Andreas1980 0 Report post Posted December 19, 2005 Το Σκ που μας πέρασε βρέθηκα στο πισοδέρι.Το Σάββατο το χιόνι ήταν αρκετό και πατημένο αλλά μερικα σημεία υπήρχαν πετρες και ήθελε προσοχή.απο τις 5 το απόγευμα του Σαββάτου μέχρι και την Κυρια΄κη που έφυγα έριχνε χίονι συνέχεια. Κυριακή πρωί οι πίστες είχαν +20 πόντους χιόνι τουλάχιστον το οπόιο δεν το πάτησαν οπότε όλες οι πίστες ήταν η χαρά του Snowboard.Το μόνο άσχημο ήταν ο δυνατός αέρας και η τοπική ομίχλη. Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted December 19, 2005 εχει φτασει το 1.20-1.30 εβαλε άλλους 60 χθες πάνω στο πατημένο. Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted December 19, 2005 εχει φτασει το 1.20-1.30εβαλε άλλους 60 χθες πάνω στο πατημένο. Μολις γυρισα απο Πισοδερι Σημερα 19/12 στις πιστες του Πισοδεριου αλλα και γενικοτερα στην περιοχη δεν εχει πανω απο 60-70 ποντους χιονι. Τα 65 εκ. πουδρας που λεει στο snowreport ,δεν υπαρχουν ουτε στα πιο τρελα ονειρα του MIKαλη Ειχε 5-10 εκ. πουδρα απο χθες.Ετσι επιτηδες ρωτησα 3-4(λιφτιερηδες,στο bar κτλ.),"ποσο χιονι εριξε χθες παιδια?".Η απαντηση ηταν "καμια 10αρια ποντους..". Ε,μαλλον αυτος που δινει ενημερωση στο snowreport ειναι λατρης του πολλαπλασιασμου... Χαρακτηριστικα στο επανω μερος της κεντρικης(αλλα και στη μεση περιπου) μαζευες ανετα αρκετα κιλα πετρες(λογω "ξυρισματος" του χιονιου,απο τον αερα),για να χτισεις μια ωραια βρυση στο εξοχικο σου ας πουμε.Η ενα barbeque....Το ιδιο αλλα σε πολυ λιγοτερο βαθμο(ενα σημειο στο πρωτο αποτομο)στην περιφερειακη.Οποτε το 1,20-1,30 δεν υφισταται σε καμια των περιπτωσεων(ισως υπαρχει κατω απο το καρεκλακι ή σε αλλα σημεια που μαζευεται χιονι απατητο).Εκτος αν μετρανε με αλλα μετρα...Δοξα το Θεο εχουμε δει πως ειναι χιονι 1,30..και ευτυχως με 1,30 χιονι δεν βρισκεις ουτε κοτρωνα.Ποσο μαλλον πετραδακια...Τελος παντων.Στο δρομο ονειρευομουν περσυνες καταστασεις Πηλιου(κοπη βασιλοπιτας),αλλα ανθρακες ο θησαυρος...(οταν σου λενε 65 εκ. πουδρας,υπολογιζεις να χωθεις τουλαχιστον μεχρι τα γονατα..εδω ουτε οι μποτες δεν καλυφθηκαν..) Επισης αρνητικη εντυπωση προκαλει το γεγονος οτι η πιστα Πισοδερι και το αντιστοιχο καρεκλακι λειτουργει μονο ΣΚ. Χαρακτηριστικα ηταν ενας Γερμανος στο parking που μιλουσε με κατι φιλους του στα αγγλικα.Τους ελεγε"δεν δουλευει το μισο χ/κ ενω ο καιρος ειναι φανταστικος και υπαρχει αρκετο χιονι.Ετσι γινεται στην Ελλαδα??".Ειπα να τον γραψω μελος στο snowclub ,αλλα αντε να του εξηγεις γιατι γινεται αυτο!!! Κατα τα αλλα ηταν πολυ καλα.Ηλιοφανεια χωρις ουτε ενα συννεφακι,κρυο(απο -8 εως -14),απνοια.Οι πιστες με αρκετο χιονι καλης ποιοτητας(οχι ομως 1,30) εκτος απο το πρωτο αποτομο στην περιφερειακη και σε 2-3 αποτομα στην Κεντρικη.Το καρεκλακι εκνευριστικα αργο,αλλα μαλλον καλοδεχουμενο για πρωτο σκι της season αφου ξεκουραζοσουν ανετα μεχρι να φτασεις στην κορυφη. Αποσταση 150 χλμ. απο Βεροια,την διανυσα σε 1.40 λεπτα οδηγωντας με normal ταχυτητες(οχι πανω απο 130 στην Εγνατια). Βεροια-Κοζανη 55 χλμ Κοζανη-Πτολεμαιδα 20 χλμ. Πτολεμαιδα-Φλωρινα 55 χλμ. Φλωρινα-Βιγλα 20 χλμ. Μεχρι την Πτολεμαιδα ο δρομος ειναι μονης κατευθυνσεως.Απο κει και περα γινεται διπλης και στενευει αρκετα σε καποια σημεια. Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted December 19, 2005 ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΙ LIFTΙΕΡΗΔΕΣ ΑΛΛΑ ΧΘΕΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ, ΑΠΟ ΤΙΣ 10.30 ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 3.00 ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 20 ΠΟΝΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. ΟΠΟΤΕ ΥΠΕΘΕΣΑ ΟΤΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ SNOWREPORT ΕΙΧΕ ΒΑΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΤΗΣΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΣΤΑ ΨΗΛΑ, ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΔΡΑ ΟΠΟΤΕ ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΚΛΠ. ΧΘΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΚΑΜΜΙΑ. ΚΑΘΟΤΙ ΑΝΗΚΩ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΔΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΜΑΓΕΙΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Σε παρακαλω να χρησιμοποιεις μικρα γραμματα.Ευχαριστω. Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted December 20, 2005 Μολις γυρισα απο Πισοδερι Σημερα 19/12 στις πιστες του Πισοδεριου αλλα και γενικοτερα στην περιοχη δεν εχει πανω απο 60-70 ποντους χιονι. Τα 65 εκ. πουδρας που λεει στο snowreport ,δεν υπαρχουν ουτε στα πιο τρελα ονειρα του MIKαλη Το 1,30 μ λογω της χθεσινης καταιγιδας,οπου με -10 εβρεχε ολη την ημερα εγινε ως δια μαγειας 70 ποντοι.... Ο σκ...νοτιας ελιωσε μισο μετρο σε μια μερα μεσα...... Απο snowreport.gr σημερα 20/12: Ηλιοφάνεια Τελ.χιον/ση:18/12/05 Υψος χιον.βάσης:70 εκ. Υψος χιον.κορυφ:70 εκ. Παντως ημουν "μεσα" στο report μου.Καλο ειναι οπου παμε να μεταφερουμε ακριβως πως εχει η κατασταση,γιατι πολλες φορες(ιδιως για τις καιρικες συνθηκες και οχι τοσο για το υψος χιονιου),μας τα λενε "αλλιωτικα"... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zermatt 0 Report post Posted December 20, 2005 τελικα anemar δεν μας ειπες.. ειχε καλο χιονι ? εκανες σκι ? ειχε καλο καιρο? ειχε κοσμο? πολλα ρωτησα? Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted December 20, 2005 τελικα anemar δεν μας ειπες.. ειχε καλο χιονι ? εκανες σκι ? ειχε καλο καιρο? ειχε κοσμο?πολλα ρωτησα? Ηλιοφανεια χωρις ουτε ενα συννεφακι,κρυο(απο -8 εως -14),απνοια.Οι πιστες με αρκετο χιονι καλης ποιοτητας(οχι ομως 1,30) εκτος απο το πρωτο αποτομο στην περιφερειακη και σε 2-3 αποτομα στην Κεντρικη Να προσθεσω στα παραπανω που ειχα γραψει οτι ο κοσμος ηταν ελαχιστος(περιπου 30 ατομα),αλλα δεν περιμενα και περισσοτερο δευτεριατικα.Σε καλυψα?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zermatt 0 Report post Posted December 20, 2005 ουπς !! εχεις δικιο ... δεν κοιταξα πιο πανω... που ειχε λεπτομερεστατη περιγραφη Quote Share this post Link to post Share on other sites
cookmangr 0 Report post Posted December 20, 2005 ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΔΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΦΟΡΟΥΜ. ΜΑΓΕΙΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Μακηηηηηηηηηηηηηηηη δικος μας εισαι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε Αντε εκτος απο τα αλλα να συναντηθουμε και σε καμια πιστα. Σε περιμενω Ελατοχωρι Quote http://www.freewebs.com/greekradicals/ Share this post Link to post Share on other sites
zeto 2 Report post Posted December 20, 2005 Για να δωσω και το δικο μου report περι Πισοδεριου, Το Σαββατο που μας περασε καναμε μια τρελα με Snowspirit ,Κροκο Βαγγελη κλπ και πηγαμε μονοημερη στο Πισοδερι. Αξιζει να σημιωθει οτι επειδη οι μπατσοι της Β.Δυτικης Ελλαδας θελουν να τα κονομησουν μας σταματησαν σε 4 μπλοκα 2 φορες!!!Μηπως και βρουν τιποτα στραβο...τεσπα μετα απο ταλαιπωρια 6 ωρων και ταξιδι κουραστικο φτασαμε στο αγαπημενο Πισοδερι. Ακριβως ιδιο με πριν 4-5 χρονια που ειχα να το επισκεφτω,το μονο που εχει προστεθει ειναι η πιστα Πισοδερι που καταληγει στο χωριο (με τον αναβατηρα που ηδη ειχα προλαβει να δω τοτε ) αλλα που λογω πτωσεων τασης της ΔΕΗ και καλα......δεν λειτουργησε παρα μονο 1 ωρα!!!ΑΙΣΧΟΣ Κατα δευτερον το χιονι δεν ηταν 65 εκ που εγραφε το snowreport αλλα 40 το πολυ στρωμενα εκατοστα. Για να περασουμε στις πιστες....ειναι πραγματικα ενα φοβερο βουνο,εχει ελαχιστες πετρες και πολυ πρασινο με οξιες κλπ. Οι πιστες περα απο Κεντρικη και Τουριστικη που εχουν καλες κλισεις μας εντυπωσιασαν και ιδιαιτερα η Μαυρη η οποια αξιζει να σημιωθει ειχε πατηθει στα πρωτα 400μ και στα τελευταια 200μ(τσιγκουνιες εκαναν στη μεση???)Η κοκκινη που οδηγει στο χωριο μηκους 2300 πολυ καλη για τα ελληνικα δεδομενα... Εκπληκτικη πιστα η μαυρη με σταθερη κλιση(Προσωπικα θα ελεγα δυσκολη κοκκινη αλλα επειδη ειχε πατηθει απο τη φραζε μονο 6 μετρα πλατος ηταν Μαυρη βαρβατη!) Το συρομενο καλο για αρχαριους και εντυπωση μας εκανε που ειχε αρκετη νεολαια και αρκετο κοσμο. Το Σαλε ισως το ομορφοτερο στην Ελλαδα,πληρως οργανωμενο,με υπεροχα φαγητα(θωμα λακκα-Stubaigeorge δεν φαγατε καλα!!!χεχε) Γενικοτερα το Πισοδερι αποτελει ενα πολυ καλο χιονοδρομικο που προσφερει καλες κλισεις,με 2 σχετικα αργα μεν λιφτ αλλα με αρκετα καλη υποδομη αν σκεφτει κανεις και το πλεονεκτημα του ski in-out απο το χωριο μια και το λιφτ πισοδερι καταβαινει διπλα στο χωριο Quote ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ "ΣΤΟΥΧ" Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted December 21, 2005 Μακηηηηηηηηηηηηηηηη δικος μας εισαι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεΑντε εκτος απο τα αλλα να συναντηθουμε και σε καμια πιστα. Σε περιμενω Ελατοχωρι Δημήτρη, αφού δεν κατάφερα να κάνω την πανακότα όπως εσύ, δοκιμάζω στο σκι μήπως ανακαλύψω κανά κρυφό ταλέντο Άλλωστε στην άλλη παρέα τι λες στην υπογραφή σου? Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted January 5, 2006 Σημερα χιονιζε ολη την μερα. Έχει τουλάχιστον +30 πόντους καλής ποιότητας θα έλεγα. Οι πίστες απάτητες καθώς δεν προλαβαίνανε μάλλον και αποφάσισαν να το αφήσουν για αύριο υποθέτω (???!!!) Λίγος κόσμος, καθόλου ουρές στα lift, υπέροχο τοπίο .... Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
Mr.malakidiox 0 Report post Posted January 6, 2006 Βασικα ΓΕΙΑ σε ολους απο οσο καταλαβατε ειμαι νεος στο site.....Επειδη εχω ενα φιλο στην Βιγλα-πισοδερι μου ειπε οτι ολες οι πιστες ειναι ανοιχτες και μαλιστα απατητο YEAHHHHHHHH ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΑΝΙΔΗ>>>>>>>!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted January 9, 2006 Βασικα ΓΕΙΑ σε ολους απο οσο καταλαβατε ειμαι νεος στο site Φίλε malakiτέτοιε και να μή μας το έλεγες θα το καταλαβαίναμε. Άλλωστε κάποια πράγματα είναι εμφανή... Quote Share this post Link to post Share on other sites
anemar 6 Report post Posted January 22, 2006 Αφιερωμα στο χ/κ Βιγλας-Πισοδεριου ΤΩΡΑ (15.30) στην ΕΤ3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted January 22, 2006 Αφιερωμα στο χ/κ Βιγλας-Πισοδεριου ΤΩΡΑ (15.30) στην ΕΤ3 Ξεκολα και λίγο απο την τηλεόραση Πανε σε κανα ΧΚ. Τιποτα 3-5 πηγάδια που σε περιμέναν μερικοί... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
zermatt 0 Report post Posted January 22, 2006 Αφιερωμα στο χ/κ Βιγλας-Πισοδεριου ΤΩΡΑ (15.30) στην ΕΤ3 ημουν εκει μαζι με φιλους... με ειδες αρκετες φορες σε στιγμη καφε ... Ηταν την προηγουμενη κυριακη και ηταν υπεροχη μερα!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dathanas 0 Report post Posted January 23, 2006 Βασικα ΓΕΙΑ σε ολους απο οσο καταλαβατε ειμαι νεος στο site.....Επειδη εχω ενα φιλο στην Βιγλα-πισοδερι μου ειπε οτι ολες οι πιστες ειναι ανοιχτες και μαλιστα απατητο YEAHHHHHHHH ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΣΑΝΙΔΗ>>>>>>>!! Αυτό και αν είναι είδηση. Πραγματικά ξέρουν να πατάνε καθόλου σε αυτο το χιονοδρομικό. Μακάρι να διορθωθεί το πάτημα γιατί κατα τα αλλα το βουνό έχει αρκετες δυνατότητες! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zermatt 0 Report post Posted January 23, 2006 παραξενο μου φαινεται... φετος πηγα 2 φορες Πισοδερι, και τις 2 φορες το πατημα ηταν εξαιρετικο. Ειδικα τη δευτερη φορα ηταν λες και πηρες τα χαλια απο το σπιτι και τα εστρωσες!! Βεβαια τωρα που το σκεφτομαι συνεπεσε και η εκπομπη της ΕΤ3 ... οποτε το καλο πατημα μπορει να ηταν για να υπαρξουν καλα σχολια απο τους επισκεπτες στην καμερα!!! Παντως σκι σε τοσο καλα πατημενες πιστες ειχα να κανω απο το 2000!!! Once in five years!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
makistop 8 Report post Posted January 23, 2006 παραξενο μου φαινεται... φετος πηγα 2 φορες Πισοδερι, και τις 2 φορες το πατημα ητανεξαιρετικο. Ειδικα τη δευτερη φορα ηταν λες και πηρες τα χαλια απο το σπιτι και τα εστρωσες!! Βεβαια τωρα που το σκεφτομαι συνεπεσε και η εκπομπη της ΕΤ3 ... οποτε το καλο πατημα μπορει να ηταν για να υπαρξουν καλα σχολια απο τους επισκεπτες στην καμερα!!! Παντως σκι σε τοσο καλα πατημενες πιστες ειχα να κανω απο το 2000!!! Once in five years!!! Λοιπόν εγώ έχω ανέβει γύρω στις 15 φορές φέτος. Ακόμη και στο πρώτο χιόνι στις 24-25 Νοεμβρίου, οι πίστες ήταν πατημένες άψογα και ας είχε μόλις 10 πόντους. Την προηγούμενη Πέμπτη (νομίζω) μου είπε φιλαράκι ότι βγάλανε τα ρατράκ και πατήσανε όλες τις πίστες για 4-5 άτομα που ήταν όλα κι όλα στο βουνό. Δεν ήταν λοιπόν για την ΕΤ3 Αυτό που έχω προσέξει (επειδή συνήθως φεύγω γύρω στι 5 απο το ΧΚ) είναι ότι μόλις κλείσουν τια λιφτ, βγαίνουν και πατάνε και το ίδιο κάνουν και το πρωί πριν ανοίξουν τα λιφτ. Στις 9.30 που φτάνω στο ΧΚ, εκίνη την ώρα τα ρατράκ επιστρέφουν στην θέση τους. Δεν ξέρω τι κάνανε άλλες χρονιές αλλά φέτος τους αξίζει ένα μπράβο. Quote ''...ουκ εν το πολλώ το ευ...'' ...εκτός κι αν είναι χιόνι ή κυβικά τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν μόνο ανοιχτά Share this post Link to post Share on other sites
Spiderman 2 Report post Posted January 23, 2006 Μακάρι να είναι ετσι, γιατι εγω 2 φορές που πήγα πέρυσι (εκ των οποίων τη μια φορά είχε τρελή λιακάδα) οι πίστες ηταν χειρότερες κι απ ΄τα 3-5 Πηγάδια........ Quote With great mountains, comes great skiing! Share this post Link to post Share on other sites
dathanas 0 Report post Posted January 23, 2006 Πήγαμε φέτος παρέα με παιδιά απο το σύλλογο παραμονή πρωτοχρονιάς και οι πίστες ήταν ερασιτεχνικά πατημένες ενω το τέλος του Πισοδερίου ένα μεγάλο κομμάτι ήταν τελείως χωράφι. Και όταν λέω ερασιτεχνικά εννοώ ότι ενώ είχε χιονίσει τις προηγούμενες 2 μέρες με οριακές θερμοκρασίες (βαρύχιονι) οι υπεύθυνοι θεώρησαν να πατήσουν τις πίστες μία αντε 2 φορές (αμφιβάλλω μαλλον μια την πάτησαν και αυτή το πρωι). Σημειωτέον ότι το προηγούμενο βράδυ χιόνιζε και είχε τουλάχιστον 20 πόντους φρέσκο, κάτι που ήταν εμφανές στο δρόμο αλλά και εκτός πίστας. Καταλαβαίνεται με ένα πρωινό πέρασμα και μόνο δουλειά δε γίνεται. Το πιο επικίνδυνο ήταν ότι ενώ οι πίστες δείχναν πατημένες το χιόνι δεν είχε συμπιεστεί αρκετα (μάλλον ήθελε και αλλα περασματα λεω εγω) και καθώς καρβάριζες ήταν πολύ επικίνδυνο να χωθεί η μύτη του πέδιλου μέσα και να έχεις μια πολύ απότομη πτώση με κίνδυνο να τραυματιστείς. Κατι τέτοιο έπαθε και ο Θωμάς αλλα ευτυχώς δεν χτύπησε. Για το τέλος του Πισοδερίου όταν ρωτησα τον λιφτιέρη γιατι δωσανε τη πίστα αφού δεν είναι έτοιμη και είναι επικίνδυνη? ΜΟυ απάντησε ότι του είπαν ότι θα την πατήσουνε. Κατι που έγινε αργότερα κατα τις 11.30 η ώρα. Και ερωτώ είναι πάτημα αυτο??? Αν χτυπούσε κάποιος πιο πριν ποιος θα έφτεγαι?????? Στην παρέα που είμασταν και αλλα παιδιά είχαν ξανασυναντησει παρόμια προβλήματα και ήταν πολύ επιφυλακτικοί απο την αρχή. Θα συμφωνήσω ότι επειδή στη φλώρινα συνήθως έχει αρκετα χαμηλές θερμοκρασίες και χιονίζει με αρκετο κρύο συνήθως οτι τις περισσοτερες φορές 1-2 περάσματα είναι επαρκή. Ωστόσο αυτος δεν έιναι και ο κανόνας και κάθε περίπτωση πρέπει να αντιμετωπίζεται ξεχωριστά. Πάντως το χιονοδρομικό προσπαθεί να βελτιωθεί αλλα πολλές φορες οι εντυπώσεις κρίνονται στις λεπτομέρειες. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2,730 Report post Posted January 26, 2006 Κυριακη 8/1/06 οι πιστες ηταν "χαλι", αν μαλιστα πηγαινε πιο γρηγορα και το παλιο διθεσιο θα εφευγα με αριστες εντυπωσεις... Quote Share this post Link to post Share on other sites