miscelano 3,150 Report post Posted April 8, 2017 ελα ενα τελευταιο αυριο!!!!μονο το 2πλο ανοιχτο 1 οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted April 9, 2017 πολυ καλα σημερα!!!9 με 1 ελιωσα στο σκι!!!το χιονι κρατησε πολυ καλα μεχρι το τελος!!8 ατομα ειμασταν σε ολο το βουνο μια παρεα!!!κριμα να εχει τοσο ωραιο χιονι, και να μην ανεβαινει κανενας...οσο και να το φωναζω δεν πειθω κανεναν οτι ειναι γαματα πανω!!!να μαστε καλα και του χρονου παλι εκει...!!!καλο καλοκαιρι 18 οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 11, 2017 106.000 ευρω η επιχορηγηση. Μπηκαν στον λογαριασμο τα χρηματα. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 23, 2017 30 χιλιαρικα απευθειας αναθεση του καραγιαννη στον νουλικα... Ευγε αριστερη διαπλοκη.... Αμ οι λογοι.... Επειδη ειναι ο αντιπροσωπος και επειδη προεχει το συμφερον των χιονοδρομων... Μην σχολιασω και φαω μπαν... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted May 23, 2017 σχολιασε σχολιασε οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted May 25, 2017 Τα 30 πάντως εμένα μου ακούγονται λίγα. Έχω ακούσει δεκαπλάσια ποσα για συντήρηση...μονοπώλιο δεν είναι ο νουλικας? οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted May 25, 2017 Ειναι σπασμενα τα κονδυλια για την απ ευθειας να μην τα ακυρωσει το ελεγκτικο. Εχει χωριστα την συντηρηση Χωριστα τα ανταλλλακτικα Και χωριστα την αγορα ενος μεταχειρισμενου σκι ντου. Θα ακολουθησουν και αλλα.... Μονοπωλια δεν υπαρχουν αν δεν τα φτιαξεις εσυ με τις αγορες σου. Η ιταλια ειναι διπλα. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
pepe karaivanov 3,503 Report post Posted May 25, 2017 Παντός αν χρειαστεί κάποιο χκ αναβάθμιση ,έχω τον αντροπος που εισάγει όλα τα απαρετιτα από Ιταλία , Γαλλία και Αυστρία - σιρματοσχινα ,ρατρακ ,ακόμα και της αλισιδες για τα βαριά μηχανιματα του χκ Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted May 25, 2017 Παντός αν χρειαστεί κάποιο χκ αναβάθμιση ,έχω τον αντροπος που εισάγει όλα τα απαρετιτα από Ιταλία , Γαλλία και Αυστρία - σιρματοσχινα ,ρατρακ ,ακόμα και της αλισιδες για τα βαριά μηχανιματα του χκ μη το λες εδω...πες στον καραγιαννη η στον εκαστοτε διευθυντη... οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
marakidiet 289 Report post Posted May 25, 2017 Κάθε ποτε αλλαζει η βουναρα διευθυντή?, γιατί φέτος μας απογοήτευσε.... Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Share this post Link to post Share on other sites
miscelano 3,150 Report post Posted May 25, 2017 Κάθε ποτε αλλαζει η βουναρα διευθυντή?, γιατί φέτος μας απογοήτευσε.... Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk καλη ερωτηση...τα τελευταια 5 χρονια παντως οποιος αξιος περασε εφυγε τρεχοντας... οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted July 28, 2017 Διαβαζω για σοβαρη ηλεκτρολογικη βλαβη στο διπλο που αφησε στα κρυα του λουτρου τους ποδηλαταδες... <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
speleoste 347 Report post Posted August 8, 2017 https://www.facebook.com/Vasilitsamtbpark/photos/rpp.1650779371911212/1910416769280803/?type=3&theater Share this post Link to post Share on other sites
speleoste 347 Report post Posted August 8, 2017 ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Μετά από την τελευταία ενημέρωση από το αρμόδιο συνεργείο της ΔΕΗ μετά λύπης σας ενημερώνουμε ότι η λειτουργία του Vasilitsa Mountain Bike Park αναστέλλεται επ’ αόριστο. Αιτία της δυσάρεστης αυτής εξέλιξης, είναι τα πρόσφατα, πρωτοφανή σε έκταση ακραία καιρικά φαινόμενα που έλαβαν χώρα στην περιοχή του Χιονοδρομικού Κέντρου και είχαν ως αποτέλεσμα μεγάλες καταστροφές του ηλεκτρικού δικτύου. Οι βλάβες που προκλήθηκαν στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος του διθέσιου αναβατήρα είναι μεγάλης έκτασης και είναι απροσδιόριστο το χρονικό διάστημα επιδιόρθωσή της . Για οποιαδήποτε αλλαγή θα σας ενημερώσουμε άμεσα με νεότερη ανακοίνωση. Για το Ε.Χ.Κ.Β. Ο Αναπληρωτής Προϊστάμενος Κων/νος Βλάχος 1 Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted August 9, 2017 Οι βλάβες που προκλήθηκαν στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος του διθέσιου αναβατήρα είναι μεγάλης έκτασης και είναι απροσδιόριστο το χρονικό διάστημα επιδιόρθωσή της . πως γινεται να ειναι απροσδιοριστο???? δηλαδη μπορει σε 10? σε 30 χρονια? σε 50? θα ηθελα να πω κατι αλλα δεν θελω να γινομαι κακος Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
flocon 674 Report post Posted August 10, 2017 Απροσδιόριστο στα πλαίσια της καλοκαιρινής περιόδου λειτουργίας, υποθέτω. Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted August 26, 2017 6Τ5Μ4653Π4-Χ2Υ.pdf <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Δεν Ξενερώνω! 4,748 Report post Posted November 26, 2017 Το παρόν θέμα για τη νέα χιονοδρομική χρονιά έχει μεταφερθεί εδώ. 1 Share this post Link to post Share on other sites