Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
batucada

Οἶνος Εὐφραίνει Καρδίαν Χιονοδρόμου!

Recommended Posts

Αφιερωμένα στα παιδιά από Νάουσα. .. οσομπουκο και :
728a93cb9b43d29f985604b088b769b2.jpg

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

post-4666-0-78623400-1477218078_thumb.jpg

Edited by agavalas
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

f6b2d6131b81f5a53ce9aaefeb7c3ba8.jpg

 

Χάλια πάλι σημερα

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν και κρασιά του Σούπερ μάρκετ που αφήνουν πολύ ωραίες εντυπώσεις ... Μην κολλάμε σε μεγάλες ετικέτες μόνο ..

post-4666-0-12404800-1477947270_thumb.jpg

Edited by agavalas
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Νόστος πάντως δεν το βρίσκουμε εύκολα, εκτός από τις μεγάλες κάβες τις Αθήνας. Ο Παπαϊωάννου πάντως είναι στα ράφια των ΑΒ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Νόστος πάντως δεν το βρίσκουμε εύκολα, εκτός από τις μεγάλες κάβες τις Αθήνας. Ο Παπαϊωάννου πάντως είναι στα ράφια των ΑΒ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Όποιος ψάχνει βρίσκει

 

Σήμερα βρηκα 2 Νοστος Grenache του 2010 σε πολύ καλή τιμή ...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Όποιος ψάχνει βρίσκει

 

Σήμερα βρηκα 2 Νοστος Grenache του 2010 σε πολύ καλή τιμή ...

Θα μας πεις που να ρίξουμε κανα μάτι;

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα μας πεις που να ρίξουμε κανα μάτι;

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Γιώργο υπάρχει μια αλυσίδα σούπερ Μάρκετ στην Κρήτη Χανιώτικη ονόματι ΙΝΚΑ .. εκεί τα βρήκα

'ως γνωστών οι Χανιώτες αλληλοϋποστηρίζονται μόνο εκεί ...εννοώ σε σούπερ μάρκετ ..έδωσε ο Μανουσάκης τα άλλα σε κάβες ... και εδώ έχει ;)https://www.greeceandgrapes.com/red-wine-nostos-grenache-nostos-wines

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλη μία βράδια αφιερωμένη στην Μαυροδάφνη Ξηρή .

Μια ποικιλία παρεξηγημένη στην Ελλάδα μιας και μεγάλο ποσοστό θεωρεί ότι υπάρχει μόνο σε κρασί επιδορπίου ( γλυκιά ) Σε ξηρή όμως σε blend και μονοποικιλιακή βγάζει μεγάλα κόκκινα κρασιά.

 

Σύνολο στην Ελλάδα βρήκαμε 13 μαζί με την Laoura nera Αχαιών Οινοποιητική άλλα μια που είχα εγώ την είχα πιει πρόσφατα και δεν κατέστη δυνατών να την αντικαταστήσω.

 

 

 

 

 

post-4666-0-13941900-1478177698_thumb.jpg

post-4666-0-36571600-1478177705_thumb.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΣΥΡΤΙΚΑ ΣΑΝΤΟΡΊΝΗ

 

Δεξαμενή vs Βαρέλι

 

post-4666-14799805310699.jpg

 

Sent from my SM-T585 using Tapatalk

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λαγός. Κορυφή. Και η πάπια Καλή ήταν.

  • Like 2

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σεμνά και ταπεινά και εμείς !!!!!!

b8db669c1c83303ae92946cf4df4d9ca.jpg

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostos Blend 2001 δεν υπάρχει λέμε !!!!!!!!!

 

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας που θα αργήσω ακόμα να πάω Άλπεις για σκί φέτος

και τα ελληνικά χιονοδρομικά έχουν φάει Χ με αυτά που γράφετε πλην Βασιλιτσας που αν κάτσει λέω να πάω ένα 2ημερο να δω εκείνον που καταστρέφει τα Volkl ( Miscelano ακούει ?)

 

Ας ποστάρω κάτι εδώ ..γιατί οι υπόλοιποι μάλλον είναι σε κατάσταση fitnes λόγω σαιζόν

 

όλα ξεχωριστά με το Οπούς ΙΒ να παίρνει τις καλύτερες εντυπώσεις !!!!!

Είναι σε άλλη κατηγορία και από το Cru Barbera

 

 

 

 

 

post-4666-0-72205500-1484841071_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που λες είναι απόλυτα σωστό και με την μεταφορική έννοια

αλλά, δυστυχώς, και με την κατά λέξη σημασία:

2001 δεν βρίσκεις πουθενά, άντε να πετύχεις κανένα 2010. άλλως 2013

Nostos Blend 2001 δεν υπάρχει λέμε !!!!!!!!!

  • Like 1

Όλα τα βουνά είναι καλά. Όλοι οι skier είναι καλοί. Μόνο μερικοί άτυχοι στη ζωή άνθρωποι υπάρχουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

η σαντορινη του σιγαλα παλι τα σπαει!!!

  • Like 2

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μαγικό βουνό του λαζαρίδη είμαιο μοναδικός που το θεωρεί πολύ μέτριο?

Μίλτο σούπερ ειδικός master of wine δεν είμαι, αλλα είναι ένα υπέροχο κρασί που δέχεται μακρά παλαίωση και σίγουρα αξίζει να το πιεις μετά από αρκετά χρόνια.

Θυμάμαι τον χειμώνα του 2007 που ήπιαμε στον Θωμά ένα μαγικό βουνό του '85. Ούτε ο ίδιος δεν πίστευε ότι άντεξε και ότι ήταν από τα καλύτερα Ελληνικά κρασιά που έχει δοκιμάσει.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...