Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 14, 2013 Φυσικα ολα αυτα γιατι θεωρω περιττο να υπενθυμισω στους υπευθυνους οτι το πιο δημοφιλες ΧΚ της χωρας θα επρεπε να εχει ανοιχτο δρομο σε πολιτικα λαστιχα 365 μερες το χρονο (τι ετος εχουμε?). Σε αυτό το κομμάτι διαφωνώ, καθέτως και οριζοντίως. Είναι υποχρέωση του χιονοδρομικού (ή του δήμου, ή όποιου είναι τέλος πάντων) να αποχιονίζει τον δρόμο ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα με αντιολισθητικό σύστημα. Δεν είναι καθόλου υποχρέωση οποιουδήποτε να αφήνει τον δρόμο εντελώς στεγνό ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν άνθρωποι που δεν έχουν εφοδιαστεί με αυτά που είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να έχουν μαζί τους. 8 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 14, 2013 Σε αυτό το κομμάτι διαφωνώ, καθέτως και οριζοντίως. Είναι υποχρέωση του χιονοδρομικού (ή του δήμου, ή όποιου είναι τέλος πάντων) να αποχιονίζει τον δρόμο ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα με αντιολισθητικό σύστημα. Δεν είναι καθόλου υποχρέωση οποιουδήποτε να αφήνει τον δρόμο εντελώς στεγνό ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν άνθρωποι που δεν έχουν εφοδιαστεί με αυτά που είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να έχουν μαζί τους. Εχω την εντυπωση οτι ο φιλος το λεει ειρωνικα.......... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
7ψυχος_gtsap 1,066 Report post Posted January 14, 2013 Σε αυτό το κομμάτι διαφωνώ, καθέτως και οριζοντίως. Είναι υποχρέωση του χιονοδρομικού (ή του δήμου, ή όποιου είναι τέλος πάντων) να αποχιονίζει τον δρόμο ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα με αντιολισθητικό σύστημα. Δεν είναι καθόλου υποχρέωση οποιουδήποτε να αφήνει τον δρόμο εντελώς στεγνό ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν άνθρωποι που δεν έχουν εφοδιαστεί με αυτά που είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να έχουν μαζί τους. Εχω την εντυπωση οτι ο φιλος το λεει ειρωνικα.......... Γνωρίζοντας προσωπικά τον Χρήστο έχω την εντύπωση ότι δεν το λέει καθόλου ειρωνικά. Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά του. Φιλικά 7ψυχος 1 Quote Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν. Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted January 14, 2013 Γνωρίζοντας προσωπικά τον Χρήστο έχω την εντύπωση ότι δεν το λέει καθόλου ειρωνικά. Συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά του. Φιλικά 7ψυχος Δεν εννοω τον Χρηστο φυσικα αλλα το ποστ που σχολιαζει ο Χρηστος...... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
El_Griego 24 Report post Posted January 14, 2013 Σε αυτό το κομμάτι διαφωνώ, καθέτως και οριζοντίως. Είναι υποχρέωση του χιονοδρομικού (ή του δήμου, ή όποιου είναι τέλος πάντων) να αποχιονίζει τον δρόμο ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα με αντιολισθητικό σύστημα. Δεν είναι καθόλου υποχρέωση οποιουδήποτε να αφήνει τον δρόμο εντελώς στεγνό ώστε να μπορούν να ανεβαίνουν άνθρωποι που δεν έχουν εφοδιαστεί με αυτά που είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να έχουν μαζί τους. Γυρνοντας στο σπιτι, σκεφτομουν οτι ημουν υπερβολικος στο σημειο "πολιτικά λάστιχα". Ευχαριστώ τον Χρήστο που περασε αυτο που ηθελα να πω με εναν πιο ψυχραιμο και ορθό τρόπο! Θα συμφωνήσω με την τοποθετηση του (ειναι γνωστό οτι μπορω να κανω debate ακόμα και με τον εαυτό μου!), αγνοήστε το δικό μου θερμόαιμο σχόλιο που πηγάζει από την χθεσινή ταλαιπωρία! :-) Θα επιμείνω ομως στο οτι επρεπε καποιος να σταματάει αμάξια χωρίς χιονολάστιχα/αλυσίδες αρκετα νωρις και στο ότι η δουλειά καθαρισμού του δρόμου, ήταν "φτωχή" σε αποτέλεσμα (ακόμα και για χιονολάστιχα). Φιλικά, Δημήτρης 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 14, 2013 (edited) Φυσικα ολα αυτα γιατι θεωρω περιττο να υπενθυμισω στους υπευθυνους οτι το πιο δημοφιλες ΧΚ της χωρας θα επρεπε να εχει ανοιχτο δρομο σε πολιτικα λαστιχα 365 μερες το χρονο (τι ετος εχουμε?). Καταρχάς ζητώ συγνώμη από τον φίλο που κάνω quote το post αλλά μπορεί να δει ότι κάθε χρόνο γράφω και εγώ την προσωπική μου άποψη και στα δύο χιονοδρομικά η οποία είναι εντελώς αντίθετη και είναι η παρακάτω. πάτησα σε αυτό μην το πάρεις προσωπικά. Από το έγκλημα κατ΄εξακολούθησην που προκαλείται στα κυρίως στα Καλάβρυτα αλλά και στον Παρνασσό μέσα στο προστατευμένο (στον Παρνασσό είναι και Εθνικός Δρυμός μάλιστα) πανέμορφο ελατοδάσος με την ρίψη εκατοντάδων και συσσωρευτικά με τα χρόνια εκατοντάδων χιλιάδων τόννων αλατιού προκειμένου να μην είναι αναγκασμένοι να βάζουν αλυσίδες οι οδηγοί. Για κάντε μια βόλτα στα έλατα δίπλα στον δρόμο την άνοιξη και μετά περπατήστε και 50 μέτρα μέσα να δείτε διαφορά. Ε όχι, να περνάτε τον δρόμο απλά να είναι ίσιος και να βάζουν όλοι υποχρεωτικά αλυσίδες ή χιονολάστιχα όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη. Δεν μπορεί να σκοτώνουμε τα ελατοδάση μας γιατί βαριόμαστε να βάλουμε αλυσίδες. Φυσικά θα έπρεπε κάθε μέρα να υπάρχει από νωρίς το πρωί άνθρωπος με μια μεγάλη ταμπέλα που να οριοθετεί το σημείο που θέλει αλυσίδες και να μην αφήνει να τον ανακλύψουν δια της ατόπου απαγωγής "με σταμάτησε ο μπροστά στη κλειστή στροφή αλλιώς δεν θα κόλλαγα να κλείσω το δρόμο κάθετα και να κάνω μποτιλιάρισμα. Τι φταίω?" Edited January 14, 2013 by ΜΙΚ 12 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Blackman 2,613 Report post Posted January 14, 2013 Φυσικά θα έπρεπε κάθε μέρα να υπάρχει από νωρίς το πρωί άνθρωπος με μια μεγάλη ταμπέλα που να οριοθετεί το σημείο που θέλει αλυσίδες και να μην αφήνει Είμαι περίεργος, τόσες φορές έχει γραφτεί αυτή η φράση, με διάφορους τρόπους. Δεν έχει φτάσει ποτέ στα αυτιά του ΔΣ του ΧΚ; 1 Quote <p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p> <p class='bbc_center'> </p> Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 14, 2013 Γυρνοντας στο σπιτι, σκεφτομουν οτι ημουν υπερβολικος στο σημειο "πολιτικά λάστιχα". Ευχαριστώ τον Χρήστο που περασε αυτο που ηθελα να πω με εναν πιο ψυχραιμο και ορθό τρόπο! Θα συμφωνήσω με την τοποθετηση του (ειναι γνωστό οτι μπορω να κανω debate ακόμα και με τον εαυτό μου!), αγνοήστε το δικό μου θερμόαιμο σχόλιο που πηγάζει από την χθεσινή ταλαιπωρία! :-) Θα επιμείνω ομως στο οτι επρεπε καποιος να σταματάει αμάξια χωρίς χιονολάστιχα/αλυσίδες αρκετα νωρις και στο ότι η δουλειά καθαρισμού του δρόμου, ήταν "φτωχή" σε αποτέλεσμα (ακόμα και για χιονολάστιχα). Φιλικά, Δημήτρης Συμφωνούμε απόλυτα Δημήτρη. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
itiotis 779 Report post Posted January 14, 2013 Ε όχι, να περνάτε τον δρόμο απλά να είναι ίσιος και να βάζουν όλοι υποχρεωτικά αλυσίδες ή χιονολάστιχα όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη. Δεν μπορεί να σκοτώνουμε τα ελατοδάση μας γιατί βαριόμαστε να βάλουμε αλυσίδες. Φυσικά θα έπρεπε κάθε μέρα να υπάρχει από νωρίς το πρωί άνθρωπος με μια μεγάλη ταμπέλα που να οριοθετεί το σημείο που θέλει αλυσίδες και να μην αφήνει να τον ανακλύψουν δια της ατόπου απαγωγής "με σταμάτησε ο μπροστά στη κλειστή στροφή αλλιώς δεν θα κόλλαγα να κλείσω το δρόμο κάθετα και να κάνω μποτιλιάρισμα. Τι φταίω?" +1 Δυστυχώς για άλλη μια φορά κουβέντα για τα αυτονόητα: προστασία της φύσης + σεβασμός στον συνάνθρωπο/πολίτη/πελάτη που δεν φταίει σε τίποτα να ταλαιπωρείται εξαιτίας μου 1 Quote Ο μόνος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις... Αν και όταν κάνεις σχέδια μπορεί Κάποιος να χαμογελά, εσύ κάνε τα... Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,386 Report post Posted January 14, 2013 +1000 Like στο περιβαλλοντικό θέμα που θίγει ο ΜΙΚ... Δεν το κατέχω το θέμα της επίπτωσης του αλατιού (όταν σχεδιάζω δρόμους έχω άλλους περιβαλλοντικούς περιορισμούς), αλλά ακούγεται λογικό και πολύ σημαντικό. 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
El_Griego 24 Report post Posted January 14, 2013 Ε όχι, να περνάτε τον δρόμο απλά να είναι ίσιος και να βάζουν όλοι υποχρεωτικά αλυσίδες ή χιονολάστιχα όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη. Δεν μπορεί να σκοτώνουμε τα ελατοδάση μας γιατί βαριόμαστε να βάλουμε αλυσίδες. Παρόλο που "πηρα πισω" την υπερβολη μου, χαιρομαι που δινω πατημα σε λογικα ποστ! ΜΙΚ και Igor με βρισκετε σύμφωνο με το παραπάνω! Η αλογιστη χρηση αλατιού κανει μεγαλο κακο! Βεβαια υπαρχουν και νεες μεθοδοι anti-icing πιο φιλικες στο περιβαλλον που ισως θα μπορουσαν να διερευνηθουν/αξιοποιηθουν. Δυστυχως ομως το κοστος μαλλον ειναι ενα θεμα, και φυσικα το ποιος θα πληρωσει το λογαριασμο ειναι μεγαλη συζητηση και μεχρι να λυθει εμεις θα τρωμε ταλαιπωρια. Δεν ανεβαινω βουνο χωρις αλυσιδες και φυσικα δεν λεω τιποτα για τα 10 λεπτα που χρειαζομαι για να τις βαλω και βγαλω! Αν ειναι δυνατον να πηγαινουμε "στα χιονια" χωρις τον καταλληλο εξοπλισμο! Απλα υπαρχει καθαρισμα και "συμβατικο καθαρισμα". Το τελευταιο, ειναι το απλο περασμα που κανουν συνηθως για να αφαιρεσουν και την τελευταια ελπιδα προσφυσης χιονολαστιχου και να ετοιμασουν το δρομο για πατιναζ ή αλυσιδες για τους λογικους! ;-) Ειναι μεγαλη κουβεντα (καθε χρονο) και ο itiotis την περιεγραψε με μια προταση! Τουλαχιστον ας δουμε τι μπορει να γινει με το κοψιμο των αμαξιων χωρις περασμενες αλυσιδες ή χιονολαστιχα και το καθαρισμα να μην ξυνει σε σημειο παγοποιησης. Τα υπολοιπα τα βλεπουμε σε μερικα ακομα χρονια οταν τα παραπανω γινουν η νόρμα! :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted January 15, 2013 Καταρχάς ζητώ συγνώμη από τον φίλο που κάνω quote το post αλλά μπορεί να δει ότι κάθε χρόνο γράφω και εγώ την προσωπική μου άποψη και στα δύο χιονοδρομικά η οποία είναι εντελώς αντίθετη και είναι η παρακάτω. πάτησα σε αυτό μην το πάρεις προσωπικά. Από το έγκλημα κατ΄εξακολούθησην που προκαλείται στα κυρίως στα Καλάβρυτα αλλά και στον Παρνασσό μέσα στο προστατευμένο (στον Παρνασσό είναι και Εθνικός Δρυμός μάλιστα) πανέμορφο ελατοδάσος με την ρίψη εκατοντάδων και συσσωρευτικά με τα χρόνια εκατοντάδων χιλιάδων τόννων αλατιού προκειμένου να μην είναι αναγκασμένοι να βάζουν αλυσίδες οι οδηγοί. Για κάντε μια βόλτα στα έλατα δίπλα στον δρόμο την άνοιξη και μετά περπατήστε και 50 μέτρα μέσα να δείτε διαφορά. Ε όχι, να περνάτε τον δρόμο απλά να είναι ίσιος και να βάζουν όλοι υποχρεωτικά αλυσίδες ή χιονολάστιχα όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη. Δεν μπορεί να σκοτώνουμε τα ελατοδάση μας γιατί βαριόμαστε να βάλουμε αλυσίδες. Φυσικά θα έπρεπε κάθε μέρα να υπάρχει από νωρίς το πρωί άνθρωπος με μια μεγάλη ταμπέλα που να οριοθετεί το σημείο που θέλει αλυσίδες και να μην αφήνει να τον ανακλύψουν δια της ατόπου απαγωγής "με σταμάτησε ο μπροστά στη κλειστή στροφή αλλιώς δεν θα κόλλαγα να κλείσω το δρόμο κάθετα και να κάνω μποτιλιάρισμα. Τι φταίω?" Μπράβο ρε Μιχάλη πεσ τα. Κάποιοι νομίζουν οτι πάνε για σκι στη Σαντορίνη. Πέρσυ με έβαζαν να ρίχνω αλάτι στο Μαίναλο για ψήλου πηδημα. Φετος δε ακόμα χειρότερα με το που παει να ασπρίσει ο δρόμος απο πάγο αδειάζουν αλατιέρες στο δρόμο. Η διαφορά απο περσυ στα έλατα δίπλα στο δρόμο είνα εμφανέστατη γιατί πολύ απλα ξεραίνονται. Αν δεν εχουμε το κατάληλο εξοπλισμο για να πάμε στο βουνό πολύ απλά σεν πηγαίνουμε και καθόμαστε στα αυγά μας . 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted January 15, 2013 (edited) Ήμουνα νιός και γέρσα μ αυτή την ιστορία του αλατιού. Όχι άλλο κάρβουνο !!! Όχι άλλο αλάτι !! Τελικά το "δε βάζω αλυσίδες" είναι κίνημα. Κάτι σαν το "δεν πληρώνω¨". ¨Εχω προσέξει πως πολλοί όταν τους αναφέρεις τη λέξη αλυσίδα γυρίζει το μάτι τους , σα της Linda Blair στον Εξορκιστή. Καλύτερα να τους βρίσεις τη μάνα παρά να τους πείς να βάλουν αλυσίδες. Αλυσίδες ? Πουτεεεεέ !!! Δεν είναι αλειμένες με σκατά ρε παιδιά, δε δαγκώνουν ούτε προκαλούν ψωρίαση. Ένα δεκάλεπτο προπόνησης κάτω από το σπίτι θέλουν και τέλος. Όχι στο ανήλιαγο ντεραπάρισμένοι με δυό χιλιάδες κόσμο από πίσω , να ρίχνει μπινελίκια και με κάθε δευτερόλεπτο που πάει χαμένο να ξυλιάζουν τα χέρια. Αλλά επειδή δεν πρόκειτε να γίνουμε άνθρωποι,( σύντομα ), είναι αναγκαίο να υπάρχει ένας Βεληγκέκας στη διασταύρωση της Αγόριανης να γυρίζει πίσω τους (κυριολεκτικά) Καραγκιόζηδες που πάνε για σκι λες και θα ανέβουν στη Πατριάρχου Ιωακείμ. Εως πριν λίγα χρόνια υπήρχε Αστυνομική επίβλεψη σε συγκεκριμένα δύσκολα κομμάτια. Μάλιστα κάποιες χρονιές ήτανε και πολύ οργανωμένοι με στολές κατάληλες γιά βουνο ,με ασυρμάτους, δε μασάγανε από "ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε ?" Τι έγινε τους φάγανε οι περικοπές , η έπαιξε συνδικαλιστικό δικαίωμα στο τζάκι και τη λούφα ? By the way, ήμουνα στη Σουηδία (Στοκχόλμη) για δουλειά την εβδομάδα των Χριστουγένων και φυσικά χιόνιζε, Εκτός από τα χειμερινά λάστιχα που είναι κάτι το αυτονόητο (και υποχρεωτικό ) εκει λόγω συνθηκών, μου έκανε εντύπωση το πως χρησιμοποιούν το χαλίκι, αντι γιά αλάτι , γιά να αυξάνουν τη πρόσφυση. Μιλάμε γιά χαλικοεπιστήμονες. Χρησιμοποιούν διαφορετικά είδη και μεγάθη γιά την κάθε περίσταση και καθόλου αλάτι. Κάτι που μου έκανε εντύπωση , ήταν πως όταν ανέβηκε η θερμοκρασία γιά λίγο πάνω από το μηδέν και στη συνέχεια ξαναέπεσε , με αποτέλεσμα το χιονάκι στους δρόμους να γίνει πάγος γυαλί, (κάτι πολύ συνηθισμένο στη χώρα μας λόγω μεγάλων θερμοκρασιακών διακυμάνσεων ) τα χαλίκια προεξείχαν από το ρηχό πάγο, με αποτέλεσμα να δίνουν την απαιτούμενη πρόσφυση. Αυτό το grtting γίνεται κι εδώ ,σε κάποιο βαθμό, αλλά ο Ελληναράς θέλει το δρόμο στα 1700 μέτρα υψόμετρο, με ασφαλτο μαύρη, έτοιμη γιά γκρν πρι. Edited January 15, 2013 by Captain Powder 18 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 16, 2013 http://youtube.com/watch?v=lUds1pWKMjs Μιλάμε βέβαια για μια χώρα που έχει περισσότερο χιόνι από όσο έχουμε εμείς ήλιο, αλλά και πάλι ο τρόπος που αποχιονίζουν τον αυτοκινητόδρομο είναι τουλάχιστον εντυπωσιακός. 3 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Παντελής 47 Report post Posted January 17, 2013 Πραγματικα εντυπωσιακο!!! Για να μην πω εξωπραγματικο/εξωγηινο για τα δεδομενα της Ελλαδας... Quote Με χώρισε για θρησκευτικούς λόγους... δε μπορούσε να αποδεχθεί ότι είμαι θεός... Share this post Link to post Share on other sites