yannisnm 734 Report post Posted February 27, 2019 1. Η πιτσού στο Sauze ομιλεί την ελληνική .Εχει κάνει στη Ρόδο. 2.Στο Sestriere πας και με καμπίνα , από το Passo Colon. 3.Μην ξεχάσεις το rifugio la marmotta. Αποστόλη είναι κλειστή η πίστα για Sestriere. Στην καμπίνα γινόταν κ...ς, άσε που μπορεί να κλείσει απροειδοποιητα και να σου φύγει κάνα 80αρι για ταξί. Το Marmotta καλό αλλά κλειστό ή σαν κλειστό δύο φορές που πήγα. Ψυχή ζώσα Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted February 27, 2019 Σήμερα Sestriere. Μεγαλύτερο υψόμετρο βάσης. Καλύτερη ποιότητα χιονιού. Πολύς κόσμος. Λεωφορεία από Τορίνο. Καμία 25αρια χλμ μόνο, γιατί είχα να περιμένω τον Οβελιξ (ευτραφής φαρμακοτρίφτης) που χάνονταν συνέχεια και χάλασε το λιφτ με μένα πάνω και να τραμπάλα και να μπρος πίσω, κάνα 45λεπτο. Αλλά πολύ όμορφο μέρος αν και τεχνητό το χωριό. Είδα και μια από τις ομορφότερες γυναίκες που έχω δει ποτέ. Κράμα Πφαιφερ και Μούτι. Θ πολλές κοκκινομαυρες κόκκινες και μαύρες στο Βόρειο μέρος του βουνού (προς Τορίνο) οπότε όσο σκι έγινε ηταν αλφα. Αύριο στο χωριό μας για πολλά χλμ. 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted February 27, 2019 Με θέα το Sestriere. Καφεδάκι με θέα το βουνό Άποψη από τα χαρακτηριστικά στρογγυλά κτίρια 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,135 Report post Posted February 28, 2019 Τα παιδιά , ονόμασαν αυτά τα κυλινδρικά εξαμβλώματα πύργους του Δράκουλα ! Αν ξαναπάς στο Sestriere πάρε το συρόμενο 13, η στο Sauze το 3 . Απολαυστικά απότομα ! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted February 28, 2019 (edited) Σήμερα ήταν ίσως η πιο όμορφη μέρα από όλες. Ένα ελαφρό μαιστράλι κράτησε το χιόνι σε ικανοποιητική κατάσταση μέχρι τέλους. 42 χιλιομετρακια παρ'ολο που έπρεπε να περιμένω τον Οβελιξ σε κάθε διασταύρωση. Τελευταίοι φύγαμε. Διαπιστώσεις :1)Από τις 12 και μετά μίκρυνα την ακτίνα στροφής και ελλάτωσα ταχύτητα. Αποτέλεσμα 1000μ υψομετρική χωρίς στάση, συνεχώς (είχα πείσει τον Οβελιξ ότι χρειάζεται καφέ και κολατσιό). 2)Φέτος λόγω φόρτου εργασίας δεν είχα χρόνο για προπόνηση.Τον λίγο ελεύθερο χρόνο τον αφιέρωνα στην μικρή μου κόρη. Τις προηγούμενες χρονιές λίγο γυμναστήριο και πρόγραμμα ασκήσεων για χιονοδρομια στο σπίτι έκαναν την δουλειά. Έτσι λοιπόν από τον Σεπτέμβριο άρχισα να ανεβαίνω όλες τις σκάλες τις ημέρας ανά δύο σκαλοπάτια. Χωρίς εξαίρεση. Το αποτέλεσμα στο βουνό εξέπληξε και μένα. Ούτε κούραση ούτε πόνος ούτε σφίξιμο τίποτε (περπατάμε και τα 55).Χωρίς οβελιξ άνετα θα πέρναγα τα 50-60 χλμ. Εάν θέλετε δοκιμάστε. Εγώ πλέον το καθιερώνω όλο τον χρόνο. ΠΡΟΣΟΧΉ όχι κατέβασμα. Θάνατος για τις αρθρώσεις. Edited February 28, 2019 by yannisnm 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted February 28, 2019 Το ski track το βιολί του. Οι μαύρες σήμερα ήταν 23°. το μέγιστο υψόμετρο 1048 μ. ενώ το ελάχιστο - 3. Χιονοδρομία και καταδύσεις μαζί. Αυτάαααα, εσείς καλά? 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
amiklon 328 Report post Posted March 1, 2019 Το ski track το βιολί του. Οι μαύρες σήμερα ήταν 23°. το μέγιστο υψόμετρο 1048 μ. ενώ το ελάχιστο - 3. Χιονοδρομία και καταδύσεις μαζί. Αυτάαααα, εσείς καλά? μια χαρα, σε διαβαζω καθε βραδυ πριν κοιμηθω :-) απο οτι καταλαβα οι Δολομιτες ειναι και πιο κοντα και πιο καλα (ή κανω λαθος?) 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted March 1, 2019 Το ski track το βιολί του. Οι μαύρες σήμερα ήταν 23°. το μέγιστο υψόμετρο 1048 μ. ενώ το ελάχιστο - 3. Χιονοδρομία και καταδύσεις μαζί. Αυτάαααα, εσείς καλά? Αχάριστος ανθρωπος. Του δίνουν βουνό και θάλασσα μαζί και δεν ειναι και ευχαριστημένος... 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 1, 2019 μια χαρα, σε διαβαζω καθε βραδυ πριν κοιμηθω :-) απο οτι καταλαβα οι Δολομιτες ειναι και πιο κοντα και πιο καλα (ή κανω λαθος?) Αύριο από το πλοίο πλήρης αναφορά τώρα ύπνος. Έγερση πρωί 4.30πμ 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 2, 2019 (edited) Η Παρασκευή ξημέρωσε πιο κρύα. Ο Οβελιξ έκατσε σπίτι γιατί τα έπαιξε. Εγώ βουρ στον πατσά. 42 χιλιομετράκια μέχρι τις 2.30μμ και τέλος. Τελικά οι 3 καταβάσεις πριν την τελευταία είναι οι καλύτερες της χρονιάς. Λες μυαλό και σώμα συνομωτούν για να βγουν όλα τέλεια. Παρά την κούραση 6 ημερών. Η τελευταία είναι η χειρότερη λες και μυαλό και σώμα επαναστατούν :"θες να φύγουμε, έ? Πάρτα." Την Παρασκευή μάζεψαν τα φορεία 4. Η κούραση της εβδομάδας μάλλον. Πάντως σε αυτό είναι οργανωμένοι. Στους αναβατήρες έχει αντικατασταθεί ένα καρεκλάκι με ειδικό φορείο και καρέκλα για τον συνοδό. Έτσι ο τραυματίας προωθείται στον αναβατήρα και στην βάση στο ασθενοφόρο ήστο ιατρείο. Δεν τον σέρνουν όπως εδώ και δεν περιμένουν ελικόπτερα ή ρατρακ Τέλος πάντων. Μια υπέροχη χιονοδρομική εβδομάδα έφθασε στο τέλος της και κηρύχθηκε η λήξη των εργασιών της ΕΑΡΙΝΗΣ ΣΥΝΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΩΝ. Του χρόνου να μαστε καλά από υγεία και δουλειά να ξαναπάμε Edited March 2, 2019 by yannisnm 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 2, 2019 Συμπεράσματα :1) Για παρέα 4 ατόμων με 1 όχημα, έμπειρων σκιέρ, ενδείκνυται η περιοχή γιατί έχει πολύ ωραίες κλίσεις, 1000ρες+ υψομετρικές, φθηνά πολυήμερα εισιτήρια, έχεις εάν θες πολύ κοντά και το Serre Chevalier, καλές τιμές για υψηλή περίοδο, όπως αυτή που πήγαμε, καλή μεταχιονοδρομική διασκέδαση κλπ.(4 άτομα γιατί το κόστος ταξιδιού είναι υψηλό (52 ευρώ διόδια σε κάθε κατεύθυνση από Βενετία)) Τώρα μεταξύ αυτού και Δολομιτών. Δολομίτες γιατί κυρίως, όπως λένε στο χωριό μου, σε Παλιό άλογο καινούργια περπατησιά δεν μαθαίνεται. Εκεί είναι το χωριό μου πλέον. Αισθάνομαι οικεία ξέρω που να πάω και τί να κάνω. Είναι κοντά στην Βενετία, έχει περισσότερες επιλογές για όλα τα επίπεδα χιονοδρομων, είναι ακριβότερα, δεν έχει τόσο έντονη μεταχιονοδρομική ζωή. Αυτά για συγκρίσεις. Επιμένω όμως εάν θες πιο άγρια χιονοδρομία πας Lattea. Τέλος προσπάθησα στα ποστ να εξαλείψω κατά το δυνατόν τις ξενοφερτες λέξεις. 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 2, 2019 Αστερίξ και Οβελιξ Χιονοδρομώ πιο γρήγορα κι από την σκιά μου Τέλος για φέτος 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted March 2, 2019 Πάντα τέτοια! «Τέλος για φέτος» στο εξωτερικό. Έχουμε πολλές, παρα πολλές μέρες ακόμα απολαυστικού σκι στην Ελλάδα! 4 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 2, 2019 (edited) Πάντα τέτοια! «Τέλος για φέτος» στο εξωτερικό. Έχουμε πολλές, παρα πολλές μέρες ακόμα απολαυστικού σκι στην Ελλάδα! OH! YES Edited March 2, 2019 by yannisnm 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
blacksnow 287 Report post Posted March 2, 2019 Το ski tracks μου έγραψε και εμένα βλακεις την προηγούμενη Πέμπτη στον παρνασσο Και στο υψόμετρο και στη μέγιστη ταχύτητα Sent from my SM-N960F using Tapatalk Μα τι λέτε τώρα???...ποιό αξιόπιστο δέν υπάρχει. 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 2, 2019 Με Μιραζ... Έτρεχες Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 7, 2019 (edited) Τέλος μια παρατήρηση για τα elan amphibio 88. Καταπληκτικά σε όλα τα χιόνια που βρήκα. Μόνο στο πολύυ παγωμένο και ξυσμενο ταυτόχρονα δεν κρατούσε τόσο καλά Edited March 7, 2019 by yannisnm 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
giannis-ski 4,870 Report post Posted March 7, 2019 (edited) Πάντα τέτοια! «Τέλος για φέτος» στο εξωτερικό. Έχουμε πολλές, παρα πολλές μέρες ακόμα απολαυστικού water-σκι στην Ελλάδα!Fixed... Edited March 7, 2019 by giannis-ski 1 Quote https://media.skigebiete-test.de/images/ecu/product/p_ski/1020/ski_kessler-the-spirit-2013_n1020-1016-0_l.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,497 Report post Posted March 7, 2019 ....από τον Σεπτέμβριο άρχισα να ανεβαίνω όλες τις σκάλες τις ημέρας ανά δύο σκαλοπάτια. Χωρίς εξαίρεση. ... Πόσα μονά σκαλοπάτια σύνολο; 1 Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
apostoikon 161 Report post Posted March 7, 2019 Τέλος μια παρατήρηση για τα elan amphibio 88. Καταπληκτικά σε όλα τα χιόνια που βρήκα. Μόνο στο πολύυ παγωμένο και ξυσμενο ταυτόχρονα δεν κρατούσε τόσο καλάΕίναι πέδιλα που θέλουν πίεση στο καρβαρισμα.Στον πάγο έχουν θέμα όντως.Μου φύγανε και εμένα στην παγωμένη μαύρη του Ελατοχωρίου την Κυριακή.Σε οτιδήποτε άλλο τεραιν είναι απλα υπέροχα.Καλες καταβάσεις!!! Στάλθηκε από το TA-1033 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 7, 2019 (edited) Πόσα μονά σκαλοπάτια σύνολο; Όλες τις σκάλες κάθε μέρα. Είτε 1ο είτε 7ο. Υπήρξε μέρα που μέτρησα 120 διπλά βήματα. Το μίνιμουμ κάθε μέρα είναι γύρω στα 50 διπλά (σπίτι, γραφείο) Edited March 7, 2019 by yannisnm 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 8, 2019 Στρώσιμο αλά Ιταλικά 9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted March 8, 2019 Δικιά σου η φωτό; 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,871 Report post Posted March 8, 2019 Αν είναι δικιά του θα βρεθούμε σίγουρα σε κάποιο ΧΚ να περιμένουμε το πρώτο καρεκλάκι με vaggeli kroko, koumbaro, bkacksnow, kaps που ξέρω πως είναι πρωινά παιδιά!!! Vro όσο πρωί και να πας Ελλάδα τέτοια δεν έχει.[emoji13] Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post Posted March 9, 2019 (edited) Δικιά σου η φωτό; Όχι Χρήστο δεν είναι δική μου. Αλλά είναι απο το Lagauzoi, Dolomites Edited March 9, 2019 by yannisnm Quote Share this post Link to post Share on other sites