Κοιτώντας τη μορφολογία εδάφους ανάμεσα στην Αγία Λαύρα και το ΧΚΚ τα εμπόδια εμένα μου φαίνονται ανυπέρβλητα για να περάσει τραίνο - πάντα στο πλαίσιο ενός λογικού κόστους. Τη λύση της καμπίνας δεν την συμπεριλαμβάνω στη συγκεκριμένη κουβέντα γιατί το *συγκεκριμένο* σχέδιο σύνδεσης και τώρα αλλά και όσες φορές είχε παίξει στο παρελθόν, ανέφερε και τον ΟΣΕ. Δε λέω ότι δε γίνεται τηλεκαμπίνα, αλλά είναι άλλο σχέδιο από το Καλάβρυτα-Αγ. Λαύρα. Δεν ξέρω επίσης αν είναι πρόβλημα για κάθε έργο το ότι το ΧΚΚ είναι σε περιοχή Natura 2000. Στο meeting με το το Βαζαίο και τον Άγριο πχ. αναφέρθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει απολύτως τίποτα στο Αυγό λόγω Natura.
Κάτι το οποίο δένει και με το θέμα των πιστών. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των υπεθύνων, κατηγορηματικά δεν μπορεί να γίνει επέκταση ούτε προς το Αυγό, ούτε προς Ψηλή Κορφή λόγω Natura. Κάποιες νέες πίστες που παρουσίασαν εντός του υπάρχοντος "οικοπέδου", χωρίς να είμαι 100% σίγουρος γιατί ήταν πιξελιασμένος ο χάρτης, δε μου φάνηκαν να δίνουν πολλά παραπάνω (τουλάχιστον όχι γι'αυτούς που ήδη βγαίνουν στα προσιτά off-piste).