Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
gioand

Φεβρουάριος 2015

Recommended Posts

μωρε θ ανεβω...πουδρες θελω :P


οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυριο η μεθαυριο θα ειναι καλυτερη μερα για τη νοτια Ελλαδα, Παρνασσο, Καλαβρυτα, Μαιναλο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ΧΚΠ

Πουσουκου ανεβειτε και χαρειτε.

Δευτερα Τριτη θα φρεσκαριστει το βουνο

Όσο και να φρεσκαριστει η θα το πάρει ο αέρας η θα το αφήσουν χωράφι μάλλον προετοιμάζονται για γεωργοί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όσο και να φρεσκαριστει η θα το πάρει ο αέρας η θα το αφήσουν χωράφι μάλλον προετοιμάζονται για γεωργοί.

Δυστυχως, ετσι οπως το πανε...


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 14/15-02-2015
Νεφώσεις με σποραδικές βροχές στην ανατολική ηπειρωτική και νότια νησιωτικής χώρα - χιονοπτώσεις στα ορεινά της ανατολικής της ανατολικής Στερεάς και της Κρήτης. Ηλιοφάνεια με τοπικές νεφώσεις στις υπόλοιπες περιοχές. Άνεμοι στο Αιγαίο από Β/ΒΒΑ διευθύνσεις μέτριοι έως ισχυροί, στα υπόλοιπα πελάγη από μεταβλητές διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι και θερμοκρασία σε μικρή άνοδο.

Αναλυτική πρόγνωση και σχολιασμός επόμενης βδομάδας - νέες χιονοπτώσεις από Τρίτη:
http://www.youweather.com/el-gr/article/%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%8D-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B1%CE%B2%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF-14-15-02-2015.html

www.YouWeather.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΝΕΒΑ

 

Καλο σκιιιιιιι viel kusse

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηρθε κ η τρόικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέρασε και το Σάββατο, όσοι ανέβηκαν, ανέβηκαν (εγώ όχι) και ελπίζω να το ευχαριστηθήκανε. Είδα όμως στις κάμερες πολλή συννεφιά και ομίχλη σε Παρνασσό-Καλάβρυτα μέχρι αργά το μεσημέρι, όταν άνοιξε ο καιρός. Και η ερώτηση (προς τους γνώστες) : Γιατί;

Γιατί, ενώ τα site (τουλάχιστον τα snow-forecast, windguru, youweather που είδα) δίνανε όλα ηλιοφάνεια σήμερα από το πρωί, τελικά έγινε αυτό; Υπήρχε κάποια ιδιαιτερότητα σήμερα; Θα μπορούσαμε να 'διορθώσουμε' την πρόβλεψη κάπως, ώστε να το περιμένουμε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μικροκλίμα που έχει ο κάθε ορεινός όγκος είναι δύσκολο να προβλεφθεί από τα καιρικά μοντέλα.

 

send from my mobile device, using tapatalk.

  • Like 2

1162895.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι βρε θα φρεσκαριστουν μια την τριτη τα βουνα. Αν θες καλό έχει στις άλπεις τώρα ένα, για ελλάδα δεν...ε...μπα...

για την ομίχλη έχω γράψει οδηγιες προς ναυτιλομενους στον γεναρη 2015 απλά είμαι απο κινητο τώρα

σήμερα το έδινε το youweather στις χαμηλές και ήταν και αρκετοι γκαντέμηδες επάνω...σαν προγνωση να μπορεις να πεις τοσες ώρες ομίχλη κλπ δεν νομίζω να μπορει κάποιος ή κάποιο μοντέλο, η μέρα ήταν ανεβα ότι θα βγάλει λιακάδα αλλά είχε και μια στρώση κουμουλα στα 2000 η οποια απλά δεν ήθελε να σπάσει

σε γενικές γραμμές η προηγούμενη βδομάδα ήταν ένα ρεσιταλ από το Αιγαίο που έβγαλε όλα τα μοντέλα εκτός. Σε πάρα πολλές περιπτωσεις άλλα προέβλεπαν και άλλα γινοντουσαν ακόμα και για 6 ή 12 ώρες μπροστά. Αιγαίο - gfs άσο στανταράκι

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καμία πρόβλεψη για καλαβρυτα για την επόμενη εβδομάδα εώς καθαρά Δευτέρα ;;;;

Edited by manosAR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια χαρα θα είναι απο τετάρτη και μετά. Μάλλον σουπερ λιακαδοτριημερο

Edited by ΜΙΚ
  • Like 3

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και στα δύο ανέβα νωρίς νωρίς, έχει μια κλεισιματική τάση ο καιρός. Προγνωστικά μοιάζει καλύτερα τα Καλάβρυτα από σύννεφα, η αίσθησή μου όμως είναι ότι παρόμοια θα πάνε. Η μέρα είναι ανέβα πάντως , με μικρή μικρή επιφύλαξη.

 

Πούδρες στον ορίζοντα λέω να γυρίσω σιγά σιγά. Τετάρτη ή Πέμπτη πάει για υπερμέρα ...Tετάρτη Μυκον εεε Μαίναλοοοοο Πέμπτη ΠαρνασσοΚαλάβρυτα. Αν και πάλι Αιγαίο είναι πάλι ότι θέλει θα κάνει.

 

Πάμε για ένα διαστημικό λιακαδοτριήμερο Καθαράς Δευτέρας

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπα δεν είναι σαν τα προηγούμενα και κυρίως το κρύο δεν πέφτει ταυτόχρονα με τον υετό. Νιφάδες μπορεί να δούμε και αρκετά χαμηλά αλλά τίποτα το συγκλονιστικό. Πιο πολύ Βόλο νομιζω θα πάει αυτό

 

Αιγαίο βέβαια είναι ότι θέλει θα κάνει...

 

Δεν θέλω πανικό με αυτά που θα δείτε στο snowforecast τις επόμενες ώρες, ένα run είναι. Ίσως βιάστικα να γράψω για το τριήμερο αλλά αύριο θα ξέρουμε σχεδόν σίγουρα

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

την τεταρτη που θα ειναι καλα?????

Μαίναλο .... μόνο αυτο ειναι παντός καιρού για νότια Ελλάδα..

  • Like 2

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Val d isere και Μαίναλο σίγουρα. Να περιμένουμε μέχρι μεθαύριο να δούμε μήπως και στα αλλα βελτιωθει η προγνωση

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαίναλο .... μόνο αυτο ειναι παντός καιρού για νότια Ελλάδα..

ωραια στο μαιναλο αλλα πως πανε?! :crybaby::crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

snowbus τις καθημερινές δεν έχει αν αυτό εννοείς κατά τα άλλα έρχεσαι πολύ πιο γρήγορα από ότι στα άλλα δύο.

  • Like 1

9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

snowbus τις καθημερινές δεν έχει αν αυτό εννοείς κατά τα άλλα έρχεσαι πολύ πιο γρήγορα από ότι στα άλλα δύο

εχει τα σκ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...