snowpar 613 Report post Posted February 15, 2015 Ήταν η 3η φορά που επισκέφθηκα ττην περιοχή Zermatt-Cervinia. Έτσι, αν και σπάνια γράφω άρθρα, έγραψα ένα από τα ελάχιστα αφιερώματα (γραμμένα στα ελληνικά) για το Zermatt με σκοπό να δώσω μία γεύση από τη δική μου οπτική γωνία στους επόμενους. Έχει πάρα πολλές φωτογραφίες στο gallery από την τελευταία επίσκεψή μου εκεί (τις οποίες χρωστούσα και στο forum) οπότε όποιος θέλει να το διαβάσει και να δεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό μπορεί να πατήσει ΕΔΩ. Παρατηρήσεις-σχόλια ευπρόσδεκτα 20 Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted February 15, 2015 Μπράβο φίλε !!!!! εξαιρετικό το αφιέρωμα σου στο Ζερμάττ !!!!!!! 1 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted February 16, 2015 Πολύ ωραίο αφιέρωμα και αφήγηση. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Apostolos 11 Report post Posted March 6, 2015 (edited) Για σημερα την παρασταση εκλεψε το απιστευτο κρυο που φαγαμε οσοι γυρίζοντας απο zermatt αναγκαστηκαμε να παρουμε τις δυο αγκυρες καθως το συνδετικο για καθοδο απο τον Παγετωνα ηταν κλειστο λογω αερα. Συρομενοι επι μιση ωρα στους περιπου -20 με καμμια 50αρια χλμ αερα νιωσαμε να παγωνει το ειναι μας. Στην επιστροφη η χιονοπτωση δυναμωσε και οι πουδρες μας κυνηγουσαν σχεδον μεσα στις πιστες. Σε νιώθω! είχα πετύχει -25 με filling -40 με αεράκι μπόλικο, ακούμπησα 10'' το γάντι μέσα στην καμπίνα από το firi και κοκάλωσε... Αχ βρε παλιόπαιδα τι μου θυμίζετε... και μια ερώτηση, το 2010 που είχα πάει, έβαζες το νούμερο της κάρτα σου σε μια εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Ζερματτ, και σου έβγαζε αναλυτικά πια λιφτ έκανες και πότε. Προφανώς δεν έχει την ακρίβεια του GPS, αλλά ίσως διευκολύνει με τα ονόματα των λιφτ. Δεν θυμάμαι τι χρονικό περιθώριο είχε κανείς να το χρησιμοποιήσει μόνο... Άραγε υπάρχει ακόμα? Edited March 6, 2015 by Apostolos Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted March 6, 2015 Σε νιώθω! είχα πετύχει -25 με filling -40 με αεράκι μπόλικο, ακούμπησα 10'' το γάντι μέσα στην καμπίνα από το firi και κοκάλωσε... Αχ βρε παλιόπαιδα τι μου θυμίζετε... και μια ερώτηση, το 2010 που είχα πάει, έβαζες το νούμερο της κάρτα σου σε μια εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Ζερματτ, και σου έβγαζε αναλυτικά πια λιφτ έκανες και πότε. Προφανώς δεν έχει την ακρίβεια του GPS, αλλά ίσως διευκολύνει με τα ονόματα των λιφτ. Δεν θυμάμαι τι χρονικό περιθώριο είχε κανείς να το χρησιμοποιήσει μόνο... Άραγε υπάρχει ακόμα? http://www.skiline.cc Εγώ πάντως φέτος το ανακάλυψα !! www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted May 24, 2015 Εδώ ένα trailer της εκδρομής που βρίσκεται στη σελίδα μας στο facebook Κοινοποιήστε το Και παρακάτω το full Video από το κανάλι μας στο YouTube Ότι υλικό μπορείτε να στείλετε από την εκδρομή, στο info@snowclub.gr (τον σύνδεσμο του download ) για να συμπεριληφθεί στα επόμενα επεισόδια 8 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted May 27, 2015 Για να μην χαλάμε το όμορφο αυτό θέμα, τα μηνύματα για το μπέρδεμα με το κλείδωμα μεταφέρθηκαν εδώ: http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=18591 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted May 28, 2015 Μερικές φωτογραφίες ακόμα: Οι βουνοκορφές των Άλπεων Ώρα για καφέ Ο οδοντωτός σιδηρόδρομος - lift Σύνορα Ιταλίας - Ελβετίας στον Παγετώνα! Πολλοί ζήσανε την καλύτερη εμπειρία φρέσκου χιονιού με αέρινη ποιότητα εκείνες τις ημέρες Το Matterhorn όπως φαίνεται από τη μεριά της Ιταλίας Σπάνια φωτογραφική λήψη από τον αξενέρωτο Προσευχή Καθολικών Skiing to Matterhorn Μετρό - Λιφτ 17 Share this post Link to post Share on other sites
Kyriakoschar 6,029 Report post Posted May 28, 2015 Το Zermatt ηλιόλουστο: Τηλεκαμπίνα προς τον παγετώνα: Το ψηλότερο σημείο στην Ευρώπη που μπορεί να φτάσει σκιέρ Η πιο κοντινή πίστα που περνάει ακριβώς δίπλα από το κέρατο Το Zermatt μέσα στην κοιλάδα και αριστερά το κέρατο πάλι. View from the top! Ακριβώς πάνω από τα σύννεφα Παγετωνικό τοπίο. Χαρακτηρίζεται από τα πράσινα και μπλε χρώματα που βλέπουμε στη φωτογραφία 19 Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted May 28, 2015 Τι μου θύμισες. Ειδικά την άγκυρα για τη βάση του κερατου. Αλλα άξιζε! Οχι τόσο για τη μαύρη, αλλα γι αυτή τη ανάμνηση και τη φωτογραφεία που τράβηξες. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted June 3, 2015 Στην διαδρομή από Cervinia για Zermatt, είχες να κατέβεις σχεδόν 2000μ υψομετρική διαφορά, κατεβαίνοντας διαδρομή που άλλαζε αρκετές φορές η αρίθμηση της. Μία από αυτές, ήταν η μαύρη 62, που στην πραγματικότητα δύσκολα θα την χρωμάτιζα κόκκινη. Ο χρωματισμός, ήταν αρκετός ώστε να αποθαρρύνει αρκετούς να την δοκιμάσουν την πρώτη φορά. Είχε όμως πολύ ωραία τοπία, χορταστικά για το μάτι: 14 Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,271 Report post Posted June 3, 2015 Εμεις την κατεβήκαμε παγωμένη και δεν μου φανηκε πολύ ευχάριστη. Το τοπίο ναι πραγματι χορταστικό. "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
than 342 Report post Posted June 3, 2015 Τι κολλημα είναι αυτό με τα χιόνια που έχετε μερικοί,δεν μπορώ να καταλάβω! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Blue hunter 1,147 Report post Posted June 3, 2015 Ξεχασατε το βαρελι! 6 Share this post Link to post Share on other sites
OliaTax 2,868 Report post Posted June 3, 2015 Κ τον Gabrielle [emoji4] ! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Blue hunter 1,147 Report post Posted June 3, 2015 (edited) Οχι ... τον τσεκαρα κι αυτον! Ορθιος αριστερα ...οι υπολοιποι γνωστοι. Edited June 3, 2015 by Blue hunter 5 Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted June 3, 2015 Στην διαδρομή από Cervinia για Zermatt, είχες να κατέβεις σχεδόν 2000μ υψομετρική διαφορά, κατεβαίνοντας διαδρομή που άλλαζε αρκετές φορές η αρίθμηση της. Μία από αυτές, ήταν η μαύρη 62, που στην πραγματικότητα δύσκολα θα την χρωμάτιζα κόκκινη. Ο χρωματισμός, ήταν αρκετός ώστε να αποθαρρύνει αρκετούς να την δοκιμάσουν την πρώτη φορά. Είχε όμως πολύ ωραία τοπία, χορταστικά για το μάτι: 2015.01.18 12.45 SKI Zermatt run62(Furgg).JPG 2015.01.18 12.46a SKI Zermatt run62.JPG 2015.01.18 12.46b SKI Zermatt run62.JPG 2015.01.18 12.49 SKI Zermatt run62.JPG 2015.01.18 12.56 SKI Zermatt run50.JPG 2015.01.18 13.03 SKI Zermatt run50.JPG 2015.01.18 13.04a SKI Zermatt run50.JPG 2015.01.18 13.04b SKI Zermatt run50.jpg 2015.01.18 13.07b SKI Zermatt run50.JPG Σε κόβω να μεταλλάσσεσαι πολύ γρήγορα σε Ζερματτάκια......... .....................η 62.............. δεν είναι καθόλου δύσκολη απλά είναι δρόμος και σαν δρόμος...... στενός.......(Ριτσώνα στο πιό στενό, Μπράλος στο πιό φαρδύ) και γεμάτος στροφές με δίχτυα για τα γκρέμια (και γιαυτό μάλλον την δείχνουν μαύρη), το πρωί και πρωτού την οργώσουν και αργότερα παγώσουν, κατεβαίνετε με όσα θέλει και μπορεί ο καθένας........... τα δίχτυα προσφέρουν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας...... άμα φύγεις όμως παρακάλα να σε αντέξουν :yes 3 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted June 3, 2015 Το μεσημέρι Πάνο πράγματι είναι για πολύ γερά μαχαίρια............ γιαυτό και οι περισσότεροι προτιμούν το λιφτ................. www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted June 3, 2015 Σε κόβω να μεταλλάσσεσαι πολύ γρήγορα σε Ζερματτάκια......... Πάντως εμείς, σε κάποιον "γιατρό" στο επάγγελμα, απονείμαμε και τον τίτλο του Ζερματολόγου!!!!! 2 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted June 3, 2015 Σε κόβω να μεταλλάσσεσαι πολύ γρήγορα σε Ζερματτάκια......... .....................η 62.............. δεν είναι καθόλου δύσκολη απλά είναι δρόμος και σαν δρόμος...... στενός.......(Ριτσώνα στο πιό στενό, Μπράλος στο πιό φαρδύ) και γεμάτος στροφές με δίχτυα για τα γκρέμια (και γιαυτό μάλλον την δείχνουν μαύρη), το πρωί και πρωτού την οργώσουν και αργότερα παγώσουν, κατεβαίνετε με όσα θέλει και μπορεί ο καθένας........... τα δίχτυα προσφέρουν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας...... άμα φύγεις όμως παρακάλα να σε αντέξουν :yes Η αλήθεια είναι ότι στις τελευταίες φωτογραφίες, οι κλίσεις στις πλαγιές και τα πρανή είναι πιο απαλές και δεν σου δίνουν αίσθηση κινδύνου. Στην πραγματικότητα είναι μετά το τέλος της 62 που μετονομάζεται σε 50 (μετά το Furi). Οπότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι λίγο παραπλανητικές για την "πραγματική 62" που είναι ανάμεσα στα Furgg-Furi. Αν θέλουμε να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά για να καταλάβει κάποιος που δεν έχει πάει, αν κάποιος που μένει Zermatt θέλει να πάει προς το πιο ψηλό μέρος του χιονοδρομικού (δηλαδή τους παγετώνες, Matterhorn Glacier paradise), πρέπει να πας/περάσεις από το κομβικό Trockener Steg, που είναι λίγο ψηλότερα (υψομετρικά) από την κορυφή του Ολύμπου και έχει πολύ μεγάλες εγκαταστάσεις, εστιατόριο, μαγαζιά, κλπ, κλπ. Για το Trockener Steg, υπάρχουν 2 εναλλακτικές που λειτουργούν παράλληλα. Ένα βαγόνι που ανεβοκατεβαίνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα (πχ ανά τέταρτο) και χωράει αρκετά άτομα (πχ 100) και το οποίο νομίζω ότι ήταν κλειστό και ένα αποσυμπλεκόμενο καμπινάτο. Όταν ήμασταν εκεί, πρακτικά υπήρχε μόνο η δεύτερη εναλλακτική. Η αποσυμπλεκόμενη καμπίνα, "σαν του Παρνασσού" (χα χα χα), έχει 4 ενδιάμεσους σταθμούς (όχι για να κάνει διαδρομές ανάμεσα στα σαλέ αλλά γιατί διανύει μεγάλες αποστάσεις) και χρονικά κάνει πάνω από 20 λεπτά!!!!! Κατεβαίνοντας με τα σκι αυτό το υπερλιφτ, υπάρχουν αρκετές παράλληλες πίστες. Φυσικά μπορείς να ανεβοκατέβεις και τμηματικά. Μπορείς να ανέβεις στον 2ο ενδιάμεσο και να κατέβεις στον 4ο, ή στο τέλος και να κατέβεις όποιες πίστες θέλεις κλπ. Κατεβαίνοντας με τα σκι, περνώντας από τον κάθε ενδιάμεσο σταθμό, αλλάζει η ονοματολογία της πίστας και ξανασυνεχίζεις προς τον επόμενο και πιο χαμηλό ενδιάμεσο ενδιάμεσο σταθμό, όπου εκεί ξανααλλάζει το όνομα της πίστας0. Δύο από τους ενδιάμεσους σταθμούς, είναι οι Furi και Furgg. Κατεβαίνοντας από τον Furgg στον Furi, η κύρια εναλλακτική είναι η 62. Και μετά το Furi η πίστα μετονομάζεται σε 50. 3 Share this post Link to post Share on other sites
vangelis_k 4,473 Report post Posted June 3, 2015 Τι ωραία καλοκαιριάτικα να μιλάς για Zermatt :yes ...........Από Furgg για Furi δεν υπάρχει εναλλακτική....... αναγκαστικά την 62....... Εναλλκτικά μπορείς να ανέβεις Schwarzsee που από εκεί να πάρεις 56 ή 57 που καταλείγουν σε έναν ενδιάμεσο πού έχει στάση μόνο κατά την ανάβαση....... από εκεί και κάτω όμως οριοθετημένο εκτός πίστας...... ή να πάρεις την περιφεριακή 52, φοβερή πίστα με πολύ καλές κλίσεις και μεγάλο πλάτος μόνο που προς το τέλος εαν δεν ξέρεις έχει λίγο σπρώξιμο......όποιος την θυμάται από τις καλύτερες του Zermatt..................... 4 www.zermatt.ch Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted June 3, 2015 (edited) Όλη η 62. Δεν είναι υπερβολικά μεγάλη διαδρομή. Έκοψα κάποια μεγάλα τραντάγματα και τον χαμένο χρόνο σε κάποιες στάσεις. Τα υπόλοιπα πλάνα, είναι πρακτικά χωρίς επεξεργασία, με εξαίρεση κάποιες "αυτόματες" σταθεροποιήσεις σε κουνημένες λήψεις. Edited June 3, 2015 by mil 7 Share this post Link to post Share on other sites
Blue hunter 1,147 Report post Posted June 4, 2015 Λιγες φωτο ακομη 15 Share this post Link to post Share on other sites