιστο απιθανο σερφακι. Εχτες ειδικα ο αερας ήρθε στις 4 το απογευμα και λιωσαμε μεσα μεχρι τις 8 το βραδυ. Έτριζαν τα δοντια μου οταν βγηκα απο το νερό. Ζητείται εξοπλισμος σλαλομ για χαρισμα... οποιος δεν τον θέλει εγω ειμαι εδω :LOL: Βρε λες να γινω σλαλομού;;; Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 23, 2011 (edited) καθίκια .... ζηλεύω .... αλλά είχα ρε γμτ μου μάθημα στο πανεπιστήμιο "Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος στην Αρχαία Ελλάδα" ... εσείς ξέρετε ρε πως εκλέγανε οι Σπαρτιάτες αντικαταστάτη, όταν πέθαινε κανένας στην Γερουσία;;;;; ε εγώ έχασα 2 μέρες ιστιοπλοία για να το μάθω :( κι από τη τάξη φαινόταν και η θάλασσα ... κι έβλεπα όλα τα τα πανάκια έξω κι είχα πάθει .... Ακριβώς αυτά ένιωσα και εγώ όταν με επισκέφθηκαν φέτος το καλοκαίρι, δυστυχώς δεν έκατσαν πολύ "πλαναρανε" παρέα μου για μισό λεπτό έκαναν τρία άλματα δίπλα μου και έφυγαν, να πω με μια λέξη πως εκείνη την στιγμή "χέστηκα" αλλά μετά και τις επόμενες ημέρες τα έψαχνα. :LOL: δεν είναι Η εμπειρία ;;;; φοβερά όντα .... πάρτε κι έναν γάτο στο άθλημα .... ναι μεν ο αέρας φαίνεται να είναι πολύ δυνατός ... αλλά ο τύπος λέει @@ριά όταν λέει ...9 Μποφόρ !!! (είπαμε ότι μποφόρ είναι Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ (από την οποία ΕΜΜΕΣΩΣ συμπεραίνουμε τη δύναμη του αέρα ...) εδώ φαίνεται να είναι λίμνη, οπότε μπορεί μεν να φυσάει πολλά knots αλλά δεν προλαβαίνει να σηκωθεί κύμα ... άρα δεν έπρεπε να λέει πχ "τόσα μποφόρ", αλλά να δίνει την αληθινή ταχύτητα του ανέμου, όπως πχ έκανε ο Πέτρος (Aeras) στην Βεγορίτιδα με το ανεμόμετρο χειρός (στα παραπάνω βιντεάκια ...) έτσι γίνεται και εκεί που κάνουμε εμείς , στο Καβούρι φυσάει Βοριάς πχ 20 - 22 knots (που αντιστοιχεί σε ~ 5 - 6 Β στην ανοιχτή θάλασσα) αλλά η θάλασσα δεν έχει το αντίστοιχα αναμενόμενο κύμα, διότι δεν έχει προλάβει να το σηκώσει ... YouTube Video -> τον ρωτάει κάποιος από κάτω γιατί έχει το bail κλειστό και έχει γεμίσει νερά το σκάφος .... και απαντάει "όχι ... ανοιχτό ήταν αλλά δεν προλάβαινε να αδειάσει ....!!!!" χαχαχαχαχαχαχα ....... Edited October 23, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 23, 2011 Επίτηδες το πήγε στα καλάμια, ή τον πέταξε ο αέρας; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 23, 2011 (edited) Επίτηδες το πήγε στα καλάμια, ή τον πέταξε ο αέρας; μπα, μάλλον επίτηδες το πήγε εκεί ... το τυπάκι είναι πολύ αστέρι .... κάνει πολύ καλή ιστιοπλοία .... δες εδώ τι παιχνίδι κάνει με τα κύματα και τρώει 1 !!!! μόνο τούμπα ... YouTube Video -> πρέπει να μπεις σε Laser Standard, όπως το δικό του, για να καταλάβεις τι κάνει .... είχα ένα τέτοιο και το πούλησα γιατί .... δεν χώραγα πια ...!!! Edited October 23, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 24, 2011 (edited) YouTube Video -> Δεν έχω λόγια να περιγράψω τον άθλο που κάνει αυτός ο άνθρωπος. Γιατί πραγματικά άθλος είναι να κρατας 7 μετρα πανι σε overpower συνθηκες (8 μποφορ), να αντιμετωπίζεις 3-4 μετρα πελαγισια κύματα και να κάνεις 30 μιλια απόσταση ΑΓΑΤΖΟΤΟΣ. Δείτε το βίντεο... θα ανατριχιάσετε. Ειδικά η στιγμή που κάθεται εξαντλημένος πάνω στο σκάφος του μεσα στα κύματα. Δυστυχώς μόνο όσοι ξέρουν τι σημαίνει όβερ στο windsurfiing θα καταλάβουν τι κάνει ο Κακλαμανάκης. Οι υπόλοιποι απλά θα πάρετε μια ιδέα... Και δε μπορείτε να φανταστείτε το τι κακίες γράφτηκαν σε ενα φόρουμ πολύ πριν ξεκινήσει τον διάπλου... είναι λυπηρό και μόνο να τα διαβάζεις.YΓ... για φωτογραφίες οσοι εχειτε φατσοβιβλιο %CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%91%CE%B9%CE%B3%CE%B1%CE%AF%CE%BF-102011-%CE%9C%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82/167987816622433'>https://www.facebook.com/pages/%CE%9D%CE%B9...167987816622433 Edited October 24, 2011 by afrodite Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 24, 2011 Απο όλες τις φωτογραφίες αυτες κρατάω στο μυαλό μου... Αυτη τη φωτο την εβαλα για να σας δείξω τι ωραία που φαίνονται α κύματα από κατω... κι έχω την εντύπωση οτι αυτο το τριγωνάκι που εξέχει στη κορυφή του κύματος ειναι η κορυφή του αετού του πανιού του. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted October 24, 2011 εντυπωσιακό πραγματικα Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 24, 2011 Φ-Ο-Β-Ε-Ρ-Ο-Σ !!!!! και πάρα πολύ συγκινητικός ... σας είχα βάλει ένα ποστ σχετικά με το σχέδιο που είχε να διασχίσει το Αιγαίο ... αλλά δεν ήξερα ότι ξεκίνησε ... ευχαριστούμε Άφρο ... στην χώρα αυτή υπάρχει πλεόνασμα από μ@λ@κες ... όλο και κάποιος θα βρεθεί να γράψει την μ@λ@κί@ του για τον Κακλαμανάκη ... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted October 24, 2011 εντυπωσιακο για μενα ηταν να τον ακουσω να μιλαω στα ρεπορταζ των δελτιων ειδησεων μπορει να ακουστει λαικιστικο ομως στον ηρεμο και μεστο λογο του και στα γεματα ενθουσιασμο ματια του για το εγχειρημα του,αποτυπωνεται το πραγματικο καλλος καποιων ξεχασμενων Ελληνων. Δεν ξερω αν εχει χορηγους,αν εμπλεκονται οικονομικα συμφεροντα αλλα και μονο η εικονα του εξαντλημενου σωματος του που συνεχιζει τα υπολοιπα μιλια με τη δυναμη της ψυχης,ειναι συγκλονιστικη..... Αληθεια που ειναι οι υπολοιποι αθλητες,οι ανθρωποι της τεχνης που να βγαλουν προς τα εξω αυτην την ελπιδα για κατι καλυτερο??? Quote "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 24, 2011 YouTube Video -> Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 24, 2011 Ήταν να ξεκινησει την προηγουμενη εβδομάδα αλλα ο καιρός τους τα χάλασε. Ειχε πολυ αέρα... η καλύτερη προβλεψη ήταν για αυτο το Σαββατοκυριακο αλλα τα προγνωστικά έπεσαν έξω. Δεν είχαν υπολογήσει τα 8 μποφορ κανενα site δεν τα έδινε. Και στο βιντεο στο τελος αν ακουσατε λέει " ήθελα να κάνω κάτι καλό αλλά παράητανε..." Επίσης για να πάει Ανδρο πηγε με φουσκωτο γιατί είχαν απεργία τα καράβια. Σημερα η διαδρομή είναι Καρπαθος!!!! Εκει η θάλασσα δεν αστειεύεται... ελπίζω να πάνε όλα καλά. Αν συναντησε 3-4 μετρα κυμα στις Δονουσες στο Καρπάθιο τι θα βρει άραγε; Ουτε να το σκέφτομαι δε θέλω... στις 2:30 προβλέπεται να φτανει Καρπαθο. Ας ελπίσουμε να τα καταφερει και να πανε ολα καλα. Πάνο όσοι ειπανε τη μ@λακία τους για τον Κακλαμανάκη το κάνουν από την ασφάλεια του καναπέ τους!! Αυτο ειναι... ο τύπος ότι και να πουμε τα λογια τα κάνει πράξεις. Και είναι 42 χρονων.... δεν ειναι κανα πεδαρέλι.... (οχι οτι στα 40+ εισαι γέρος και ξεγραμμένος αλλά για κρατα την πολυκατοικια για πανι στα χερια αγατζοτος και σε αυτες τις συνθήκες... δε μπα να εισαι και 19;; Θα σου φυγει η μαγκιά) Quote Share this post Link to post Share on other sites
gi@nnis 7 Report post Posted October 24, 2011 στην χώρα αυτή υπάρχει πλεόνασμα από μ@λ@κες ... Γι αυτο σαν χωρα εχουμε φτασει στον πατο. Καλη δυναμη στον Νικολα και καλη τυχη Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted October 24, 2011 o τυπος ειναι απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!!!! Μεγαλος αθλητης και μεγαλη ψυχη. υ.γ Η στιγμη που καθεται στο σερφ μεσα στα τεραστια κυματα χωρις να "συμβαινει τιποτα" τα λεει ολα..... οποιος ζησει τετοια κατασταση μονο αυτος ......καταλαβαινει το ...ΜΕΓΕΘΟΣ!!!!! Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted October 24, 2011 RESPECT!! Σ'έναν Μεγάλο και Γνήσιο Έλληνα και Αθλητή!! Πραγματικά έχω δακρύσει από τη προσπάθεια του Νικόλα και για το λόγο που το κάνει! Έχει πολύ ψηλά τα ιδανικά του και απόλυτη συγκέντρωση σε αυτό που κάνει,με τεράστια ψυχικά αποθέματα. ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟΛΑ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 24, 2011 Eφτασε Καρπαθο κι ας νύχτωσε!!!! Οι κατοικοι του επιφυλαξαν θερμή υποδοχή, του έφεγγαν με προβολε΄ς τη θάλασσα για να βλεπει και να μπει στο λιμάνι. Τι να πω... απλά respect Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 24, 2011 Συγκινητικο! Μπραβο του! Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 24, 2011 Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 24, 2011 (edited) Τερματισμός του Διάπλου και υποδοχή του Νίκου Κακλαμανάκη στην Κάρπαθο O φοβερός και άξιος αυτός άνθρωπος, έφθασε βράδυ στα Πηγάδια της Καρπάθου, μετά από δύσκολη διαδρομή, όπου οι κάτοικοι διοργάνωσαν μεγάλη εκδήλωση υποδοχής. " ... Η γοητεία του ταξιδιού παραμένει αμείωτη, όπως και η αγάπη για τη θάλασσα, το πανί και κυρίως το χαμόγελο. Ένα χαμόγελο βαθύ, αμάραντο, εσωτερικό, που νοιώθω ότι πρέπει να το επιστρέψω στους γύρω μου. Και η πορεία μου πλέον δεν στοχεύει σε Ολυμπιακές διακρίσεις και μετάλλια, αλλά στην κοινωνία αυτού του χαμόγελου, στον χώρο που τόσα μου έδωσε, στο εκ βαθέων ελληνικό Αιγαίο. Ταξιδεύω για να ολοκληρώσω έναν συμβολικό κύκλο, μια επιστροφή στα πάτρια ύδατα και να αναπτερώσω μια πίστη σε μια άλλη, ξεχασμένη Ελλάδα, αυτή που αγωνίζεται, διαπρέπει, ξεχωρίζει, την Ελλάδα που όλοι θέλουμε να αγαπάμε! ..." Νίκος Κακλαμανάκης Νικόλα σε ευχαριστούμε !! Edited October 24, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 24, 2011 (edited) Σε μια πολύ συγκινητική στιγμή,ο Νικόλας ζήτησε η εκκίνηση από την 'Ανδρο να γίνει, μπροστά από το (αναπαλαιωμένο πλέον)σπίτι, στο οποίο έμενε μικρός τα καλοκαίρια με την γιαγιά του.. Ανέβηκε στην αυλή,άγγιξε τον πλάτανο(στον οποίο, όπως είπε,έπαιζε!) έκανε τον σταυρό του κ ξεκίνησε για το μεγάλο του εγχείρημα.... αλλαγή πανιού λόγω σπασμένης μπανέλλας με τα παιδιά της Δονούσας Ο Νίκος αφήνει την Δονούσα ....!!! και φτάνει στα Κουφονήσια, στην πορεία του για την Κάρπαθο ....!!! πορεία και άφιξη στην Αμοργό Edited October 24, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 25, 2011 Φανταστικός! Η φωτογραφία που κάθεται πάνω στο σκάφος του είναι εκπληκτική, λέει πολλά.. Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 25, 2011 Είδες ρε οι Ανδριώτες θαλασσοπόροι. Περίπου 50 μέτρα από το σημείο με τον πλάτανο βρίσκεται ο Ναυτικός όμιλος Άνδρου που κάθε μέρα παιδάκια βγαίνουν με 7-8 μποφόρ με μικρά σκάφη σε τεράστια κύματα. Να ναι καλά το παιδί να μας κάνει περήφανους Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted October 25, 2011 Απίστευτος άθλος! Νικόλα Συγχαρητήρια!! Quote Share this post Link to post Share on other sites