Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Από πότε οι Ομοσπονδίες έχουν την ευθύνη ώστε να κάνετε σωστά την δουλειά σας ; ( οι γυροβόλοι των ΑΠΕ ) Τι σόι επιχείρημα είναι αυτό; Τι παραλογισμός. Αν είστε ανίκανοι εσείς που είστε ..."ειδικοί" δεν σας φταίει η Ελληνική ύπαιθρος. Με την βλακεία στην οποία βασίζεται τούτος ο συμψηφισμός δεν βρήκε ποτέ κανένας άκρη.Να δω όταν επίσημα θα υποστήριζε ένας χιονοδρομικος σύλλογος τον βιασμό που γίνεται στα Άγραφα, ....θα γελάνε και οι Γερμανοί μαζί τους. Edited October 30, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Αλλά θα κάνετε τις πάπιες μπροστά στο κοινό ανάστημα που ξέρει τι είναι τα Αγραφα και κατεπεκταση το βουνό, και ενώ κατηγορείτε τους φορείς γιατί δεν πιάσανε τους απατεώνες την εποχή που κινήθηκαν νύχτα, σήμερα λέτε ότι φταίει η ορειβατική κοινότητα για αυτό.Εμ, θέλει κοτσια για τραβάτε να τα πείτε αυτά "Τι έχουν αυτά τα Αγραφα τέλος πάτων" , εκεί που ξέρετε... Στο φόρουμ είμαστε όλοι ότι δηλώσουμε... Edited October 30, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted October 30, 2019 Χρήστο, μην μπερδεύεσαι. Δεν θέλει κότσια να υποστηρίξεις ότι οι ΑΓ είναι κακές. Μάλιστα στην περίπτωση μας θα έλεγα ότι το πιο εύκολο είναι να πάμε με το ρεύμα και να υποστηρίξουμε ό,τι λέει το μπούγιο. Αυτό που θέλει κότσια είναι να τολμήσεις να τους πας κόντρα ακολουθώντας την δίκη σου κρίση. 3 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Ναι , εδώ λέμε οτι είναι κακές για τα Αγραφα... Ολες οι επιστολές διαμαρτυρίας είναι φιλικές σε γενικό πλαίσιο, για τα Αγραφα δεν είναι , διαβάστε ξανά τις επίσημες τοποθετήσεις που σας έβαλα. Δεν τις διαβάζετε. Απλώς , προσπαθεί η αντίθετη άποψη να αποπροσανατολίσει με γενικολογίες από το ειδικό στο γενικό , έτσι θα κάνουμε γαργάρα το "έργο" που γίνεται εκεί και θα αποτελέσει το "δεδικασμένο" για να μαμήσουν τα μάτια και σε άλλες οροσειρές.... Edited October 30, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
pilio 118 Report post Posted October 30, 2019 jorge_ver οι υποδομές θα μείνουν, οι ετερείες υποχρεούνται όμως να αντικαταστήσουν τις ανεμογεννητριες? Πολύ θα ήθελα να δω τις πράξεις που υποστηρίζουν αυτή τη τόσο λανθασμένη πρόταση. Θα έπρεπε ήδη να υπάρχουν οι πράξεις που υποστηρίζουν το αντίθετο για καθε μελέτη περιβαντολλογικών επιπτώσεων. Από τη στιγμή που δεν υπολογίζεται το ''ισοζύγιο ρύπων'' οι μελέτες είναι όχι απλά αυθαίρετες αλλά ανύπαρκτες - δεν ξέρουμε αν κερδίζουμε ρυπους αν επιβαρύνουμε τον πλανήτη ή όχι. Εκεί ίσως κρίνεται αν είναι παράνομες ή όχι οι ανεμογεννήτριες για όσους θέλουν να κανουν προσφυγή. Ναι σωστά, τα μηχανήματα και οι εγκαταστάσεις των αιολικών είναι ρυπογόνα, ενώ τα αντίστοιχα μηχανήματα και εγκαταστάσεις των ΑΗΣ και των ορυχείων που τους υποστηρίζουν ως γνωστό φυτρώνουν στα λιβάδια. Οι ΑΗΣ υπάρχουν ήδη. Και δεν έγιναν στα 2000μ ούτε ανοίξαμε δρόμους. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 Βασικά όχι μόνο δεν είναι επιστήμη όλο αυτό που γίνεται ,αλλά λοταρία.... τελικά θα μας κάτσει; ή όχι ; το προτζεκτ. Η διαφωνία ανάμεσα σε εκπροσώπους μιας επιστήμης είναι θεμιτή και θεμελιώνεται κατα περίπτωση. Εδώ όμως , στο τομέα των ΑΠΕ υπάρχουν άνθρωποι με περγαμηνές (και σε αυτό το φόρουμ) που έχουν κάνει τις διατριβές τους, πως ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο ζήτημα των αυξανόμενων αναγκών. Η διαφορά αυτή και μόνο αρκεί για να λέμε οτι δεν μιλάμε για επιστήμη , όχι στα επιμέρους τεχνικά, αλλά στον αντικειμενικό σκοπό , την προσδοκία δηλαδή να πετύχει. Κανείς δεν το ξέρει , ουτε οι ειδικοί το ξέρουν. Ολο αυτό ειναι ένα πειραμα. Trial and Errror...επιστήμη δηλαδή του 1900..... Μόνο που παλικάρια στην περίτπωση του error θα έχετε ξεκοιλιάσει τα ελληνικά βουνά ανεπανόρθωτα....κωθώνια, αλλά δεν σας νοιαζει. Στο μεταξύ μια χαρά αγορά έχει στηθεί. Δεν σας χάλασε καθόλου. Εμένα δεν με προβληματίζει τόσο αυτό, πάει στο διάλο. Το τεχνικό κομμάτι. Εχουν απλώσει όμως τα δίκτυα τους σε όλο τον ορεινό όγκο, τον χάρτη να κοιτάξει κανείς για τις αδειοδοτήσεις θα φρίξει...περιοχές natura ....δηλαδή το πειραμά σας δεν μπορείτε να το κάνετε αλλιώς, πρέπει να τα ισοπεδώσετε όλα... Δεν είναι επιστήμη αυτό που κάνετε, πάρτε χαμπάρι. (Edit mod. Προσοχή στις εκφράσεις μας). People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
pilio 118 Report post Posted October 30, 2019 ....δηλαδή το πειραμά σας δεν μπορείτε να το κάνετε αλλιώς, πρέπει να τα ισοπεδώσετε όλα... Καθε λαος διαμορφώνει το περιβάλλον που του αξίζει ...και τη μοίρα του. Αλλοι έχουν Ζερμάτ, άλπεις, μνημία τέχνης, εμείς θέλουμε ανεμογεννήτριες να καμαρώνουμε σα το βλαχο που φόρεσε στο Χριστό τσαρούχια. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2019 (edited) jorge_ver οι υποδομές θα μείνουν, οι ετερείες υποχρεούνται όμως να αντικαταστήσουν τις ανεμογεννητριες? EXΩ ΓΡΑΨΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΝΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΒΑΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ (Αν δεν κάνω λάθος μόνο για τη ΔΕΗ έχει ακουστεί αλλά τις μάζεψαν) Θα έπρεπε ήδη να υπάρχουν οι πράξεις που υποστηρίζουν το αντίθετο για καθε μελέτη περιβαντολλογικών επιπτώσεων. Από τη στιγμή που δεν υπολογίζεται το ''ισοζύγιο ρύπων'' οι μελέτες είναι όχι απλά αυθαίρετες αλλά ανύπαρκτες - δεν ξέρουμε αν κερδίζουμε ρυπους αν επιβαρύνουμε τον πλανήτη ή όχι. Εκεί ίσως κρίνεται αν είναι παράνομες ή όχι οι ανεμογεννήτριες για όσους θέλουν να κανουν προσφυγή. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΙΟΛΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ. ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ https://www.awea.org/wind-101/benefits-of-wind/environmental-benefits In 2018, the electricity generated from wind turbines avoided an estimated 200 million tons of carbon pollution. This reduction is equal to roughly 43 million cars’ worth of CO2 emissions. A typical wind project repays its carbon footprint in six months or less(Opens in a new window), providing decades of zero-emission energy. NOX SOXThese reductions in air pollution created $9.4 billion in public health savings in 2018 alone Older, conventional power plants (coal, natural gas, nuclear), use substantial amounts of water for cooling the plant. In 2017, wind energy generation reduced water consumption at existing power plants by approximately 95 billion gallons—the equivalent of 723 billion bottles of water. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0959652618329883 The results show that the annual displacement emission factor by wind energy may vary from about 422 to 741 t CO2/GWh in 2015 to around 222–515 t CO2/GWh in 2050. The total CO2 abatement ranges from about 6600 to 13100 Mt CO2 in the period 2015–2050. Οι ΑΗΣ υπάρχουν ήδη. Και δεν έγιναν στα 2000μ ούτε ανοίξαμε δρόμους. Αφού πρόλαβαν οι ΑΗΣ τότε ας συνεχίσουν να καίνε. Άλλωστε ούτε η Πτολεμαίδα ούτε η Μεγαλόπολη είναι κοντά μας. Το κομμάτι κάθε KWh από ΑΠΕ κόβει σχεδόν μια από ορυκτά καύσιμα το διάβασες από κάνα επιστημονικό μέρος ή πιστεύεις τον κάθε άσχετο που γράφει ότι του έρθει στο κεφάλι? Edited October 30, 2019 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Krits 1,239 Report post Posted October 30, 2019 Πόσα δις θα πάρει η χώρα μας; Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 Ωπα, θα πάρουμε και λεφτά; Τα ίδια μας έλεγαν και το ΄80 , και να τώρα τα τα χαΐρια μας. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 ...γιατί δεν βάζετε τέτοιες....τόση θάλασσα έχουμε και μπορούν να είναι σε πολλά μίλια μακρυά από ακτές ... ? People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted October 30, 2019 Γιατί διαμαρτύρονται ο Σύλλογος καρέτα-καρέτα και οι Γυμνοί κολυμβητές Μυκόνου 1 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2019 (edited) Και κοστίζουν τα διπλάσια τριπλάσια στη θάλασσα. Έχω γράψει σε πιο πίσω σελίδα ότι παγκοσμίως η ατάκα είναι "αφού έχετε τα νησιά τι να βάλετε στη θάλασσα?". Άγγλοι, Γερμανοί και Δανοί βάζουν στη θάλασσα γιατί απλά γέμισαν τη στεριά. Ρε λες τελικά να βοηθαν το περιβάλλον οι α/γ τελικά για να γεμίζουν στεριές και θάλασσες οι ξένοι? Χρήστο μήπως το πρόβλημα είναι ότι δεν διαβάζεις τι γράφουμε όταν δεν σε συμφέρει? Edited October 30, 2019 by ΜΙΚ Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 30, 2019 Είναι ακριβές στην θάλασσα; .. lol ,συγνώμη ρε παιδιά , μην σας βάλουμε και μέσα... Τι τραβάμε. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
pilio 118 Report post Posted October 30, 2019 (edited) EXΩ ΓΡΑΨΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΝΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΒΑΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ (Αν δεν κάνω λάθος μόνο για τη ΔΕΗ έχει ακουστεί αλλά τις μάζεψαν) Υποχρεούνται να τις αντικαταστήσουν μετά από 20 χρόνια? Δεσμεύονται κεφάλαια? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΙΟΛΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ. ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ Εσυ που ξέρεις τα έμαθες από τα link?... διότι για Αμερικανούς ερευνητές λένε που έκαναν μια αξιολόγηση σε μεγαλο παρκο των ΗΠΑ. Εκτός αν ξέρεις κατι άλλο....επιμέρους μετρήσεις για καθε περίπτωση, τυπικότητες με σταθερούς συντελεστές, τι γίνεται? Edited October 30, 2019 by pilio Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 30, 2019 ...γιατί δεν βάζετε τέτοιες....τόση θάλασσα έχουμε και μπορούν να είναι σε πολλά μίλια μακρυά από ακτές ... Χωρίς τίτλο.png ? Eδω δεν μαθαμε ποδηλατο, θελεις να μπουμε στη Formula 1? Χωρις αστεια, η τοποθετηση σε βραχονησιδες, θεμελιωση στο βυθο της θαλασσας, επιπλεουσες κατασκευες απαιτει μεγαλα κοστη και τεχνολογιες που εμεις δεν εχουμε. Αρκει, για να καταλαβεις, οτι για να τις εγκαταστησουμε σε βραχονησιδες, θα πρεπει να φτιαξουμε προσωρινο λιμανι σε καθε βραχονησιδα. Εξαιρετικα ακριβη προταση. Σε ρηχα προς μετρια νερα, θα χρειαστουμε ειδικα πλοια/jack-ups εγκαταστασης, επισης εξαιρετικα ακριβες λυσεις, αυτο το μαραφετι δεν ειναι καθολου φτηνο: Share this post Link to post Share on other sites
MAC 1,032 Report post Posted October 30, 2019 ...γιατί δεν βάζετε τέτοιες....τόση θάλασσα έχουμε και μπορούν να είναι σε πολλά μίλια μακρυά από ακτές ... Χωρίς τίτλο.png ? Στη Βόρεια Θάλασσα, που την έχουν γεμίσει με ανεμογεννήτριες Γερμανοί, Βέλγοι, Ολλανδοί, Δανοί, τα βάθη επιτρέπουν τη θεμελίωση ανεμογεννητριών σε αποστάσεις ικανές από τις ακτές, ώστε να μη δημιουργείται και πρόβλημα στην έντονη παράκτια κυκλοφορία και στα λιμάνια. Οι δικές μας θάλασσες όμως κατά κανόνα είναι πολύ πιο βαθιές και μάλιστα οι κλίσεις του βυθού απότομες. Με απλά λόγια δεν μπορείς να θεμελιώσεις ανεμογεννήτριες στις ελληνικές θάλασσες. 2 Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία. Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.- Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 30, 2019 Στη Βόρεια Θάλασσα, που την έχουν γεμίσει με ανεμογεννήτριες Γερμανοί, Βέλγοι, Ολλανδοί, Δανοί, τα βάθη επιτρέπουν τη θεμελίωση ανεμογεννητριών σε αποστάσεις ικανές από τις ακτές, ώστε να μη δημιουργείται και πρόβλημα στην έντονη παράκτια κυκλοφορία και στα λιμάνια. Οι δικές μας θάλασσες όμως κατά κανόνα είναι πολύ πιο βαθιές και μάλιστα οι κλίσεις του βυθού απότομες. Με απλά λόγια δεν μπορείς να θεμελιώσεις ανεμογεννήτριες στις ελληνικές θάλασσες. Μπορεις, αλλα θα ειναι διπλα στα μπιτσομπαρα... 2 Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 30, 2019 Επιστρεφοντας λιγο στο κοστος των ειδικευμενων σκαφων εγκαταστασης, σας παραθετω δυο πινακες κοστους απο την παρακατω πηγη: chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/https://pureportal.strath.ac.uk/files/35403052/Vessel_charter_rate_estimation_for_offshore_wind_O_M_activities.pdf Θα πρεπει να την κανετε copy/paste... Κοστος στο spot market. Για ενα γρηγορο project... To σκαφος πρεπει να ερθει απο τη Β. Θαλασσα και το κοστος in transit (με 10 κομβους) ειναι το 50% του day rate (συνηθως). Αν χρειαζεται να βαλουμε καμποσες, τοτε μπορουμε να μοιρασουμε το κοστος μεταφορας του σκαφους και το κανουμε charter με το χρονο: Οποιος ενδιαφερεται να μπει σ'αυτην την κερδοφορο αγορα, μπορει να χτισει το δικο του και να το κανει charter. H να το ναυλωσει για 20 χρονια... και να το υπενοικιαζει για τη διαφορα... Πεδιον δοξης λαμπρον! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2019 Μάκη μια χαρά τεχνολογία έχουμε και έχουμε φτιάξει αυτό το στολίδι ση μοναδική βραχονησίδα που τα καταφέραμε μέχρι τώρα. Υποχρεούνται να τις αντικαταστήσουν μετά από 20 χρόνια? Δεσμεύονται κεφάλαια? Άμα θέλουν αποκαθιστούν το χώρο. Στην πράξη όλα που ξέρω μετά από 20 χρόνια ή αντικαθιστούν ή συνεχίζουν(Εξαίρεση κάτι κουφά που έχει κάνει η ΔΕΗ αλλά και πάλι νομίζω σήμερα τα έχουν φτιάξει). Ναι δεσμεύονται κεφάλαια μέσω αποθεματικού. Τα έχω γράψει και πιο πριν δεν διαβάζετε Εσυ που ξέρεις τα έμαθες από τα link?... διότι για Αμερικανούς ερευνητές λένε που έκαναν μια αξιολόγηση σε μεγαλο παρκο των ΗΠΑ. Εκτός αν ξέρεις κατι άλλο....επιμέρους μετρήσεις για καθε περίπτωση, τυπικότητες με σταθερούς συντελεστές, τι γίνεται? Κάτι ψιλά ξέρω μιας και ελέγχω Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων εδώ και 5 χρόνια για ΑΠΕ. Δεν τις γράφω Περιβαλλοντολόγος τις γράφει από αυτούς πο το σπούδασαν και τους αναγνωρίζει το Ελληνικό κράτος. Αν γράψουν πατάτα σαν μείωση Co2 στη γυρνάνε πίσω. Το ίδιο και αν γράψεις πατάτα για τις εκπομπές Co2 κατά τη διάρκεια της κατασκευής (έχουν γυρίσει μπόλικες). Νομίζω το παρακάτω νούμερο για τον Καφηρέα είχε γίνει ψιλοχαμός μέχρι να εγκριθεί με συνολικά 67 ανεμογεννήτριες, θα είναι σε θέση να παράγει περίπου 480 GWh ετησίως, η οποία πρόκειται να μειώσει τις εκπομπές CO2 στην ατμόσφαιρα κατά 315.000 τόνους ετησίως Ο συντελεστής και η μελέτη αλλάζει ανάλογα με τη περιοχή. Πάρε μερικές που απαντάνε σε όσες ασυναρτησίες γράφουν διάφοροι. Συγνώμη αλλά θέλει διάβασμα και δυστυχώς περιγράφει τα πάντα σε απάντηση ασυναρτησιών. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiN9NrX0cTlAhWK0KYKHZj1CXMQFjAEegQIARAC&url=https%3A%2F%2Fwww.crete.gov.gr%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F06%2FMPE%2520566_KRITI_Chapter_6_tech_descr.pdf&usg=AOvVaw07k-JoBc8ra9y5ql0L_YJD https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiN9NrX0cTlAhWK0KYKHZj1CXMQFjABegQIABAC&url=http%3A%2F%2Feletaen.gr%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F05%2F2009-05-analisi-epiptoseis-ap.pdf&usg=AOvVaw3VmmjqIcUzx3sqcZAEA5ys 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted October 30, 2019 ένα άρθρο από έναν μπλόγκερ , ανυπόγραφο που μπορεί να μην έχει ιδέα από το αντικείμενο και καταλήγει : Τα αιολικά δεν είναι για το Ελληνικό Δημόσιο Συμφέρον. Είναι για το Γερμανικό Δημόσιο Συμφέρον. Αλλά δίνουν ποσοστά, χάντρες και καθρεφτάκια σε αυτούς που ελέγχουν τα ΜΜΕ, τις δήθεν οικολογικές ΜΚΟ και, δυστυχώς, τις Κυβερνήσεις μας. αυτοί οι κακοί γερμανοί τέλος πάντων... μην ξαναγοράσετε από το Lidl...ας κάνουμε όλοι μποϊκοτάζ στα προϊόντα του Lidl...πουλήστε οτιδήποτε γερμανικό έχετε...αγοράστε όλοι αμάξια από άλλες χώρες...όχι από τους κακούς γερμανούς και όσοι έχετε Völkl επειδή είναι made in Germany κάψτε τα στο τζάκι και τα atomic επίσης... και να μην πάει κανένας σας ποτε ξανά για Ski στην Austria DIADOSTAI ! ! ! ! Να κανω μια διευκρινηση....το link που ποσταρισα σκοπο ειχα να εμπλουτισει τον διαλογο.....Δεν πηρα θεση υπερ της μιας και κατα της αλλης αποψης (και αυτο διοτι δεν ειμαι ειδικος σε ενα τοσο σοβαρο θεμα) Τα υπολοιπα σχολια απο κατω δεν με αφορουν γιατι αγοραζω απο το lidl ...εχω γερμανικο αυτοκινητο...γερμανικα σκι ...και οσο ζω και μπορω θα πηγαινω για σκι στην Αυστρια....οταν δεν γνωριζω κατι κανω τουμπεκι και δεν μπλεκω τις βουρτσες με τις π@#$ες 2 μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 30, 2019 Μάκη μια χαρά τεχνολογία έχουμε και έχουμε φτιάξει αυτό το στολίδι ση μοναδική βραχονησίδα που τα καταφέραμε μέχρι τώρα. Αν κοιταξεις το βιντεο, λεει κατι για λιμενικα εργα. Καμποσα μυρια απο το συνολικο κοστος της επενδυσης. Η τεχνολογια για εγκατασταση σε βραχονησιδες, δεν ειναι πολυ διαφορετικη απο την εγκατασταση σε καποια ραχουλα, απλα εμπεριεχει ενα πολυ κοστοβορο λιμανι. Αλλα εγω δεν ειπα αυτα για τις βραχονησιδες (απο σποντα το εβαλα για να καλυψω την εμπλοκη με το θαλασσιο περιβαλλον). Η αναφορα μου στη F1 παει στον Χρηστο Μ. που ρωταει για offshore κατασκευες. Εκει χρειαζονται τα πανακριβα installation vessels. Οπως ξερεις, εκανα μια καριερα στον offshore τομεα, ολο και κατι εμεινε... Εχεις καμμια ιδεα ποσο διαφορετικες ειναι οι γεννητριες σ'αυτο το εργο εν σχεσει με αυτες της ξηρας (ρωταω γιατι δεν ξερω, δεν ειναι trick question)? Το θαλασσιο περιβαλλον ειναι πολυ πιο δυσκολο, ιδιως για ηλεκτρικα μοτερ και παρομοια. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 30, 2019 Έχω ξαναγράψει ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερο έγκλημα που δεν κατασκευάζουμε α/γ και φ/β στην Ελλάδα. Στις α/γ το 1980 σχεδιάζαμε μαζί με τους Δανούς τις πρώτες ΠΥΡΚΑΛ. Εχεις καμμια ιδεα ποσο διαφορετικες ειναι οι γεννητριες σ'αυτο το εργο εν σχεσει με αυτες της ξηρας (ρωταω γιατι δεν ξερω, δεν ειναι trick question)? Το θαλασσιο περιβαλλον ειναι πολυ πιο δυσκολο, ιδιως για ηλεκτρικα μοτερ και παρομοια. Aυτές είναι ολόιδιες στεριάς αλλά θα μπορούσαν να βάλουν και κάποια που είναι ειδικά σχεδιασμένη για θάλασσα. Ήταν οριακά. Αυτές για θάλασσα δεν αντέχουν στην κόπωση από τύρβη (σταθερός αέρας) και είναι φουλ ενισχυμένες για το αλάτι. Έχει τυρβούλα είναι απότομη η πλαγιά και οι ψηλές θα είχαν θέμα. Επίσης η εταιρία έχει την ίδια ανεμογεννήτρια και σε άλλα έργα. Με το αλάτι έχουν λύσεις και στις στεριανές και μη ξεχνάς είναι πολύ ψηλά το μοτέρ (ύψος βουνού 90-200μ + 80 μέτρα πυλώνας). Πια πάνε σε τεράστιες στη θάλασσα με πολύ μεγάλα φτερά και όσο το δυνατό περισσότερη ισχύ για οικονομίες κλίμακος για τα κόστη που λες και της διασύνδεσης. 5+MW και ήδη πάμε για την 10ρα!!! https://www.siemensgamesa.com/products-and-services/offshore 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 30, 2019 Εχω διαβασει για προτασεις να ειναι το nacelle fully enclosed and air-conditioned. Εμεις σε εγκαταστασεις για Β. Θαλασσα ειχαμε προβληματα με την υγρασια σε συνδυασμο με την θερμοκρασια σε μοτερ μεσης ισχυος. Αυτα, σε εγκατασταση πετρελαιου πρεπει να γινουν purged πριν επανεκκινηθουν, γιατι με ενα σπινθηρα μπορει να γινει μεγαλο μπαμ. Purging medium is compressed air αλλα αυτος ειχε περισσοτερη υγρασια απο την επιτρεπομενη (θαλασσινη αυρα γαρ) και μπορουσε να δημιουργησει προβληματα στις χαμηλωτερες θερμοκρασιες. Δεν χυνεις ενα ποτηρι νερο σε ενα μοτερ 600V... και βαλε... Ετσι καταληξαμε σε specification requiring instrument air και τρελαθηκαμε να εγκαθιστουμε αφυγραντικες μοναδες. Δυσκολη δουλεια το πετρελαιο και πιο δυσκολη στη θαλασσα. Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 31, 2019 Τι είναι τα Άγραφα. Βασικά όποιος ενδιαφέρεται να μάθει είτε για την τεχνολογία των ΑΠΕ , είτε για τι πράγμα είναι οι οροσειρές των Αγράφων , είναι πολύ εύκολο σήμερα. Αρκεί να ενδιαφέρεται , αλλά τέλος πάντων ας βάλουμε εδώ ένα link από το γνωστό μας wikipedia. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B1 Σε περίπτωση που κάποιος αναρωτιέται , ονόματα τώρα δεν θα πούμε. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites