agavalas 1,000 Report post Posted January 25, 2016 Αν είναι καλοσυντηρημένα άνοιξέ τα προς το τέλος του 16. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Από Κελάρι δεν ... άλλα είναι σε συντηρητή παλαίωσης στους 13-14 C Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted January 26, 2016 (edited) Μεγάλη σχολή ο Τσέλεπος και καταπληκτικός άνθρωπος. Ο συντηρητής είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για εμάς τους χομπίστες. Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν εστιατόρια που έχουν σε συντηρητές πανάκριβα κρασιά. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited January 26, 2016 by Γιωργος-Κορινθος 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted January 27, 2016 http://www.oinologia.com.gr/greece/item/580-seo943 3 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
crs 477 Report post Posted February 10, 2016 Προσπαθώντας να ξεπεράσουμε τη δυσοιωνη καιρική πρόβλεψη (σπαράζω!!!!): Χρ. Αιδαρίνης/Γουμενισσα μερλοτακι με ξινόμαυρο (2002) πολύ καλή σχέση τιμής/γεύσης! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted February 11, 2016 Καμιά φορά .. γίνετε και αυτό 4 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Dim 4,703 Report post Posted February 12, 2016 http://www.matrix24.gr/2016/02/giorti-krasiou-ke-inognosias-sto-elatochori-pierias/ 2 Quote carpe diem Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted February 20, 2016 Και γενικός .. πάμε καλα χικ 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted February 20, 2016 (edited) Ο Κατσαρός δεν θέλει σχόλια, το ίδιο και οι Ερατεινές Ευχές. Ο Τσέλεπος θέλει χρόνο κατά την γνώμη μου αλλά είναι κρασάρα. Το tempranillo ωραία αλλά ιδιαίτερο κρασί. Ο βάτραχος τι έλεγε, δεν το έχω δοκιμάσει... Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited February 20, 2016 by Γιωργος-Κορινθος 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted February 20, 2016 Βρήκα σε μια τρύπα μια Νάουσσα του 07. Κλασικό ξινόμαυρο που με την ανάλογη φροντίδα παίρνει αρκετή παλαίωση. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted February 20, 2016 Ο Κατσαρός δεν θέλει σχόλια, το ίδιο και οι Ερατεινές Ευχές. Ο Τσέλεπος θέλει χρόνο κατά την γνώμη μου αλλά είναι κρασάρα. Το tempranillo ωραία αλλά ιδιαίτερο κρασί. Ο βάτραχος τι έλεγε, δεν το έχω δοκιμάσει... Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ο βατραχος ειναι απο μια τοπικη βελβεντινη ποικιλια που λεγεται τσαπουρνακος...πολυ ωραιο κρασι αλλα δεν εχει μεγαλη παραγωγη δυστυχως... 3 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted February 20, 2016 Ελπίζω να το βρώ και να το δοκιμάσω. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted February 20, 2016 (edited) Ο Κατσαρός δεν θέλει σχόλια, το ίδιο και οι Ερατεινές Ευχές. Ο Τσέλεπος θέλει χρόνο κατά την γνώμη μου αλλά είναι κρασάρα. Το tempranillo ωραία αλλά ιδιαίτερο κρασί. Ο βάτραχος τι έλεγε, δεν το έχω δοκιμάσει... Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καταρχάς Έχεις απόλυτο δίκαιο με τον Τσέλεπο ... είναι μωρό ακόμα .. Ο βάτραχος αποκόμισε πάρα πολύ καλά σχόλια ,μπορώ να σου πω πολύ καλύτερο από το Ερατεινές Ευχές Η ποικιλία Τσαμπουρνάκος φέρνει πολύ Σε Cabernet Franc κατα τα λεγόμενα των υπολοίπων .. πάντως είναι πολύ αξιόλογο για τα χρήματα που κάνει στο Ράφι ... Το Tempranillo Του Παυλίδη μας εχει εντυπωσιάσει γενικός καλύτερο από πολλές Ριοχες που έχουμε δοκιμάσει . Σε ένα workshop σήμερα κάνοντας Glass To Glass συμφωνήσαμε όλοι ότι η ποικιλία έχει πολλά κοινά με το αγιωργίτικο . σήμερα ήπιαμε ενα Πολύ καλο !!!!!!!!!!! Edited February 20, 2016 by agavalas 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted February 20, 2016 (edited) Βρήκα σε μια τρύπα μια Νάουσσα του 07. Κλασικό ξινόμαυρο που με την ανάλογη φροντίδα παίρνει αρκετή παλαίωση. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ανδρικό Ξινομαυρο !!!!!!! Edited February 20, 2016 by agavalas 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 3, 2016 Η καταραμένη φτώχεια ( και αχιονια ) θέλει καλοπέραση ... με αγαπητούς φίλους οινόφιλους και μενού με rib eye και Τbon stake 3 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted March 3, 2016 Τώρα μας έστειλες! Τι να πω...Όβηλος, Τσέλεπος, Μανουσάκης, Άλφα...πολλά και αγαπημένα οινοποιεία με πολλά χρόνια εμπειρίας και απίστευτα κρασιά!! Στην υγειά σας λοιπόν! Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted March 3, 2016 Υ.Γ. Πόσα άτομα μαζευτήκαμε; Εμείς σήμερα την κάναμε "Πλαγίως"... Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 3, 2016 Και οι 7 ήταν υπέροχοι ... επαιξε και ενα Σύμβολο Λυραράκης στο τέλος του 2005 ο Τσέλεπος ήταν του 2003 και δυστυχώς με φελλό αυτο που εκλεψε την παρασταση ήταν το Syrah του Γεροβασιλείου 2005 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 3, 2016 Υ.Γ. Πόσα άτομα μαζευτήκαμε; Εμείς σήμερα την κάναμε "Πλαγίως"... Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ωραίο ...... άλλα εύλογα έχουμε την απορία γιατί σταμάτησε το μονοποικιλιακό Merlot και το εκανε μπλέντ με αγιωργίτικο Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted March 3, 2016 Περισσότερο για δοκιμή πιστεύω, μιας και μονοποικιλιακό ήταν σταθερό χαρτί για το κτήμα. Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted March 6, 2016 Έπος! Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 6, 2016 Έπος! Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Να και οι Αυστραλίες .... !!!!!!!!!!!!! ..Τι να γράψω και εγώ σήμερα με ενα 1 Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted March 6, 2016 (edited) Τι λέει ο "γείτονας" ; Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited March 6, 2016 by Γιωργος-Κορινθος Quote Share this post Link to post Share on other sites
agavalas 1,000 Report post Posted March 6, 2016 Τι λέει ο "γείτονας" ; Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Μεταξύ μας ... υπερτιμημένος .. καλός αλλά ακριβός ας πούμε ισάξιος με ένα Επιλεγμένο οίνο του 2005 με την διαφορά της διπλής σχεδόν τιμής ... Είπα να τον πιω παρηγοριά που δεν κατάφερα μα αλλάξω το πρόγραμμα μου και να πάω οινόραμα .. Quote [/img] Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος-Κορινθος 747 Report post Posted March 6, 2016 Μάλιστα... Εγώ θα ανέβω αύριο για κάτι δουλειές Αθήνα. Αν προλάβω θα περάσω μια βόλτα! Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted March 13, 2016 το 3ημερο 19-21 θα βρισκομαι στην εκθεση foodexpo-oenotelia στο metropolitan expo στο hall 4, stand d14. ολοι οι φιλοι του κρασιου και του φαγητου θα πρεπει να περασετε (οσοι δεν πατε για σκι τελως παντων) γιατι ειναι η μεγαλητερη εκθεση στην ελλαδα τροφιμων και ποτων !!! στειλτε μου πμ οσοι θελετε να ρθειτε για να κανονισω προσκλησεις για δωρεαν εισοδο!!! θα χαρω να σας δω απο κοντα και να δοκιμασετε κρασι και τσιπουρο 2 Quote οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites