zox 746 Report post Posted March 29, 2012 (edited) Αμφίκλεια έχει δύο μαγαζιά ενοικιάσεων. Το πρώτο όπως μπαίνεις στην Αμφίκλεια (είτε από τις οδούς Θερμοπυλών , είτε Εθνικής Αντιστάσεως) και το δεύτερο στον κεντρικό δρόμο Αθανασίου Ευταξία (λιθόστρωτος δρόμος που ενώνει την κάτω με την πάνω πλατεία) γωνία με οδό Παπαλουκά. Edited March 29, 2012 by zox Quote 16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted March 29, 2012 (edited) Η διάστρωση πως ήταν Άρη; Χρήστο είχε πατηθεί το αριστερό και δεξιό τμήμα του Περικλή (πολύ καλά) αλλά είχε μείνει ένα τμήμα χωρίς να έχει περάσει διαστρωτικό και ήταν μεταξύ της πίστας του Ηρακλή (μπλε) και Περικλή όπως ανεβαίνουμε αριστερά.Αυτό το τμήμα συνέχιζε μέχρι το σημείο αποβίβασης του Άιολου.Φαντάσου δηλαδή οτι κόβουμε τον αριστερό Περικλή σε τρία μέρη και το μεσαίο το αφήνουμε απάτητο μέχρι τη βάση του Περικλή.ομολογουμένως δυσάρεστη επαφή με ένα παγωμένο γεμάτο ανωμαλίες τμήμα.Στον Αίολο καλό πάτημα.όμως ο κόκκινος Ηρακλής και ο Οδυσσέας ήταν εντελώς άστρωτοι.Όπως είχαν μείνει από το τελείωμα της Τετάρτης.Για Φτερόλακα δεν έχω άποψη γιατί η παρέα δεν επιθυμούσε βολτίτσες εκτός Κελλαριων. Να σημειώσω οτι το εκτός πίστας "δεχόταν" επισκέψεις μετά τις 13.30 μμ διότι νωρίτερα δεν... Edited March 29, 2012 by Velissarios Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 29, 2012 χμμμ, νομίζω ότι ο Παρνασσός έχει κάνει λίγο κοιλιά στο θέμα διάστρωση. No money, no honey βέβαια, αλλά και πάλι... Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Velissarios 1,031 Report post Posted March 30, 2012 χμμμ, νομίζω ότι ο Παρνασσός έχει κάνει λίγο κοιλιά στο θέμα διάστρωση. Καλά η διάστρωση.Η ενημέρωση; Έστειλα mail ρωτώντας αν θα έχει νυχτερινό το Σάββατο 31-3-2012 και κανείς δεν απάντησε.Σε αντίστοιχη χτεσινή μου ερώτηση στις πληροφορίες στο χ.κ. οι απαντήσεις ήταν "δεν ξέρουμε ακόμα" "θα εξαρτηθεί από το χιόνι" κλπ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted March 30, 2012 Μηπως ειναι καιρος σιγα σιγα να πεσει η τιμη του εισιτηριου ΚΑΙ τα Σ/Κ????........... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted March 30, 2012 Με την καλοκαιρινή ώρα το non stop skiing μέχρι τις 8 το βράδυ παύει να είναι νυχτερινό. Καλό θα ήταν όμως να ενημερώσουν για αύριο. Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted March 30, 2012 Σκέφτομαι να πάω Παρνασσό το Σάββατο και για αλλαγή να παρκάρω Φτερόλακα. Δυο ερωτήσεις 1) Πού μπορώ να νοικιάσω σκι (καλής ποιότητας σχετικά) για τη μικρή πηγαίνοντας από Αμφίκλεια; 2) Από χιόνι πώς είναι η κατάσταση στα χαμηλά της Φτερόλακας (1640); Τέλος, θα υπάρχει all day skiing; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Αμφίκλεια έχει δύο μαγαζιά ενοικιάσεων. Το πρώτο όπως μπαίνεις στην Αμφίκλεια (είτε από τις οδούς Θερμοπυλών , είτε Εθνικής Αντιστάσεως) και το δεύτερο στον κεντρικό δρόμο Αθανασίου Ευταξία (λιθόστρωτος δρόμος που ενώνει την κάτω με την πάνω πλατεία) γωνία με οδό Παπαλουκά. Φίλε flocon xρόνια τώρα που νταραβεριζόμαστε με την Αμφίκλεια νοικιάζουμε πάντα (όχι εγώ προσωπικά αλλά όποια παιδιά από την παρέα δεν έχουν τον δικό τους εξοπλισμό) από το δεύτερο μαγαζί που ανέφερε ο zox ,από τον Σπύρο τον Σαγιά. Είναι όπως ανεβαίνεις τον λιθόστρωτο τον δρόμο στο δεξί σου χέρι. Μιλάμε για ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ άνθρωπο και πολύ ΤΙΜΙΟ επαγγελματία. Εχει σκι της Dynamic, και για αρχάριους άντε και λίγο παραπάνω είναι μια χαρά. Τουλάχιστον ποτέ κανείς δικός μου δεν είχε πρόβλημα από τις δεκάδες φορές που έχουμε νοικιάσει. Τον συνιστώ με κλειστά τα μάτια. Πές του μάλιστα ότι έρχεσαι εκ μέρους μου. Φιλικά Σπύρος. 1 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 30, 2012 Ξέρουμε πόσο θα στοιχίζει αύριο το μπουκάλι η κάρτα στον Παρνασσό και αν αξίζει να την βγάλουμε ηλεκτρονικά; Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted March 30, 2012 Να ενημερώσουμε τους φίλους του φόρουμ μας, που το ΣΚ θα επισκεφθούν το χ.κ.Παρνασσού, ότι θα μπορούν να δοκιμάσουν κάποια από τα πέδιλα - σανίδια που υπήρχαν στο Ski & Snb Test του χ.κ.Καλαβρύτων το περασμένο ΣΚ. Πιο συγκεκριμένα, με συζητήσεις που κάναμε με τους αντιπροσώπους - καταστηματάρχες μάθαμε ότι τα πέδιλα της Volkl 2012-13 θα μπορεί κάποιος να τα δοκιμάσει μέσω του καταστήματος "Best Active" (Λουκάς) στην Αράχωβα και πέδιλα - σανίδια της Head 2012-13 θα βρίσκονται για δοκιμές στα Κελλάρια. Αν ισχύουν οι πληροφορίες μας, πάνω στο χιονοδρομικό θα βρίσκεται εξοπλισμός για δοκιμή και από Elan - Rossignol (Κλαουδάτος - Δημητριάδης). Επειδή δεν έχω βρει κάποια σχετική επίσημη ανακοίνωση, καλό θα ήταν όποιος ενδιαφέρεται να δοκιμάσει να επικοινωνήσει με τους αντιπροσώπους - καταστηματάρχες. Κλαουδάτος (Elan) : 2267022217 Υποκατάστημα Δίστομου Parnass (Head) : 2267022646 Board Generation (Volkl): 2106713879 Δημητριάδης (Rossignol) : 2267032728 Σύντομα θα ανεβάσουμε και την παρουσίαση από το Ski & Snb Test του χ.κ.Καλαβρύτων που έγινε το ΣΚ που μας πέρασε...! Καλές δοκιμές σε όλους και ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους καταστηματάρχες που δείχνουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για εμάς τους πελάτες...! 1 Quote moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
powda 1,338 Report post Posted March 30, 2012 Ξέρει κάποιος από πού μπορώ να νοικιάσω snowboard-άκι και όλο τον εξοπλισμό (μποτούλες, μάσκα, κρανάκι) για παιδάκι 5 ετών είτε στο ΧΚ είτε από πιο πριν; Άν έχει αναφερθεί και στο παρελθόν στο forum .. έχει κάποιος το link; Thanks!! Quote Παρακαλώ σε σταυραητέ, για χαμηλώσου ολίγο, Και δώσ’ μου τες φτερούγες σου και πάρε με μαζί σου, Πάρε με απάνου στα βουνά, τι θα με φάει ο κάμπος ... - Κ. Κρυστάλλης Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post Posted March 30, 2012 Έχει ο Πάππος στην Αράχωβα Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
AndreasT 0 Report post Posted March 30, 2012 πως είναι το βουνό από ποσότητες χιονιού.. λέω να ανέβω για την τελευταία κατεβασιά μου, και πρώτη εδώ και δύο χρόνια στον Παρνασσό. τιμή για εισητήριο την Κυριακή? κάτι άκουσα για non stop skiing until 8. ισχύει? Quote Andreas Triantafyllou Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted March 30, 2012 Χιονι εχει μπολικο. Εφοσον δεν εχει ανακοινωθει κατι διαφορετικο η τιμη ειναι 30€ την Κυριακη μεχρι τις 3-4 μ.μ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted March 30, 2012 (edited) Από το site του ΧΚΠ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΝΟΝ STOP SKI* 08:00 - 20:00 ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ!! * ΚΑΙΡΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΟΣ Και ρωτάω: καιρού επιτρέποντος σημαίνει και χιονιού επιτρέποντος; Και εφόσον δεν πρόκειται να αλλάξει δραματικά ο καιρός μέχρι αύριο, το αν το επιτρέπει το χιόνι, δεν το γνωρίζουμε από σήμερα; Edit: (από το site του ΧΚΠ, ώρα 16:45) Οι πίστες του ΧΚΠ παραμένουν παγωμένες και σε πολύ καλή κατάσταση μέχρι το μεσημέρι και είναι ιδανικές για τους χιονοδρόμους υψηλού επιπέδου ενώ από το μεσημέρι που μαλακώνουν λόγω της ζέστης παραμένουν ασφαλείς και είναι ιδανικές για κάθε επίπεδο χιονοδρόμου. Ωστόσο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών αλλά και της ανάγκης για καλή διάστρωση των πιστών για την Κυριακή, αναβλήθηκε για αύριο η λειτουργία της 12ωρης συνεχούς λειτουργίας του ΧΚΠ (Non Stop Ski). Αναλόγως πάντως των συνθηκών μπορεί να δοθεί παράταση στο ωράριο λειτουργίας των αναβατήρων. Edited March 30, 2012 by flocon Quote Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted March 31, 2012 (edited) Σάββατο 31/3: άνοδος στο βουνό (Κελάρια) σχετικά αργά (11:30) διάστρωση πιστών πάρα πολύ καλή το χιόνι την ώρα αυτή να έχει περάσει από την παγωμένη κατάσταση σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Σε αυτήν διατηρήθηκε μέχρι και τις 1-1:30 περίπου, από την οποία και μετά μαλάκωσε ιδιαίτερα ("σούπα άριστη" κατά το ...κρύο άριστο που αναγράφεται ως χαρακτηρισμός ποιότητας χιονιού στο site του ΧΚΠ ) και η καλώς στρωμένες πίστες του πρωινού μετατράπηκαν σε χωράφι μάλλον ιδανική ώρα ανόδου η 9-9:30 όπου το χιόνι έχει αρχίσει να μαλακώνει από πάγος (αυτό θα επεδίωκα για αύρί Κυριακή αν ανέβαινα, με την προϋπόθεση ότι θα έχει προηγηθεί διάστρωση πριν την μάλλον ξάστερη αποψινή νύχτα που θα το παγώσει) κόσμος σχετικά λίγος για Σάββατο, συνεπώς ουρές μηδενικες παράταση λειτουργία κατά μία ώρα, δηλ. μέχρι τις 4:00. ski test από Κλαουδάτο (Elan) και Parnass (Head): πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί και οι δύο αντιπρόσωποι, καλό θα ήταν να είχε προηγηθεί ανάλογο γεγονός (ελληνιστί event) και στην αρχή της περιόδου και με άλλους συμμετέχοντες. Θα επαναληφθεί από τους ίδιους τουλάχιστον και αύριο Κυριακή, οπότε όσοι ανεβείτε εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία. ΠΡΟΣΟΧΗ μονάχα όχι μόνο στην πίστα αλλά και εκτός αυτής, στο δρόμο: 2-3 χλμ πριν και μετά την διασταύρωση για Γεροντόβραχο παραμονεύουν λακούβες-κρατήρες να κατασπαράξουν αμορτισέρ, ζάντες και σφραγίσματα επιβαινόντων. Γενικώς μία ωραία μέρα στο βουνό, με καιρό πολύ καλό (ελαφρύ αεράκι στα 2250 και κάποια λίγα σύννεφα περιστασιακά). Συνεπώς ΑΝΕΒΕΙΤΕ. Εθεάθησαν κάποια μέλη του club κατά το μεσημέρι (μάλλον έπαιζαν Φτερόλακα νωρίτερα), όμως πολύ γρήγορα για μένα ώστε να απευθύνω χαιρετισμό. Την επόμενη φορά Γεια χαρά σε όλους Edited April 1, 2012 by itiotis 7 Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted March 31, 2012 Ευχαριστώ για την αναφορά (ελληνιστί report). Ανεβαίνω! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 31, 2012 Χιόνι παγωμένο, αλλά πολύ καλά διαστρωμένο το πρωί, σουπίτσα αργότερα. Παρέα φανταστική με τους γνωστούς άγνωστους και bonus το τρομερό κουαρτέτο από την βόρεια χώρα, Aeras, Eleni, Στράτος και Λιάνα! Έγινε καλό παιχνίδι στα περισσότερα λούκια, συμπεριλαμβανομένης της μπανάνας που όμως δεν έχει καμία σχέση με πέρσι και πρόπερσι. Εξακολουθεί να με ψαρώνει πάντως, είναι ψυχολογικό! First descent για εμένα στο λούκι του Douglas -που μας λαχτάρισε με μια καλή πτώση του δίπλα στα βράχια- και ωραίες κατεβασιές στην αρνόβρυση, Grand Couloir, Καλλιόπη (έχει κοπεί, θέλει περπάτημα από την 6), αλλά και στα απάτητα Οδυσσέα, Ερμή και Ηρακλή. Super day... 2 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
eleni 343 Report post Posted March 31, 2012 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PITBOUL 161 Report post Posted March 31, 2012 Χιόνι παγωμένο, αλλά πολύ καλά διαστρωμένο το πρωί, σουπίτσα αργότερα. Παρέα φανταστική με τους γνωστούς άγνωστους και bonus το τρομερό κουαρτέτο από την βόρεια χώρα, Aeras, Eleni, Στράτος και Λιάνα! Έγινε καλό παιχνίδι στα περισσότερα λούκια, συμπεριλαμβανομένης της μπανάνας που όμως δεν έχει καμία σχέση με πέρσι και πρόπερσι. Εξακολουθεί να με ψαρώνει πάντως, είναι ψυχολογικό! First descent για εμένα στο λούκι του Douglas -που μας λαχτάρισε με μια καλή πτώση του δίπλα στα βράχια- και ωραίες κατεβασιές στην αρνόβρυση, Grand Couloir, Καλλιόπη (έχει κοπεί, θέλει περπάτημα από την 6), αλλά και στα απάτητα Οδυσσέα, Ερμή και Ηρακλή. Super day... Χρήστο καλησπέρα, επειδή υπάρχει μια ασάφεια με τα λούκια του Δία, μήπως υπάρχει καμμιά φωτογραφία πανοραμική, όπου να φαίνονται τα λούκια με σημειωμένα τα κοινώς χρησιμοποιούμενα ονόματα, την κλίση τους και την εκτίμηση της δυσκολίας τους. π.χ αναφέρεις "λούκι του Douglas" και εγώ τουλάχιστον δεν το έχω ακούσει ποτέ και ούτε ξέρω που είναι. Ευχαριστώ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted March 31, 2012 Χαχαχα! Σήμερα το βαφτίσαμε! Νομίζω ότι μετά από την εντυπωσιακή πτώση του Γιώργου (τον φωνάζουμε Douglas ) που παραλίγο να πάει στα βράχια και μετα στην δολίνη, δικαιούται να δώσει στο αβάφτιστο λούκι το όνομα του! Το συγκεκριμένο είναι το πρώτο λούκι αφήνοντας τον Οδυσσέα. Φαίνεται από το στενό πέρασμα του δρόμου του Οδυσσ´εα προς την Σαχάρα στο δεξί σου χέρι. Τα υπόλοιπα, grand, μπανάνα κλπ είναι ονομασίες που χρησιμοποιούνται χρόνια. Το grand, αλλά και ολα τα άλλα λούκια του Δια εκτός της μπανάνας είναι βατά και από intermediate σκιερς που κανουν εκτός και δεν φοβούνται τις κλίσεις. Η μπανάνα είναι λιγο πιο ψαρωτική με πολύ χιόνι, εξαιρετικά δύσκολη και επικίνδυνη με λίγο. Συνήθως κρατάει δύσκολο χιόνι, πάγο, κροκάλες κλπ. Η αρνόβρυση δεν έχει κάποια ιδιάιτερη δυσκολία αν ξεπεράσεις το ψυχολογικό της κλίσης. Και συνήθως έχει καλό χιόνι. Το "λούκι του Douglas" φαίνετιαι γκρέμι απ´ο το δρομάκι, αλλά δεν είναι, τουλάχιστον με τις σημερινές συνθήκες. Είχε αρκετά καλό χιόνι. Δεν έχω κάποια φωτογραφία από τα λούκια του Δια για να σου δείξω ποιο είναι ποιο. 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Dolomites 1,145 Report post Posted March 31, 2012 Χιονι εχει μπολικο. Εφοσον δεν εχει ανακοινωθει κατι διαφορετικο η τιμη ειναι 30€ την Κυριακη μεχρι τις 3-4 μ.μ. πωωωωω ρε παιδιά...30ευρώ! Η εικόνα του χιονοδρόμου μπροστά στο ταμείο ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ ΣΕΛΙ 3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ ΒΑΣΙΛΙΤΣΑ ΚΑΪΜΑΚΤΣΑΛΑΝ ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
snowjim 212 Report post Posted April 1, 2012 (edited) Πάντως ο Παρνασσός αυτό το Σαββατο ήταν χάρμα!!!!!!!! Edited April 1, 2012 by snowjim 3 Quote https://www.youtube.com/watch?v=AXaCeEtlsRE JIB...AND JIB AGAIN Share this post Link to post Share on other sites
snowjim 212 Report post Posted April 1, 2012 (edited) :evil: Edited April 1, 2012 by snowjim Quote https://www.youtube.com/watch?v=AXaCeEtlsRE JIB...AND JIB AGAIN Share this post Link to post Share on other sites
Giannis Triantafillidis 2 Report post Posted April 1, 2012 Πάντως ο Παρνασσός αυτό το Σαββατο ήταν χάρμα!!!!!!!! Αυτα ειναι!!! Σε ζηλευω ρε Jim....!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted April 1, 2012 Να δουμε το επομενο Σαββατο πψς θα ειναι το χιονι μιας και η θερμοκρασια ανεβαινει επικινδυνα. Quote Share this post Link to post Share on other sites