Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 31, 2019 Λοιπόν, πριν μιλήσαμε για στολίδια ..., βραχονησίδες δηλαδή με ανεμογενήτριες. Η ομορφιά παιδιά είναι στα μάτια του beerholder. Γνωστά αυτά. Να μου θυμήσετε να πάω για μπάνια του χρόνου εκεί πέρα, να λιαστώ και να απολαύσω τον ίσκιο κάτω από τους έλικες. Τα δικά μου μάτια το βλέπουν ως ένα τεχνολογικό επίτευγμα το νησί του Αγ. Γεωργίου , όχι ως ένα στολίδι. Και βέβαια μπορεί να νιώθει κάποιος περηφάνια ...αλλά στολίδι; ..., (edit mod) Το ακούσαμε και αυτό. Να φανταστούμε τις οροσειρές των Αγράφων με και χωρίς τις α/ς , δείτε λίγο στο wikipedia τι είναι τα Αγραφα. Δεν είναι προπαγανδιστικό πράγμα οι βασικές γεωγραφικές γνώσεις... People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 31, 2019 (edited) Η προσπάθεια απο-προσανατολισμου από το ειδικό στο γενικό των εταιριών και των συμφερόντων που προστατεύουν , είναι κάιτι που δεν μα απασχόλησε προσωπικά μιας και έχω πίστη σε κάθε προσπάθεια για να εξομαλυνθεί το πρόβλημα που αφορά την ενέργεια. Ακόμα και η κατάργηση των σακούλων στα σουπερ-μαρκετ, όσο και αν ακούγεται θλιβερό... Αλλα οι εταιρίες και οι άνθρωποι που είναι πίσω από αυτές είναι Ανίκανοι. Επομένως πρέπει να "χτυπήσουμε" και με ολίγον απερκατ την "διανόηση" των ΑΠΕ εδώ στο Ελλαδιστάν ερευνώντας λίγο για το τι λένε άλλοι ειδικοί - ποια είναι δηλαδή η ένσταση ΤΩΝ ίδιων ανθρώπων που στηρίζουν τις εναλλακτικές πηγές. Το πρόβλημα είναι αναγνωρισμένο από όλους, οι λύσεις;..... Aυτό που προτείνουν οι ερευνητές του Harvard. Χρειάζονται περισσότερες και πιο σωστές μελέτες. Τα μέχρι τώρα μοντέλα αποδείχτηκαν λανθασμένα και αυτό μπορεί τελικά να μας έχει φέρει στο ίδιο σημείο. Από την άλλη, το World Economic Forum, προτείνει το προφανές (και αυτό που προτείνουν πολλοί "σωστοί" οικολόγοι), ότι πρώτα μειώνεις την κατανάλωση, μετά αλλάζεις συνολικά το σύστημα, και τέλος βρίσκεις την πηγή ενέργειας που θα καλύψει αυτές τις ανάγκες. Προς το παρόν γίνεται όλο ανάποδα. “If your perspective is the next 10 years, wind power actually has — in some respects — more climate impact than coal or gas. If your perspective is the next thousand years, then wind power has enormously less climatic impact than coal or gas.” Όλο το άρθρο του Harvard: http://tinyurl.com/ybg2kd7m (χρόνος ανάγνωσης 5') Edited October 31, 2019 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted October 31, 2019 Να κανω μια διευκρινηση....το link που ποσταρισα σκοπο ειχα να εμπλουτισει τον διαλογο.....Δεν πηρα θεση υπερ της μιας και κατα της αλλης αποψης (και αυτο διοτι δεν ειμαι ειδικος σε ενα τοσο σοβαρο θεμα) Τα υπολοιπα σχολια απο κατω δεν με αφορουν γιατι αγοραζω απο το lidl ...εχω γερμανικο αυτοκινητο...γερμανικα σκι ...και οσο ζω και μπορω θα πηγαινω για σκι στην Αυστρια....οταν δεν γνωριζω κατι κανω τουμπεκι και δεν μπλεκω τις βουρτσες με τις π@#$ες και εγώ ακριβώς τα ίδια κάνω...μονο που πάω Aldi και καμια φορα στο Ιταλικό Τιρόλο PS το ξέρω. δεν αναφερόμουνα σε σένα... 1 Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted October 31, 2019 Στη Βόρεια Θάλασσα, που την έχουν γεμίσει με ανεμογεννήτριες Γερμανοί, Βέλγοι, Ολλανδοί, Δανοί, τα βάθη επιτρέπουν τη θεμελίωση ανεμογεννητριών σε αποστάσεις ικανές από τις ακτές, ώστε να μη δημιουργείται και πρόβλημα στην έντονη παράκτια κυκλοφορία και στα λιμάνια. Οι δικές μας θάλασσες όμως κατά κανόνα είναι πολύ πιο βαθιές και μάλιστα οι κλίσεις του βυθού απότομες. Με απλά λόγια δεν μπορείς να θεμελιώσεις ανεμογεννήτριες στις ελληνικές θάλασσες. k μετά πως θα βγάζω εγώ selfie όταν τελειωσε με τις ρακέτες? Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 31, 2019 ότι πρώτα μειώνεις την κατανάλωση, μετά αλλάζεις συνολικά το σύστημα, και τέλος βρίσκεις την πηγή ενέργειας που θα καλύψει αυτές τις ανάγκες. Αφού εσύ και όλοι οι συμπολίτες σου και παγκοσμίως όλοι δεν μειώνουν την κατανάλωσή τους. Θα καίμε κάρβουνο μέχρι να αποφασίσετε να κάνετε εξοικονόμηση ενέργειας? Γιατί να μην το παράξουν αυτό το ρεύμα οι ΑΠΕ? Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted October 31, 2019 Η προσπάθεια απο-προσανατολισμου από το ειδικό στο γενικό των εταιριών και των συμφερόντων που προστατεύουν , είναι κάιτι που δεν μα απασχόλησε προσωπικά μιας και έχω πίστη σε κάθε προσπάθεια για να εξομαλυνθεί το πρόβλημα που αφορά την ενέργεια. Ακόμα και η κατάργηση των σακούλων στα σουπερ-μαρκετ, όσο και αν ακούγεται θλιβερό... Αλλα οι εταιρίες και οι άνθρωποι που είναι πίσω από αυτές είναι Ανίκανοι. Επομένως πρέπει να "χτυπήσουμε" και με ολίγον απερκατ την "διανόηση" των ΑΠΕ εδώ στο Ελλαδιστάν ερευνώντας λίγο για το τι λένε άλλοι ειδικοί - ποια είναι δηλαδή η ένσταση ΤΩΝ ίδιων ανθρώπων που στηρίζουν τις εναλλακτικές πηγές. Το πρόβλημα είναι αναγνωρισμένο από όλους, οι λύσεις;..... Aυτό που προτείνουν οι ερευνητές του Harvard. Χρειάζονται περισσότερες και πιο σωστές μελέτες. Τα μέχρι τώρα μοντέλα αποδείχτηκαν λανθασμένα και αυτό μπορεί τελικά να μας έχει φέρει στο ίδιο σημείο. Από την άλλη, το World Economic Forum, προτείνει το προφανές (και αυτό που προτείνουν πολλοί "σωστοί" οικολόγοι), ότι πρώτα μειώνεις την κατανάλωση, μετά αλλάζεις συνολικά το σύστημα, και τέλος βρίσκεις την πηγή ενέργειας που θα καλύψει αυτές τις ανάγκες. Προς το παρόν γίνεται όλο ανάποδα. “If your perspective is the next 10 years, wind power actually has — in some respects — more climate impact than coal or gas. If your perspective is the next thousand years, then wind power has enormously less climatic impact than coal or gas.” Όλο το άρθρο του Harvard: http://tinyurl.com/ybg2kd7m (χρόνος ανάγνωσης 5') Ενδιαφερον αρθρο, γεννα αρκετες ερωτησεις και δημιουργει και αλλες οπτικες γωνιες, για ορισμενες, δεν ειμαι σιγουρος αν εχουν κατσει να το σκεφτουν οι συγγραφεις του. Οπως πχ το interaction μεταξυ ανεμου και γεννητριας δημιουργει καποιο θερμικο φορτιο. Σωστο και το αναλυουν με αρκετη φαντασια θα ελεγα (το 1/3 των ΗΠΑ? πολυ αμφιβαλλω, αν πεταξεις απο την μια ακτη στην αλλη, αυτη η χωρα ειναι αδεια...). Αυτο που με κανει να εχω σημαντικες αμφιβολιες ειναι το οτι εξισωνουν το παραγομενο θερμικο φορτιο (οποιο και να'ναι) με την αυξηση της θερμοκρασια απο το φαινομενο του θερμοκηπιου. Αφηνουν βεβαια μια χαρη (local vs global) αλλα την ιδεα τη ριξανε. Θα ηθελα βεβαια, αν μπορουσα να μιλησω με τους ιδιους να τους ρωτησω αν προσθεσαν στο σεναριο των θερμικων (ΑΗΣ) εργοστασιων το θερμικο φορτιο που εκλυουν αυτα τα εργοστασια κατα την παραγωγη τους. Γιατι οι θερμικες μηχανες πασχουν απο αποδοση, οπως και να το κανουμε... Θα ηθελα να επανελθω σ'αυτο το κομματι Χρηστο: Από την άλλη, το World Economic Forum, προτείνει το προφανές (και αυτό που προτείνουν πολλοί "σωστοί" οικολόγοι), ότι πρώτα μειώνεις την κατανάλωση, μετά αλλάζεις συνολικά το σύστημα, και τέλος βρίσκεις την πηγή ενέργειας που θα καλύψει αυτές τις ανάγκες. Προς το παρόν γίνεται όλο ανάποδα. Πρωτον, μειωνεις την καταναλωση με αποφασιζομεν και διατασσομεν δεν γινεται. Η καταναλωση ενεργειας ειναι μερος της ζωης μας και βρισκουμε ολο και καινουριους τροπους να καταναλωνουμε ενεργεια, αλλους ευφυεις και αλλους οχι και τοσο. Για παραδειγμα, οι υπολογιστες εφεραν μεταξυ των αλλων και το paperless office. Εκατομμυρια τοννοι χαρτιου δεν χρησιμοποιηθηκαν, η ενεργεια για την παραγωγη τους δεν καταναλωθηκε, μπηκε και η γιαγια μου στο Facebook. Ολα σιγα-σιγα μεταφερονται στο Cloud. Γλυτωσαμε την ενεργεια για την χαρτοπαραγωγη, αλλα τωρα θελουμε σημαντικα ποσα ενεργειας για να ψυξουμε τους servers & memory storage, μιλαω σοβαρα, τα server farms θελουν την ενεργεια της αρκουδας. Επισης η καταναλωση της ενεργειας ανα μοναδα σε πολλες εφαρμογες εχει περιοριστει. Τα καινουρια αυτοκινητα καινε πολυ λιγωτερο, οι καινουρις ηλεκτρικες συσκευες επισης, ολοι κανουν προσπαθειες να μειωσουν την καταναλωση της ενεργειας. Οχι απαραιτητα γιατι ειναι καλο για το περιβαλλον, αλλα γιατι ειναι προτιμητεο για την τσεπη του αγοραστη. Αυτη ειναι η μειωση που ειναι εφικτη. Δευτερον 'αλλαζεις συνολικα το συστημα' Ωραια! Τι σημαινει αυτο? Ποιο ειναι το περιφημο 'συστημα'? Επειδη δεν εχω ιδεα, δεν θα συνεχισω επ'αυτου. Τριτον 'βρισκεις την πηγη της ενεργειας που θα καλυψει αυτες τις αναγκες' Θα σου πω ενα μυστικο: Τις πηγες της ενεργειας τις ξερουμε και ειναι οι εξης δυο: Ο ηλιος Ο πυρηνας της Γης. Ολες οι υπολοιπες 'πηγες' δεν ειναι παρα μηχανισμοι που αγρευουν την ενεργεια προς ιδιον σκοπον στον δρομο αυτης προς την εντροπια. Τους πιο απλους 'μηχανισμους', πχ o ανεμος (προερχομενος απο θερμοκρασιακες μεταβολες/διαφορες πιεσεως/γεωγραφικα στοιχεια/ βαζουμε και λιγη Coriolis) ειναι κατι απτο, το ιδιο και το κυμα (φυσαει ανεμος/τριβη στο boundary layer δημιουργουνται ρυτιδωσεις, αυξανεται η τριβη μεγαλωνουν τα κυματα, γινονται και προβατακια surf is up. Πιο πολυπλοκους μηχανισμους, πχ φωτοσυνθεση ειναι πιο δυσκολο να τους κατανοησουμε. Αλλα ετσι γιναν τα φυτα, οι φτερες και τα χορταρια, που εφαγαν οι δεινοσαυροι που κατεληξαν να γινουν πετρελαιο (μια συμπυκνωμενη μορφη ηλιακης ενεργειας αν θελετε). Δυστυχως δεν ειμαι εγω αυτος που θα σου πει ποια θα ειναι η προτιμητεα process στο μελλον (κανε με σοφο, να σε κανω πλουσιο, αφου βεβαιως πλουτισω πρωτα εγω ο τζαμπας πεθανε...). Μπορω να σου πω ομως οτι ειμαστε καταδικασμενοι να προωθησουμε και τα τρια ταυτοχρονα. Το αν γινεται ισια η αναποδα, ισχυει μονο για κουβεντα καφενειου σαν κι αυτη που κανουμε. 1 Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted October 31, 2019 Θα μπορούσε κάποιος να μας πει τον χρόνο ζωής μιας ανεμογεννήτριας και την διαδικασία για την κηδεία της Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 31, 2019 Μάκη το ποστ σου θέλει μελέτη , ωστόσο ο σκοπός μου που πήγα στο γενικό από το ειδικό (καταλαβαίνεις τι εννοώ ) είναι γιατί η υπεράσπιση για "έργα" σαν αυτό που γίνεται στα Άγραφα επικαλείται , με περίσσιο θράσος θα έλεγα , μέσω του συμψηφισμού, την αδιαφορία απέναντι στο γενικότερο πρόβλημα. Δεν είναι όμως έτσι. Υπάρχει ξεκάθαρη αμφισβήτηση. Και η στατιστική , με φόντο το σκάλισμα των ορεινών μας ομορφιών , 50-50 , είναι μια πάρα πολύ κακή στατιστική , και επειδή μερικοί δεν το καταλαβαίνουν πρέπει να παίζουμε τις ...κουμπάρες...ναι όπως ΄γινεται σε ένα καφενείο. Για μένα είναι σοβαρό αυτό που κάνουν εκει πάνω, τώρα θα μου πεις σιγα , τώρα θα μαθεις πως λειτουργεί ο κόσμος; Λοιπον ξέρω τι θα γίνει , αλλά δεν μπορώ να μην το σχολιάσω.Δεν περιμένω να αναστείλουν κάτι, το ξέρω. Μιχάλη (edit mod) Αμα νιώθεις οτι σου κάνω μπουλινγκ σταματάω , εντάξει. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 31, 2019 θα ξαναγυρίσω το ειδικό , γιατί ο κόσμος που θέλει να προστατέψει τα Αγραφα κινείται , προσπαθεί. Μάταια , θα πει κανείς, εγώ θα πω όχι , και ας τις φτιάξουν εκει πάνω , και ας μην γίνει τίποτα στο τέλος και ας αποτύχει και ας έχουμε σκάψει τις οροσειρές αυτές για το ...τίποτα... gatz γεγονός ειναι οτι ανεμογενήτριες καπουτ, παθαίνουν , ..το αστείο είναι οτι πολλές απο αυτές παθαίνουν ΠΡΙΝ το έτος της ευρωπαικής ρήτρας!..χαχα, τι αστείο. Και φυσικά ενώ δεν έχουμε βρακί να βάλουμε στον πωπο μας , θα έχουμε αποθεματικό για την απόσυρση. ΑΧΑΧΑΧΑ..., εκεί πάνω θα μείνουν και μετά από 30 χρόνια οι κύριοι που τις βάζουν σήμερα θα σφυρίζουν αδιάφορα..... People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted October 31, 2019 gatz για να καταλάβεις τι κάνουν σχετικά με την γενιά ανεμογενητριών...δες εδώ για παράδειγμα. Θέση Κρεμαστή και το στόχαστρο ο Πάρνωνας ,η άδεια δόθηκε με V52 (Vestas) πού έχουν αποσυρθεί, η ΡΑΕ σε κανονικές συνθήκες δεν θα μπορούσε να δώσει αυτή την άδεια λόγω των τεχνικών κριτηρίων που απαιτεί η αδειοδότηση. Δεν μπορείς να δίνεις άδεια για α/γ που δεν παράγονται, εκτός εάν βάλουν ....μεταχειρισμένες. Ελλάς - Αμενιστάν. Σκάψτε και βάλτε οτι να 'ναι .... People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 31, 2019 Θα μπορούσε κάποιος να μας πει τον χρόνο ζωής μιας ανεμογεννήτριας και την διαδικασία για την κηδεία της Σχεαδιασμένες για 20 χρόνια Στην πράξη αυτές που μπήκαν μετά το 1996 στην Ελλάδα δουλεύουν μια χαρά σχεδόν όλες. Υπάρχουν και ελλατωματικά μοντέλα πριν το 2002 ενώ μετά από αυτό όλα μοντέλα αν δεν πιάσουν τα 20 χρόνια θα πάνε πολύ κοντά. Η κηδεία της θα γίνει δια ροπάλου με πλήρη συλλογή των επικίνδυνων υλικών (λάδια κλπ) από ειδικές εταιρίες και τα άλλα πάνε για σκραπ και ανακύλωση. Πιστέψτε με μας κυνηγάνε πολύ πχ σε σέρβις 10ετίας με δυο κιβώτια και 4 φτερά να αλλάζουν έπρεπε να πάντα να συλλεχθούν και να υπάρχει πιστοποιητικό για κάθε ένα από πιστοποιημένη εταιρία. Κυρίως τα λάδια και φρέον κλπ είναι τα δύσκολα. Επίσης στην πράξη τα πάρκα που ξέρω να πλησιάζουν ή να εχουν περάσει τα 20 χρόνια καποια από αυτά είναι σε άριστη κατάσταση και θα τα συνεχίσουν μέχρι να αρχίσουν να βγάζουν προβλήματα και σε άλλα προσπαθούν να αντικαταστήσουν τις παλιές με νέες πολύ πιο αποδοτικές. Έχω ξαναγράψει για πάρκο που ξέρω που πραγματικά ρεαλιστικά χωρίς πολλά έξοδα θα πάει 30 χρόνια και να δουλεύει σχεδόν ρολόι. Τώρα κάνουμε μια άσκηση για 8 παλιές και θα μπουν 2 καινούργιες με αύξηση της παραγωγής 40%. Φυσικά δια νόμου θα αποκαταστήσουμε με δενδροφύτευση τα 6 σημεία που μένουν. Τα έχω ξαναγράψει αλλά δε βαριέσαι Θέση Κρεμαστή και το στόχαστρο ο Πάρνωνας ,η άδεια δόθηκε με V52 (Vestas) πού έχουν αποσυρθεί, η ΡΑΕ σε κανονικές συνθήκες δεν θα μπορούσε να δώσει αυτή την άδεια λόγω των τεχνικών κριτηρίων πο Η Άδεια εδώθει όταν η V-52 ήταν διαθέσιμη. Επειδή σε αυτή τη χώρα μπορεί να κάνεις και 10 χρόνια (ή ποτε) να χτίσεις ένα πάρκο συνήθως από τον πρώτο σου σχεδιασμό η ανεμογεννήτρια που έβαλες δεν υπάρχει πια όταν φτάσεις να παραγγείλεις. Βασικά δεν έχω ούτε ένα έργο που να έμεινε με την αρχική ανεμογεννήτρια. Θα ήταν το πιο χαζό πράγμα του κόσμου να αναιρεθεί η ΄Άδεια από τη ΡΑΕ ή να ζητήσει από τους επενδυτές με κάθε αλλαγή μοντέλου να αλλάζουν τους φακέλους. Προχωράς, μελετάς και όταν αποφασίζεις αλλάζεις τους φακέλους. Υπάρχουν πολλά μοντέλα εταιριών με τις ίδιες διαστάσεις ενώ με μια απλή γνωστοποίηση μπορείς να αλλάξεις μηχανή. Μέσα σε όλες τις ανακρίβειες που γράφεις αυτό το σημείο που βρήκες να κατηγορήσεις τα αιολικά πάρκα είναι χαρακτηριστικό του ότι δεν ρωτάς πριν γράψεις κάτι και είναι απολύτως άσχετο και με το θέμα και με την κοινή λογική, ενώ απλά γράφεις φαντάσματα μπας βρεις κάτι ρεαλιστικό να κατηγορήσεις τα αιολικά. Το ίδιο κάνουν και (σχεδόν) όλοι που έχουν ξαμοληθεί στο ιντερνετ και κατηγορούν τα αιολικά για τις πληγές του Φαραώ.. Θα επιμεληθούν οι mods τις από πάνω χοντρές προσβολές και ειρωνίες? Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted October 31, 2019 Επιμελήθηκαν. Πραγματικά όμως, είναι ΤΟΣΟ δύσκολο να γίνει μια πολιτισμένη συζήτηση χωρίς να προσπαθούμε να μειώσουμε τον συνομιλητή μας; 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted October 31, 2019 το Θέμα κλειδώνεται μέχρι να ηρεμήσουν λίγο τα πνεύματα. Ελπίζω να γίνει κατανοητό ότι συζήτηση σε οποιοδήποτε θέμα μπορεί να υπάρξει αυστηρα και μόνο στα πλαίσια του πολιτισμένου διαλόγου και του σεβασμού στους συνομιλητές μας. 5 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 4,192 Report post Posted January 30, 2020 (edited) Καλημέρα. Επειδή είναι γνωστό τοις πάσι πως το Αγραφα πλέον δεν είναι απλά ένας προορισμός ορειβατικός , αλλά έχει μετατραπεί σε ένα σύμβολο απέναντι στο γνωστό θέμα των ΑΠΕ απέναντι στον Ελληνικό Ορεινό Όγκο, βάζω αυτό το link εδώ. Κάθε προορισμός από ορειβάτες στα Άγραφα , χιονοδρόμους, πεζοπόρους, είναι πλέον ..Συμβολικός και όχι αναψυχής Τι εκπροσωπείται επίσημα από την Ελληνική Ομοσπονδία Ορειβασίας και Αναρρίχησης. https://anevenontas.gr/kai-h-eooa-apenanti-sta-anexelegkta-aiolika/?fbclid=IwAR3lTtqZ0iaAy_djQnoxc9LaH_LAidjqg8RzgscgqHZYOv-H1jiMQOpWETM . Edited January 30, 2020 by Χρήστος Μ. People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted January 30, 2020 Υποθέτω στο ίδιο μήκος κύματος με τα άλλα που δεν θέλουν αιολικά σε κανένα βουνό. Εγώ πάντως είμαι φιλος και των βουνών και των αιολικών και δεν τα θεωρώ καθόλου ασύμβατα, ή ασυμβίβαστα μεταξύ τους. 4 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites