Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
SotirisM

Φωτογραφίες Και Σχόλια Από Την Εκδρομή Του Συλλόγου Στη Cervinia

Recommended Posts

Ήταν η 3η φορά που επισκέφθηκα ττην περιοχή Zermatt-Cervinia. Έτσι, αν και σπάνια γράφω άρθρα, έγραψα ένα από τα ελάχιστα αφιερώματα (γραμμένα στα ελληνικά) για το Zermatt με σκοπό να δώσω μία γεύση από τη δική μου οπτική γωνία στους επόμενους. Έχει πάρα πολλές φωτογραφίες στο gallery από την τελευταία επίσκεψή μου εκεί (τις οποίες χρωστούσα και στο forum) οπότε όποιος θέλει να το διαβάσει και να δεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό μπορεί να πατήσει ΕΔΩ.

 

Παρατηρήσεις-σχόλια ευπρόσδεκτα :)

 

post-4298-0-56972400-1424008203_thumb.jpg

 

post-4298-0-10229900-1424008149_thumb.jpg

 

post-4298-0-71041600-1424008304_thumb.jpg

 

post-4298-0-29491300-1424008237_thumb.jpg

  • Like 20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο φίλε !!!!! εξαιρετικό το αφιέρωμα σου στο Ζερμάττ !!!!!!!

  • Like 1

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για σημερα την παρασταση εκλεψε το απιστευτο κρυο που φαγαμε οσοι γυρίζοντας απο zermatt αναγκαστηκαμε να παρουμε τις δυο αγκυρες καθως το συνδετικο για καθοδο απο τον Παγετωνα ηταν κλειστο λογω αερα. Συρομενοι επι μιση ωρα στους περιπου -20 με καμμια 50αρια χλμ αερα νιωσαμε να παγωνει το ειναι μας. Στην επιστροφη η χιονοπτωση δυναμωσε και οι πουδρες μας κυνηγουσαν σχεδον μεσα στις πιστες.

Σε νιώθω! είχα πετύχει -25 με filling -40 με αεράκι μπόλικο, ακούμπησα 10'' το γάντι μέσα στην καμπίνα από το firi και κοκάλωσε... Αχ βρε παλιόπαιδα τι μου θυμίζετε...

 

και μια ερώτηση, το 2010 που είχα πάει, έβαζες το νούμερο της κάρτα σου σε μια εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Ζερματτ, και σου έβγαζε αναλυτικά πια λιφτ έκανες και πότε. Προφανώς δεν έχει την ακρίβεια του GPS, αλλά ίσως διευκολύνει με τα ονόματα των λιφτ. Δεν θυμάμαι τι χρονικό περιθώριο είχε κανείς να το χρησιμοποιήσει μόνο... Άραγε υπάρχει ακόμα?

Edited by Apostolos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε νιώθω! είχα πετύχει -25 με filling -40 με αεράκι μπόλικο, ακούμπησα 10'' το γάντι μέσα στην καμπίνα από το firi και κοκάλωσε... Αχ βρε παλιόπαιδα τι μου θυμίζετε...

 

και μια ερώτηση, το 2010 που είχα πάει, έβαζες το νούμερο της κάρτα σου σε μια εφαρμογή στην ιστοσελίδα του Ζερματτ, και σου έβγαζε αναλυτικά πια λιφτ έκανες και πότε. Προφανώς δεν έχει την ακρίβεια του GPS, αλλά ίσως διευκολύνει με τα ονόματα των λιφτ. Δεν θυμάμαι τι χρονικό περιθώριο είχε κανείς να το χρησιμοποιήσει μόνο... Άραγε υπάρχει ακόμα?

 

 

http://www.skiline.cc

 

Εγώ πάντως φέτος το ανακάλυψα !!


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ ένα trailer της εκδρομής που βρίσκεται στη σελίδα μας στο facebook

Κοινοποιήστε το :D

 

Και παρακάτω το full Video από το κανάλι μας στο YouTube

 

 

 

Ότι υλικό μπορείτε να στείλετε από την εκδρομή, στο info@snowclub.gr (τον σύνδεσμο του download ) για να συμπεριληφθεί στα επόμενα επεισόδια :)

  • Like 8

1162895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερικές φωτογραφίες ακόμα:

 

Οι βουνοκορφές των Άλπεων

post-3226-0-97462900-1432830423_thumb.jpg

 

Ώρα για καφέ

post-3226-0-36282400-1432830434_thumb.jpg

 

Ο οδοντωτός σιδηρόδρομος - lift

post-3226-0-31372400-1432830442_thumb.jpg

 

Σύνορα Ιταλίας - Ελβετίας στον Παγετώνα!

post-3226-0-31363000-1432830443_thumb.jpg

 

Πολλοί ζήσανε την καλύτερη εμπειρία φρέσκου χιονιού με αέρινη ποιότητα εκείνες τις ημέρες

post-3226-0-99329900-1432830447_thumb.jpg

 

Το Matterhorn όπως φαίνεται από τη μεριά της Ιταλίας

post-3226-0-21076300-1432830449_thumb.jpg

 

Σπάνια φωτογραφική λήψη από τον αξενέρωτο :D

post-3226-0-71493000-1432830449_thumb.jpg

 

Προσευχή Καθολικών

post-3226-0-43471000-1432830451_thumb.jpg

 

Skiing to Matterhorn

post-3226-0-41223800-1432830453_thumb.jpg

 

Μετρό - Λιφτ

post-3226-0-30482400-1432830459_thumb.jpg

  • Like 17

1162895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Zermatt ηλιόλουστο:

post-3226-0-75102200-1432830817_thumb.jpg

 

Τηλεκαμπίνα προς τον παγετώνα:

post-3226-0-48533300-1432830821_thumb.jpg

 

Το ψηλότερο σημείο στην Ευρώπη που μπορεί να φτάσει σκιέρ

post-3226-0-33086300-1432830824_thumb.jpg

 

Η πιο κοντινή πίστα που περνάει ακριβώς δίπλα από το κέρατο

post-3226-0-56506900-1432830825_thumb.jpg

 

Το Zermatt μέσα στην κοιλάδα και αριστερά το κέρατο πάλι. View from the top!

post-3226-0-09799800-1432830829_thumb.jpg

 

Ακριβώς πάνω από τα σύννεφα

post-3226-0-94335300-1432830829_thumb.jpg

 

Παγετωνικό τοπίο. Χαρακτηρίζεται από τα πράσινα και μπλε χρώματα που βλέπουμε στη φωτογραφία

post-3226-0-22753300-1432830833_thumb.jpg

  • Like 19

1162895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι μου θύμισες. Ειδικά την άγκυρα για τη βάση του κερατου.

Αλλα άξιζε! Οχι τόσο για τη μαύρη, αλλα γι αυτή τη ανάμνηση και τη φωτογραφεία που τράβηξες.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην διαδρομή από Cervinia για Zermatt, είχες να κατέβεις σχεδόν 2000μ υψομετρική διαφορά, κατεβαίνοντας διαδρομή που άλλαζε αρκετές φορές η αρίθμηση της. Μία από αυτές, ήταν η μαύρη 62, που στην πραγματικότητα δύσκολα θα την χρωμάτιζα κόκκινη. Ο χρωματισμός, ήταν αρκετός ώστε να αποθαρρύνει αρκετούς να την δοκιμάσουν την πρώτη φορά. Είχε όμως πολύ ωραία τοπία, χορταστικά για το μάτι:

 

post-398-0-71705700-1433293416_thumb.jpg

 

post-398-0-79655900-1433293530_thumb.jpg

 

post-398-0-84056900-1433293609_thumb.jpg

 

post-398-0-62050600-1433293684_thumb.jpg

 

post-398-0-01335200-1433293768_thumb.jpg

 

post-398-0-23366200-1433293857_thumb.jpg

 

post-398-0-34582300-1433293947_thumb.jpg

 

post-398-0-17481000-1433293987_thumb.jpg

 

post-398-0-21543900-1433294114_thumb.jpg

  • Like 14

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμεις την κατεβήκαμε παγωμένη και δεν μου φανηκε πολύ ευχάριστη. Το τοπίο ναι πραγματι χορταστικό.


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι κολλημα είναι αυτό με τα χιόνια που έχετε μερικοί,δεν μπορώ να καταλάβω! :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:yes Οχι ... τον τσεκαρα κι αυτον! Ορθιος αριστερα ...οι υπολοιποι γνωστοι.

post-6832-0-95749200-1433335814_thumb.jpg

Edited by Blue hunter
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην διαδρομή από Cervinia για Zermatt, είχες να κατέβεις σχεδόν 2000μ υψομετρική διαφορά, κατεβαίνοντας διαδρομή που άλλαζε αρκετές φορές η αρίθμηση της. Μία από αυτές, ήταν η μαύρη 62, που στην πραγματικότητα δύσκολα θα την χρωμάτιζα κόκκινη. Ο χρωματισμός, ήταν αρκετός ώστε να αποθαρρύνει αρκετούς να την δοκιμάσουν την πρώτη φορά. Είχε όμως πολύ ωραία τοπία, χορταστικά για το μάτι:

 

attachicon.gif2015.01.18 12.45 SKI Zermatt run62(Furgg).JPG

 

attachicon.gif2015.01.18 12.46a SKI Zermatt run62.JPG

 

attachicon.gif2015.01.18 12.46b SKI Zermatt run62.JPG

 

attachicon.gif2015.01.18 12.49 SKI Zermatt run62.JPG

 

attachicon.gif2015.01.18 12.56 SKI Zermatt run50.JPG

 

attachicon.gif2015.01.18 13.03 SKI Zermatt run50.JPG

 

attachicon.gif2015.01.18 13.04a SKI Zermatt run50.JPG

 

attachicon.gif2015.01.18 13.04b SKI Zermatt run50.jpg

 

attachicon.gif2015.01.18 13.07b SKI Zermatt run50.JPG

 

 

Σε κόβω να μεταλλάσσεσαι πολύ γρήγορα σε Ζερματτάκια......... :yes:thumbup:

 

.....................η 62.............. δεν είναι καθόλου δύσκολη απλά είναι δρόμος και σαν δρόμος...... στενός.......(Ριτσώνα στο πιό στενό, Μπράλος στο πιό φαρδύ) και γεμάτος στροφές με δίχτυα για τα γκρέμια (και γιαυτό μάλλον την δείχνουν μαύρη), το πρωί και πρωτού την οργώσουν και αργότερα παγώσουν, κατεβαίνετε με όσα θέλει και μπορεί ο καθένας........... τα δίχτυα προσφέρουν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας...... άμα φύγεις όμως παρακάλα να σε αντέξουν :yes :yes

  • Like 3

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μεσημέρι Πάνο πράγματι είναι για πολύ γερά μαχαίρια............ γιαυτό και οι περισσότεροι προτιμούν το λιφτ.................


www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Σε κόβω να μεταλλάσσεσαι πολύ γρήγορα σε Ζερματτάκια......... :yes:thumbup:

 

Πάντως εμείς, σε κάποιον "γιατρό" στο επάγγελμα, απονείμαμε και τον τίτλο του Ζερματολόγου!!!!!

  • Like 2

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Σε κόβω να μεταλλάσσεσαι πολύ γρήγορα σε Ζερματτάκια......... :yes:thumbup:

 

.....................η 62.............. δεν είναι καθόλου δύσκολη απλά είναι δρόμος και σαν δρόμος...... στενός.......(Ριτσώνα στο πιό στενό, Μπράλος στο πιό φαρδύ) και γεμάτος στροφές με δίχτυα για τα γκρέμια (και γιαυτό μάλλον την δείχνουν μαύρη), το πρωί και πρωτού την οργώσουν και αργότερα παγώσουν, κατεβαίνετε με όσα θέλει και μπορεί ο καθένας........... τα δίχτυα προσφέρουν την ψευδαίσθηση της ασφάλειας...... άμα φύγεις όμως παρακάλα να σε αντέξουν :yes :yes

Η αλήθεια είναι ότι στις τελευταίες φωτογραφίες, οι κλίσεις στις πλαγιές και τα πρανή είναι πιο απαλές και δεν σου δίνουν αίσθηση κινδύνου. Στην πραγματικότητα είναι μετά το τέλος της 62 που μετονομάζεται σε 50 (μετά το Furi). Οπότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι λίγο παραπλανητικές για την "πραγματική 62" που είναι ανάμεσα στα Furgg-Furi.

 

Αν θέλουμε να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά για να καταλάβει κάποιος που δεν έχει πάει, αν κάποιος που μένει Zermatt θέλει να πάει προς το πιο ψηλό μέρος του χιονοδρομικού (δηλαδή τους παγετώνες, Matterhorn Glacier paradise), πρέπει να πας/περάσεις από το κομβικό Trockener Steg, που είναι λίγο ψηλότερα (υψομετρικά) από την κορυφή του Ολύμπου και έχει πολύ μεγάλες εγκαταστάσεις, εστιατόριο, μαγαζιά, κλπ, κλπ.

Για το Trockener Steg, υπάρχουν 2 εναλλακτικές που λειτουργούν παράλληλα. Ένα βαγόνι που ανεβοκατεβαίνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα (πχ ανά τέταρτο) και χωράει αρκετά άτομα (πχ 100) και το οποίο νομίζω ότι ήταν κλειστό και ένα αποσυμπλεκόμενο καμπινάτο. Όταν ήμασταν εκεί, πρακτικά υπήρχε μόνο η δεύτερη εναλλακτική.

Η αποσυμπλεκόμενη καμπίνα, "σαν του Παρνασσού" (χα χα χα), έχει 4 ενδιάμεσους σταθμούς (όχι για να κάνει διαδρομές ανάμεσα στα σαλέ αλλά γιατί διανύει μεγάλες αποστάσεις) και χρονικά κάνει πάνω από 20 λεπτά!!!!! Κατεβαίνοντας με τα σκι αυτό το υπερλιφτ, υπάρχουν αρκετές παράλληλες πίστες. Φυσικά μπορείς να ανεβοκατέβεις και τμηματικά. Μπορείς να ανέβεις στον 2ο ενδιάμεσο και να κατέβεις στον 4ο, ή στο τέλος και να κατέβεις όποιες πίστες θέλεις κλπ. Κατεβαίνοντας με τα σκι, περνώντας από τον κάθε ενδιάμεσο σταθμό, αλλάζει η ονοματολογία της πίστας και ξανασυνεχίζεις προς τον επόμενο και πιο χαμηλό ενδιάμεσο ενδιάμεσο σταθμό, όπου εκεί ξανααλλάζει το όνομα της πίστας0. Δύο από τους ενδιάμεσους σταθμούς, είναι οι Furi και Furgg. Κατεβαίνοντας από τον Furgg στον Furi, η κύρια εναλλακτική είναι η 62. Και μετά το Furi η πίστα μετονομάζεται σε 50.

  • Like 3

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι ωραία καλοκαιριάτικα να μιλάς για Zermatt :yes :yes ...........Από Furgg για Furi δεν υπάρχει εναλλακτική....... αναγκαστικά την 62....... Εναλλκτικά μπορείς να ανέβεις Schwarzsee που από εκεί να πάρεις 56 ή 57 που καταλείγουν σε έναν ενδιάμεσο πού έχει στάση μόνο κατά την ανάβαση....... από εκεί και κάτω όμως οριοθετημένο εκτός πίστας...... ή να πάρεις την περιφεριακή 52, φοβερή πίστα με πολύ καλές κλίσεις και μεγάλο πλάτος μόνο που προς το τέλος εαν δεν ξέρεις έχει λίγο σπρώξιμο......όποιος την θυμάται από τις καλύτερες του Zermatt.....................

  • Like 4

www.zermatt.ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλη η 62. Δεν είναι υπερβολικά μεγάλη διαδρομή. Έκοψα κάποια μεγάλα τραντάγματα και τον χαμένο χρόνο σε κάποιες στάσεις. Τα υπόλοιπα πλάνα, είναι πρακτικά χωρίς επεξεργασία, με εξαίρεση κάποιες "αυτόματες" σταθεροποιήσεις σε κουνημένες λήψεις.

 

Edited by mil
  • Like 7

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Today's Birthdays

    1. Casavant77
      Casavant77
      (42 years old)
    2. frodo512
      frodo512
      (55 years old)
    3. vbessas88
      vbessas88
      (38 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,796
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,729
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    prsilo
    Joined
×
×
  • Create New...