Guest afrodite Report post Posted January 2, 2013 Καλη χρονια σε όλους. Η χτεσινή μέρα ήταν φανταστική. Το χιονάκι υπέροχο. Τις πουδρες μας τις φάγαν οι κανίβαλοι προχτές αλλά εγω έχω την καβάτζα μου (δε σας τη λέω ) οποτε έφαγα κι εγώ λίγο. Πολύ λίγος κόσμος στο βουνό. Με το που εφτανα Ηρακλή κατευθείαν στο καρεκλάκι. Αυτό μέχρι το μεσημέρι που ξύπνησαν οι ξενύχτιδες του ρεβεγιόν αλλά και πάλι η ουρα ήταν των 20 ατόμων, σιγά. Όλη η σερφοπαραλία της Αναβύσσου ήταν στο βουνό (σε σημείο που στο διάλειμα για πανιά και σκάφη μιλάγαμε και το πότε θα πλανάρουμε ή θα κάνουμε τη πλαναριστή μπότζα... αρρώστια ) Το σνοουκλαμπ απουσίαζε (μόνο τον ΜΙΚ είδα). Το 8.20 δεν ακουγόταν Και κανένα πράσινο μπουφαν δεν κυκλοφορούσε. Το μόνο μελανό σημείο και στο οποιο έχω απορία ήταν που ο λιφτιέρης στο πιατάκι του Περικλή δεν άφησε αρχάρια σκιερ να το πάρει. Η κοπέλα ντράπηκε και έφυγε. Και να πεις οτι ειχε ουρά και εμπόδιζε... 3 ατομα ήτα στην ουρά και όλοι γνωστοί της. Τη δευτερη φορά που πήγε με προτροπή δική μας (δεν ήθελε να παει) ο λιφτιερης τελικά της ειπε τι να κανει και μια χαρα τα καταφερε και το ανεβηκε. Ουτε επεσε ουτε τίποτα. Θα ήθελα να μάθω υπάρχει εντολή που λέει να μην επιτρέπετε σε αρχάριους η λήψη του πιατακίου; Και πως θα μαθει ο αρχάριος να κάνει πιατάκι; Ουτε κόσμο είχε ούτε τίποτα. Η τέλια μέρα για προπόνηση ήταν. 4 Share this post Link to post Share on other sites
Igor 286 Report post Posted January 2, 2013 Αρκετα καλη μερα μονο η ομιχλη που εμφανιστηκε μας τα χαλασε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Παντως καναμε καλη αρχη του χρονου πανω στο βουνο!! Το μονο αρνητικο ηταν οτι φωναζανε απο τα μικροφωνα για το καπνισμα και μεσα στο σαλε γινοταν ΧΑΜΟΣ!!!!ΑΙΣΧΟΣ!!!!Κατι πρεπει να σκεφτουμε για αυτο το θεμα. Υ.Γ. Ειμαι καπνιστης αλλα το θεωρω ντροπη αυτο που γινοταν εκει μεσα και στο κατω κατω δεν ειμαστε ουτε μεσα στο bar ουτε μεσα στο club ειμαστε σε εναν χωρο με μικρα παιδια και οικογενειες..... 10 ΑΚΑ as JEEP!!! Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!! Φιλικά όπως πάντα Βασίλης.... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 2, 2013 (edited) Διαστημική μέρα και σημερα.Τωρα εχει καποιες ουρές. Φτερόλλακα άδεια βέβαια Σαχάρα ας μη γράψω καμια βρισιά αλλά πουδρα μπιπ το μπιπ του τέλειου χιονιού.Απλά γυριζεις το μισό βουνό να ξαναπάς. Πίστες αεροδρόμια και λογικά θα κρατήσουν μέχρι αργά Edited January 2, 2013 by ΜΙΚ 6 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Master Chief 95 Report post Posted January 2, 2013 Άντε πρώτη ανεβασιά αύριο να δούμε τί παίζει.. Share this post Link to post Share on other sites
madskier 2,767 Report post Posted January 2, 2013 θα λειτουργεί αυριο κανονικά ο δρομος πολυδροσο φτερολακα κελλαρια καλη χρονιά ... Διαβάστε για τις διαμαρτυρίες κατοίκων και αρμοδίων φορέων στις τοπικές αρχές news247 Για 3η ημέρα και ενώ οι καιρικές συνθήκες σε ολοκληρη τη χώρα έχουν βελτιωθεί , ο δρόμος από την Αμφίκλεια προς το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού, παραμένει κλειστός Ο δρόμος όπως αναφέρει το site snowreport είναι και σήμερα κλειστός ένω την ίδια ώρα ο δρόμος ε από Πολύδροσο άνοιξε από χτες. Στο τοπικό ιστολόγιο, κάτοικοι και επαγγελματίες εκφράζουν την αγανάκτηση τους, για την ολιγωρία , που επιδεικνύουν οι τοπικές αρχές . Όπως αναφέρει ο Θωμάς : "Με όσους έχω μιλήσει όλες αυτές τις ημέρες έχουν πάρει διδακτορικό στην επίρριψη εθυνών. Ο Δήμος στη Νομαρχεία και στο ΧΚΠ, το ΧΚΠ στο Δήμο και τη Νομαρχεία, οι πολίτες στο Δήμο και παει λέγοντας. Κανένας όμως δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες που του αναλογεί. Οι λιγοστοί τουρίστες μας εγκαταλείπουν το χωριό ή ακυρώνουν κρατήσεις ξενοδοχείων. Τα καταστήματα ενοικίασης εξοπλισμού σκι βαράνε μύγες. Από ότι φαίνεται πρέπει να πιάσουνε πάτο για να καταλάβουμε τη πραγματική διάσταση του προβλήματος." Επιστολή προς τον δήμαρχο -Ελάτειας, κ. Θεόδωρο Ντούρο , απέστειλε αντιπρόεδρος τουριστικής ανάπυτυξης Αμφίκλειας και δικηγόρος Στυλιανός Δ. Μερεντίτης. Όπως επισημαίνει στην επιστολή διαμαρτυρίας του: "Την στιγμή που οι όμοροι δήμοι καταβάλουν εποικοδομητικές προσπάθειες και επιτυγχάνουν αποτελέσματος, διατηρώντας την πρόσβαση από τον τόπο τους προς το Χ.Κ.Π ανοιχτή, - έστω και με αλυσίδες- εμείς γινόμαστε έρμαιο των διαθέσεων της δημοτικής σας αρχής... Αξιότιμε Κύριε Δήμαρχε, δώστε λύση. Επιτέλους. Είναι εξωφρενικό και παράλογο σήμερα 02.01.2013 να έχουν εκδοθεί περι τα 4000 εισιτήρια στο Χ.Κ Παρνασσού κι εσείς να διατηρείτε κλειστή την πρόσβαση από το Δήμο μας. Σταματήστε να χρονοτριβείτε. Σταματήστε να έχετε αντιτουριστική συμπεριφορά. Μην διώχνετε τους υποψήφιους επισκέπτες από τον τόπο μας. Μην δοκιμάζετε άλλο την αντοχή και την ανοχή των ελεύθερων επαγγελματιών του Δήμου σας. Τους θέλετε μαζί σας κι όχι απέναντι σας. Έστω και τώρα συνειδητοποιήστε ότι είστε Δήμαρχος εκλεγμένος από τους πολίτες του τόπου μας. Δήμαρχος ο οποίος καθήκον του είναι να δίνει λύσεις…..Κι όχι να αδρανεί. Ούτε να δίδει υποσχέσεις δίχως να τις εκπληρώνει". πηγη news247 1 "I would never have imagined that a girl from little ol’ Midland, Ont. would be where I am today.So always dream big…you can make it happen!"(Sarah Burke) Share this post Link to post Share on other sites
george A. 89 Report post Posted January 2, 2013 (edited) Εντάξει και το δρόμο απο το πολυδροσο σημερα δεν τον έλεγες και ανοιχτό μια λωρίδα με το ζόρι έκανες τον σταυρό σου μην έρθει κάποιος και μπλοκαρεις...το θέμα ειναι οι ταβέρνες και οι ξενώνες αυτές τις μέρες περιμένουν να δουλέψουν λιγο παραπάνω.Δεν ξέρω ειλικρινά τη φταίει ο δημος η νομαρχία ;;;Δεν πληρώσανε τον ιδιώτη που έκανε τον εκχιονισμό πέρσι και εχει μουλαρωσει τωρα και δεν παει όλα παίζουν . Edited January 2, 2013 by george A. Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 2, 2013 Το ζήτημα των ανοικτών δρόμων άραγε σε ποιόν χρεώνεται? Στους δήμους ή και στα χιονοδρομικά? Το σίγουρο είναι ότι τουλάχιστον θα πρέπει να υπάρχει (όπως παλιότερα πιό αυστηρά...) κάποιος που να απαγορεύει την άνοδο οχημάτων χωρίς αλυσίδες όταν οι συνθήκες το απαιτούν... Προχθές έγινε μακελειό από "φιλόδοξους" Τζιπάδες στις ανηφόρες... Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
MrPinkEyes 131 Report post Posted January 2, 2013 Υπερμερα σήμερα! Μόνο αρνητικό ο πολύς κόσμος. Μέχρι τις τέσσερις που έφυγα είχε ουρές. Εξαιρετικο χιόνι εντός. Έχω κάποιες ενστάσεις για το πάτημα όλου του χιονοδρομικού, καθώς αυτές οι ρατρακιες που υπηρχαν σε ολες τις πιστες, σίγουρα θα δυσκολευαν τους λιγότερο καλούς χιονοδρομους. Πήγα και Φτερόλακα ύστερα απο καιρο, εικόνα εγκατάλειψης μου έδειχνε. Βέβαια ήταν τόσο υπερμερα που όλοι είχαμε ένα χαμόγελο απο κει ως το χελμο.. Καταπληκτική αρχη χρονιάς για μένα! But where are the clowns? Quick! Send in the clowns! Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 2, 2013 Τι απιστευτη μερα η σημερινη στο αγαπημενο Χ.Κ.Παρνασσου!! Τι φοβερο χιονι υπηρχε στην πισω μερια της Φτερολακας, πραγματικα πουδρι 20 εκατοστων. Χθες δεν περασαν αρκετοι απο κει λογω της ομιχλης που ειχε, αλλά σημερα εγινε πανηγυρι πραγματικο, τα λογια ειναι περιττα http://www.youtube.com/watch?v=aASMrMtHTHc εδω μαζι με Porfirio και Πατσιο αλλά και skister... Αρκετος ο κοσμος στο βουνο σημερα κατι ακουσα για 4.500 εισιτηρια. Μπραβο στο κ. Δριβα και στο προσωπικο του χιονοδρομικου που κανουν τα παντα για να εχουμε τετοιες απιστευτες μερες(γιατι να μην εχουμε χειμωνα και σκι 10 μηνες το χρονο) 3 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites
donniedelsol 30 Report post Posted January 2, 2013 Σταματήστε να έχετε αντιτουριστική συμπεριφορά. Μην διώχνετε τους υποψήφιους επισκέπτες από τον τόπο μας. Μην δοκιμάζετε άλλο την αντοχή και την ανοχή των ελεύθερων επαγγελματιών του Δήμου σας. .................................. πηγη news247 ...και σεις βαλτε εισητηριακι 30 ευρω πεμπτη κ παρασκευη. Μπραβο συγχαρητηρια. Η μηπως ειναι καμια επισημη αργια και δεν το ξερω ??? Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted January 2, 2013 Αν κοιταξεις τον τιμοκαταλογο οι 2 εβδομαδες απο 22/12-06/01 θεωρουνται υψηλη περιοδος Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 2, 2013 Εχουμε λιώσει λέμε!!!!!!!!!! Τι μέρα σήμερα και αυτή!!!! Βασικά τα είπε όλα ο Σταθης..... τρομερό χιόνι. καλή παρέα, και πολλά γκάζια στα γνωστά απάτητα... Είμαι από την Δευτέρα στο βουνό, και μάλλον θα μείνουμε μέχρι Παρασκευή!!!! Πέρα από την πλάκα και τον χαβαλέ, ειλικρινά εντυπωσιάστηκα από την προσπάθεια του προσωπικού να ανοίξει το χιονοδρομικό τόσο γρήγορα μετά από μία τέτοια χιονόπτωση. Μιλάμε για πολύ χιόνι.... Ρατράκ να δουλεύουν ασταμάτητα, πιστέρ να ανεβοκατεβαίνουν τις πίστες προσπαθώντας να τις σηματοδοτήσουνε, γενικά μία υπερπροσπάθεια για να καταφέρουμε εμείς να κατεβάινουμε ουρλιάζοντας από χαρά όπως στο βιντεάκι του Στάθη!!!! Ειλικρινά και πάλι μπράβο.... Φιλικά Σπύρος 3 Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 2, 2013 Κάποιος έχει ενθουσιαστεί από τα καινούργια του παιχνίδια μου φαίνεται! 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 2, 2013 Κάποιος έχει ενθουσιαστεί από τα καινούργια του παιχνίδια μου φαίνεται! Μπαααααα, σήμερα με τα S3 έκανα το πάρτυ.... Τα καινούργια παιχνίδια σκοτώνουν, αλλά θα γράψω ξεχωριστό ποστ))))). Πάντως μας έλειψες σήμερα..... 2 Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 2, 2013 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted January 2, 2013 Ουτε παραγγελία να την ειχαμε κανει!!! Μονα αρνητικα της ημερες (με μουτζωνω λεμε), για τις 2 ωρες που επεισα τους αλλους να παμε Κελάρια και χασαμε 1,5ωρα αναμονη στις ουρες!!! Και ενας μ@λ@κ@ς στο 4πλο, εσπρωξε μια φιλη με αποτελεσμα να πεσει απο τη καρεκλα της μολις ξεκίνησε, πριν καν προλαβουμε να κατεβασουμε τη μπαρα! Προσωπικο κατόρθωμα, πρώτη φορα γύρισα ολόκληρο το βουνό, ακόμα και σε ενα σημέιο που ειχα εντωπίσει απάτητη πούδρα από τη μερια της φτερόλακας φόρτωσα τα πέδιλα στα χερια και ανέβηκα τη πλαγιά ποδαράτο... Επίσης βλεπω δραματικη βελτίωση στη τεχνική μου από πέρυσι Υ.Γ. Πονάω ολόκληρος! 2 <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 3, 2013 (edited) Και πάλι ευχαριστούμε το προσωπικό του ΧΚΠ για τον κόπο που έριξε προκειμένoυ να απολάυσουμε τον υπέροχο Παρνασσό έτσι. Χωρίς hellbent, με την Ελένη. Χωρίς Hellbent, με τα πιστοπέδιλα στη μαγική Σαχάρα. http://vimeo.com/56684511 Edited January 3, 2013 by ΜΙΚ 8 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 3, 2013 (edited) Βάλε και αυτό να υπάρχει http://vimeo.com/56684360 Edited January 3, 2013 by ΜΙΚ 7 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 3, 2013 Αλλη μία μέρα σήμερα που ευχαριστήθηκα σκι.Το εκτός πίστας σκληρό αλλά μια χαρά κατέβαινες. Οι πίστες πολύ καλύτερα πατημένες. Η ανάβαση από Πολύδροσο και κυρίως η κατάβαση προς Αμφίκλεια σκέτη εμπειρία. Το χιόνι που έχει φάει ο δρόμος απλά σε τρομάζει. Υπήρχαν σημεία που νόμιζα ότι θα έγλειφαν οι καθρέπτες το χιόνι. Δεξιά και αριστερά τοίχος χιονιού πολύ ψηλότερο από το αυτοκίνητο. Ευτυχώς που έχει ανοίξει το κάτω parking της Φτερόλακκας. Αλλο βουνό από εκεί. Παρκάρεις δίπλα στο λιφτ, βγάζεις αμέσως κάρτα, γενικά μία πολύ cool κατάσταση. Το πανηγύρι στα Κελλάρια είναι απίστευτο. Σήμερα λιγότερος κόσμος, βέβαια ουρές υπήρχαν, αλλά όχι κάτι το ενοχλητικό. Δυστυχώς ο Δίας δεν άνοιξε ούτε και σήμερα. Ο λιφτιέρης του, ο Παναγιώτης ήταν σκασμένος. Παιδευόταν από το πρωί , μιλάμε ότι το έχει πάρει πολύ προσωπικά ο άνθρωπος, να το ξεκινήσει, έβαλε όλη του την τέχνη αλλα....... απ' ότι μου είπε το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό. Φυγαμε ψιλονωρίς σήμερα μιας και το σύννεφο μας έκλεισε το πεδίο κατά τις 14:00. είχε αρχίζει να χαζοχιονίζει, μακάρι να ρίξει κανά 5ποντο φρέσκο να συνεχιστεί το πάρτυ αύριο. Αυτά για σήμερα. Αύριο πάλι )))) Φιλικά Σπύρος 1 Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 3, 2013 (edited) τελος δεν παει αλλο !! εχετε χαραξει ολο το βουνο με τα παλιοπεδιλα σας ,,λιγο σεβασμο στην ομορφια τις φυσης. ντρεπομαι για εσας !!!!. μικ ειμαι παρεα επανω στο πισοδερι με τον γιωργο παυλιδη αν τον ξερεις ,εκπεδευτης και στο παρα πεντε ,απο τους παλιους και με εβαλε στο τρυπακη να με μαθει παρα πεντε .μιας και ξεκινα σχολειο περιπου τελος του μηνα , εε!! λοιπον θα παω για δοκιμη να δω !και αν μου αρεσει βλεπουμε μετα θα σας σκισω χαχαχαχ αν μπορεσω να ψhσω την κυρια προεδρου . ΤΡΕΛΑΘΙΚΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ :popo: Edited January 3, 2013 by PRESIDENT 2 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 3, 2013 Είναι μαγεία Νίκο. Απλά δεν είναι ένα άθλημα που μπορείς να το κάνεις αραιά και που. Αν θέλεις να είσαι ασφαλής, πρέπει να ρίξεις πολύ δουλειά και να πετάς συχνά. Καλά ρε παιδιά, ο Δίας δεν είχε συντηρηθεί από πέρσι; Έμαθε ότι θα τον αντικαταστήσουν και αποφάσισε να μας κάνει την ζωή δύσκολη; Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 3, 2013 (edited) Τα περί δρόμου που σας έλεγα: Eτσι να γουστάρουμε.... ))))))))))))) Edited January 3, 2013 by porfirio 5 Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 3, 2013 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 3, 2013 Ναι αλλά με το polo έζησα την μεγάλη τιμή να προσπεράσω ένα Hummer στα στενά παγάκια. Δεν κάνω πλάκα τα είχε δει όλα και με άφησε 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
spider 2,124 Report post Posted January 3, 2013 Λογικα πρεπει να πηγαινες σαν τον καβουρα (πλάγια εννοω) μεσιε Σπυρο σε αυτον τον δρομο, ασε ρε σε ξερουμε.... 1 Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι.... The Daltons...jack www.skimag.gr Share this post Link to post Share on other sites