Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Sign in to follow this  
mainalo

Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ (ενημέρωση)

Recommended Posts

Το Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ για αύριο Τετάρτη 23/02/05 θα λειτουργεί κανονικά με τούς Κρυό, Αρκτούρο και Αετό.

Δεν θα λειτουργούν οι πίστες Παν, Καλλυστώ και Πολύβιος.

Προβλέπεται να έχουμε διαστήματα ηλιοφάνειας και την θερμοκρασία στούς 0 βαθμούς.

 

Πετρόπουλος Γιώργος

Διευθυντής χ/κ Μαινάλου


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Εφοσον ο κ. Πετροπουλος ανακοινωνει της συνθηκες του ΧΚ Μαιναλου παρακαλω τους διαχειριστες να το καρφωσουν στη κορυφη... για ευκολια.

 

(Κατεβαστε και το:Ανακοίνωση: Εγκαίνια Μαινάλου Παρασκευή 18.02.2005)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΝΑ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΕΩΣ ΤΙΣ 4

ΑΣΤΑ .......................................................

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ..........................


Α.Χ.Χ.Μ=Ανένταχτοι Χιονοδρόμοι Χιονοδρομικού Μαινάλου!

 

www.freeride.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάρε να ΄χεις βουνό ρε , . . αλλά αμα δεν το παινέσεις . . . :evil:

 

Μαίναλο.JPG

Βορινή.JPG

 

. . άμα έχει χιόνι! :!:


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΝΑ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ  

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΕΩΣ ΤΙΣ 4  

 

what??? :D 12 ΑΝΟΙΓΕΙ ??

 

και πως φτανεις εκει, δηλαδη ποθ βγαινεις στην εθνικη ??


sl9zq8.gifrctin2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδω μέσα είναι όλα τα λεφτά ! Στην τουριστική πίστα , πολύ χιόνι ρε παιδί μου και πολύ ΕΛΑΤΟ ! Χεχε! :twisted:

Μαίναλο2.JPG

 

Προσέξτε ΠΟΣΟ χιονι έχει , κοιτάξτε λίγο στην βάση της φωτογραφίας που μπορείς να γλιστρήσεις, σε ΤΙ χιόνι!!!! . . και κοίτα κάτι περάσματα στο βάθος μέσα από τα έλατα !!!!! (Τουριστική)

Τουριστική.JPG

 

Μέχρι το ΓΟΝΑΤΟ και . . . βάλε ! :D:lol: (Τουριστική)

Mexri%20to%20gonato.JPG

 

ΑΥΤΟ είναι ενημέρωση ΡΕ! :D:D:lol:

:D


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΝΑ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΕΩΣ ΤΙΣ 4

ΑΣΤΑ .......................................................

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ..........................

 

Δηλαδη??

 

το κεντρο ανοιγει πρωι εαν το επιτρεπουν οι καιρικες συνθηκες..


ViVa GrEeCe!!!! :) :) :)

 

 

Y.Γ. Ο MOONSODA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ 24/2/2005 ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ ΚΡΥΟΣ,ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ,ΑΕΤΟΣ.

ΕΠΙΣΕΙΣ ΥΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΕΣ

ΑΓΝΩ

ΠΙΤΥΣ

ΑΝΥΤΗ

ΕΡΑΤΩ

ΠΑΝ (ΒΟΡΕΙΝΗ) ΠΑΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ 3 ΠΥΛΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ.

 

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟΣ ΜΕ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ,ΑΝΕΜΟΥΣ ΔΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ 0 ΒΑΘΜΟΥΣ

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Χ.Κ.ΜΑΙΝΑΛΟΥ


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγχαρητήρια κ.Πετρόπουλε για την έγκαιρη ενημέρωση και την υπευθυνότητά σας.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για 26/02/05 και 27/02/05 θα υπαρχουν μαθηματα χ treem ski

 

freeride δηλαδη για οσους δε γνωριζουν.......

επισεις θα υπαρχει συνεργειο βιντεοσκοπησης για του λογου το αληθες

οσοι πιστοι προσελθεται

 

Π.Σ μονο για εμπηρους

 

Περασματα μεσα απο δεντρα (τουριστικης)

Αλματα σε μικτα ελατακια μεσα σε (τουριστικη)

Καταβαση με την οπισθεν

και μεσα σε ολα αυτα και ρακομελα ...............

 

ΠΡΟΣ fidelio

το  DVD με  τιτλο WAKEMOVIE2 ειναι ετοιμο μαλλον ΠΣΚ εχει προβολη

 

 

Παιδια αυτα θα τα πουμε επανω................................. :o:)

 

 

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ eDonkey πατηστε στην αναζητηση το (freeride_ski_mainalo) για να δειτε βιντεακι απο το Μαιναλο.............................................


Α.Χ.Χ.Μ=Ανένταχτοι Χιονοδρόμοι Χιονοδρομικού Μαινάλου!

 

www.freeride.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25/2/2005

ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ:

ΚΡΥΟΣ

ΑΕΤΟΣ

ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ.

ΠΙΣΤΕΣ ΠΑΤΗΜΕΝΕΣ:

ΠΑΝ (ΒΟΡΕΙΝΗ) ΑΠΟ 4 ΠΥΛΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ

ΑΛΕΞΙΑ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ)

ΕΡΑΤΩ (ΠΕΡΦΕΡΕΙΑΚΗ)

ΑΓΝΩ

ΠΙΤΥΣ

 

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΦΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ,ΑΝΕΜΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΜΕΤΡΙΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ 0 ΒΑΘΜΟΥΣ.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Οff Piste ski-snowboard στον ΜΑΙΝΑΛΟ...

Για όσους δέν έχουν ακόμα καταλάβει, τί εστί off-piste ΠΑΡΆΔΕΙΣΟΣ..!

 

offMainalos.jpg.JPG

ΤΡΕΛΗ ΠΟΥΔΡΑ...

 

P2190668.JPG

...ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΑΥΤΗ...!

 

snowjump.jpg.JPG

...ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΙΝΑΛΟ...

 

P2190656.JPG

... ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ... ΠΑΡΘΕΝΑ..!

 

RIMG0234.JPG

...ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΤΣΟΥΛΗΣΕΙ... ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ..! :twisted:

 

RIMG0225.JPG

...ΟΜΟΙΩΣ...!!! :o

 

RIMG0178.JPG

...ΚΑΙ ΕΔΩ Ο ΖΟΧ ΣΕ ΕΞΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ..!

 

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΟΟΟΟΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΠΙΣΤΑΔΕΣ"..!!! :twisted: :twisted: :twisted: :)


2 FAST 4 U

ΠΟΥΔΡΑ, ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑ..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.athinorama.gr/articles/default....=1481&c=mainalo

 

ΠΗΓΗ "ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ"

 

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ. :shock:

 

 

Κε ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΑΣ. ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ SITE ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ.

 

ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΧΡΥΣΑ.


ζητήται πούδρα κατάλληλη για βιασμό

πληροφορίες μόνο με pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ολους οσους βλεπουν την ΤΡΕΛΗ ΠΟΥΔΡΑ στο Μαιναλο εκπλησονται....................................................

Θελω να πω σε ολους αυτους με τις foto και τις τρελες πουδρες

δεν εχουν δει τιποτα ακομα ..................

 

ΣΑΣ πληροφορω οτι αυτο το σκηνικο του Μαιναλου

υπαρχει εδω και πολλα ΧΡΟΝΙΑ απλα ΕΤΥΧΕ ΟΙ ΠΕΡιΣΟΤΕΡΟΙ να το ανακαληψεται τωρα ................

 

Τελος παντων .......

Απολαυστε το τρελο χιονι τωρα και αν επιθημει καποιος να δει πιο πολυ υλικο για το Μαιναλο π.χ dvd video κ.λ.π ..μπορει να επικεινωνησει μαζι μου ..................................................

 

:shock::shock::P


Α.Χ.Χ.Μ=Ανένταχτοι Χιονοδρόμοι Χιονοδρομικού Μαινάλου!

 

www.freeride.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 26 ΚΑΙ 27 ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ:

ΑΕΤΟΣ

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

ΚΡΥΟΣ

ΧΕΛΩΝΑ

ΠΙΣΤΕΣ ΠΑΤΗΜΕΝΕΣ:

ΠΑΝ

ΑΛΕΞΙΑ

ΕΡΑΤΩ

ΑΓΝΩ

ΠΙΤΥΣ

ΑΝΥΤΗ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΟΒΛΕΤΕΤΑΙ ΣΥΝΕΦΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΗ,ΑΝΕΜΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΜΕΤΡΙΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΦΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΥΣ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ 0 ΒΑΘΜΟΥΣ.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites
Οff Piste ski-snowboard στον ΜΑΙΝΑΛΟ...

Για όσους δέν έχουν ακόμα καταλάβει, τί εστί off-piste ΠΑΡΆΔΕΙΣΟΣ..!

 

RIMG0234.JPG

...ΟΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΤΣΟΥΛΗΣΕΙ... ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ..! :twisted:  

 

Γειά σου Λεωνίδα Photographer :!: :!: :!:

Αυτή η φωτό είναι όλα τα λεφτά.

Να την βάλεις στη Photo Gallery να την ψηφίσω.

Επίσης να παραχωρήσεις τα πνευματικά σου δικαιώματα στο επίσημο site του ΧΚ Μαινάλου,

για να την βάλει πρώτη σελίδα.

 

Υ.Γ. Σχετικά με προηγούμενη ερώτησή σου για το τι να ντυθείς σήμερα στο πάρτυ, προτείνω:

"ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ" :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ Χ.Κ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΥΜΕ ΣΦΟΔΡΗ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ ΜΕ ΙΣΧΥΡΟΥΣ Ν.Δ ΑΝΕΜΟΥΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ:

ΚΡΥΟΣ

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 11:00 ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

ΑΕΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 11:00 ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

ΟΙ ΠΙΣΤΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΗΜΕΝΕΣ.

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ:ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ ΜΕ ΑΝΕΜΟΥΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΥΣ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ -1 ΒΑΘΜΟΥΣ.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Φανταστική η φωτογραφία και συγχαρητήρια στον φωτογράφο που την κατέβηκε...Τελικά το Μαίναλο έχει αρχίσει και κάνει αρκετά σημ;αντικές προσπάθειες και συγχαρητήρια στους υπεύθυνους. Με λίγο καλύτερους αναβατήρες σίγουρα θα γίνει must ski...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κυριακή ειμουν Μαιναλο για πρωτη φορα μετα απο χρονια,

Λογω της βροχης του Σαββατου και των βορινων ανεμων στη κορφη του αετου το χιονι ειχε δημιουργησει μια παγωμενη κρουστα μερικων εκατοστων, μολις περναγες απο πανω της εσπαγε και εχωνε το πεδιλο τοσο οσο να σου κανει τη ζωη δυσκολη για να στριψεις, η σουπα που εβρισκες χαμηλα αναμενομενη αλλα οχι τοσο βαρια ωστε να σε δυσκολεψει.

Μετα το καφε/ταβλι στο snowhawk(Για σου Αστερια με τα ωραια σου, γλυκυτατο σαλε,δε ξεκολαγαμε απο εκει) ο παγος ειχε μαλακωσει και "εκανα πορτες" στα δεντρα διπλα απο τον Αετο, στο απατητο ηταν χιλιες φορες καλιτερα απο τη πιστα.

Χιονιζε ασταματητα απο τις 9 το πρωι και στις 2.30 που εφευγα εριχνε "παπαδες... Σχετικη ομιχλη που λογω των δενδρων ουτε που τη σκεφτοσουν και ενοχλητικο αερα μονο στη κορυφη του Αετου (Γενικα το βουνο μου εδωσε την εντυπωση οτι δεν εχει ιδιαιτερο προβλημα αερα ειναι καλυμενο απο 3 βουνα γυρω γυρω εκτος απο τη κορυφη του Αετου που βγαινεις στα "ανοιχτα")

Οι 4 πιστες που μπορεις να πας απο τον Αετο ειναι ικανοποιητικες σε κλιση ακομα και για τους πολυ καλους σκιερ και στο "απατητο" σκετη προκληση.

 

Ο κοσμος μηδαμινος, Κριμα που δε πηγα πιο νωρις φετος να το πετυχω στα πολυ καλα του αλλα με το ρυθμο που χιονιζει εκει θα πετυχουμε σιγουρα και αλλες καλες μερες.

 

Ακομα και ετσι οπως ειναι χωρις τα 2 πιατα που ακουσα οτι θα βαλουν του χρονου το βουνο ειναι must! Δεν υπαρχει περιπτωση να σας απογοητευσει !

 

ΥΓ1 Ο δρομος απο Αθηνα ειναι οτι πιο ευκολο υπαρχει για να πας σε ΧΚ! 1ωρα 45 λεπτα μεχρι το παρκινγκ του ΧΚ με 120χλ/ωρα στην εθνικη ,Ο Δρομος απο Ανω Καρδαρα για ΧΚ

σχεδον προτυπο για τα αλλα , πλατυς με καινουριο οδοστρωμα.

 

ΥΓ2 Αυτο το παλικαρι στο λιφτ του Αετου που μας εδινε το πιατο επι 8 ωρες το λυπηθηκε η ψυχη μου, αρρωστος θα ειναι σημερα.

 

Μεταξυ Εκδρομης στο Γεροντοβραχο και Βασιλιτσα θα παω σιγουρα αλλη μια φορα, να πω και τη Καλημερα στο Κ. Πετροπουλο που δε προλαβα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φανταστική η φωτογραφία και συγχαρητήρια στον φωτογράφο που την κατέβηκε...Τελικά το Μαίναλο έχει αρχίσει και κάνει αρκετά σημ;αντικές προσπάθειες και συγχαρητήρια στους υπεύθυνους. Με λίγο καλύτερους αναβατήρες σίγουρα θα γίνει must ski...

 

εμ δε τη κατεβηκε, ειναι η πλαγια που βλεπεις απο το παραθυρο του snowhawk σαλε, εκει λενε του χρονου οτι θα βαλουν ενα πιατο.

8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kiamosg έγραψε:  

Φανταστική η φωτογραφία και συγχαρητήρια στον φωτογράφο που την κατέβηκε...Τελικά το Μαίναλο έχει αρχίσει και κάνει αρκετά σημ;αντικές προσπάθειες και συγχαρητήρια στους υπεύθυνους. Με λίγο καλύτερους αναβατήρες σίγουρα θα γίνει must ski...  

 

ΜΕΓΑΛΕ ΜΗΝ ΥΠΕΡΒΑΛΕΙΣ Η ΜΥΤΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩΩΩΩ 8)8):(

 

 

Ο Nickel ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΛΗΤΟ ΔΙΚΙΟ

 

Και για να ξερετε ολοι σας για την ιστορια οτι σε αυτη την πλαγια ειχαν γινει αγωνες ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ετος 1986 περιπου..

Βεβαια αυτη την πλαγια την κατεβαινουν δυο αντε τρια ατομα απο την περιοχη βεβαια η προσβαση γινετε με skidoo

Παιδια το Μαιναλο ηταν το πιο παλιο χιονοδρομικο στην ελλαδα

και με τους περισοτερους αθλητες εκεινης της εποχης

αλλα βλεπετε οτι οι προηποθεσεις δεν ηταν και οι καλητερες

(τοπικοι παραγωντες) να βοηθησουν το βουνο να παρει τα απανω του

 

Φετος την πλαγια αυτη την εχουμε κατεβει μια φορα

:lol::lol:

αν θελετε να δειτε βιντεακι πατηστε (freeride_ski_mainalo) στο eDonkey

και δειτε το απολλητο χιονι σε αυτη την πιστα :wink:

 

επισεις μπορειτε να δειτε foto στο www.geocities.com/jimthan75/fotogallery.html

απο το Μαιναλο οπου εχουμε φτιαξει ΡΑΜΠΑ στον τοιχο της καληβας που βρησκετε στην ΒΟΡΙΝΗ πιστα

 

Παντως μεχρι και σημερα να ξερετε οτι ριχνει το τρελο χιονι

τεταρτη και σαββατοκυριακο θα ειναι τελεια ........... :P:D

 

ΚΑΛΟ ΣΚΙ 80


Α.Χ.Χ.Μ=Ανένταχτοι Χιονοδρόμοι Χιονοδρομικού Μαινάλου!

 

www.freeride.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδια το Μαιναλο ηταν το πιο παλιο χιονοδρομικο στην ελλαδα

 

Γιατι πιστευα οτι ειναι μαλλον το Σελι?

 

Τοτε θα ψησουμε τον Αστερια να μας παει εκει για κατεβασια :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φανταστική η φωτογραφία και συγχαρητήρια στον φωτογράφο που την κατέβηκε...Τελικά το Μαίναλο έχει αρχίσει και κάνει αρκετά σημ;αντικές προσπάθειες και συγχαρητήρια στους υπεύθυνους. Με λίγο καλύτερους αναβατήρες σίγουρα θα γίνει must ski...

 

εμ δε τη κατεβηκε, ειναι η πλαγια που βλεπεις απο το παραθυρο του snowhawk σαλε, εκει λενε του χρονου οτι θα βαλουν ενα πιατο.

:lol:

 

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΦΙΛΤΑΤΕ... :lol: ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕ ΙΣΙΑ ΑΠΟ ΨΗΛΑ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΗ... ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΛΑΓΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ... ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΝΑΚΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΓΩΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΛΥΣΤΡΑΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ :wink: ΚΑΙ ΜΕ "ΛΙΓΟ" ΣΚΑΡΦΑΛΩΜΑ :twisted: ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ..!!! :D (ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ.!!! :( )

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ... ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ...! :lol:


2 FAST 4 U

ΠΟΥΔΡΑ, ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΟΠΑΝΑ..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ:

ΑΕΤΟΣ

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

ΚΡΥΟΣ

ΠΙΣΤΕΣ ΠΑΤΗΜΕΝΕΣ:

ΑΓΝΩ

ΠΙΤΥΣ

ΑΝΥΤΗ

ΕΡΑΡΩ(ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ)

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝ (ΒΟΡΕΙΝΗ) ΘΑ ΠΑΤΗΘΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΥΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ.

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ,ΕΛΑΦΡΑ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑΣ,ΑΝΕΜΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ ΜΕΤΡΙΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ 2 ΒΑΘΜΟΥΣ.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...