ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 9, 2013 (edited) Για εμάς του άνεργους-υποαπασχολούμενους είναι το να ανέβουν. Μέρες με τόσο κρύο και φρέσκο χιόνι πάντα αξίζουν. Σούπερ σκι θα κάνετε αύριο. Σαχάρα δαγκωτή για breakfast χαμηλά θα βρείτε σούπερ πούδρα. Άνοιξε το σαλέ στη Φτερόλλακα. Σήμερα είχε όχι ένα αλλά δύο σκύλους και μια παρέα με 4 snowboard , μάζεψε κόσμο... Ο Hellbent έβαλε τα πιστοπέδιλά, και κάποιος του είπε "πήγαινε από εκεί είναι πιο εύκολα" στον Αίολο. Και πάλι μπράβο στους εναερίτες ξυλιασμένους του ΧΚΠ που παλέυουν με 30χρονα μηχανήματα να απολαύσουμε τις πανέμορφες πλαγιές του Παρνασσού. 6 μέτρα πάνω στους -17 για 3 ώρες. Edited January 9, 2013 by ΜΙΚ 5 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
maestros1 43 Report post Posted January 9, 2013 Panchristo και άλλοι ενδιαφερομενοι, ξεκιναω πρωι πρωι από Γλυκα Νερα. Διαθετω Mazda Tribute με υγραεριοκινηση. Αλλιως θα σας δω στο ski bus 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 10, 2013 Photo απο την πουδροφαγια τηςΤεταρτης Υπεροχη παρεα κι αλλα τετοια Οχι θα σαφηνα 9 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 10, 2013 Σιγά μη πιστέψει κανένας ότι δεν είναι photoshop Kαλή δουλειά πάντως 1 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 10, 2013 Σήμερα ήταν πολύ ωραία μέρα στο Χ.Κ.Π. αλλά ΨΟ.ΟΚΡΥΟ!!! Μετά τις 3 ο αέρας δυνάμωσε πάρα πολύ στην Φτερόλακα σε βαθμό που απλά δεν μπορούσες να αντέξεις την 6. Το απάτητο συμπαθητικό, οι πίστες και πάλι τέλειες! Είμαι κομμάτια, τις τελευταίες μέρες έχει μπει αρκετό και καλό σκι Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted January 11, 2013 ... Είμαι κομμάτια, τις τελευταίες μέρες έχει μπει αρκετό και καλό σκι ... Το αυτό. Από το Σάββατο μέχρι και σήμερα Πέμπτη, 5 μέρες καλού ski. Προσωπικά δεν μου έχει ξανά κάτσει τόσο ski μαζεμένο, χωρίς να κάνω χρήση άδειας... Βέβαια ότι μετά, πάω το βράδυ στη δουλειά ρετάλι (και καμιά φορά και αργοπορημένος... ) είναι άλλο κάτι, αλλά... Ωραία μέρα σήμερα στο Παρνασσό. Αν και καταδρομική η επίσκεψη μας, φύγαμε (νωρίς δυστυχώς...) γεμάτοι. Παντού χαμόγελα. Μέρες σαν τη σημερινή, με τέτοιες θερμοκρασίες που κράταγαν το χιόνι σε άψογη κατάσταση, είναι από τις λίγες για τη χώρα μας. Ο αέρας όντως δυνατός στις ράχες. Έπεσε αρκετό ξύλο & peeling! Το ανεμοδαρμένο ξερό χιονάκι, μαζευόταν στα χαμηλά προσφέροντας ωραίο εκτός πίστας ski Υ.Γ.1: Είναι απίθανο, να μην μπορείς να συναντηθείς με φίλους σου για μήνες, μέσα στους τρελούς ρυθμούς της πόλης, και τελικά να συναντιόμαστε πάνω στο βουνό, χωρίς καμία συνεννόηση! Υ.Γ.2: Η Κυριακή φαντάζει τόσο μακριά, αλλά και τόσο κοντά... Ελπίζω να ξεκουράσω, μέχρι τότε, το αγύμναστο κορμάκι μου... 6 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 11, 2013 Ανοίγουμε και κανένα pmr 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted January 11, 2013 Ανοίγουμε και κανένα pmr Ανοίξαμε, σας είδαμε αλλά σας χάσαμε αμέσως. Τί θα γίνει ποιός θα με ξεναγήσει απ' την άλλη μερια? "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 11, 2013 (edited) http://www.youtube.com/watch?v=CXrhEO7aGZY&list=UUVfjiSr2hpvIlRoyelfFbAg&index=1 Χα σε πρόλαβα. Μια επική μέρα με Arisk, Βαγγέλη, fasteddie, masterchief και φυσικά hellbent Edited January 11, 2013 by ΜΙΚ 6 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 11, 2013 AINTE ΠIA ME AYTEΣ τις αη διες σας .. πουδρες και πουδρες !! παρτε και κανενα μεικαπ !!! 4 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post Posted January 11, 2013 Πολύ καλό βιντεάκι.....και πολύ καλά μαθήματα από τον hellbent για το πώς κουμαντάρεις τις γκουμούτσες......))))) Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
kostas_bell 5 Report post Posted January 11, 2013 γεια σας παιδια!επιτελους αυριο βουνο μετα απο 15 μερες σχεδον!αν κ δεν δινει καλο καιρο αλλα δεν πειραζει οτι κ να εχει.....δεν γινεται να κανουμε μονο με ηλιο!μονο ομιχλη να μην εχει!πως το κοβετε εσεις τον αυριανο καιρο? 1 gemeinsam sind wir stark Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 11, 2013 γεια σας παιδια!επιτελους αυριο βουνο μετα απο 15 μερες σχεδον!αν κ δεν δινει καλο καιρο αλλα δεν πειραζει οτι κ να εχει.....δεν γινεται να κανουμε μονο με ηλιο!μονο ομιχλη να μην εχει!πως το κοβετε εσεις τον αυριανο καιρο? Δεν νομιζω οτι αξιζει να ανεβει κανεις αυριο...... Για Κυριακη το συζηταμε....... Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
dimitris6 11 Report post Posted January 11, 2013 Θα συμφωνήσω.Αύριο θα εχει χιονόπτωση και αρκετό αέρα.Δεν λεει.....Καλύτερα θα είναι την Κυριακή. Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 11, 2013 Κυριακή με βλέπω κι εμένα πάνω... Δυστυχώς χωρίς τη σανίδα μου, που είναι υπό φροντίδα... Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted January 11, 2013 Μετά από ενημέρωση που είχαμε από το χιονοδρομικό κέντρο Παρνασσού μέσω e - mail, σας ενημερώνουμε ότι: Το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού και το αθλητικό σωματείο Ε.Ο.Σ. ΑΘΗΝΩΝ ως επίσημοι διοργανωτές της Παγκόσμιας Ημέρας Χιονιού σας προσκαλούν την Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013 στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού για να γιορτάσουμε τη σημαντικότερη ημέρα του χρόνου στο χιόνι. Τι είναι το World Snow Day Η συνδιοργάνωση του event για τον εορτασμό αυτής της πολύ ιδιαίτερης ημέρας για τους μικρούς και μεγάλους φίλους του χιονιού πραγματοποιείται για πρώτη φορά συντονισμένα από το Χ.Κ.Π. και τον Ε.Ο.Σ. Αθηνών και αφορά σε ένα γεγονός που έχει παγκόσμια εμβέλεια. Η λίστα των επίσημων διοργανωτών ανά τον κόσμο απαριθμεί αυτή τη στιγμή 247 και συνεχώς μεγαλώνει. Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Χιονιού θα παρέχονται τα εξής: 1. Ελεύθερη είσοδος σε όλα τα παιδιά από 5-17 ετών κατά τη διάρκεια όλης της εβδομάδας 14-20/01/2013. 2. Δωρεάν ενοικίαση εξοπλισμού για όλα τα παιδιά από 14-18/01/2013. 3. 50% έκπτωση για την ενοικίαση εξοπλισμού για όλα τα παιδιά το Σαββατοκύριακο 19-20/1/2013. 4. Δωρεάν μεταφορά για 50 παιδιά 5-17 ετών την Κυριακή 20/01/2013 από το Ski Bus Κλαουδάτος (max 2 συνοδοί/παιδί). 5. Ποικίλες διασκεδαστικές δραστηριότητες στο χιόνι το Σαββατοκύριακο Το αναλυτικό πρόγραμμα των δραστηριοτήτων είναι: 19-20/1/2013 1ος Προκριματικός Αγώνας Μικρών Παίδων και Κορασίδων του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος (SL) - Φτερόλακα No 6 All day ski 0800 - 2000 - Κελάρια Νυχτερινή λαμπαδηδρομία και Chalet Party - Κελάρια 20/1/2013 1ος Προκριματικός Αγώνας Μικρών Παίδων και Κορασίδων του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος (GS) - Φτερόλακα No 6 Παιχνίδια στο χιόνι για μικρούς και μεγάλους (χιονοκατασκευές –χιονάνθρωπος, χιονοπόλεμος, έλκηθρο κ.α.) - Φτερόλακα πλατώ Παιδική διαδρομή – παιχνίδι με σκι - Φτερόλακα No 10 Διαδρομή (slalom) ελεύθερη για όλους τους χιονοδρόμους - Φτερόλακα No 14 Βοήθεια στην εκμάθηση του σκι σε παιδιά και μεγάλους που θα βρίσκονται εκείνη την ημέρα στο Χ.Κ.Π. – Κελάρια & Φτερόλακα Χορευτικό διαδραστικό show για παιδιά – Φτερόλακα Πλατώ Freestyle show και διαδρομή σε jump park – Κελάρια Αίολος 2 Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 11, 2013 (edited) Η χθεσινή μας επίσκεψη στον Παρνασσό ήταν ΤΕΛΕΙΑ! Κρύο, ήλιος, και μπόοοολικος αέρας σε κάποια σημεία. Το χιόνι πολύ και εξαιρετικό και οι πίστες καλά πατημένες. Ανεβήκαμε μαζί με τον φίλο μας Θανάση και χάρη στην επιμονή του ανακάλυψα κάποιες από τις ομορφιές του Παρνασσού. Πήγαμε Φτερόλακα.Έπαθα πλάκα με την ομορφιά του τοπίου αλλά και με τις δυνατότητές μου! Ναι λοιπόν, κατέβηκα την πουδραριστή Σαχάρα και γούσταρα τρελά! :animier: Αν και όχι με τα δικά μου πέδιλα, αλλά με άλλα από κατάστημα ενοικιάσεων όλα ήταν μια χαρά.Ίσως και περισσότερα από όσα προσδοκούσα! Μαγικό τοπίο η διαδρομή μέσα από τα δέντρα στα χαμηλά της Φτερόλακας. Για πρώτη φορά επισκεφθήκαμε και το σαλέ της Φτερόλακας που βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας και ανανέωσης.Πολύ πιο ζεστό από αυτό που είναι στα Κελλάρια και με φοβερή θέα! Ήθελα να πάω ακόμα μια αλλά από τη μια ο χρόνος που μας πίεζε, και από την άλλη ο λυσσασμένος αέρας στην αρχή της Σαχάρας...δεν το έκανα. Την επόμενη φορά όμως ξέρω από τώρα που θα πάω χωρίς δεύτερη σκέψη, αρκεί να έχω μαζί μου για οδηγό τον Θανάση....! Αγαπάω Καλάβρυτα αλλά χθες ερωτεύτηκα Παρνασσό!!! edit: Το να δεις από το πρωί γνωστά και αγαπημένα πρόσωπα στο βουνό, σίγουρα η διάθεσή σου γίνεται ακόμα καλύτερη! Πολλοί φίλοι πάνω στο βουνό......! Edited January 11, 2013 by over-poulover 6 moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
over-poulover 7,010 Report post Posted January 11, 2013 Ανοίγουμε και κανένα pmr Τα pmr μας έκαναν παρέα στα πέδιλά μας.... στην απέναντι μεριά του Κορινθιακού!!! moments ...Have a nice day before a bastard comes and fucks it up... Λίζα...θα'ρθείς...θα κάνουμε μπανάνα...?! Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 11, 2013 Για μια μερα δεν βρεθηκαμε κριμα next time 1 Share this post Link to post Share on other sites
PRESIDENT 13,189 Report post Posted January 11, 2013 Η χθεσινή μας επίσκεψη στον Παρνασσό ήταν ΤΕΛΕΙΑ! Κρύο, ήλιος, και μπόοοολικος αέρας σε κάποια σημεία. Το χιόνι πολύ και εξαιρετικό και οι πίστες καλά πατημένες. Ανεβήκαμε μαζί με τον φίλο μας Θανάση και χάρη στην επιμονή του ανακάλυψα κάποιες από τις ομορφιές του Παρνασσού. Πήγαμε Φτερόλακα.Έπαθα πλάκα με την ομορφιά του τοπίου αλλά και με τις δυνατότητές μου! Ναι λοιπόν, κατέβηκα την πουδραριστή Σαχάρα και γούσταρα τρελά! :animier: Αν και όχι με τα δικά μου πέδιλα, αλλά με άλλα από κατάστημα ενοικιάσεων όλα ήταν μια χαρά.Ίσως και περισσότερα από όσα προσδοκούσα! Μαγικό τοπίο η διαδρομή μέσα από τα δέντρα στα χαμηλά της Φτερόλακας. Για πρώτη φορά επισκεφθήκαμε και το σαλέ της Φτερόλακας που βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας και ανανέωσης.Πολύ πιο ζεστό από αυτό που είναι στα Κελλάρια και με φοβερή θέα! Ήθελα να πάω ακόμα μια αλλά από τη μια ο χρόνος που μας πίεζε, και από την άλλη ο λυσσασμένος αέρας στην αρχή της Σαχάρας...δεν το έκανα. Την επόμενη φορά όμως ξέρω από τώρα που θα πάω χωρίς δεύτερη σκέψη, αρκεί να έχω μαζί μου για οδηγό τον Θανάση....! Αγαπάω Καλάβρυτα αλλά χθες ερωτεύτηκα Παρνασσό!!! edit: Το να δεις από το πρωί γνωστά και αγαπημένα πρόσωπα στο βουνό, σίγουρα η διάθεσή σου γίνεται ακόμα καλύτερη! Πολλοί φίλοι πάνω στο βουνό......! μερουλα !!!!! ντροπη .. τι ειναι αυατ που διαβαζω ! ερωτευτικες τον παρανασσο !! ντροπη και παλι .. ακου εκει παλιοσαχαρες κλπ ,τι δουλεια εχεις μεσα στις ερημους αφησες τα ελατα και πηγες στις ερημους ,,ο!! μοντιε !! δεν θα το αντεξω !! ... τλσπ κανω την καρδια μου πετρα ,αλλα οταν θα ερθεις πισοδερι ,, τοτε θα παθεις :evil: 2 ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted January 11, 2013 Από το μέλος μας Βαγγέλη Ωραιόπουλο ,λάβαμε την παρακάτω πρόσκληση: Η επιχείρηση Alternative Riding και ο Βαγγέλης Ωραιόπουλος την Κυριακή 13/1 προσκαλεί τα μελη του SNOWCLUB να παραβρεθούν στο κόψιμο της πίτας που θα γίνει στον ΧΚΠ και ωρα 15.00. Δηλώστε συμμετοχή για κράτηση στο πούλμαν του ALTERNATIVE .Τιμή εισιτηρίου 16 ευρώ. 2 Share this post Link to post Share on other sites
ALCATRAZ 6,828 Report post Posted January 12, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=tRBz2VbSN8g "Brain Damage / Eclipse - Pink Floyd (Live in London, Pulse Tour)" I'll see you on the dark side of the moon O.K., δε φτάσαμε και από τους πρώτους πάνω στο χιονοδρομικό. Όμως αυτό, ελάχιστα μας ενόχλησε, αφού δεν υπήρχε καθόλου αναμονή στους αναβατήρες. Χιόνι μπόλικο παντού, και από χαμηλά. Το κρύο... μπόλικο και αυτό! Πίο πίσω μας, ο mr. Lappas ανέβαίνε προς τον Γολγοθά, sorry, προς τον Ηρακλή εννοούσα! Ανεβαίνοντας με τον σφαιράτο Ηρακλή. Τα απάτητα εκατέρωθεν του κόκκινου Ηρακλή λεηλατημένα... Η πίστα όμως, μια χαρά καρβαριστή! Πίσω μας, το κάτω μέρος του μπολ των Κελλαριών. Οι πίστες σχεδόν άδειες από χιονοδρόμους. Το πάνω μέρος των Κελλαριών. Ο Γεροντόβραχος ρίχνει την σκιά του στη κόκκινη του Βάκχου. Τι ωραία εικόνα που θα έχουμε από του χρόνου, όταν ένα κάρο πυλώνες & σίδερα θα έχουν δώσει τη θέση τους στους νέους αναβατήρες. Αρκετά όμως, με τα πολύβουα & κοσμοπολίτικα Κελλάρια. ήρθε ή ώρα να περάσουμε στη πίσω πλευρά του χιονοδρομικού. Στην όμορφη Φτερόλακα, με τη σαφώς πιο χιονοδρομική πρόκληση για τους χιονοδρόμους. Ψηλά σττο δρομάκι της Σαχάρας ο αέρας απλά ______σε & έδερνε. Μάλιστα στις ράχες, ο δυνατός άνεμος έχει ξυρίσει αρκετά το χιόνι, και έχουν κάνει τη παρουσία τους κάποιες πετρούλες. Τίποτα το ανησυχητικό, απλά είχαμε λίγο παραπάνω άγχος, μιας και ήμασταν με πέδιλα ενοικίου. Το ρέμα, φουλ στο χιόνι. Απορώ, πως και δεν έχει χιμήξει κανείς σας στις προκλητικές πλαγιές του.... Η Φτερόλακα ήταν ακόμα πιο άδεια. Ευκαιρία για μερικές φωτό ακόμα. Η φημισμένη "6" άδεια και αυτή. Από τους λίγους που την τίμησαν δεόντως, ήταν ο Ιάσονας. Τι που δε φόραγε τη μπλε σαλοπέτα που τον είχα συνηθίσει. Τι που δεν την έκανε με old school κολλήτο στυλ. Άμα το ΄χει ο άνθρωπας και με carving ακόμα, "χορευτής" είναι. Σαν όνειρο φαντάζει, έτσι άδειο από κόσμο, αλλά τόσο γεμάτο από χιόνι! Ο Θανάσης επέμενε να πάμε βόλτα στο κάτω μέρος της Φτερόλακας. Είχαμε λίγη ώρα στη διάθεση μας και προσωπικά αμφέβαλα για το αν θα άξιζε... Πόσο λάθος είχα... Ο Θανάσης στο εκτός, κάτω από την 7. Η ποιότητα του χιονιού τις τελευταίες μέρες ήταν από τις λίγες, για τα ελληνικά δεδομένα. Καναδέζα, όπως θα' λεγε και μια ψυχή... Η Πέμπτη, δεν αποτελούσε εξαίρεση. Υπήρχαν κάποια σημεία στο βουνό, που το χιόνι ήταν απλά εξαιρετικό. Ξερό, αφράτο & ανάλαφρο. Πάταγες μετά σε πίστα και νόμιζες ότι ήσουν 200 κιλά... Ανεβαίνοντας με τη "Ήρα". Τα δέντρα έκαναν το τοπίο μαγικό. Μαγικό τοπίο, που δεν είχα επισκεφτεί τόσα χρόνια. Εφτάνα μέχρι το chalet της Φτερόλακας και σνόμπαρα το αργό lift της 7, αλλά μαζί με αυτό έχανα ένα πανέμορφο κομμάτι του βουνού. Από κάτω μας η "7Α". Πίσω στα Κελλάρια και μετά από τη τελευταία βόλτα κατά τις 2, πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Άνετα θα μπορούσα να κάτσω άλλο τόσο, και ας ήμουν με μόνο μιας ώρας ύπνο... Next time. There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark... 16 «EIMAI ΓIA TA ΣIΔEPA» Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 12, 2013 Καταπληκτικό το φωτορεπορτάζ! Να σημειωθεί για τα πρακτικά ότι εγώ δεν έφτανα εκείνη την στιγμή σαν κάτι άλλα τεμπελόσκ αργοπορημένα παιδάκια, απλά είχα πάει να πάρω τα φαρδιά πέδιλα! Συμφωνώ ότι η 7 είναι το πιο όμορφο κομμάτι του βουνού! Και είχε και το πιο καλό χιόνι προχτές! 2 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 12, 2013 Τελικά εγώ θα ανέβω αύριο... Δυστυχώς η σανίδα είναι για επισκευές και θα πρέπει να νοικιάσω. Ξέρετε αν το μαγαζί του Κλαουδάτου πάνω στο σαλέ έχει αξιοπρεπή εξοπλισμό φέτος? 1 Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
ypatia 0 Report post Posted January 12, 2013 Αυριο ανεβαινουμε πρωτη φορα στο χιονοδρομικο.Βασικα κατεβαινουμε απο βορεια ελλαδα και βρηκαμε χρονο να κανουμε μια σταση!Μηπως μπορει καποιος να μας συστησει πιστες?Ενδιαφερομαστε για σχετικα φαρδιες και ευκολες πιστες καθως αρχαριοι στη σανιδα... Share this post Link to post Share on other sites