Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
batucada

Οἶνος Εὐφραίνει Καρδίαν Χιονοδρόμου!

Recommended Posts

Αν είναι καλοσυντηρημένα άνοιξέ τα προς το τέλος του 16.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Από Κελάρι δεν ... άλλα είναι σε συντηρητή παλαίωσης στους 13-14 C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεγάλη σχολή ο Τσέλεπος και καταπληκτικός άνθρωπος.

Ο συντηρητής είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για εμάς τους χομπίστες. Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν εστιατόρια που έχουν σε συντηρητές πανάκριβα κρασιά.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by Γιωργος-Κορινθος
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσπαθώντας να ξεπεράσουμε τη δυσοιωνη καιρική πρόβλεψη (σπαράζω!!!!):

Χρ. Αιδαρίνης/Γουμενισσα μερλοτακι με ξινόμαυρο (2002) πολύ καλή σχέση τιμής/γεύσης!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Κατσαρός δεν θέλει σχόλια, το ίδιο και οι Ερατεινές Ευχές.

Ο Τσέλεπος θέλει χρόνο κατά την γνώμη μου αλλά είναι κρασάρα. Το tempranillo ωραία αλλά ιδιαίτερο κρασί. Ο βάτραχος τι έλεγε, δεν το έχω δοκιμάσει...

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by Γιωργος-Κορινθος
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρήκα σε μια τρύπα μια Νάουσσα του 07.

Κλασικό ξινόμαυρο που με την ανάλογη φροντίδα παίρνει αρκετή παλαίωση.

d0d3234bb45ba6834d5f5eb307829ffb.jpg

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Κατσαρός δεν θέλει σχόλια, το ίδιο και οι Ερατεινές Ευχές.

Ο Τσέλεπος θέλει χρόνο κατά την γνώμη μου αλλά είναι κρασάρα. Το tempranillo ωραία αλλά ιδιαίτερο κρασί. Ο βάτραχος τι έλεγε, δεν το έχω δοκιμάσει...

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ο βατραχος ειναι απο μια τοπικη βελβεντινη ποικιλια που λεγεται τσαπουρνακος...πολυ ωραιο κρασι αλλα δεν εχει μεγαλη παραγωγη δυστυχως...

  • Like 3

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Κατσαρός δεν θέλει σχόλια, το ίδιο και οι Ερατεινές Ευχές.

Ο Τσέλεπος θέλει χρόνο κατά την γνώμη μου αλλά είναι κρασάρα. Το tempranillo ωραία αλλά ιδιαίτερο κρασί. Ο βάτραχος τι έλεγε, δεν το έχω δοκιμάσει...

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καταρχάς Έχεις απόλυτο δίκαιο με τον Τσέλεπο ... είναι μωρό ακόμα ..

Ο βάτραχος αποκόμισε πάρα πολύ καλά σχόλια ,μπορώ να σου πω πολύ καλύτερο από το Ερατεινές Ευχές

Η ποικιλία Τσαμπουρνάκος φέρνει πολύ Σε Cabernet Franc κατα τα λεγόμενα των υπολοίπων .. πάντως είναι πολύ αξιόλογο για τα χρήματα που κάνει στο Ράφι ... Το Tempranillo Του Παυλίδη μας εχει εντυπωσιάσει γενικός καλύτερο από πολλές Ριοχες που έχουμε δοκιμάσει .

Σε ένα workshop σήμερα κάνοντας Glass To Glass συμφωνήσαμε όλοι ότι η ποικιλία έχει πολλά κοινά με το αγιωργίτικο .

 

σήμερα ήπιαμε ενα

post-4666-0-48682400-1456007731_thumb.png

 

Πολύ καλο !!!!!!!!!!!

Edited by agavalas
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρήκα σε μια τρύπα μια Νάουσσα του 07.

Κλασικό ξινόμαυρο που με την ανάλογη φροντίδα παίρνει αρκετή παλαίωση.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ανδρικό Ξινομαυρο :shuriken: !!!!!!!

Edited by agavalas
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η καταραμένη φτώχεια ( και αχιονια ) θέλει καλοπέραση ...

με αγαπητούς φίλους οινόφιλους

 

και μενού με rib eye και Τbon stake

post-4666-0-70078800-1456965958_thumb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα μας έστειλες! Τι να πω...Όβηλος, Τσέλεπος, Μανουσάκης, Άλφα...πολλά και αγαπημένα οινοποιεία με πολλά χρόνια εμπειρίας και απίστευτα κρασιά!!

Στην υγειά σας λοιπόν!

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και οι 7 ήταν υπέροχοι ... επαιξε και ενα Σύμβολο Λυραράκης στο τέλος του 2005

 

ο Τσέλεπος ήταν του 2003 και δυστυχώς με φελλό

 

αυτο που εκλεψε την παρασταση ήταν το Syrah του Γεροβασιλείου 2005

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υ.Γ. Πόσα άτομα μαζευτήκαμε;

 

Εμείς σήμερα την κάναμε "Πλαγίως"...

 

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ωραίο ...... άλλα εύλογα έχουμε την απορία γιατί σταμάτησε το μονοποικιλιακό Merlot και το εκανε μπλέντ με αγιωργίτικο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περισσότερο για δοκιμή πιστεύω, μιας και μονοποικιλιακό ήταν σταθερό χαρτί για το κτήμα.

 

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έπος!

 

 

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Να και οι Αυστραλίες .... !!!!!!!!!!!!!

..Τι να γράψω και εγώ σήμερα με ενα

post-4666-0-03958500-1457296249_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι λέει ο "γείτονας" ;

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μεταξύ μας ... υπερτιμημένος .. καλός αλλά ακριβός

ας πούμε ισάξιος με ένα Επιλεγμένο οίνο του 2005

με την διαφορά της διπλής σχεδόν τιμής

...

Είπα να τον πιω παρηγοριά που δεν κατάφερα μα αλλάξω το πρόγραμμα μου και να πάω οινόραμα .. :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλιστα...

Εγώ θα ανέβω αύριο για κάτι δουλειές Αθήνα. Αν προλάβω θα περάσω μια βόλτα!

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

το 3ημερο 19-21 θα βρισκομαι στην εκθεση foodexpo-oenotelia στο metropolitan expo στο hall 4, stand d14. ολοι οι φιλοι του κρασιου και του φαγητου θα πρεπει να περασετε (οσοι δεν πατε για σκι τελως παντων) γιατι ειναι η μεγαλητερη εκθεση στην ελλαδα τροφιμων και ποτων !!! στειλτε μου πμ οσοι θελετε να ρθειτε για να κανονισω προσκλησεις για δωρεαν εισοδο!!! θα χαρω να σας δω απο κοντα και να δοκιμασετε κρασι και τσιπουρο :D

  • Like 2

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. cube
      cube
      (16 years old)
    2. petran13
      petran13
      (45 years old)
    3. Valeria
      Valeria
      (45 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,794
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,728
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    XanderMorris
    Joined
×
×
  • Create New...