Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Nik-Avo

Skiing or Snowboarding?

Skiing or Snowboarding?  

454 members have voted

  1. 1.

    • Skiing
      269
    • Snowboarding
      187


Recommended Posts

Κάποια στιγμή πριν από 6-7 χρόνια ήμουν έτοιμος να αλλαξοπιστήσω και να καβαλήσω τη σανίδα μόνιμα.....

 

Έλα όμως που οι εταιρίες σκι φρόντισαν να μας εξοπλίσουν με όλα τα όπλα της σανίδας (freestyle και freeski πέδιλα με ωραία γραφικά!!!) :rolleyes:

 

Πέρα από την πλάκα το σκι είναι ιδιαίτερα απαιτητικό σε επίπεδο τεχνικής ακόμη και στο στάδιο του μέσου σκιέρ για να μη φαίνεσαι και είσαι ο μάπας του ΧΚ.

 

Όποιος κάνει καλό σκι σε μία με μιάμιση ώρα κατεβαίνει αέρα (με ευνοϊκή για τη σανίδα ποιότητα χιονιού), αλλά ο snowboarder όσο καλός κι αν είναι θα χρειαστεί πολύ κόπο για να επιτύχει μια κατάβαση με αξιοπρεπή τεχνική.

 

Το snowboard είναι στην καλύτερη του στη πούδρα και για εκεί έχω την αίσθηση ότι φτιάχτηκε εξαρχής....

 

Όπως και να έχει.... ΚΑΛΕΣ ΚΑΤΕΒΑΣΙΕΣ!!!!


5dcd14a9-a154-4860-a4c3-11dfc614523d_zpsf410110f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ski και παλι ski ......αλλα μονο με "μαδερι"....πως λεμε πουδροσκι.....ακριβως!!

την αμαρτια μου ομως θα την πω...εχω "καβαντζα" και ενα σετ snowboard-μποτες για καθε ενδεχομενο ....μικρος ειμαι ακομη(39) χαχαχα


o τρελος του χωριου......

Share this post


Link to post
Share on other sites

την πρωτη φορα που εκανα σκι, ηταν σε σκληρο πατημενο χιονι...επεσα 2-3 φορες, πολυ πικρα...απογοητευση

το βραδυ (κοιτα να δεις πως τυχαινει) εριξε 60-70 εκ. πουδρα....παω την αλλη μερα και λεω : ας παρω σανιδα

 

βεβαια στην πουδρα, κρατουσα καλυτερη ισορροπια, επεφτα στα μαλακα...μου αρεσε....

 

που να ξερα βεβαια τι τραβας μετα...τελος παντων...

τωρα πια κολησα με το ατιμο και τελος...

αλλα θα ηθελα να μπορουσα να μαθω σκι σε μια μερα....να φτασω ομως στο επιπεδο που ειμαι τωρα.

γιατι σε καποια χιονοδρομικα η σανιδα ειναι ΠΙΚΡΑΑΑΑ...πολυ σπρωξιμο


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν θα το πάρω το θέμα εντελώς αντικειμενικά και θα απαντήσω το εξής:

 

 

SNOWBOARDING ΡΕ ΦΙΛΕ!

 

ευχαριστώ.


Second is the first looser ; )

 

1) You are on the internet

2) You are visiting Snowclub.gr forums

3) You are reading my signature

5) You didn't noticed that point 4 is missing

6) You just checked for point 4

7) You are smiling

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Λοιπόν θα το πάρω το θέμα εντελώς αντικειμενικά και θα απαντήσω το εξής:

 

 

SNOWBOARDING ΡΕ ΦΙΛΕ!

 

ευχαριστώ.

:P:lol: :LOL: αφου το τεκμηριωνεις ετσι τοτε ενταξει χαχαχα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονο σκι εχω δοκιμασει και δε νομιζω οτι στα 40 παρα 1 ειναι ηλικια για πειραματα...


Life consists of only two things: skiing and waiting to go skiing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νταξ, είσαι λίγο παλιόγερος, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα! :lol: (συνομήλικοι είμαστε!)

 

Πέρσι λοιπόν, στα 40 παρά κάτι ελάχιστα, δοκίμασα για πρώτη φορά στην ζωή μου sb και μιλάμε με άρεσε! :blink:

 

Καλά να είμαστε και φέτος και θα ξανακάνω! Τώρα βέβαια, το να πω ότι μετά από 16 χρόνια σκι θα το παρατήσω και θα ξεκινήσω ζεστά το σανίδι είναι επιστημονική φαντασία, αλλά ποτέ δεν ξέρεις! :lol:


Make Parnassos Great Again!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ski εννοείτε αν και κάποια στιγμή(με πολύ πούδρα) θέλω να δοκιμάσω και σανίδα :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

για την πολυ την πουδρα εχουμε-δοκιμαζουμε αυτα!!οχι σιδερωστρες :ph34r::rolleyes: :rolleyes:


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
για την πολυ την πουδρα εχουμε-δοκιμαζουμε αυτα!!οχι σιδερωστρες :ph34r::rolleyes::ph34r:

Το κακό είναι ότι δεν ξέρω κάποιο μαγαζί που να νοικιάζει freestyle πέδιλα, να αγοράσω 2ο ζευγάρι φέτος που πήρα και το πρώτο δεν παίζει,οπότε :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικα θα αφησω το ''σπαγγατο'' για τις χωρευτριες .Οποτε προτημω να χαραμισω τις υψηλες ταχυτητες που πιανεις με τα ski και θα μεινω στο snowboard για τωρα που ειμαι πιτσιρικας. Αγροτερα θα ειναι πολυ γελοιο ενας τριανταπενταρης να κατεβαινει με σανιδα αχαχαχα ! no offence

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αγροτερα θα ειναι πολυ γελοιο ενας τριανταπενταρης να κατεβαινει με σανιδα αχαχαχα ! no offence

 

 

 

Kωνσταντινε με εστειλες τωρα :P και ειχα αποφασισει φετος να δοκιμασω :unsure: Λες να ανεβει η τιμη του γιαουρτιου? ;)


μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προσωπικα θα αφησω το ''σπαγγατο'' για τις χωρευτριες .Οποτε προτημω να χαραμισω τις υψηλες ταχυτητες που πιανεις με τα ski και θα μεινω στο snowboard για τωρα που ειμαι πιτσιρικας. Αγροτερα θα ειναι πολυ γελοιο ενας τριανταπενταρης να κατεβαινει με σανιδα αχαχαχα ! no offence
Μπα! Μην ανησυχεις! :unsure:

 

Και απο τα 35 και κατω γελοιο ειναι... απλα δεν το'χεις παρει χαμπαρι!shysterical.gifshysterical.gifshysterical.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snowboard.. γιατί βλέπω κάτι νούμερα ''παλαιάς κοπής'' με σκι στα χιονοδρομικά που το γιαόυρτι πρέπει να πάει σύννεφο..

Κάτι σαν Ροτζερ Μουρ και Σοφία Λόρεν.

Edited by hyperexcitability

Andreas Triantafyllou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θεωρω το σκι πιο κυριλε ! Ασε που στα ματια μου οι γυναικες σκιερ ειναι απο τα πιο σεξυ πλασματα στον πλανητη. Τις βλεπεις με τα μπαστουνακια και τα γυαλακια τους και ειναιιιιιιιι αστα !!!Αλλα για να επιστρεψουμε στο θεμα μας τωρα , πιστευω οτι σε 15-20 χρονια θα ακουγετε πιο ωριμο απο ενα πολιτικο μηχανικο να λεει ''Χριστουρεννα θα παμε για σκι με την γυναικα μου'' (εγω θα ειμαι αυτος αχαχχα) ! οποτε το συμπερασμα ''Τα πιτσιρικια να μεινουνε στις σανιδες και αφηστε τα μπαστουνια στους γερους'' just saying. . . . . . no offence ey?

Edited by Constantine88

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θεωρω το σκι πιο κυριλε ! Ασε που στα ματια μου οι γυναικες σκιερ ειναι απο τα πιο σεξυ πλασματα στον πλανητη. Τις βλεπεις με τα μπαστουνακια και τα γυαλακια τους και ειναιιιιιιιι αστα !!!Αλλα για να επιστρεψουμε στο θεμα μας τωρα , πιστευω οτι σε 15-20 χρονια θα ακουγετε πιο ωριμο απο ενα πολιτικο μηχανικο να λεει ''Χριστουρεννα θα παμε για σκι με την γυναικα μου'' (εγω θα ειμαι αυτος αχαχχα) ! οποτε το συμπερασμα ''Τα πιτσιρικια να μεινουνε στις σανιδες και αφηστε τα μπαστουνια στους γερους'' just saying. . . . . . no offence ey?

 

Εκκολαπτομενος συναδελφος ε; :rolleyes:

 

Τωρα να σου πω τα ασχημα νεα...

 

α) Η θεα που θα παντρευτεις μπορει να μην γουσταρει το βουνο, το κρυο, την κουραση... (λιγες θεες το κανουν, η γυναικα μου και συναδελφος :P , η Προεδρος μας...και συναδελφος :blink: και μερικες ακομα...).

 

β) Πες οτι βρηκες τη θεα που γουσταρει τη χιονοδρομια (σκι η σανιδα... μικρο το κακο... :D ) Μπορει να σου ερθει μια μερα και να σου πει, ξερεις αγαπη μου, μολις γυρισα απο τον/την γυναικολογο μου και περιμενουμε...διδυμα...shysterical.gif

 

Χιονοδρομια γιοκ... για το μεγαλυτερο ποσοστο γονεων με 2+ παιδια. Μονο καποιοι πυροβολημενοι με το σκι...whistling.gif

 

γ) Αντε και τελειωσες τη σχολη... εκτος αν ο μπαμπας σου ειναι συναδελφος, θα ψαχνεις για δουλεια... Απο καποιον γερο με μπαστουνια;...lipssealed.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gif

 

Αχ... η αλλαζονεια της νιοτης... :)

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ: Ελα σε καμμια συναντηση να σε γνωρισουμε... γιατι μπορει να μας ζητας δουλεια μεθαυριο...fighting0038.gif

cool5.gifcool5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θεωρω το σκι πιο κυριλε !

 

και το σανίδι κυριλέ είναι, μη κοιτας που δυστυχως στην ελλάδα θελουμε να μοιαζουμε με τα βρωμοαγγλάκια αν πας σε σοβαρα χιονοδρομικά οι snowboarder που το κατέχουν ειναι ιδιοι με τους αντιστοιχους σκιερ σε ολα, σε νοοτροπια,εξοπλισμο,σοβαροτητα και χιονοδρομικη παιδεια...

κανε αυτο που σου αρεσει περισσοτερο (και που καταφερνεις).

 

Ειναι γεγονος παντως οτι με την ελευση των carving και πλεον και των εντονα fat skis η αγορά του snowboard εχει τραγική πτωση στο εξωτερικο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σκι παντως η το snowboard ειναι απο τα λιγα αθληματα που μπορεις να κανεις με τη γυναικα σου και με την οικογενεια σου και ας εχεις 2 παιδια.Προς το παρων εχω ενα (αγγελουδι) και δεν μπορω να πω οτι το εχω μειωσει το σκι ουτε εγω ουτε η γυναικα μου (οχι οτι ειναι πολυ φανατικη).

Απο κει και περα ο καθενας κανει το σπορ που του αρεσει ειτε ειναι ski ειτε ειναι snowboard (κοινως και ως σιδερωστρα).Πρεπει να ευχαριστιετε αυτο που κανει και οχι να κοιτα τι φοραει ο αλλος και με τη στυλ κατεβαινει και να το παιζει πουλ μουρ.

Το θεμα ειναι να κατεβαινουν ολοι απο το βουνο (οι skier οι snowboarders οι αρχαριοι οι experts οι γυναικες τα παιδια) και ολη να το εχουν ευχαριστηθει το ιδιο.

 

Και τα δυο καλα ειναι απλα το σκι δεν παιζετε :rolleyes:


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως εν μερει χαιρομαι που αρκετοι ειναι ''ετοιμοι'' να απαντισουν με σχετικα καυστικα σχολια στα λεγομενα των ''αντιθετων'' πλευρων . ομως ειναι κριμα απο ασημαντες αφορμες να χωρισομαστε σε δυο στρατοπεδα.Π.Χ πες πως τελικα τα βρησκουμε με το πως κατεβαινεις την πλαγια, μετα εχουμε 1' ομαδες 2' αθηνα-θεσσαλονικη 3' πολιτικη 4'σαρκοφαγια-χορτοφαρια 5' αυτοκινητα-μηχανες 6' βουνο-θαλασσα κριμα δεν ειναι?

Οσο για την απαντηση του χρηστη MakisM θελω να πιστευω οτι ηταν σε κλημα χιουμορ , διοτι ηταν αρκετα πικρη και καποιος χωρης την δικη μου χιουμοριστικη διαθεση ισως παρεξηγιοταν . Η αληθεια ηταν οτι το σχολιο για το μπαστουνι ηταν αρκετα αστοχο και ασχημο και αποτελουσε αποψη ενος φιλου και οχι δικη μου ομως ο εκφωβισμος ενος φοιτητη στην πρακτικη του με επικειμενη ανεργια , παροτι απολυτα βασιμος ηταν λιγο σκληρος δεν νομιζετε? και οσο αναφορα τον συγκεκριμενο κυριο κρινοντας απο το avatar μαντευω οτι εκτος απο μηχανικος ειναι και ιστιοπλοος και σκιερ κατι που τον καθιστα αμεσα σε προτυπο :D διοτι προερχομαι απο οικογενεια κατασκευαστων και γνωριζω ποσο απαιτιτικη ειναι η φυση του κλαδου και ξερω ποσο δυσκολο ειναι να βρεις τον χρονο και την διαθεση για να κανεις κατι για εσενα και την οικογενεια σου. Πραγματι σκοπευω να παρευρεθω σε καποια απο τισ συναντισεις της τεταρτης πιστεω θα ειναι εποικοδομιτικο και ομορφο .

Υ.Γ Με συγχωρειται για τυχων ορθογραφικα ομως εργαζομαι parttime σε ενα φαρμακειο και ο χρονος ειναι περιορισμενος

ελπιζω καποιος εστω να διαβασε οοοοοολο αυτο το πραγμα χαχααχαχαχ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kωνσταντίνε σε περιμένουμε με χαρά σε κάποια από τις συναντήσεις μας. Να γίνει μέλος της μεγάααααλης παρέας του snowclub και γιατί όχι; και του συλλόγου... :D

Φιλικά

Ράνια

Share this post


Link to post
Share on other sites
... και οσο αναφορα τον συγκεκριμενο κυριο κρινοντας απο το avatar μαντευω οτι εκτος απο μηχανικος ειναι και ιστιοπλοος και σκιερ κατι που τον καθιστα αμεσα σε προτυπο :D ...

 

Εισαι σε καλο δρομο...smile.gif

...λιγη κολακεια βοηθαει...shysterical.gif

 

Ολα εδω λεγονται με χιουμορ και περιπαικτικη διαθεση... Μην ψαρωνεις! :P Αν και οταν στα 'χωσω' δεν θα εχεις την παραμικρη αμφιβοιλα για το τι συμβαινει... ;)

 

Οπως ειπε η Ρανια, μια μεγαλη παρεα ειμαστε, αν δεν πειραζομαστε μεταξυ μας, πως θα περασει ο καιρος μεχρι να χιονισει (σοβαρη χιονοπτωση... οχι απλως να καλυψει το τσαι και το ...θυμαρι...).

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ: Ποια Σχολη;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εφοσον το μετσοβειο δεν πιανοτανε και δεν ηθελα να εγκαταλειψω την πρωτευουσα , και δευτερον ολοι γνωριζουν οτι απο τις μελετες δεν βγαινουν λεφτα . μπηκα στην σχολη δομικων εργων του τει πειραια παρ'οτι της εριχνα 4000 μορια :rolleyes:

Μπορει να μην λεγομαι ''πολιτικος μηχανικος'' αλλα μπορω να εχω τον τιτλο του μηχανικου γενικοτερα .

Ειμαστε λιγο offtopic πια και φανταζομαι οτι θα συζητησουμε πανω σε τετοια θεματα καποια τεταρτη διοτι ,το βλεπω να σβηνουν οι admin τα τελευταια post :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εφοσον το μετσοβειο δεν πιανοτανε και δεν ηθελα να εγκαταλειψω την πρωτευουσα , και δευτερον ολοι γνωριζουν οτι απο τις μελετες δεν βγαινουν λεφτα . μπηκα στην σχολη δομικων εργων του τει πειραια παρ'οτι της εριχνα 4000 μορια :)

Μπορει να μην λεγομαι ''πολιτικος μηχανικος'' αλλα μπορω να εχω τον τιτλο του μηχανικου γενικοτερα .

Ειμαστε λιγο offtopic πια και φανταζομαι οτι θα συζητησουμε πανω σε τετοια θεματα καποια τεταρτη διοτι ,το βλεπω να σβηνουν οι admin τα τελευταια post :P

 

Μην ανησυχεις, με τον admin εχω μεσον... τον βοηθαω οταν εχει προβληματα με το Linux!!! :D:lol::P

 

Μαθε καλα αυτα που σε διδασκουν και θα εισαι μια χαρα! Εξ αλλου, υπαρχουν παντα και μεταπτυχιακα να σε πανε οπου θελεις να πας! Θα χαρω να σε γνωρισω απο κοντα σε μια συναντηση, και στο βουνο... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μην ανησυχεις, με τον admin εχω μεσον... τον βοηθαω οταν εχει προβληματα με το Linux!!! :( :( :P

 

Μαθε καλα αυτα που σε διδασκουν και θα εισαι μια χαρα! Εξ αλλου, υπαρχουν παντα και μεταπτυχιακα να σε πανε οπου θελεις να πας! Θα χαρω να σε γνωρισω απο κοντα σε μια συναντηση, και στο βουνο... ;)

 

 

Με συνοπτικες διαδικασιες απο "κοσμητορα" σε ανακηρυσσω "πρυτανη" :(:o


μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προσωπικα θα αφησω το ''σπαγγατο'' για τις χωρευτριες .Οποτε προτημω να χαραμισω τις υψηλες ταχυτητες που πιανεις με τα ski και θα μεινω στο snowboard για τωρα που ειμαι πιτσιρικας. Αγροτερα θα ειναι πολυ γελοιο ενας τριανταπενταρης να κατεβαινει με σανιδα αχαχαχα ! no offence

 

Καλά!!! Κωσταντίνε88, περιττό να σου πω οτι ορισμένοι εδώ μέσα έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ γελοιότητος!!!!! Ahahahahahahahahahaha!!!! :rolleyes:

Ρε Μάκη, που το έχεις βρεί αυτό το εμοτεικονίδιο που χτυπιέται από τα γέλια στο πάτωμα, για να το βάλω?????

Edited by alexk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...