kaps 2,736 Report post Posted May 14, 2013 Ο πονος δεν ειναι δυνατον να ειναι ο ιδιος σε ολους. Καθενας εχει διαφορετικης εκτασης ζημια, διαφορετικη "φυσικη κατασταση", ελαστικοτητα, κατασκευη, διαφορετικη χειρουργικη μεθοδος, γιατρο, τροπο αποκαταστασης κτλ κτλ...... Επισης ο καθενας εχει διαφορετικη αντοχη κ αισθηση του πονου. Επομενως ειναι ατοπο να ρωτατε αν καποιος αλλος πονεσε κ ποσο. Καλο κουραγιο σε ολους/ολες, ΥΠΟΜΟΝΗ και ΕΠΙΜΟΝΗ. Ολα θα γινουν οπως ηταν πριν. Μια μικρη παρενθεση ειναι....... Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
isidoram 22 Report post Posted May 14, 2013 Το πρωί είναι όντως λίγο πιο πρησμένο, αν και πρήζεται και κάθε που το κουράζω... Εμένα μου άφησε πολύ λίγες μέρες το νάρθηκα και μου έχει δώσει να καταλάβω ότι δεν είναι και τόσο εύκολο όσο νόμιζα να γίνει στραβή από κάποια λάθος κίνηση... Δεν ξέρω αν έχω καταλάβει λάθος... Δίνει πάντως (ο γιατρός μου πάντα) πολύ έμφαση στην διάταση... Να προσέχετε στον ύπνο να μη βάζετε ασυναίσθητα το καλό πόδι κάτω από το εγχειρισμένο, γιατί κλειδώνει σιγά σιγά το πόδι σε γωνία και δεν μπορεί να πάρει όλη τη διάταση... Όσο για το φυσιοθεραπευτήριο, που κάνει όσες φυσιοθεραπείες χρειαστούν, εγώ θα το χαιρόμουν να έχω μια δέσμευση με στάνταρ χρήματα... ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted May 14, 2013 Πάγο βάζετε; Η Ντίνα έκανε χθές εγχείρηση για πρόσθιο χιαστό . Της είπε ο γιατρός να μην ξεκινήσει φυσιοθεραπεία μέχρι να περάσουν δεκα ημέρες που θα κόψει το ράμματα. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 15, 2013 Πάγο βάζετε; συνεχεια! και δεν βαζω πια τα gel-ακια του φαρμακειου αλλα σακουλα με αρακα..καλυπτει καλυτερα το γονατο Η Ντίνα έκανε χθές εγχείρηση για πρόσθιο χιαστό . Της είπε ο γιατρός να μην ξεκινήσει φυσιοθεραπεία μέχρι να περάσουν δεκα ημέρες που θα κόψει το ράμματα. αντε, ξεμπερδεψατε! περαστικα πολλα ! και εγω στις 13 μερες τα εκοψα και αρχισα φυς 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted May 15, 2013 καλημέρα σε όλους, θα προτιμούσα να γράφω για άλλα πράγματα αλλά όπως φαίνεται αυτό το καλοκαίρι θα επικεντρωθεί...σ'αυτό το θέμα. Τουλάχιστο....θα ακολουθήσει ο χειμώνας! Οι πόνοι είναι φυσιολογικοί στην παθητική κίνηση και καθώς ανεβαίνουν οι μοίρες ισως εντείνονται, πάντως προς το τέλος και κοντά στις 100 μοίρες υποχωρούν. Αλλου είδους πόνοι μάλλον δηλώνουν οτι το γόνατο ενοχλείται απο κάποια πράγματα και καλό είναι να τα αποφύγουμε. Οι οδηγίες που είχα απο τον γιατρό ηταν, οτι κάνεις να γίνεται με μέτρο τον πόνο. Φυσικοθ. ξεκίνησα 2 μέρες μετα το χειρουργείο με παθητική κίνηση για να εξαλλειφτούν οι αγκιλώσεις και χρησιμοποίησα επίσης ενα είδος επιδέσμου με μπαταρία (Kneehab) που προκαλεί συσπάσεις στον τετρακέφαλο γιατί ειχε αποδυναμωθεί πολύ. Ο επίδεσμος βοήθησε αρκετά. Παράλληλα είχα ξεκινήσει ασκήσεις χωρίς βάρη και κάπου στις 2 εβδομάδες έβαλα βάρη στο πόδι, σε έκταση όμως.Τώρα κάνω ηλεκτροθεραπείες και ασκήσεις αποκλειστικά και μόνο για ενυνάμωση. Μια καλή άσκηση για την έκταση είναι να ακουμπάμε την φτέρνα του ποδιού σε ένα διπλωμένο μαξιλάρι, το αφήνουμε κρεμασμένο όσο αντέχουμε. Ο κηδεμόνας πράγματι ειναι ενοχλητικός στον ύπνο και τον πρώτο μήνα μου δημιούργησε πρόβλημα και κοιμόμουνα με δόσεις...σιγά-σιγά τον συνήθισα και όταν ενιωσα καλύτερα τον αφαιρούσα λίγο. Το γόνατο μου μου δίνει την εντύπωση ότι είναι πρησμένο αλλά νομίζω οτι αυτό εχει να κάνει με τον όγκο του τετρακεφάλου που καθώς εχει μειωθεί σημαντικά αφήνει το γόνατο...εκτεθειμένο....πάντως μετά απο δραστηριότητα ο πάγος κάνει καλό. Χρήστο με τις αλλαγές καιρού καιγώ έχω ενοχλήσεις αλλά ήπιες, όπως λες και εσύ. Υπομονή απο όλους μας, ο χρόνος κυλάει υπέρ μας. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikrovioslive 3 Report post Posted May 15, 2013 Πηγα σημερα παλι στο γιατρο, μου έγραψε φυσικοθεραπεια, (10) νομίζω , το (κηδεμόνα) ναρθικα μου το ελευθερωσε τελείως . Μου ειπε πρώτα να φτιάξουμε τον ΕΣΩ-Πλα-Συνδες. (Εχει κόψει τελείως αυτός) Και μετα θα δούμε τι γινεται με τα υπόλοιπα... Αυτή ειναι η σειρά μου ειπε. Και Δευτέρα θα ξεκινήσω φυσικοθεραπεια , αύριο θα παω σε έναν άλλο εξωτερικό γιατρο, να δω και αυτός τι θα μου πει.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 22, 2013 κανενα νεο? Ισιδωρα, Γιωργο, Γιαννη, mikrovioslive ολα καλα? εγω συνεχίζω τις φυσικοθεραπείες, εκανα 7 εως σημερα και καθε μερα βλεπω βελτίωση. το οίδημα εξακολουθεί να υπαρχει και στο cpm βρισκομαι στις 85 μοιρες. πριν την φυς/πια κανω 1 ωρα ασκήσεις στην πισινα και εκει ειδα διαφορα στη συμπεριφορά του ποδιου. ισως και η ψυχολογία μου ειναι διαφορετικη μεσα στο νερο, δεν φοβάμαι οτι θα πεσω χωρις τον κηδεμόνα. το ΣΚ θα κανω μια προσπάθεια για οδήγηση 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post Posted May 22, 2013 Έχω κάνει ξεχωριστό topic αλλά το γράφω κι εδώ προς γνώση, γιατί σας αφορά άμεσα. Όποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας με ενημερώσει (υπάρχει λόγος). Λοιπόν, να γιατί λέμε να κάνετε σωστή αποκατάσταση και ενδυνάμωση: Λέγεται "Μάτι του Κύκλωπα" ή αλλιώς τοπική αρθροΐνωση ή αλλιώς cyclops lesion. Είναι μετεγχειρητική επιπλοκή αρθροσκόπησης για ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου και ουσιαστικά είναι ένα γρομπαλάκι από ίνες και λίπος και άλλα τέτοια. Μάλλον προέρχεται από κακή αποκατάσταση (η μη πλήρης έκταση μάλλον συμβάλει) και εμφανίζεται από μερικές βδομάδες μετά ως και μερικά χρόνια, ως πόνος ή πρήξιμο. Μόνη αντιμετώπιση (απ' ότι έχω βρει και έχω ακούσει) είναι καινούρια αρθροσκόπηση. Δεν είναι κάτι επικίνδυνο, αλλά γίνεται πολύ ενοχλητικό ειδικά όταν το πόδι προσπαθεί να εκταθεί πλήρως, δηλαδή πολλές φορές όταν αθλούμαστε! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted May 23, 2013 wraith ενδιαφέρον το ποστ αν και ανησυχητικό, λίγο. Μακριά απο μας! Εχοντας κλε'ισει δύο μήνες απο το χειρουργείο πλέον μπορώ να πω πως είμαι αρκετά καλύτερα και μπορώ πλέον να κάνω αρκετά πράγματα με φυσιολογικό τρόπο. Ολη μου η προσπάθεια επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση των μυών του ποδιού και επιτέλους βλέπω ενθαρυντικά αποτελέσματα. Ενα πρόβλημα παραμένει στο βάδισμα καθώς κουτσαίνω λίγο κατα διαστήματα, αυτό έχει να κάνει με τον 4κέφαλο και ελπίζω τις επόμενες μέρες να το ξεπεράσω. Το πρόγραμμά μου περιλαμβάνει ασκήσεις με λάστιχα, βάρη κτλ. το πρωί στο σπίτι και φυσικοθεραπεία με βεντούζες και ρεύματα και ποδήλατο, βάρη στη συνέχεια. Συνολικά διαθέτω 1,5 ωρα τουλάχιστον για γυμναστική καθημερινά (Γιάννη μην τεμπελιάζεις άλλο) κάτι που πλέον θέλει ...υπομονή. Πήρα επιτέλους και ένα προπονητήριο ποδηλάτου και πλέον μπορώ να ποδηλατώ με κανονικό ποδήλατο στο σπίτι, ελπίζω θα βοηθήσει αρκετά , θα γράψω για τα αποτελέσματα. Αξιόλογες ενοχλήσεις η πόνους δεν έχω πλέον, μόνο που το γόνατό μου είναι συνέχεια λίγο ζεστό η τουλάχιστον πιο ζεστό απο το άλλο. Το γόνατό μου συνεχίζει να φαίνεται κάπως πρησμένο αλλά όπως μου είπε ο γιατρός, αυτό οφείλεται στον ελλιπή ακόμη 4κέφαλο. Νομίζω πως εχει δίκιο. Στόχος μου πάντως είναι να φτάσει ο 4κέφαλος στα επίπεδα του άλλου ποδιού μέχρι το .....Φθινόπωρο! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,736 Report post Posted May 23, 2013 Νομιζω οτι δεν χρειαζεται να το αναφερω γιατι σιγουρα θα το ξερετε, αλλα να προσεχετε τη διατροφη σας! Ειναι πολυ σημαντικο. Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 23, 2013 ναι Μανωλη εχεις δικιο, εγω αρχικα χάρηκα που εχασα 2 κιλα αλλα ηταν μυϊκή μαζα. πλεον εχω 3 χερακια και ενα ποδαρακι μόνο που το γόνατό μου είναι συνέχεια λίγο ζεστό η τουλάχιστον πιο ζεστό απο το άλλο. και μενα το ιδιο Το γόνατό μου συνεχίζει να φαίνεται κάπως πρησμένο αλλά όπως μου είπε ο γιατρός, αυτό οφείλεται στον ελλιπή ακόμη 4κέφαλο. ακριβως! τον ρωτησα και εγω και πηρα την ιδια απαντηση Νομίζω πως εχει δίκιο. Στόχος μου πάντως είναι να φτάσει ο 4κέφαλος στα επίπεδα του άλλου ποδιού μέχρι το .....Φθινόπωρο! Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
mikrovioslive 3 Report post Posted May 23, 2013 Χαιρετώ σας .!! Εγώ κανω 4 μέρες φυσικοθεραπεια , ρεύμα με βεντουζες, λέιζερ να φύγει το οίδημα , και ασκήσεις ενδυνάμωσης του 4κεφαλου, (Εχω πλήρη ρήξη έσω πλαγιου συνδέσμου και πλήρη ρήξη ΠΧΣ) Ο γιατρος μ ειπε πρώτα να φτιάξουμε τον Έσω πλάγιο σύνδεσμο , και μετα θα δούμε τον ΠΧΣ. Εχει αδυνατισει πολυ ο 4κεφαλος, πρεπει να δυναμώσει πολυ καλα, γιατι μετα απο επεμβαση θα πέσει παλι μου λένε όλοι, σκοπεύω να την κανω την επεμβαση αλλα δεν ξερω ποτέ. Απο το χτύπημα δεν μπορω να κλείσω όλο το γόνατο , μέχρι 110 μοίρες παει, με την φυς/πεια παω καλύτερα , περπατάω (κουτσενω) χωρίς πατεριτσες αλλα φοράω πάντα τον κηδεμόνα . Σήμερα μ ειπε οτι θα κανω 15 min ποδήλατο . Πλεων ειναι 28 μέρες απ οταν με τρακαραν. Περαστικά σε όλους , νομίζω η γυμναστική ειναι μονόδρομος για να δυναμωσουμε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 23, 2013 (Εχω πλήρη ρήξη έσω πλαγιου συνδέσμου και πλήρη ρήξη ΠΧΣ) δυστυχώς τα εχεις στο ιδιο ποδι. εγω μοιρασμένα, οποτε εκανα την επεμβαση και τωρα κανω φυσ/πιες και στα δυο και ομολογω οτι το μη εγχειρισμένο ποναει περισσότερο απλως αυτο με το ΠΧΣ ειναι αγκυλωμένο αλλα απο πονο ευτυχως δεν... Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
mikrovioslive 3 Report post Posted May 23, 2013 Τωρα ειμαι στο φυς/ριο. Κάναμε ασκήσεις , και τωρα έχουμε βάλει πάγο . Υπάρχουν άλλοι 2-3 εδω με ΠΧΣ. Ούτε ίωση να ηταν . ειναι απο τον ίδιο γιατρο που με κοιτάει και εμένα . Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mainalo 1,542 Report post Posted May 24, 2013 Η Ντίνα χθες το πρωί εκοψε τα ράμματα και ξεκινησε αμέσως φυσιοθεραπεία. Το εφτασε στις 90 μοίρες και απο εκεί και μετά την πονάει. το τεντώνει κανονικά. Σήμερα μετα την φυσιοθεραπεία της έχει πρηστεί λίγο αλλά το ταλαιπώρησε αρκετά γιατί ήταν για δυο ώρες περίπου σε ορθοστασία. Ολγα τις εχεις ακόμα τις πατερίτσες; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
isidoram 22 Report post Posted May 24, 2013 Γεια κι από εμένα... Έκλεισα 1 μήνα και κάτι μέρες, η κατάστασή μου βελτιώνεται αν και εξακολουθώ να κουτσαίνω λίγο όταν σηκώνομαι από το κάθισμα... Φυσιοθεραπείες συνεχίζω ανελλιπώς... Όσο για το πόσοι έχουν κάνει αρθροσκόπηση για ΠΧΣ ... όντως θυμίζει ίωση το σκηνικό... Όλγα μου κι εγώ είχα χαρεί στην αρχή με την απώλεια κιλών, αλλά όντως είναι μυική μάζα απ'ότι φαίνεται... :-( Η κατάσταση του ποδιού βελτιώνεται σημαντικά μέσα στο νερό, το είδα κι εγώ με το μπάνιο στη θάλασσα... Όσο για οδήγηση... ξεκίνησα εδώ και μια εβδομάδα... Αυτό που ένιωσα ότι ενοχλούσε, είναι το τελείως flat παπούτσι... Μεταφέρει όλους τους κραδασμούς κατευθείαν στο ερεθισμένο γόνατο!!! Χρειάζεται απαραίτητα μαλακό με λάστιχο στον πάτο... Εγώ αγόρασα κάτι παπούτσια ειδικά γι'αυτήν την περίοδο για τη δουλειά... Καλή συνέχεια σε όλους και υπομονή... Δε θέλω να πω μεγάλα λόγια, αλλά αν σκεφτείτε τι περνάει άλλος κόσμος, ε δεν είναι και το τραγικότερο, που μας έχει συμβεί... ;-) Άλλη μια εμπειρία που μας κάνει πιο δυνατούς κι ανθεκτικούς είναι!!!!!!!! :-) 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted May 25, 2013 Μπηκα στην 6η εβδομαδα... η κλινικη μου κατασταση ειναι περιπου οπως περιγραφει η Ισιδωρα...απομενει να παρω λιγο εκταση και καμψη.Καθε μερα που περναει ειναι και καλλιτερη.Κουτσαινω ελαφρως..οδηγω...αρχισα σιγα σιγα να κατεβαινω σκαλα με συνεχομενα βηματα....κανω ποδηλατο στο δρομο(μην το πητε του gioand) συνεχιζω φυσιοθεραπεια εχει ανεβει η ψυχολογια μου και τραγουδαω.." τον χειμωνα ετουτο αμα τον πηδηξουμε....για αλλα δεκα χρονια αντε καθαρισαμε" Περαστικα μας και αγυριστα! 6 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 25, 2013 Ολγα τις εχεις ακόμα τις πατερίτσες; οχι Γιωργο, κραταω μονο τη μια, εαν κανω μεγαλη αποσταση η εαν προκειται να ειμαι παρα πολυ ωρα ορθια 2 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
thrfOu 7 Report post Posted May 28, 2013 (edited) Καλημερα σας , ειχα γραψει κιεγω πριν απο καιρο .. ειμαι 3ς μηνες χωρις ΠΧΣ και με8αυριο μπαινω , ειδα 6 ορ8οπαιδικους μεχρι να καταληξω και ηταν δυσκολη αποφαση , διοτι δεν εχω ¨αισθητη¨ αστα8εια οσο υπολειτουργικοτητα της αρ8ρωσης λογο κακης απο8εραπειας μετα το χτυπημα . Αυτο που καταλαβα ειναι οτι αν δεν α8λησε αρκετα και δεν υπαρχει συμαντικη αστα8εια ενδυναμωνεις πρωτα και το βλεπεις .. και πως συγουρα η συγχρονη βιβλιογραφια ( απ το συνεδριο αρ8ροσκοπων ... ) μας 8ελει ολους μεσα . Εγω το κανω γιατι καταπιανομαι με αρκετα α8ληματα και 8ελω να συνεχισω , αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση .. Επισης η αρ8ριτιδα εμφανινζεται μελλοντικα αν στο ατυχημα εχουν χτυπησει τα κοκαλα , ειτε χειρουργι8εις ειτε οχι και το χειρουγειο περισοτερο προσττευει το γονατο απ τα χειροτερα ,,, αν εμφανιστουν ποτε . (70% ποσοστο το δινουν , αλλα καπιοι γιατροι επιμενουν πως τπτ δν ειναι συγουρο ) . Ελπιζω η απο8εραπεια να ειναι στον ενα μηνα για να μπορω να βγαινω εξω , εστω σε νορμαλ πλαισια βαδισματος . περαστικα σας Edited May 28, 2013 by thrfOu 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,811 Report post Posted May 28, 2013 Ευχομαι καλή επιτυχία στην εγχείρηση και σύντομη ανάρρωση. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gianis50 1,869 Report post Posted May 28, 2013 Καλημερα σας , ειχα γραψει κιεγω πριν απο καιρο .. ειμαι 3ς μηνες χωρις ΠΧΣ και με8αυριο μπαινω , ειδα 6 ορ8οπαιδικους μεχρι να καταληξω και ηταν δυσκολη αποφαση , διοτι δεν εχω ¨αισθητη¨ αστα8εια οσο υπολειτουργικοτητα της αρ8ρωσης λογο κακης απο8εραπειας μετα το χτυπημα . Αυτο που καταλαβα ειναι οτι αν δεν α8λησε αρκετα και δεν υπαρχει συμαντικη αστα8εια ενδυναμωνεις πρωτα και το βλεπεις .. και πως συγουρα η συγχρονη βιβλιογραφια ( απ το συνεδριο αρ8ροσκοπων ... ) μας 8ελει ολους μεσα . Εγω το κανω γιατι καταπιανομαι με αρκετα α8ληματα και 8ελω να συνεχισω , αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση .. Επισης η αρ8ριτιδα εμφανινζεται μελλοντικα αν στο ατυχημα εχουν χτυπησει τα κοκαλα , ειτε χειρουργι8εις ειτε οχι και το χειρουγειο περισοτερο προσττευει το γονατο απ τα χειροτερα ,,, αν εμφανιστουν ποτε . (70% ποσοστο το δινουν , αλλα καπιοι γιατροι επιμενουν πως τπτ δν ειναι συγουρο ) . Ελπιζω η απο8εραπεια να ειναι στον ενα μηνα για να μπορω να βγαινω εξω , εστω σε νορμαλ πλαισια βαδισματος . περαστικα σας Kαλη επιτυχια και ταχεια αναρρωση.....σωστα σκεφθηκες(γνωμη μου)να χειρουργηθεις...θα τραβηχτεις λιγο κυριως μετα την επεμβαση,αλλα θα βγεις μετα στους στιβους κανονικα για να κανεις αυτα που αγαπας. Φαντασου εγω ειμαι 63 χρ και εκανα χειρουργειο.Χειρουργημενοι του φορουμ..εννωθητε!! 1 Quote μην κανεις παρεα με γαλοπουλες αν θελεις να πεταξεις με αετους Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 28, 2013 καλη επιτυχια και απο μενα και περαστικα γρηγορα! Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post Posted May 28, 2013 (edited) ThrfOu μην αγχώνεσαι με το χειρουργειο, ειναι πρωτόκολλο ρουτίνας πλεον για τους περισσότερους ιατρους. εγω δεν πονεσα πολυ στο χειρουργείο, υποφέρω περισσότερο στις φυς/πειες. εχω κανει 11 μεχρι τωρα, σημερα εκλεισα 4 βδομαδες απο το χειρουργειο (ξεκίνησα αργότερα λόγω χονδροπλαστικης), και εφτασα αισίως στις 105 μοίρες σημερα στην κάμψη, η εκταση φαινεται οτι παει καλυτερα. βοηθάνε πολυ οι ασκήσεις στην πισινα του φυς/ριου (κανονικο κολυμβητήριο δεν παω ακομα, ουτε θάλασσα) αφίσα τις πατεριτσες μετα απο 24 μερες και στις 27 οδήγησα κανονικα. η μονη παρασπονδία που κανω ειναι οτι δεν φοράω τον κηδεμόνα παρα μονο εξω, στο σπίτι καθόλου, ουτε στον ύπνο πια πηρα λάστιχα και βαρακια για τα ποδια, αλλα μετα απο 3 ωρες καθημερινά στο φυς δεν μου μενει πολυ κουραγιο στο σπιτι για ασκήσεις Edited May 28, 2013 by Olga 1 Quote "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
mikrovioslive 3 Report post Posted May 28, 2013 Εγω τον βγάζω τον κηδεμόνα αρκετές ώρες την ημέρα , αλλα την νύχτα το φοραω πάντα , φοβάμαι μην κάνω καμία περίεργη κίνηση , έτσι κι αλλιώς δεν με ενοχλεί . Ο έσω πλαγιους σύνδεσμος παει καλα.. Για τον ΠΧΣ έχω μέλλον .. Στο φυς/ριο κάνω πολλές ασκήσεις ανδυναμωσεις τετρακεφαλου...!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
thrfOu 7 Report post Posted June 1, 2013 Καλησπερα σας ευχαριστω για τα περαστικα σημερα βγηκα χ8ες χειρουργιθηκα και απ οτι μου λενε και κτλβαινω ολα καλα .. πηρα τις κινησεις απ τη πρωτη μερα λιγος πονος κτλπ .. απλα δε μου εδωσε καν κηδεμονα ( ειναι απ τους γιατρους που ειναι πλυ κατα της ακινησιας) , στον ενα μηνα λεει 8α ειμαι νορμαλ και 8αρχισω τα βαρακια , με το τσιγαρο ομως τι γινετε μτα το χειρουργειο !?? ηταν αρνητικος αλλα δε κρατιεμαι εχω κανει 4-5 Ολγα περαστικα σου δν εχω τι να πω για τη περιπτωση σου πολυ πιο δυσκολα πραγματα απο τη δικη μου , κα8ε δυναμη να ευχιθω . μικροβιε να τον φορας το κηδεμονα μεχρι να κολισει ο πλαγιος αφου κανεις ασκησεις και δε τεμπελιαζει ο 4κεφαλος ωστε να αφοσιω8εις μετα στο πχς καλη αναρωση σε ολους . Quote Share this post Link to post Share on other sites