kostasbmw 989 Report post Posted May 17, 2020 αφού δεν ειχατε γράψει στο θέμα Ανακοινώσεις για τη Γ Συνέλευση(πως που και ποτέ) τώρα μαθαίνουμε ,τα μη μέλη, ότι έγινε από το διαδιδικτυο από τις ανακοινώσεις του Συλλόγου....... φοβερή πρόοδος με τη συνδρομή της τεχνολογίας..............εκτός και αν καναντε λάθος και έπρεπε να μπει στα κλειστά θέματα του Συλλόγου όποτε όλα οκ.......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted May 17, 2020 Υπάρχει ανακοίνωση για τα μέλη .....Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΣΤΧ 2,372 Report post Posted May 17, 2020 Και συγκεκριμένα «ανέβηκε» στις 5 Μαΐου ....Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted May 18, 2020 άρα δεν αφορούσε εμάς τους υπόλοιπους...όποτε ποιος ο λόγος να μας πείτε ότι έγινε ???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted May 18, 2020 40 minutes ago, kostasbmw said: άρα δεν αφορούσε εμάς τους υπόλοιπους...όποτε ποιος ο λόγος να μας πείτε ότι έγινε ???? Μα αγαπητέ μου δεν είστε καθόλου περίεργος ....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted May 18, 2020 (edited) Να διευκρινίσουμε κάτι νομικό και κάτι πρακτικό, σε σχέση με την υπέροχη Γ.Σ. που έγινε χθες: 1. Νομικά, στις Γ.Σ. του σωματείου μετέχουν μόνο τα μέλη του, η δε συμμετοχή μη μελών σε αυτές απαγορεύεται διότι δημιουργεί θέμα ακυρότητας. Με τις κατάλληλες νομικές και τεχνικές προδιαγραφές, καταφέραμε να πετύχουμε την ταυτοποίηση κάθε μέλους που συμμετείχε αλλά και την ανωνυμοποίηση της ψήφου του. 2. Πρακτικά, είναι λογικό τα (οικονομικώς τακτοποιημένα) μέλη του ΕΣΤΟΥΧ να έχουν κάποια προνόμια έναντι των απλών χρηστών της ιστοσελίδας μας (πχ. συμμετοχή στις εκδρομές, πόσω μάλλον στις Γενικές Συνελεύσεις). Φυσικά, πάντοτε ανακοινώνονται όλες οι εκδηλώσεις, δράσεις, εκδρομές, συναντήσεις των μελών για να προσελκύσουμε και νέα μέλη. Σε κάθε περίπτωση, είναι ευκαιρία για όσους έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα οργανωτικά του ΕΣΤΟΥΧ, ενόψει της Τακτικής Καταστατικής Γ. Σ. του Οκτωβρίου-Νοεμβρίου, να εγγραφούν και νέα μέλη στο Σύλλογο, όπως βέβαια τα παλαιά μέλη να ανανεώσουν τις συνδρομές τους από 1η Σεπτεμβρίου για την περίοδο 2020-2021. Edited May 20, 2020 by Petrinio 2 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 18, 2020 Ποσο κρατησε η ΓΣ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted May 18, 2020 6 hours ago, Petrinio said: Να διευκρινίσουμε κάτι νομικό και κάτι πρακτικό, σε σχέση με την υπέροχη Γ.Σ. που έγινε χθες: 1. Νομικά, στις Γ.Σ. του σωματείου μετέχουν μόνο τα μέλη του, η δε συμμετοχή μη μελών σε αυτές απαγορεύεται διότι δημιουργεί θέμα ακυρότητας. Με τια κατάλληλες νομικές και τεχνικές προδιαγραφές, καταφέραμε να πετύχουμε την ταυτοποίηση κάθε μέλους που συμμετείχε αλλά και την ανωνυμοποίηση της ψήφου του. 2. Πρακτικά, είναι λογικό τα (οικονομικώς τακτοποιημένα) μέλη του ΕΣΤΟΥΧ να έχουν κάποια προνόμια έναντι των απλών χρηστών της ιστοσελίδας μας (πχ. συμμετοχή στις εκδρομές, πόσω μάλλον στις Γενικές Συνελεύσεις). Φυσικά, πάντοτε ανακοινώνονται όλες οι εκδηλώσεις, δράσεις, εκδρομές, συναντήσεις των μελών για να προσελκύσουμε και νέα μέλη. Σε κάθε περίπτωση, είναι ευκαιρία για όσους έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα οργανωτικά του ΕΣΤΟΥΧ, ενόψει της Τακτικής Καταστατικής Γ. Σ. του Οκτωβρίου-Νοεμβρίου, να εγγραφούν και νέα μέλη στο Σύλλογο, όπως βέβαια τα παλαιά μέλη να ανανεώσουν τις συνδρομές τους από 1η Σεπτεμβρίου για την περίοδο 2020-2021. δεν απαντάς στο ότι αφού δεν μας αφορά ποιος ο λόγος της ανακοινωσης.....προς όλους πολλά μέλη παλιότερα πλήρωναν με τη άφιξη στη ΓΣ και παρα πολλά από αυτά ήσαν νέα μέλη...αυτό πιστεύω οτι το ξέρεις εκτός και αν το αλλάξατε και πρέπει να προπληρώσει κάποιος για να παρευθει στη ΓΣ........αυτό της τελευταίας παραγράφου έπρεπε να το είχες γράψει πριν τη ΓΣ όχι τώρα......για την επόμενη...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 19, 2020 (edited) 20 hours ago, MakisM said: Ποσο κρατησε η ΓΣ? Περίπου στις 12:40 τελειώσαμε. Μετά συνεχίσαμε χαλαρή κουβέντα, όσοι απομείναμε, για καμιά ώρα ακόμη. Edited May 19, 2020 by ΑΛΕΞΗΣ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted May 19, 2020 13 hours ago, kostasbmw said: πολλά μέλη παλιότερα πλήρωναν με τη άφιξη στη ΓΣ και παρα πολλά από αυτά ήσαν νέα μέλη...αυτό πιστεύω οτι το ξέρεις εκτός και αν το αλλάξατε και πρέπει να προπληρώσει κάποιος για να παρευθει στη ΓΣ........αυτό της τελευταίας παραγράφου έπρεπε να το είχες γράψει πριν τη ΓΣ όχι τώρα......για την επόμενη...... Κώστα, οι καιροί αλλάζουν. Όποιος θέλει να βοηθήσει έχει 8-9 μήνες περιθώριο να πληρώσει συνδρομή και να συμμετάσχει κανονικά. Κι εγώ είμαι από τους φανατικά αντίθετους με τις εξ αποστάσεως συνελεύσεις, αλλά την Κυριακή δόθηκε η δυνατότητα σε μέλη από πολλές περιοχές, και εκτός Ελλάδος, να συμμετάσχουν. Πάντα το νόμισμα έχει δύο όψεις. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pka 1,173 Report post Posted May 19, 2020 Πολύ καλά, μπράβο σας. Έχω μόνο μια απορία. Καλύπτεστε νομικά; Αποφάσεις δεσμευτικές (πχ τυχόν εκλογές, αλλαγές καταστατικού, κλπ) ισχύουν κανονικά; Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted May 19, 2020 2 hours ago, pka said: Πολύ καλά, μπράβο σας. Έχω μόνο μια απορία. Καλύπτεστε νομικά; Αποφάσεις δεσμευτικές (πχ τυχόν εκλογές, αλλαγές καταστατικού, κλπ) ισχύουν κανονικά; O Προεδρος ειναι επαγγελματιας νομικος. Περιμενω οτι ειμαστε καλυμμενοι... 3 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xmen 1,197 Report post Posted May 19, 2020 Και ο γραμματέας επίσης... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,739 Report post Posted May 19, 2020 (edited) Αυτό που ξεκίνησε ως λύση ανάγκης (δεν ήταν επιτρεπτή μια ΓΣ σαν αυτές που είχαμε συνηθίσει), τελικά δούλεψε πολύ καλά. Νομίζω πολύ καλύτερα από αυτό που οι περισσότεροι εκτιμούσαν. Σίγουρα δεν υποκαθιστά μια ΓΣ με φυσική παρουσία (θεωρώ ότι η φυσική παρουσία είναι πάντα καλύτερη όταν είναι εφικτή). Όμως σίγουρα επιτρέπει την συμμετοχή πολλών που θα ήταν αδύνατο να έχουν φυσική παρουσία και να εισακουστούν. Και αν δεν υπήρχε ο κορονοϊός για να μας αναγκάσει το δοκιμάσουμε στην πράξη, ίσως να καθυστερούσαμε αρκετά χρόνια ακόμα. Θεωρώ ότι το χρωστάμε σε αρκετούς "μακρινούς", που έχουν δείξει ότι ενδιαφέρονται για τον σύλλογο. Νομίζω ότι στο μέλλον θα πρέπει να σκεφθούμε σοβαρά να δώσουμε αυτή την δυνατότητα στα μέλη που δεν βρίσκονται κοντά στον τόπο πραγματοποίησης της ΓΣ. Επίσης θα ήταν άδικο να μην παρατηρήσουμε ότι ο σύλλογος έκανε και φέτος άλλα 2 (τουλάχιστον) βήματα μπροστά. Edited May 19, 2020 by mil 4 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pka 1,173 Report post Posted May 20, 2020 5 hours ago, mil said: Αυτό που ξεκίνησε ως λύση ανάγκης (δεν ήταν επιτρεπτή μια ΓΣ σαν αυτές που είχαμε συνηθίσει), τελικά δούλεψε πολύ καλά. Νομίζω πολύ καλύτερα από αυτό που οι περισσότεροι εκτιμούσαν. Σίγουρα δεν υποκαθιστά μια ΓΣ με φυσική παρουσία (θεωρώ ότι η φυσική παρουσία είναι πάντα καλύτερη όταν είναι εφικτή). Όμως σίγουρα επιτρέπει την συμμετοχή πολλών που θα ήταν αδύνατο να έχουν φυσική παρουσία και να εισακουστούν. Και αν δεν υπήρχε ο κορονοϊός για να μας αναγκάσει το δοκιμάσουμε στην πράξη, ίσως να καθυστερούσαμε αρκετά χρόνια ακόμα. Θεωρώ ότι το χρωστάμε σε αρκετούς "μακρινούς", που έχουν δείξει ότι ενδιαφέρονται για τον σύλλογο. Νομίζω ότι στο μέλλον θα πρέπει να σκεφθούμε σοβαρά να δώσουμε αυτή την δυνατότητα στα μέλη που δεν βρίσκονται κοντά στον τόπο πραγματοποίησης της ΓΣ. Επίσης θα ήταν άδικο να μην παρατηρήσουμε ότι ο σύλλογος έκανε και φέτος άλλα 2 (τουλάχιστον) βήματα μπροστά. Πάντως για ένα σύλλογο σαν το δικό σας, με μέλη σε όλη την Ελλάδα (και το εξωτερικό), μια φυσική ΓΣ είναι πολυτέλεια. Είναι επίσης παιχνίδι για λίγους. Μια κλειστή ομάδα ίσως; Με διαδικτυακές γενικές συνελεύσεις και διευρυμένη συμμετοχή, αλλάζουν οι όροι και ίσως να βρεθείτε και προ εκπλήξεων. Και πάλι μπράβο. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted May 20, 2020 Καλημέρα σε όλους. 1.- Νομίζω ότι έχω απαντήσει πλήρως για το νομικό σκέλος, αφού πράγματι η Γενική Συνέλευση των μελών είχε ανακοινωθεί δημόσια, προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου, αλλά έπρεπε να υπάρξει αυστηρός έλεγχος συμμετοχής μόνο των οικονομικά τακτοποιημένων μελών. Όποιος ενδιαφερόταν θα μπορούσε να τακτοποιηθεί ακόμα και την τελευταία ημέρα. Υπήρξε πράγματι μέλος που την παραμονή της Γ.Σ. κατέβαλε τραπεζικά τη συνδρομή του και έλαβε άμεσα κωδικό εισόδου στη Γ.Σ. 2.- Για την καλύτερη οργάνωση και των επόμενων εκδηλώσεων, είναι σημαντικό τα μέλη μας να ενημερώσουν τον Γραμματέα ή τον Ταμία με τα ακριβή στοιχεία επικοινωνίας τους, προκειμένου να λάβουν όλες και όλοι έγκαιρα email κλπ. Ας κάνουν τον κόπο να μας στείλουν με email μια επικαιροποίηση των στοιχείων τους. 3.- Παρότι τα θέματα που συζητήσαμε και η λήψη αποφάσεων προφανώς αφορούν τα μέλη του ΕΣΤΟΥΧ, με διαφάνεια τα προβάλλουμε ευρύτερα. Όπως προανέφερα, προβάλλουμε όλες μας τις εκδηλώσεις, ακόμη κι εκείνες που απευθύνονται αποκλειστικά στα μέλη μας (π.χ. εκδρομές εξωτερικού), ακριβώς διότι θέλουμε να προσελκύσουμε νέα μέλη. Ιδού λοιπόν η ευκαιρία για όλες και όλους να εγγραφούν στο Σύλλογο και να προσφέρουν συμμετέχοντας και στη διοίκησή του (ΓΣ ή και ΔΣ). Η τεχνολογία είναι σύμμαχός μας! 3 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted May 20, 2020 (edited) 21 hours ago, Petrinio said: .Σ. 2.- Για την καλύτερη οργάνωση και των επόμενων εκδηλώσεων, είναι σημαντικό τα μέλη μας να ενημερώσουν τον Γραμματέα ή τον Ταμία με τα ακριβή στοιχεία επικοινωνίας τους, προκειμένου να λάβουν όλες και όλοι έγκαιρα email κλπ. Ας κάνουν τον κόπο να μας στείλουν με email μια επικαιροποίηση τ Παράκληση να δοθεί το email ..... γραμματέα η και ταμία ... και για την επερχόμενη ΓΣ τον Οκτώβριο θα πρέπει με τέλος Σεπτεμβρίου να ανανεωθούν οι συνδρομές .. έτσι πρέπει να είναι Edited May 21, 2020 by vaggelis Quote Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post Posted May 20, 2020 (edited) Συγχαρητηρια για την διαδυκτιακη συνελευση που νομιζω πρεπει να λαμβανει χωρα συγχρονως με την ζωντανη-φυσικη συνελευση ,αυριο μεθαυριο οταν θα ειναι εφικτο , ωστε να παιρνουν μερος και καποιοι οικονομικα τακτοποιημενοι ,που δυσκολευονται να παρεβρεθουν.Αν επιτευχθει αυτο σημαινει πως ο συλλογος επιθυμει μια διευρινση ,αν δεν γινει σημαινει πως ο συλλογος επιθυμει να μεινει ως εχει σαν μια μεγαλη παρεα στην Αθηνα και με μερικους απο την επαρχια.Δεν νομιζω οτι θα χρειαστει καποιος να δευτερολογισει επ'αυτου ! Αυτη την διαδυκτικη συνελευση οπως προειπα ο συλλογος την πετυχε και αξιζουν συγχαρητηρια σε οσους ασχοληθηκαν για να επιτευχθει ! Ενα αλλο που πρεπει να πετυχει ο συλλογος ,που θα βοηθησει παρα πολυ ,θα ειναι να μπορει καποιος με την πιστωτικη του καρτα να πληρωνει την συνδρομη του κι οχι να πηγαινει στην τραπεζα! Αν το χει καταφερει και δεν το πηρα χαμπαρι ,συμπαθατε με.Συχαρητηρια και παλι !!! Edited May 20, 2020 by leonidastria 3 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
Petrinio 1,652 Report post Posted May 21, 2020 @leonidastria ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Ο κύβος έχει ριφθεί εδώ και μερικά χρόνια για τη διεύρυνση. Η διεύρυνση ξεκίνησε συστηματικά σε επίπεδο παρέας. Οργανώσαμε Πάρτυ και Συναντήσεις μελών και φίλων, με αυξανόμενη συμμετοχή στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, ακόμη και τη Λευκωσία! Μας φρέναρε λίγο η πανδημία. Όταν φτάσαμε στατιστικά να έχουμε 100+ άτομα σε πάρτυ του Snowclub, 35-40 άτομα στις συναντήσεις της Αθήνας, 15-25 στη Θεσσαλονίκη κλπ, το στοίχημα για όλους μας είναι αυτό τον μεγάλο αριθμό φίλων να τους φέρουμε και μέσα στο Σύλλογο ως μέλη. Σε επίσημο επίπεδο, πλέον η απόφαση ελήφθη από τη Γενική Συνέλευση προχθές: η επόμενη Τακτική Καταστατική Γ.Σ. θα γίνει με φυσική παρουσία μελών (εφὀσον επιτρέπουν οι υγειονομικές συνθήκες) ΚΑΙ διαδικτυακά, για να διευκολυνθεί η συμμετοχή μελών από όλα τα μέρη της χώρας ή το εξωτερικό. Φυσικά, για την πληρωμή της ετήσιας συνδρομής δεν απαιτείται μετάβαση στην τράπεζα, αλλά απλά με e-banking ακόμα κι από το κινητό μας. 4 Quote Petros Tsantilas A ski won't change your life... unless you ride it Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted October 12, 2020 Ανακοινώθηκε η γεν συνέλευση μέσω Διαδικτύου στα θέματα είναι και η τροποποίηση του καταστατικού . υπαρχουν κάποια συγκεκριμένα άρθρα η είναι γενική αναφορά για να μπορεί να ζητηθεί η τροποποίηση οποιοδήποτε άρθρου;;; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted October 15, 2020 Το θέμα της απαρτίας πως θα ελεγχθεί ;;; θα υπάρχει ένας συγκεκριμένος χρόνος πριν ξεκινήσει η Γ.Σ που θα περιμένουμε για να δούμε αν θα γίνει η θα αναβληθεί ;;;πόσοι είναι το 1/3 των μελών Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gvk 316 Report post Posted October 16, 2020 Το θέμα της απαρτίας πως θα ελεγχθεί ;;; θα υπάρχει ένας συγκεκριμένος χρόνος πριν ξεκινήσει η Γ.Σ που θα περιμένουμε για να δούμε αν θα γίνει η θα αναβληθεί ;;;πόσοι είναι το 1/3 των μελών Η απάντηση στο ερώτημα σου βρίσκεται στο καταστατικό του Συλλογου και περιλαμβάνει τα οικονομικά τακτοποιημένα μεληSent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaggelis 2,070 Report post Posted October 16, 2020 5 hours ago, Gvk said: Η απάντηση στο ερώτημα σου βρίσκεται στο καταστατικό του Συλλογου και περιλαμβάνει τα οικονομικά τακτοποιημένα μελη Sent from my iPhone using Tapatalk Ποια μέλη θα θεωρηθούν τακτοποιημένα ; Οι μέχρι και τον 8 /20 η από τον 9/20 ίσος αρκετά μέλη να τους έχει διαφυγή ότι από 1/9 πρέπει να στείλουν την συνδρομή .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted October 16, 2020 18 minutes ago, vaggelis said: Ποια μέλη θα θεωρηθούν τακτοποιημένα ; Οι μέχρι και τον 8 /20 η από τον 9/20 ίσος αρκετά μέλη να τους έχει διαφυγή ότι από 1/9 πρέπει να στείλουν την συνδρομή .. Εαν ειναι ευκολο ανεβαστε παλι τους λογαριασμους των τραπεζων για να βαλουμε την συνδρομη μας 3 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Gvk 316 Report post Posted October 17, 2020 Alpha bankGR2701401640164002002000705. Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites