vro 10,263 Report post Posted December 12, 2018 η αχρηστη πληροφορια της ημερας. ο νουλικας πηρε το καιμακ την συντηρηση με απ ευθειας την υποστηριξη λειτουργιας με διαγωνισμο 2 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted December 12, 2018 Μήπως να μεταφερθεί και αυτό σε νέο νήμα με τίτλο 2018-2019; Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,404 Report post Posted December 12, 2018 Ιέφτασιιιι! 1 Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 12, 2018 Κρεμασή σήμερα, φατσοβιβλιο χκ Καϊμακτσαλάν 7 Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 13, 2018 (edited) Προχθές το απόγευμα, άτομα που δουλεύουν στο χκ, μόλις είχαν κατέβει από το βουνό και μου είπαν ότι είναι σχεδόν έτοιμοι. Θα λειτουργήσει, όπως έμαθα, με το ίδιο προσωπικό. Edited December 13, 2018 by Koumparos 1 Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted December 13, 2018 Προχθές το απόγευμα, άτομα που δουλεύουν στο χκ, μόλις είχαν κατέβει από το βουνό και μου είπαν ότι είναι σχεδόν έτοιμοι. Θα λειτουργήσει, όπως έμαθα, με το ίδιο προσωπικό. Πότε λένε να ανοίξουν Γιώργο; Πραγματικά το βουνό φαίνεται να έχει χιόνι αρκετό για χιονοδρομία (η κρέμαση τουλάχιστον), και ανεβάζουν μόνο φωτογραφίες. Όσον αφορά τη φωτογραφία που πόσταρε πιο πάνω ο Γρηγόρης, δέχθηκαν στο fb σχόλια και ερωτήσεις σχετικά με το άνοιγμα και σήμερα η φωτογραφία δεν υπάρχει. Τη διέγραψαν. 3 BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted December 13, 2018 Πότε λένε να ανοίξουν Γιώργο; Πραγματικά το βουνό φαίνεται να έχει χιόνι αρκετό για χιονοδρομία (η κρέμαση τουλάχιστον), και ανεβάζουν μόνο φωτογραφίες. Όσον αφορά τη φωτογραφία που πόσταρε πιο πάνω ο Γρηγόρης, δέχθηκαν στο fb σχόλια και ερωτήσεις σχετικά με το άνοιγμα και σήμερα η φωτογραφία δεν υπάρχει. Τη διέγραψαν. Ξαναανεβασετην, είναι πλεον "δικιά μου" και ρώτα τους πάλι! Εχθές απάντησαν,...... σύντομα! Share this post Link to post Share on other sites
Νικόλας MJT 194 Report post Posted December 14, 2018 Πότε λένε να ανοίξουν Γιώργο; Πραγματικά το βουνό φαίνεται να έχει χιόνι αρκετό για χιονοδρομία (η κρέμαση τουλάχιστον), και ανεβάζουν μόνο φωτογραφίες. Όσον αφορά τη φωτογραφία που πόσταρε πιο πάνω ο Γρηγόρης, δέχθηκαν στο fb σχόλια και ερωτήσεις σχετικά με το άνοιγμα και σήμερα η φωτογραφία δεν υπάρχει. Τη διέγραψαν. Ωραία πράγματα. Ελληνικά. 1 <p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;"><span style="font-size:14px;"><em><span style="text-align:center;background-color:rgb(34,34,34);">'''</span></em></span>Riding in the air nocturnal</span></p> <p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;">Living free</span></p> <p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;">Rip ride<span style="font-size:14px;"><em><span style="text-align:center;background-color:rgb(34,34,34);">''</span></em></span></span> Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 14, 2018 Δεν ξέρω Γιάννη. Αλλά μέσα στο σουκου θα μάθω από πρώτο χέρι. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Giannis90 2,282 Report post Posted December 17, 2018 Αν πρόκειται να ανέβεις κανείς στο καϊμάκ τη τετάρτη από Θεσσαλονίκη για ορειβατικό, συμβάλω στις βενζίνες και δεν πιάνω πολύ χώρο. 3 BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified). Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted December 18, 2018 Αν πρόκειται να ανέβεις κανείς στο καϊμάκ τη τετάρτη από Θεσσαλονίκη για ορειβατικό, συμβάλω στις βενζίνες και δεν πιάνω πολύ χώρο. Αφού μπορείς καθημερινή να πας και να περάσεις τέλεια. Την Κυριακή μείναμε με την όρεξη αφού στο τέλος τα γύρισε ο καιρός. Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 20, 2018 Πιό σίγουρο είναι να ανοίξει Κυριακή παρά Σάββατο. Αυτό λένε οι πηγές μου. Περισσότερα αύριο το βράδυ. Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted December 21, 2018 (edited) Ήδη έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία έναρξης του Χ.Κ. στην ιστοσελίδα του, Opening Day 22/12/2018. http://kaimaktsalan.gr/?p=2044 Συνεχίζοντας όμως την αναζήτηση στο τμήμα "τιμοκατάλογος" μοιάζει να μην έχει ενημερωθεί, νομίζω βλέπουμε ακόμη της περασμένης χρονιάς. http://kaimaktsalan.gr/?page_id=58 Edited December 21, 2018 by xmen Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 21, 2018 (edited) Όντως, ανοίγει αύριο τελικά Χαίρομαι που δεν επαληθεύτηκαν οι πηγές μου. Τα λέμε αύριο πάνω παιδιά!!!! Edited December 21, 2018 by Koumparos 1 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted December 22, 2018 Κατόπιν ερώτησης, το Χ.Κ. απάντησε ότι εξακολουθεί να ισχύει ο περυσινός κατάλογος. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 22, 2018 (edited) Πρώτη μέρα σήμερα για την σαιζόν. Μετά τα περσινά, ώμος και γόνατο λειτουργούν κανονικά. Πολύ ωραίο συναίσθημα όμως ρε παιδιά: πρωί-πρωί ξύπνημα, ωραίος καιρός, ντύσιμο, μπότες!!, πέδιλα!!! κλπ κλπ, στάση στην πλατεία της Έδεσσας για καφεδάκι ( διπλό εσπρέσσο € 1,50) και βουρ για το βουνό. Μετά τις καλημέρες και τις ευχές με το προσωπικό του χκ (είναι οι περσινοί κατά το πλείστον), πιάσαμε δουλειά. Αέρα στην κορυφή, ήλιος που κρυβόταν πίσω από σύννεφα αρκετά συχνά που αρκετές φορές δεν μπορούσες να διαβάσεις την πίστα. Μετά τις μία ήταν αρκετά καλύτερα. Μιλάω για την κρέμαση. Μπροστά μπορεί να ήταν καλύτερα. Ο κλασικός κόσμος στην κρέμαση, οι ίδιοι γνωστοί και φίλοι, σαν να μη πέρασε μια μέρα. Έκανες άνετα σκι. Το πάτημά της μόνο λίγο με προβλημάτισε. Θα το δω όμως αύριο αυτό. Αρκετό σκι για πρώτη μέρα. Ανοιχτό όλο το βουνό. Πέτρες πουθενά. Η πίστα της καρέκλας ήταν πάρα πάρα πολύ καλή. Την έκανα στο τέλος για να κατέβω και ακόμα και τότε άξιζε!!! Εκτός δεν βγήκα, δεν μπορώ να ξέρω. Αλλά από ότι έβλεπα από τους άλλους, δεν έχασα που δεν βγήκα. Θα έρθουν και καλύτερα χιόνια για αυτό. Χάρηκα που είδα την Arkouda team. Μας περιμένουν εκπλήξεις από αυτούς φέτος. Δεν μαρτυράω όμως τίποτα!!! Συνέχεια αύριο. Καλά να είμαστε. Edited December 22, 2018 by Koumparos 16 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted December 23, 2018 Κυριακή 23/12/2018 Sent from my iPhone using Tapatalk 7 Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 23, 2018 Αν δεν ήταν αυτή η ομίχλη που άνοιγε και έκλεινε την ορατότητα στην κρέμαση, και είχε φουλ ήλιο όπως έδειχναν τα στοιχεία, θα μιλούσαμε για εκπληκτική μέρα. Το στρώσιμο σε σχέση με χθες, πολύ καλύτερο. Έβαλαν και ένα παγκάκι για να ξεκουραζόμαστε. Κατά το μεσημεράκι, αλλά πολύ καλή κίνηση. Λόγω της ομίχλης (μάλλον) κατά το μεσημεράκι το χιόνι μου θύμισε λίγο αρχές άνοιξης. Υγρασία. Share this post Link to post Share on other sites
jorge_ver 261 Report post Posted December 23, 2018 (edited) Κυριακή 23/12/2018 Στην 1η φωτό έχεις εμένα και το φιλαράκι μου ετοιμάσου για μήνυση λόγω GPDR [emoji12][emoji12][emoji12][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Edited December 23, 2018 by jorge_ver 3 Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted December 23, 2018 Στην 1η φωτό έχεις εμένα και το φιλαράκι μου ετοιμάσου για μήνυση λόγω GPDR [emoji12][emoji12][emoji12][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Μάλλον παστέλι κερνάτε την επόμενη φορά. Σας έκανα «διάσημους»!!!! Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Share this post Link to post Share on other sites
petsi 158 Report post Posted December 23, 2018 Αν δεν ήταν αυτή η ομίχλη που άνοιγε και έκλεινε την ορατότητα στην κρέμαση, και είχε φουλ ήλιο όπως έδειχναν τα στοιχεία, θα μιλούσαμε για εκπληκτική μέρα. Το στρώσιμο σε σχέση με χθες, πολύ καλύτερο. Έβαλαν και ένα παγκάκι για να ξεκουραζόμαστε. Κατά το μεσημεράκι, αλλά πολύ καλή κίνηση. Λόγω της ομίχλης (μάλλον) κατά το μεσημεράκι το χιόνι μου θύμισε λίγο αρχές άνοιξης. Υγρασία. Ας μην ωραιοποιούμε και πολύ τα πράγματα, το παγκάκι το βάλανε πολύ αργά και μετά από πολύ γκρίνια. Εγώ με τη σύζυγο και τα δύο ανήλικα παιδιά μου, κάναμε διάλειμμα όρθιοι. Είναι απαράδεκτοι σ αυτό το θέμα. Το έχουμε ξεχειλώσει τα προηγούμενα χρόνια από το να γράφουμε παράπονα. Οι πίστες, απρόσμενα φαρδιές και καλοπατημένες. Χρόνια είχαμε να δούμε το Καϊμάκ έτσι. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 24, 2018 Δεν ωραιοποιό κάτι. Κατά το μεσημεράκι το βάλανε. Αν το έκαναν μετά από γκρίνια, πολύ καλά κάνατε και γκρινιάξατε και θέλω να πιστεύω ότι το κατάλαβαν για την επόμενη φορά. 1 Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted December 24, 2018 (edited) Κι εδω μεσα ρε παιδια το λεγαμε και το ξαναλεγαμε...και να πω κατι ? Ενα παγκακι ισον κανενα !Ποιος θα πρωτοκατσει ...Βαλε δυο τρια παγκακια να πω μαλιστα ,αλλα που ξερεις μετα απο δυο τρια τεσσερα χρονια μπορει να μπει κανα ακομα.Παω στοιχημα πως θα ειναι κατειλημμενο απο τα ιδια ατομα που κανουν μουχαμπετι εκει με τους ανθρωπους του χ/κ ! Edited December 24, 2018 by leonidastria 1 Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
Koumparos 5,439 Report post Posted December 25, 2018 Αυτό με το "μουχαμπέτι" δεν το θεωρώ σωστό. Δηλαδή, αν πας και θες κάποια στιγμή να κάτσεις να ξεκουραστείς, θα σε σηκώσουν;;; δεν το νομίζω... 2 Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted December 26, 2018 Φανταζομαι πως οχι ..σιγουρα δεν θα σε σηκωσουν ! Αλλα παω στοιχημα πως στο παγκακι αυτο σπανιως θα καθεται να ξεκουραζεται καποιος χιονοδρομος ...συνεχεια θα ειναι κατειλημμενο απο τους εργαζομενους και των περι αυτων! Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites