ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 22 1 hour ago, maria_ said: Επίσης, από Αρκαδία η πρόσβαση είναι εύκολη; Εξαρτάται από πού θα ξεκινήσετε. Όπως και νά 'χει, από Βλαχέρνα και μετά μόνον στροφές. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 23 13 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said: Εξαρτάται από πού θα ξεκινήσετε. Όπως και νά 'χει, από Βλαχέρνα και μετά μόνον στροφές. και αρκετές Γούβες κοντά στα Σπήλαια ...μετά τα Μαζεικα.....και πολλά γίδια Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 23 Στοκόπουδρες Καλαβρύτων Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 24 (edited) Για το ΣΚ βρείτε αλλά χόμπυ. Αχ τι καλά που δεν κάθησα για Σάββατο.... Χιόνισε στην Δάφνη.... https://www.kalavrytanews.com/2026/01/blog-post_168.html?fbclid=IwdGRjcAPhc5pjbGNrA-FzPWV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHii1EBWx-bdVXrL6kr13QCFeCL1I-MFt4pR9Bh8lcWVgskzqJGqBEyGwtd5w_aem_Bt4XJunhbHeC5BAkW1WZCA&m=1 Edited January 24 by vro 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 24 Βατερλό σήμερα. Ξεκινήσαμε 6 από το Ελληνικό, φάγαμε 1 ώρα αναμονή στις ενοικιάσεις (όλα τα καταστήματα έτσι ήταν) για εξοπλισμό του παιδιού, και άλλη μια ώρα σχεδόν για να βγάλουμε εισιτήρια. Φτάνει η σειρά μου, λέω στην κοπέλα 1 επισκέπτη, ένα αρχάριων για το παιδί που είναι 5 και ένα ημερήσιο για μένα. Και μου λέει το αμίμητο «το παιδί είναι €11, κανονικά είναι €1 σε αυτή την ηλικία, αλλά πρέπει να πάτε στο τάδε ταμείο και να περιμένετε στην ουρά. Της λέω δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά περιμένω 45 λεπτά για να γλιτώσω 10€, δώστου μου με €11 να πάει στην ευχη. Πληρώνω με κάρτα και φεύγοντας την ρωτάω «το πάνω baby δουλεύει, σωστά;» Και μου απαντάει «ναι, αλλά το εισιτήριο που βγάλατε δεν σας δίνει το δικαίωμα να πάτε πάνω. »ωραία, άλλαξε το να σου πληρώσω την διαφορά» τώρα δεν γίνεται, πρέπει να πληρώσετε από την αρχή εισιτήριο για πάνω, ή να περιμένετε στην ουρά στο ταμείο τάδε. Με αυτά και με αυτά, μείναμε κάτω, η αστική μου ευγένεια δεν μου επιτρέπει να γράψω που βάλαμε το εισιτήριο επισκέπτη της συζύγου (αλήθεια, γιατί έχει ημερομηνία αυτό; Γιατί να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω άλλη μέρα από την στιγμή που δεν το χρησιμοποίησα σήμερα; Ένα κομμάτι χαρτί είναι μιας χρήσης, ας το πάρει ο λιφτιέρης όποτε χρησιμοποιηθεί), εγώ έκανα αρκετά πάνω κάτω με την κόρη στο κάτω baby, και κατάφερα να κάνω μια Στύγα και μια άγκυρα αφού περίμενα περίπου 1,5 ώρα στις ουρές των τριών λιφτ. Εντάξει, αυτό δεν είναι σκι, είναι φυματίωση. Από την άλλη, ήταν το πρώτο ας πούμε καλό ΣΚ που τα νότια χιονοδρομικά είχαν χιόνι, οπότε ήταν επόμενο ότι κουτσοί στραβοί θα ανέβουν στον Άγιο Παντελεημονα. Σε κάθε περίπτωση, στα 32 χρόνια που κάνω σκι δεν πρέπει να έχω ξαναβάλει τόσα λίγα χιλιόμετρα… Κριμα πραγματικά για την μέρα. Τουλάχιστον χάρηκε το παιδί. ο μόνος λόγος που το Ski Tracks έγραψε και αυτά τα χιλιόμετρα ήταν ότι το ξέχασα ανοιχτό και κατέβαινα με το αυτοκίνητο Πειτε μου ξανά ότι το σκι στην Ελλάδα είναι καλύτερο από το σκι στις Άλπεις για να δω κάτι! 6 1 Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 25 (edited) Edited January 25 by Hellbent 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted January 25 12 hours ago, Χρήστος Λάππας said: Βατερλό σήμερα. Ξεκινήσαμε 6 από το Ελληνικό, φάγαμε 1 ώρα αναμονή στις ενοικιάσεις (όλα τα καταστήματα έτσι ήταν) για εξοπλισμό του παιδιού, και άλλη μια ώρα σχεδόν για να βγάλουμε εισιτήρια. Φτάνει η σειρά μου, λέω στην κοπέλα 1 επισκέπτη, ένα αρχάριων για το παιδί που είναι 5 και ένα ημερήσιο για μένα. Και μου λέει το αμίμητο «το παιδί είναι €11, κανονικά είναι €1 σε αυτή την ηλικία, αλλά πρέπει να πάτε στο τάδε ταμείο και να περιμένετε στην ουρά. Της λέω δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά περιμένω 45 λεπτά για να γλιτώσω 10€, δώστου μου με €11 να πάει στην ευχη. Πληρώνω με κάρτα και φεύγοντας την ρωτάω «το πάνω baby δουλεύει, σωστά;» Και μου απαντάει «ναι, αλλά το εισιτήριο που βγάλατε δεν σας δίνει το δικαίωμα να πάτε πάνω. »ωραία, άλλαξε το να σου πληρώσω την διαφορά» τώρα δεν γίνεται, πρέπει να πληρώσετε από την αρχή εισιτήριο για πάνω, ή να περιμένετε στην ουρά στο ταμείο τάδε. Με αυτά και με αυτά, μείναμε κάτω, η αστική μου ευγένεια δεν μου επιτρέπει να γράψω που βάλαμε το εισιτήριο επισκέπτη της συζύγου (αλήθεια, γιατί έχει ημερομηνία αυτό; Γιατί να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω άλλη μέρα από την στιγμή που δεν το χρησιμοποίησα σήμερα; Ένα κομμάτι χαρτί είναι μιας χρήσης, ας το πάρει ο λιφτιέρης όποτε χρησιμοποιηθεί), εγώ έκανα αρκετά πάνω κάτω με την κόρη στο κάτω baby, και κατάφερα να κάνω μια Στύγα και μια άγκυρα αφού περίμενα περίπου 1,5 ώρα στις ουρές των τριών λιφτ. Εντάξει, αυτό δεν είναι σκι, είναι φυματίωση. Από την άλλη, ήταν το πρώτο ας πούμε καλό ΣΚ που τα νότια χιονοδρομικά είχαν χιόνι, οπότε ήταν επόμενο ότι κουτσοί στραβοί θα ανέβουν στον Άγιο Παντελεημονα. Σε κάθε περίπτωση, στα 32 χρόνια που κάνω σκι δεν πρέπει να έχω ξαναβάλει τόσα λίγα χιλιόμετρα… Κριμα πραγματικά για την μέρα. Τουλάχιστον χάρηκε το παιδί. ο μόνος λόγος που το Ski Tracks έγραψε και αυτά τα χιλιόμετρα ήταν ότι το ξέχασα ανοιχτό και κατέβαινα με το αυτοκίνητο Πειτε μου ξανά ότι το σκι στην Ελλάδα είναι καλύτερο από το σκι στις Άλπεις για να δω κάτι! τα καλαβρυτα θεωρούν seniors τους πανω απο 70 ενω τα αλλα απο 65 η 67 ............ αν τα στηλωνες στο ταμείο και γινόταν σαματάς θα έβλεπες πως θα τακτοποιούνταν όλα...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted January 25 Εγώ είμαι 55, οπότε έχω ακόμα για senior. Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 25 2 hours ago, kostasbmw said: τα καλαβρυτα θεωρούν seniors τους πανω απο 70 ενω τα αλλα απο 65 η 67 ............ αν τα στηλωνες στο ταμείο και γινόταν σαματάς θα έβλεπες πως θα τακτοποιούνταν όλα...... Στο τέλος θα ζητάνε και πιστοποιητικό θανάτου . 2 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Master Chief 95 Report post Posted January 25 Καθημερινές ανοίγουν τη Στύγα; Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 25 3 hours ago, Master Chief said: Καθημερινές ανοίγουν τη Στύγα; Η Στύγα ανοίγει καθημερινές εκτός αν έχει αέρα ή ομίχλη . ΠΣΚ ανοίγει εκτός αν έχει αέρα . Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Nyxteridos 6 Report post Posted January 25 Την Παρασκευή την Στυγα μπορούσαν και νωρίτερα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 25 1 hour ago, Nyxteridos said: Την Παρασκευή την Στυγα μπορούσαν και νωρίτερα... Όντως . Ήμουν εγκλωβισμένος στην ουρά και έβριζα που άνοιξε μετά την Άγκυρα . Νομίζω στις 10 άνοιξε , η Άγκυρα στις 10 παρά τέταρτο. Χωρίς λόγο..... Η Στύγα τυπικά ανοίγει 9,15 και κλείνει 15,30. Λέμε πολλά για Παρνασσό αλλά εκεί τα λίφτ ανοίγουν στις 9 ( όσα ανοίγουν) . Τα Καλάβρυτα αργούν να ξυπνήσουν συστηματικά . Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Nyxteridos 6 Report post Posted January 25 Όντως χωρίς λόγο...θα αρχίσουμε να κάνουμε τα παλια πάλι...όποτε και αν.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,693 Report post Posted January 26 On 1/24/2026 at 7:57 PM, Χρήστος Λάππας said: Βατερλό σήμερα. Ξεκινήσαμε 6 από το Ελληνικό, φάγαμε 1 ώρα αναμονή στις ενοικιάσεις (όλα τα καταστήματα έτσι ήταν) για εξοπλισμό του παιδιού, και άλλη μια ώρα σχεδόν για να βγάλουμε εισιτήρια. Φτάνει η σειρά μου, λέω στην κοπέλα 1 επισκέπτη, ένα αρχάριων για το παιδί που είναι 5 και ένα ημερήσιο για μένα. Και μου λέει το αμίμητο «το παιδί είναι €11, κανονικά είναι €1 σε αυτή την ηλικία, αλλά πρέπει να πάτε στο τάδε ταμείο και να περιμένετε στην ουρά. Της λέω δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά περιμένω 45 λεπτά για να γλιτώσω 10€, δώστου μου με €11 να πάει στην ευχη. Πληρώνω με κάρτα και φεύγοντας την ρωτάω «το πάνω baby δουλεύει, σωστά;» Και μου απαντάει «ναι, αλλά το εισιτήριο που βγάλατε δεν σας δίνει το δικαίωμα να πάτε πάνω. »ωραία, άλλαξε το να σου πληρώσω την διαφορά» τώρα δεν γίνεται, πρέπει να πληρώσετε από την αρχή εισιτήριο για πάνω, ή να περιμένετε στην ουρά στο ταμείο τάδε. Με αυτά και με αυτά, μείναμε κάτω, η αστική μου ευγένεια δεν μου επιτρέπει να γράψω που βάλαμε το εισιτήριο επισκέπτη της συζύγου (αλήθεια, γιατί έχει ημερομηνία αυτό; Γιατί να μην μπορώ να το χρησιμοποιήσω άλλη μέρα από την στιγμή που δεν το χρησιμοποίησα σήμερα; Ένα κομμάτι χαρτί είναι μιας χρήσης, ας το πάρει ο λιφτιέρης όποτε χρησιμοποιηθεί), εγώ έκανα αρκετά πάνω κάτω με την κόρη στο κάτω baby, και κατάφερα να κάνω μια Στύγα και μια άγκυρα αφού περίμενα περίπου 1,5 ώρα στις ουρές των τριών λιφτ. Εντάξει, αυτό δεν είναι σκι, είναι φυματίωση. Από την άλλη, ήταν το πρώτο ας πούμε καλό ΣΚ που τα νότια χιονοδρομικά είχαν χιόνι, οπότε ήταν επόμενο ότι κουτσοί στραβοί θα ανέβουν στον Άγιο Παντελεημονα. Σε κάθε περίπτωση, στα 32 χρόνια που κάνω σκι δεν πρέπει να έχω ξαναβάλει τόσα λίγα χιλιόμετρα… Κριμα πραγματικά για την μέρα. Τουλάχιστον χάρηκε το παιδί. ο μόνος λόγος που το Ski Tracks έγραψε και αυτά τα χιλιόμετρα ήταν ότι το ξέχασα ανοιχτό και κατέβαινα με το αυτοκίνητο Πειτε μου ξανά ότι το σκι στην Ελλάδα είναι καλύτερο από το σκι στις Άλπεις για να δω κάτι! Σε νιώθω… Έχω φάει κι εγώ πολλές πίκρες, ειδικά με τη μικρή. Ώρες ατελείωτες να “παίζω” στο χιόνι και να βλέπω τους άλλους, χωρίa τον ιδρώτα, όταν την πήρε πρώτη φορά το πιατάκι. Έπρεπε να ανέβω πρώτος, να βγάλω τη σανίδα, να περιμένω στην κορυφή να τη βοηθήσω με το πιατάκι γιατί μια φορά την χτύπησε κάπως άσχημα στο πρόσωπο. Μετά, ξανά τη σανίδα, κατέβα 100 μέτρα, και πάλι από την αρχή — όλη μέρα. να στάζεις από τον ιδρώτα… αλλά χαλάλι. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 26 Με τα αγόρια για χρόνια δεν έκανα σκι. Δεν το μετάνιωσα όμως , το σκι μπας , οι αξέχαστες στιγμές που τα κατέβαζα καροτσάκι , τα άπειρα σιδερικά που κουβάλαγα . Η γκρίνια και η απαξίωση της πρώην που με έλεγε μπαμπά του σκι. Είμασταν πολλοί μπαμπάδες του σκι τότε. Μετά ευτυχώς μεγάλωσαν και ξανάρχισα το σκι. Το κορίτσι μου έκανε την ζωή εύκολη . Μόλις έφυγε η δασκάλα του σκι που της άρεσε μουλαρωσε και είπε δεν ξανακάνω σκι. Και είναι συνεπέστατη. 3 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted January 27 Αν θέλει το ΔΣ ας μας ενημερώσει για το τι είδε και τι έκανε στα Καλάβρυτα Διαφωνώ ριζικά με το να χάνεις πολύτιμα δευτερόλεπτα καλού σκι για τα παιδιά σου αν δεν κινδυνεύει η ζωή τους. Μόνο μάπα μέρες τα πάω. Στοκόχιονα, πάγους κλπ. Αν τύχει και έχει καλό χιόνι τα βάζω για μάθημα, τα πασάρω κάπου ή τα δένω κάπου, μόλις κουραστώ και χορτάσω σκι τους κάνω παρέα. Προσπαθώ να μάθουν γρήγορα να με προλαβαίνουν για να κάνουμε σύντομα καλό σκι όλοι παρέα Με αγωνία περιμένουμε περιγραφές από σήμερα που μοιάζει υπέροχη μέρα 3 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted January 27 (edited) Ωραία μέρα σήμερα . Το πρωί ήλιος , το μεσημέρι μπουχοπαρτυ στα δένδρα . Υπέροχη στοκοπούδρα Καλαβρύτων . Μπράβο στο χιονοδρομικό που τα άνοιξε ΟΛΑ ( ακόμα και την Δάφνη ) στην ΩΡΑ τους. https://www.facebook.com/share/r/1HTyjwX5vZ/ Edited January 27 by vro 4 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
PKGR 421 Report post Posted January 27 (edited) Προς το μεσημέρι βέβαια τα πράγματα άρχισαν να χαλάνε. Πολύ ομίχλη και αέρας. Στις 3 σχεδόν δεν κρατιόσουν από τον αέρα στη Στύγα. Είδα και αρκετό κόσμο να γυρίζει πίσω με το lift, από το να κατέβει τη πίστα... Edited January 27 by PKGR 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hellbent 4,782 Report post Posted January 30 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,507 Report post Posted January 30 49 minutes ago, Hellbent said: εισαι μπροστα απο την εποχη σου!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 3 Ήλιος στον Χελμό σήμερα με κόσμο σαββατοκύριακου και υπέροχο στόκο Καλαβρύτων . Πάλι τα κατάφερα και δεν έκανα καθόλου πίστα . Η δάφνη έπαθε σημαντικό βαβά. Άλλη μια φορά μου ζήτησαν πρωί πρωί αρβα τσεκ στην κορφή της Στύγας . Δεν διαφωνώ αλλά κάνα εικοσαλεπτο μετά το μέτρο ....χαλαρώνει . Οκ φυλάει τα νώτα του το χιονοδρομικό αλλά πρέπει να γίνεται κομμάτι....πιο επιστημονικά . Μεγάλη κουβέντα . Κατα τα λοιπά κλασικά Καλάβρυτα ,κάτι αστείοι το πρωί σανιδαδες με τα παλιά μπουφάν των πιστέρ να τρώνε στοκοπουδρες , τάχα τσεκαρουν. Καθυστέρηση στο ξύπνημα , η γνωστή λιτανεία, ανοίγει σε 10, φουρνέλο χάρος στις 8,30... Πολύς κόσμος από Παρνασσό που έριξε μαύρη πέτρα . Χτες στον Παρνασσό είδα πολλούς από Καλάβρυτα που είχαν ρίξει μαύρη πέτρα . Γκρινιάζετε για να έχετε. Για όσους ρωτάνε είναι τρεις ώρες δρόμο από Παρνασσό Καλάβρυτα από ριο. Και έχει περίπου 8 κάμερες Τροχαίας . 3 1 Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted February 4 Βλέπω ότι οι αναβατήρες είναι κλειστοί από το πρωΐ. Γνωρίζουμε τον λόγο; Quote Share this post Link to post Share on other sites
vro 10,263 Report post Posted February 4 (edited) 35 minutes ago, ΑΛΕΞΗΣ said: Βλέπω ότι οι αναβατήρες είναι κλειστοί από το πρωΐ. Γνωρίζουμε τον λόγο; Αήρ . Μεγάλη η ζημιά γιατί χτες δεν έβρισκες δωμάτιο στα Καλάβρυτα , έκατσε πολύς κόσμος που τα είχε παίξει στις ουρές , βλέποντας και την πρόβλεψη για τις επόμενες μέρες . Edited February 4 by vro Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted February 4 και αέρα να έχει το συρόμενο της δάφνης το άνοιγαν.....μάλλον θα έκαναν service Quote Share this post Link to post Share on other sites