Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
batucada

Οἶνος Εὐφραίνει Καρδίαν Χιονοδρόμου!

Recommended Posts

Καλός ο Θυμιόπουλος! Παρόμοια σκέψη είχα...

Με το λευκό λίγο με μπέρδεψες.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Δεν είμαι καθόλου φίλος του οβελία .. και τα λευκά με υψηλές οξύτητες πάνε πάρα πολύ καλά με το λίπος του οβελία ..

στης ανοιχτές πόρτες οινοποιείων κάποια χρονιά στου Δουλουφάκη φάγαμε περί των 10 κιλών οβελία παιδάκια και ήπιαμε άπειρο βυδιανό Βαρέλι ... από τότε πολλές φορές όταν πάμε για αρνί επικρατούν τα λευκά αντίστοιχα !!!!!!!

 

και όπως λέει και ο Master ( Λαζαρακης) περί ορέξεως και ρετσίνα πίνουμε ;)

Edited by agavalas
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και πολύ οικονομικό, εξαιρετικός συνδιασμός αρνι αντικρυστό με "ΞΕΡΟΛΙΘΙΆ

xerolithia.png?itok=ZBQ6dmEw&c=c24b838c6

  • Like 2

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και πολύ οικονομικό, εξαιρετικός συνδυασμός αρνί αντικριστό με "ΞΕΡΟΛΙΘΙΆ

 

Βηλάνα ... μια ποικιλία που απογείωσε και μετά έριξε το κρητικό κρασί

 

Δοκίμασε Ονειρικόν Λευκό 2015 - Οινοποιείο Ευφροσύνη θα εκπλαγείς από το value for money !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδή ...Μόνο εγώ εξακολουθώ να οινογευομαι??

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

78398e281ebb911edda0996661a00003.jpg

Edited by agavalas
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

....e23b0f04fc594b818fb6a64b279562cd.jpg

 

Ανοιχτές πόρτες οινοποιίων δεν πηγατε ?

 

Και εδώ κάτι για δυνατούς λύτες.Δοκιμη του νέου blend Σύμβολο 2014 Λυραρακης

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρεκνάδι του Χρυσοχόου το έχω στην καρδιά μου! Λατρεύω τα κρασιά του και τον ίδιο φυσικά, τον γνωρίζω χρόνια και είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος.

Λυραράκης. Τι να πούμε για το κοπέλι...είσαι τυχερός που είσαι κοντά του.

Στις εκδηλώσεις της προηγούμενης εβδομάδας δυστυχώς δεν κατάφερα να πάω κάπου λόγο οικογενειακών υποχρεώσεων.

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είμαι και γώ εδώ και συνεχίζω να τα πίνω με την παρέα μου.

Αφού τσακίσαμε 5 κιλά σπιτικού χοιρινού κατεβάσαμε 2 μπουκάλια. Βασικά θέλαμε και 3ο αλλά καταλήξαμε σε ένα Late Harvest του Πυργάκη παρέα με διάφορα γλυκά.

 

4645cc7d17023eb9e8e37e7ef2a6a18d.jpg

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_0602.jpg

IMG_0612.jpg
picture uploader

free jpeg images

IMG_0637.jpg
gifs upload

στο ψηλοτερο σκαλι της ελλαδας!!!

 

υγ. το ενα μπουκαλι που λειπει (ξινομαυρο-μοσχομαυρο) το ιπιαμε στον μυτικα με μια παρεα αγγλων

Edited by miscelano
  • Like 7

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίες οι νέες ετικέτες


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_0602.jpg

IMG_0612.jpg

picture uploader

free jpeg images

IMG_0637.jpg

gifs upload

στο ψηλοτερο σκαλι της ελλαδας!!!

 

υγ. το ενα μπουκαλι που λειπει (ξινομαυρο-μοσχομαυρο) το ιπιαμε στον μυτικα με μια παρεα αγγλων

Ναι αλλα εγω που θα τα δοκιμάσω ? :hope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίες οι νέες ετικέτες

θενκς φιλε!!!

γαβαλα ειπαμε γυρω στης 20 ιουλιου θα ειμαι κρητη για κανα μηνα περιπου!!!


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

θενκς φιλε!!!

γαβαλα ειπαμε γυρω στης 20 ιουλιου θα ειμαι κρητη για κανα μηνα περιπου!!!

Μια χαρά ... αλλά μέχρι τότε στείλε μια εξάδα να τα δοκιμάσουμε ... το cabernet merlot πόσο καιρό βαρέλι ?

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Νέα Ζηλανδία για τους φαν του Sauvignion δίνει έντονα αρώματα .. τροπικά εμένα προσωπικά δε μου αρέσουν ...

το Primitivo από ότι διάβασα είναι λίγο υπερτιμημένο ... σε τι τιμές τα βρήκες?

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Sauvignion δεν ειναι κατι ιδιαιτερο και είναι πανάκριβο το maximum 10 euro το Primitivo είναι η τιμή του από 22 έως 26 αλλά μόνο εάν δοκιμάσει ς τα κρασιά μπορείς να τα κρίνεις ...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

οσο ημουν ιταλια παντως το πριμιτιβο και το νερο ντ αβολα τα ξεσκιζα!!!

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

είπαμε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. καλοπιοτα!!!!!

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

γιαννη βρες νταλικιερη να ρχεται πανω σε σενα και δεν θα ξαναπιεις τιποτ αλλο!!!γκαραντι ;)

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με ωραία παρέα και καλή προβατίνα στα κάρβουνα, τσακίσαμε 3 μπουκάλια Δουλουφάκη. Δυστυχώς όμως ήταν λίγα και μετά πέσαμε στις Weiss.

 

1127f2ca5da623bbb5127b0c273d0e2d.jpg

 

b82794ec548e2b3d7611801dd5f09c68.jpg

 

202e21d1a071eeea9b8cf97055037af1.jpg

 

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ειστε ενταξει...εδω μιλαμε για κρασά ! κι οχι για κοψιδια..κι οι συντονιστες τι κανουν ?

  • Like 3

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

4dc7f5916b5468ba04360e87ac8dcd34.jpg

 

εμείς εχθές τσάκισαμε prime rib και ribeye

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...