piopi 1,045 Report post Posted October 29, 2011 Να θυμάσαι πάντως πως είναι επίπονο και ταξίδι χωρις επιστροφή.........αν μπεις στο τριπάκι την πάτησες!! Καλημέρα........έφυγααααα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 30, 2011 Καλημέρα! Έχεις πολύ ωραία πλάνα, σε βαθμό που έχω αρχίσει να ψήνομαι άσχημα... Ασε Χρηστο μη δοκιμασεις γιατι μετα θα μπαινεις στο δίλημμα σερφ ή παρα5. Το σερφ ειναι αρκετα εθιστικο κι οπως ειπε κι ο piopi μετα απο αυτο δεν υπαρχει επιστροφη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 30, 2011 Δεν αμφιβάλλω! Απλά αυτή την εποχή (όλες τις εποχές τώρα που το σκέφτομαι ) δεν υπάρχει σάλιο για εξοπλισμούς, μαθήματα κλπ. ούτε αρκετή όρεξη για μια μακρά περίοδο στο στάδιο του αρχάριου σε κάτι εντελώς νέο για εμένα. Ζηλεύω όμως αφάνταστα όσους μπορούν να απολαμβάνουν συνέχεια την θάλασσα σε μια καθαρά ναυτική χώρα. Το parapente είναι επίσης εθιστικό, αρκεί να ξεπεράσεις το στάδιο της τσουλήθρας και θέλει πολύ δουλειά τόσο σε ώρες πτήσης, όσο και σε ground handling. Για να καταλάβετε, αν με ρωτήσετε αυτή τη στιγμή τι μου αρέσει περισσότερο, να πετάω ή να κάνω σκι... θα διστάσω αρκετά πριν απαντήσω και δεν περίμενα ότι θα το πω ποτέ αυτό. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2011 Afroditi λυπάμαι αλλά όταν κάνει σίγουρα για παρα5 δεν υπάρχει θάλασσα. Πιστεψε με μπόλικοι που πετάνε κάνουν ή kite ή surf και...η ψήφος είναι πτήση. Όταν έχει χιόνι αλλάζει το θέμα, αλλά και πάλι αν είναι σίγουρη η καλή πτήση θα κοπεί το σκι στη μέση Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 30, 2011 ό,τι κάνει ο άνθρωπος καλό είναι .... αρκεί να μη κάθεται στο καναπέ και μουχλιάζει ... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted October 30, 2011 ΣΩΣΤΟ! Για μένα το surf όπως και το ski είναι ο απόλυτος διαλογισμός, είναι οι μόνες στιγμές στη ζωη μου που δε σκέφτομαι τίποτα και είμαι απόλυτα συγκεντρωμενος σε αυτό που κάνω.....στην απόλαυση, στην ελευθερία,στην "απόλυτη ευτυχία"...αδειάζει το μυαλό μου και αισθάνομαι ανέμελος όπως όταν ήμουν παιδί......περιμένω τις συνθήκες να πάρω τα παιχνίδια μου και να πάω να παίξω.Απλά,για μένα χωρίς ανταγωνισμους και εγωισμούς............'οσο γίνεται με ασφάλεια γιατι δε λείπουν και οι τραυματισμοι,που σε επαναφέρουν στη τάξη και στη συνειδητοποίηση οτι είσαι ένας κοινός θνητός...... ...........και εεεε ψιτ.....και έγω ζηλεύω τις πτήσεις,αλλά δε μπορείς να τα κάνεις όλα και ο συμβιβασμός δεν είναι κακός αλλά μια έξυπνη λύση να βγάζεις τον εαυτό σου από διλλήματα! Καλό βράδυ...βλέπω κρύα να έρχονται μετά τις 10/11......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted October 31, 2011 (edited) YouTube Video -> ωραίο κρύο και ωραίο αεράκι, χθες Κυριακή, στο Καβούρι ...και ωραίο χειμωνιάτικο ηλιοβασίλεμα ...στις τούμπες .... το νερό είναι ακόμη ζεστό !!! "... γελάς γιατί σε θέλωκατεβάζεις το καπέλο... και μου λές "λοιπόν θυμήσου"σαν ταινία η ζωή σου να κυλά ..." Edited October 31, 2011 by panpanou Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted October 31, 2011 Για μένα το surf όπως και το ski είναι ο απόλυτος διαλογισμός, είναι οι μόνες στιγμές στη ζωη μου που δε σκέφτομαι τίποτα και είμαι απόλυτα συγκεντρωμενος σε αυτό που κάνω.....στην απόλαυση, στην ελευθερία,στην "απόλυτη ευτυχία"...αδειάζει το μυαλό μου και αισθάνομαι ανέμελος όπως όταν ήμουν παιδί......περιμένω τις συνθήκες να πάρω τα παιχνίδια μου και να πάω να παίξω.Απλά,για μένα χωρίς ανταγωνισμους και εγωισμούς............'οσο γίνεται με ασφάλεια γιατι δε λείπουν και οι τραυματισμοι,που σε επαναφέρουν στη τάξη και στη συνειδητοποίηση οτι είσαι ένας κοινός θνητός...... εισαι ενας ευτυχισμενος άνθρωπος. εγω θα προσθεσω την αναρρίχηση. δοκιμασα το σερφ φετος και καταλαβα οτι εχει ψωμι...τα βουνα ομως παραμένουν η 1η ,μεγαλη και παντοτινή αγαπη Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted October 31, 2011 εισαι ενας ευτυχισμενος άνθρωπος. εγω θα προσθεσω την αναρρίχηση. δοκιμασα το σερφ φετος και καταλαβα οτι εχει ψωμι...τα βουνα ομως παραμένουν η 1η ,μεγαλη και παντοτινή αγαπη +1 απο μενα...σαν το βουνο... Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 31, 2011 Kι εμένα η πρώτη μου αγάπη ήταν το windsurf. Μ' αυτό πρωτο ασχολήθηκα... το snowboard είναι μεταγενέστερο. Το γνώρισα (ευτυχως ή δυστυχως ) σε περίοδο άπνοιας που είχαμε βαρεθεί να ξεροσταλιάζουμε στη παραλία περιμένοντας τον αέρα. Το αγάπησα και αυτο και βρήκα χώρο στην καρδια μου κι έτσι τα κάνω και τα δυο. Δεν μπορω να πω βέβαια πιο αγαπάω πιο πολυ. Είναι σαν να βάζεις μια μάνα να ξεχωρίσει τα παιδιά της. Ίσως να τείνω πιο πολύ προς το σερφ μιας και απο μικρή είχα πιο πολύ επαφή με τη θάλασσα (νησιωτισα γαρ) αλλά από την άλλη κάθομαι και βλέπω βιντεάκια με σνοουμπορτ και μετράω τις μέρες μέχρι να χιονίσει (πότε θα έρθει ο Δεκέμβρης ;;;;;;;;;. Ειμαι διχασμένη προσωπκότητα... το μόνο που μπορώ να πω για να ελαφρύνω λίγο τη θέση μου είναι οτι το σκι/σνοουμπορντ με το σερφ είναι δύο διαφορετικά πράματα, που δεν μπορείς να τα συγκρίνεις. Το γουιντσερφ παίζει λίγο με την αδρεναλίνη (γι' αυτο καιτο συγκαταλέγουν- κακώς βέβαια- στα εξτριμ σπορτ) μιας κι έχει να κάνει με ταχύτητα (για τους σλαλομαδες/φριραινταδες) και με πιο hardcore συνθήκες που είναι το wave (για τους τολμηρούς- ε ρε και να το είχα αρχίσει 15χρ νωρίτερα θα σου λεγα τώρα τι θα έκανα). Το σνοουμπορντ σε φέρνει πιο κοντά στη φύση και στην ηρεμία του βουνού. Είναι άλλος κόσμος. Είναι πιο παρείστικο κι όλας σε σχέση με το windsurf. Δε ξέρω, πάντως όποτε είμαι σκασμένη και θέλω να ξεσπάσω ξέρω που θα πάω. θα πάω να πλανάρω, θα πάω στη θάλασσα και αυτή θα μου πάρει όλα μου τα προβλήματα. Το έχει κάνει πολλές φορές κι ελπίζω να το συνεχίσει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 31, 2011 Xαίρομαι που τα διαβάζω αυτά Στις δύσκολες εποχές που ζούμε (αλλά και στις εύκολες) οτιδήποτε κάνει ο άνθρωπος που τον βγάζει από τα προβλήματα και τον μεταφέρει σε όμορφα μέρη είναι καλό. Συζητούσαμε προχτές μιας και ο Χρήστος το έγραψε ότι δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση παγκοσμίως πιλότος παραπέντε να έχει σκεφτεί έστω και ένα δευτερόλεπτο κατά τη διάρκεια της πτήσης τα προβλήματα του. Ειλικρινά ευχαριστώ που είμαι τυχερός και η τεχνολογία μου το επιτρέπει να έχω ένα σπορ που δεν υπάρχει περίπτωση όταν το κάνω να σκεφτώ κάτι αρνητικό δε πα να με παράτησε η κοπέλα μου και να πτωχέυει η Ελλάδα μη πιο για πιο σημαντικά προβλήματα. Χαίρομαι που και το windsurf είναι έτσι και νιώθετε το ίδιο. Και το σκι κάπως έτσι είναι αλλά πρέπει να πάρει και το καρεκλάκι και εκεί έχει πτωχεύσει η Ελλάδα παρόλο που η κυρια σκέψη είναι τι ωραία είναι εδώ. Με το surf αυτό που ζηλέυω καιι το νιώθω στο kite είναι η διαχείριση τεράστιας ποσότητας ενέργειας από τον άερα. Τη πρώτη φορά που έβαλα σαν surf το πανί του speed με 50χλμ αέρα και ξεκίνησα δεν θα ξεχάσω το συναίσθημα. Ένιωθα όση δύναμη έχουν 50χλμ αέρα πάνω σε 14 τετραγωνικά ότι ήταν η δύναμή μου. Στο surf φαντάζομαι αυτό το αίσθημα το έχετε full. Όταν με το kite έσπασα το χέρι μου θυμήθηκα ότι η δύναμη απλά ήταν δανεική Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 31, 2011 Xαίρομαι που τα διαβάζω αυτά Στις δύσκολες εποχές που ζούμε (αλλά και στις εύκολες) οτιδήποτε κάνει ο άνθρωπος που τον βγάζει από τα προβλήματα και τον μεταφέρει σε όμορφα μέρη είναι καλό. Συζητούσαμε προχτές μιας και ο Χρήστος το έγραψε ότι δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση παγκοσμίως πιλότος παραπέντε να έχει σκεφτεί έστω και ένα δευτερόλεπτο κατά τη διάρκεια της πτήσης τα προβλήματα του. Ειλικρινά ευχαριστώ που είμαι τυχερός και η τεχνολογία μου το επιτρέπει να έχω ένα σπορ που δεν υπάρχει περίπτωση όταν το κάνω να σκεφτώ κάτι αρνητικό δε πα να με παράτησε η κοπέλα μου και να πτωχέυει η Ελλάδα μη πιο για πιο σημαντικά προβλήματα. Χαίρομαι που και το windsurf είναι έτσι και νιώθετε το ίδιο. Και το σκι κάπως έτσι είναι αλλά πρέπει να πάρει και το καρεκλάκι και εκεί έχει πτωχεύσει η Ελλάδα παρόλο που η κυρια σκέψη είναι τι ωραία είναι εδώ. Με το surf αυτό που ζηλέυω καιι το νιώθω στο kite είναι η διαχείριση τεράστιας ποσότητας ενέργειας από τον άερα. Τη πρώτη φορά που έβαλα σαν surf το πανί του speed με 50χλμ αέρα και ξεκίνησα δεν θα ξεχάσω το συναίσθημα. Ένιωθα όση δύναμη έχουν 50χλμ αέρα πάνω σε 14 τετραγωνικά ότι ήταν η δύναμή μου. Στο surf φαντάζομαι αυτό το αίσθημα το έχετε full. Όταν με το kite έσπασα το χέρι μου θυμήθηκα ότι η δύναμη απλά ήταν δανεική Eιναι απίστευτη η αίσθηση της ταχύτητας που νιώθεις με το windsurf. Kαι το λέει κάποια που δεν είναι λάτρης της ταχύτητας. Ουτε τα μηχανάκια μου αρέσουν ούτε η F1. Oδηγάω με μαξιμουμ 120 αντε 140 (αν ειναι αδειος ο δρόμος) κι αυτο να είναι Αττική οδος, ή εθνική με πάνω από 2 λωρίδες. Στο γγουίντσερφ έτσι και νιώσεις το πλανάρισμα θελεις κι άλο κι αλλο και ακόμα περισσότερο. Και ακόμα κι αν είσαι όβερ και πάλι σ' αρέσει. Αχχχχ... αντε να έρθει το επόμενο Σκ να ξαναπλανάρουμεεεεεεεεεε. Οπως δείχνουν τα πράμματα ο φετινός χειμώνας θα είναι windy....Ειχα χρόνια να δω Οκτώμβριο και Νοέμβριο με αέρα. Φτου να μη το ματιασω φτου να μη το ματιάσω..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
KSpecial 17 Report post Posted October 31, 2011 (edited) Παρότι είμαι πολύ συχνά στη θαλάσσα και ασχολούμαι με διάφορες δραστηριότητες, το windsurf είναι κάτι που δεν έχω δοκιμάσει ακόμη και το ζηλεύω πολύ! Ελπίζω να είναι από τα επόμενα που θα ασχοληθώ... Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε τα πάντα αλλά δυστυχώς υπάρχουν ανασταλτικοί παράγοντες όπως ο χρόνος, το χρήμα, η υγεία και κάποιες φορές και η... παρέα. Όπως και να 'χει, είμαστε τυχεροί που ζούμε σε μια ευλογημένη χώρα που μας επιτρέπει να ασχολούμαστε με μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων. Παρόλα αυτά δεν είναι ανάγκη να είναι κάτι εξεζητημένο. Ακόμη και ένα απλό τρεξιματάκι δίπλα στη θάλασσα ή στο βουνό αρκεί πολλές φορές για να σε κάνει να νιώσεις ξανά σωματικά και πνευματικά υγιής. Ίσως μες στην ευημερία και τη χαλάρωση των τελευταίων ετών ξεχάσαμε πόση ικανοποίηση μπορούν να μας φέρουν απλά και ανέξοδα αθλήματα όπως ένα παιχνίδι μπάσκετ με λίγους καλούς φίλους. Προσωπικά, έχω κάποιες προτιμήσεις αλλά δεν κάνω ιδιαίτερες διακρίσεις. Είτε ταξιδεύοντας στη θάλασσα, είτε εξερευνώντας τους βυθούς, είτε αναζητώντας την πιο ωραία πούδρα στο βουνό, είτε ανακαλύπτοντας ένα νέο μονοπάτι με το mtb πάντα νιώθω μέσα μου αυτό το υπέροχο αίσθημα της πληρότητας, της γαλήνης και της φυγής. Edited October 31, 2011 by KSpecial Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted October 31, 2011 To συμπερασμα είναι ότι ο άνθρωπος έχει ανάγκη να εκτονώνεται και βρίσκει διάφορους τρόπους εκτόνωσης. Αλλουνού του αρέσει να τσακώνεται, άλλος να πλέκει άλλος να παίζει τάβλι και άλλος να ασχολείται με διάφορα σπορ όπως ski, snowboard, surf, windsurf, kite, τρέξιμο αναρρίχηση, ορειβασία, πεζοπορία, παραπέντε, ποδήλατο κλπ Με ότι τη βρίσκει ο καθένας. Και τώρα που σφίγγουν τα ζωνάρια με τους βλαμμένους που μας διοικούν το χρειαζόμαστε ακόμα περισσότερο. Εκτονωθείτε λοιπόν γιατί αλλιώς χανόμαστε. Quote Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted October 31, 2011 Όπως και να 'χει, είμαστε τυχεροί που ζούμε σε μια ευλογημένη χώρα που μας επιτρέπει να ασχολούμαστε με μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων. Προσωπικά, έχω κάποιες προτιμήσεις αλλά δεν κάνω ιδιαίτερες διακρίσεις. Είτε ταξιδεύοντας στη θάλασσα, είτε εξερευνώντας τους βυθούς, είτε αναζητώντας την πιο ωραία πούδρα στο βουνό, είτε ανακαλύπτοντας ένα νέο μονοπάτι με το mtb πάντα νιώθω μέσα μου αυτό το υπέροχο αίσθημα της πληρότητας, της γαλήνης και της φυγής. Συμφωνώ!! Πάντως τα πράγματα που αγαπώ δε τα βλέπω σαν εκτόνωση,δεν αισθάνομαι έτσι...δεν πάω θάλασσα ή βουνό για να εκτονωθώ, γιατί αυτό ίσως είναι και επικίνδυνο,απλά πάω διότι τότε είναι από τις περιπτώσεις που η ψυχή "βρίσκεται στη σωστή της θέση"! Πιστέυω ότι αυτά που κάνουμε δε τα κάνουμε για εκτόνωση αλλά για βαθύτερα αίτια ....ας ψάξει ο καθένας μέσα του και ας βρει τους πραγματικούς λόγους........η εκτόνωση είναι μια εύκολη απάντηση και είναι κατά τη γνώμη μου πολλή φθηνή για να δικαιολογήσει τη "γλυκιά"ταλαιπωρία που περνάμε όλοι μας για να βρεθούμε στα αγαπημένα μας βουνά ή στις θάλασσες! Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός, απλά πιστεύω οτι η ουσία του τι κάνουμε και πως το κάνουμε, είναι ουσιαστικά ένα ταξίδι αναζήτησης του εαυτού μας που όλοι έχουμε χάσει στις πόλεις! Εντέλει στο βουνό σίγουρα αισθανομαι διαφορετικά ,ίσως μια μεγαλύτερη πνευματικότητα και γαλήνη, ενώ στη θάλασσα ,ανάλογα και με τις συνθήκες, ξυπνάνε ένστικτα πιο "αγρια"...........δε μπορω να πω πιο μου άρέσει περισσότερο,μπορει το σερφάκι να το έχουμε πιο εύκολα προσβάσιμο όλες τις μέρες του χρόνου και σε συνδυασμό με καλοκαιρινες διακοπές,αλλά και το σκι μας έχει χαρίσει αναμνήσεις ,είδικα από το εξωτερικό, που είναι χαραμένες πολύ έντονα!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 31, 2011 Πάντως τα πράγματα που αγαπώ δε τα βλέπω σαν εκτόνωση,δεν αισθάνομαι έτσι...δεν πάω θάλασσα ή βουνό για να εκτονωθώ, γιατί αυτό ίσως είναι και επικίνδυνο,απλά πάω διότι τότε είναι από τις περιπτώσεις που η ψυχή "βρίσκεται στη σωστή της θέση"! Ναι πράγματι μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά. Η σωστή μας θέση είναι στη φύση με δράση και φίλους. Το ότι εργαζόμαστε σε μια πόλη είναι το λάθος και πολύ φοβάμαι ότι αν δεν έχεις τέτοια χόμπι το ξεχνάς και νομίζεις ότι αυτό είναι το κανονικό. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 31, 2011 ...χμ, δεν θα ξεχάσω ποτέ το χαμόγελο του πρώτου πλαναρίσματος. Ολόκληρος γαίδαρος και τραγουδούσα - φώναζα λες και ήμουνα πιτσιρίκι. Βέβαια κάτι ανάλογο είχα νιώσει και στο σκι αλλά αυτό ήταν πριν πολλά χρόνια και σε μια άλλη ηλικία. Αχμμ, ωραίο πράμα η θάλασσα όταν κάνεις σερφάκι... έλα , ο επόμενος στο μελόδραμα! Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted October 31, 2011 Μεταξύ αέρα βουνού και θάλασσας, προσωπικά θα επιλέξω αέρα..... Καλό το κύμα, καλή η πούδρα αλλά εκεί ψηλά στην πόρτα του αεροπλάνου νιώθω.....κάπως ;) .... Το θέμα είναι πάντως όπως είπε και ο Panpanou να ασχολείσαι με κάτι..... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted November 1, 2011 ... απλά πιστεύω οτι η ουσία του τι κάνουμε και πως το κάνουμε, είναι ουσιαστικά ένα ταξίδι αναζήτησης του εαυτού μας ... σωστά εγώ πχ συνήθως τραγουδάω "... βοήθα Παναγιά μου για να γλυτώσουμε και άμα θα σωθούμε θα σ' ασημώσουμε ..." και ευτυχώς η Παναγία, μέχρι τώρα, με σώζει ... Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
panpanou 335 Report post Posted November 1, 2011 μαυρίλα .... πολύ στεναχώρια ... YouTube Video -> " ... θα φύγω είπε με μιά βάρκα θ' ανοιχτώ φουρτούνες να με πνίξουν να τρελαθούνε που Νίκο να γυρεύουν και Νίκο να μη βρίσκουν ..." Quote ... δει γαρ με συνεχώς αποπλανώμενον, τελειώσαι τον δρόμον ... Share this post Link to post Share on other sites
piopi 1,045 Report post Posted November 3, 2011 Φανταστικές συνθήκες για ride......... YouTube Video -> Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted November 3, 2011 στην ουσια αν το σκεφτει καλα κανεις δεν ειναι το σπορ ακριβως αλλα η αμεση επαφη με τα στοιχεια της φυσης ειτε λεγεται αερας θαλασσα η βουνο και καποιο απο αυτα σε φτιαχνει περισσοτερο. τουλαχιστον αυτο βλεπω σε μενα που με φτιαχνουν ολα λολ Quote Share this post Link to post Share on other sites
gi@nnis 7 Report post Posted November 4, 2011 Παιδια ολα καλα και σωστα αυτα που λετε. Επαφη με την φυση, εκτονωση, keep your fit ο καθενας ας το πει οπως θελει.Υγεια, χρονος και διαθεση να υπαρχει και ολα τα αλλα ερχονται. Με αυτα που γινονται στη χωρα να δουμε "αυριο" πως θα αγοραζουμε πανια , πεδιλα, αετους, σκαφη και οτι αλλο μας ευχαριστει. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest afrodite Report post Posted November 4, 2011 Mερικές φώτς από το τριήμερο έτσι για να μας φτιάξει τη διάθεση. Εγώ είμαι αυτη με το σκουφί και το κοκκινο πανι. CaptainPowder μου το είχες προτείνει απο πέρσι, φετος το πήρα και είναι τελικά μεγάλη μαγκια. Όχι οτι έχει κρυώσει τόσο ο καιρός που είναι απαραίτητο αλλα και μόνο που βγαίνω έξω με στεγνό μαλλι χειμωνιάτικα λέει πολλά. Δεν κρυώνει το κεφαλάκι μου και τα αυτακια μου. (Το πως έχω γλιτώσει τόσα χρονια τις ωτίτιδες ένας Θεός ξέρει) Να κι ο Μελετάκος... ο εκολαπτόμενος σερφερ μας που μέσα σε ένα καλοκαίρι έμαθε να πλαναρει, να μπαίνει γάτζο και δεστρες. Ειναι και φάρδος όμως, του έκατσε ο καιρός στα μέτρα του. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gavis 1,078 Report post Posted November 4, 2011 Αφροδιτη πολυ μακρινη η φωτο και δεν φαινεσαι και πολυ καλα.... Μηπως εχετε με την ολγα απο καμια φωτο οταν πλαναρετε για να σας δουμε? Quote o τρελος του χωριου...... Share this post Link to post Share on other sites