Jump to content
ΣΤΧ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ χ/κ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ

Recommended Posts

Επίσημη συνάντηση πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη 24/05/2006 και ώρα 17:30 ανάμεσα στο νέο Δ.Σ. του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας και τη δ/νση του χ/κ Καλαβρύτων, στον Χελμό.

Η συνάντηση ξεκίνησε με μία άκρως απαραίτητη, όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια, ξενάγηση στις πλαγιές του βουνού έτσι ώστε να μπορέσουμε ευκολότερα να κατανοήσουμε τα σημεία που εστιάζονται τα προβλήματα λόγω των καιρικών συνθηκών αλλά και τα σχέδια επέκτασης του χ/κ.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με εκτεταμένη συζήτηση των δύο πλευρών που αναλώθηκε σε τρεις τομείς :

1. Ελληνική Χιονοδρομία.

2. Χ/Κ Καλαβρύτων, προβλήματα και μελλοντικά σχέδια.

3. Εμπλοκή του Συλλόγου μας στους δύο παραπάνω τομείς.

 

Εκτός των άλλων συμφωνήθηκε και έγινε αμοιβαία αποδεκτή η διεύρυνση της συνεργασίας μας σε θέματα που άπτονται γενικότερα στην Ελληνική Χιονοδρομία και οριοθετήθηκαν οι στόχοι και οι φορείς που θα πρέπει να απευθυνθούμε από κοινού για την γνωστοποίηση και επίλυση των προβλημάτων.

 

Είναι επιτακτική η ανάγκη για τέτοιου είδους συνεργασίες καθώς τα περιθώρια στενεύουν, τα γνωστά προβλήματα συσσωρεύονται και οι επιστημονικά τεκμηριωμένες λύσεις τους πρέπει επειγόντως να δοθούν, από τους αρμοδίους που, βάσει νόμου, μπορούν να τις προωθήσουν.

 

Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την προσπάθεια του χ/κ Καλαβρύτων και στέκεται αρωγός σ’ συτήν, συνεχίζοντας τη συνεργασία που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο, ελπίζοντας πως και οι αρμόδιοι φορείς θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων έτσι ώστε να μη μείνουμε μόνο στα λόγια.

 

Ευχαριστούμε ιδιάιτερα τον δ/ντή του χ/κ κ.Γιώργο Τσεκούρα καθώς και τον κ.Νίκο Παπαβραμόπουλο για τη φιλοξενία και το ενδιαφέρον τους τόσο για την Ελληνική Χιονοδρομία όσο και τη δράση του Συλλόγου μας και είμαστε πάντα στη διάθεσή τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέρα από τα τυπικά και την επίσημη ανακοίνωση του Ε.Σ.ΤΟΥ.Χ οφείλω να επισημάνω πως τέτοιου είδους συναντήσεις όχι απλά είναι απαραίτητες, αλλά και υποχρεωτικές για όλα τα χ/κ και το Σύλλογό μας. Η προσπάθειά μας είναι στο να καταλάβουν τα χ/κ οτι είμαστε δίπλα τους και θα βοηθήσουμε με όσες δυνατότητες έχουμε.

Θα γράψω για άλλη μια φορά οτι το χ/κ Καλαβρύτων καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για την αντικατάσταση του παλαιού εξοπλισμού (ενώ άλλα χ/κ τον βρίσκουν έτοιμο και δεν τον εκμεταλλεύονται), και την επέκταση του, που είναι έτοιμη προς υλοποίηση. Ο κ.Τσεκούρας πιέζει, το ίδιο κάνουμε κι εμείς. Το μόνο που δεν έχουμε τη δυνατότητα είναι να βάλουμε το χέρι στην τσέπη και να δώσουμε τις λύσεις. Μακάρι να μπορούσαμε και μακάρι να προβληματιστούν οι κατάλληλοι άνθρωποι με την προσπάθεια που κάνουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο καταλαβαίνεις κι εσύ οτι το ερώτημα που θέτεις μόνο ρητορικό μπορεί να είναι, καθώς δεν γίνονται τέτοια δώρα. Μακάρι πάντως...

 

Το χ/κ Καλαβρύτων δεν διαθέτει τέτοιο μηχάνημα.

Ο κ. Τσεκούρας είναι διατεθειμένος να βοηθήσει με τα μηχανήματα που έχει όποιον ή όποιους από εμάς θελήσουν να αναλάβουν τη δημιουργία αυτού του χώρου. Είναι στη διάθεσή μας εάν το αποφασίσουμε να συζητήσουμε μαζί του τις λεπτομέρειες.

 

Εάν κάποιος έχει διάθεση πάντως το εξετάζουμε θετικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Χρήστο καταλαβαίνεις κι εσύ οτι το ερώτημα που θέτεις μόνο ρητορικό μπορεί να είναι, καθώς δεν γίνονται τέτοια δώρα. Μακάρι πάντως...

 

Το χ/κ Καλαβρύτων δεν διαθέτει τέτοιο μηχάνημα.

Ο κ. Τσεκούρας είναι διατεθειμένος να βοηθήσει με τα μηχανήματα που έχει όποιον ή όποιους από εμάς θελήσουν να αναλάβουν τη δημιουργία αυτού του χώρου. Είναι στη διάθεσή μας εάν το αποφασίσουμε να συζητήσουμε μαζί του τις λεπτομέρειες.

 

Εάν κάποιος έχει διάθεση πάντως το εξετάζουμε θετικά.

Αυτό σημαίνει Αλέξη ότι είναι διατεθειμένος να δώσει άδεια και χώρο στο βουνό για την δημιουργία του;

Αν υπάρχει τέτοια διάθεση ίσως υπάρχουν κάποιοι που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν πχ ένα πάρκο για snowboard.

 

Και άλλη μια σημαντική ερώτηση:

Από τα σχέδια για επέκταση και αντικατάσταση εξοπλισμού που αναφέρθηκαν υπάρχει κάτι που πρέπει να περιμένουμε άμεσα , δηλαδή εφέτος; Ή απλώς επρόκειτο για ευχολόγια του τύπου «Αυτά θέλω να κάνω αλλά δεν έχω χρήματα..»

Το λέω αυτό γιατί εδώ στα Καλάβρυτα δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής κάποια ανακοίνωση ή κινητικότητα που θα μας κάνει και εμάς να χαρούμε …

Αν υπάρχει οποιαδήποτε θετική κίνηση είμαστε όλοι εδώ να την στηρίξουμε . Αν έχεις την καλοσύνη διαφώτισε μας στα 2 παραπάνω ζητήματα.


"Να δεις τι σού χω για μετά..."

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Αυτό σημαίνει ότι είναι διατεθειμένος να δώσει άδεια και χώρο στο βουνό για την δημιουργία του;

 

2. Από τα σχέδια για επέκταση και αντικατάσταση εξοπλισμού που αναφέρθηκαν υπάρχει κάτι που πρέπει να περιμένουμε άμεσα, δηλαδή φέτος;

 

3. Ή απλώς επρόκειτο για ευχολόγια του τύπου «Αυτά θέλω να κάνω αλλά δεν έχω χρήματα..»

1. Νομίζω οτι αυτό είναι προφανές.

 

2. Προσωπικά βλέπω την επιχωμάτωση της «Στύγα-2», την επέκταση της «Άρτεμις» και την αντικατάσταση της «Στύγας» σε πρώτη προτεραιότητα. Έστω ένα από τα τρία να γίνει φέτος, καλοδεχούμενο.

 

3. Υπάρχει ένας σχεδιασμός, η μελέτη του οποίου έχει ολοκληρωθεί. Όποιος διαβάσει την επιστολή που έχουμε καταθέσει στον δήμαρχο Καλαβρύτων θα καταλάβει τί ζητάει το χ/κ και τί πρέπει να γίνει. Η χρονιά που διανύουμε προσφέρεται για ευχολόγια. Αυτά συνήθως τα έχουν αποκλειστικότητα όσοι ασχολούνται με την πολιτική.

Και κάτι ακόμη, πιστεύει κάποιος οτι η βελτίωση και η επέκταση του χ/κ Καλαβρύτων κολλάει στον κ.Τσεκούρα ; Και αν ναι ας μας πει τον λόγο να μάθουμε κι εμείς. Γιατί εμείς άλλα έχουμε καταλάβει, όχι μόνο για το συγκεκριμένο χ/κ, αλλά για τα περισσότερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Το να δημιουργησεις ενα παρκο και να συντηρησεις ενα παρκο δεν μπορει να μας ακουγεται απλο.

Θελει γνωση το Παρκο για να μην επικινδυνο!

Θελει δουλεια που δε πληρωνεται για να συντηρειται!

 

2.Θα ηθελα να δω φετος "επεκταση" της Αρτεμης (τα 20 αυτα μετρα) και χωματουργικα δεξια του Τερματισμου για να εχουμε αμεσα και ευκολη προσβαση στη κοιλαδα του Αυγου. Μια κοιλαδα με συνεχομενη κλιση που φτανει μεχρι το παρκινγκ μεσα απο τα δεντρα

 

3. Απ'οτι παρατηρησα η πισω πλευρα της Στυγας ειναι φυτεμενη με εκατοευρα...

αρα πιστευω οτι αν ο θερισμος συμπεσει το Σεπτεμβριο εχουμε ελπιδες να δουμε ενα τετραπλο Παρκινγκ-Αυγο.

Maximus για να δεις πραγματικο εργο στα Καλαβρυτα (καινουριος αναβατηρας πχ.) δε θα χρειαζοταν να στο πει κανεις, Θα ειχαν ξεκινησει ξενοδοχειακες μοναδες να κατασκευαζονται και θα ειχαν ενημερωθει οι δημοτες για δημοτικο τελος υπερ χιονοδρομικου/χιονοδρομικης αναπτυξης.

 

Αλλιως μη περιμενουμε να δουμε κατι αμεσα...

 

Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ της χειμερινης αναπτυξης/κουλτουρας ειναι το Φαινομενο του ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ...

Ισως δε προλαβουμε να αλλαχτει τιποτα απο τα 2 πριν μας χτυπησει στο κεφαλι το "θερμοκηπιο" και φταιμε ολοι απο το Κρατος,τους Ιδιοκτητες μεχρι τους Χιονοδρομους!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγχαρητήρια καταρχήν για τη συνάντηση και στο Δ.Σ αλλά και στη διεύθυνση του χ/κ Καλαβρύτων,που ενδυναμώνει την καλή συνεργασία,αλληλοσυνεννοηση μεταξύ μας.

 

Εφόσον έχει εκπονηθεί μελέτη από γνωστή εταιρεία για λογαριασμό του χ/κ,όπως αντιλαμβάνομαι,(που σημαίνει έχουν μελετηθεί καιρικές συνθήκες βουνού,χιονοκάλυψη κλπ και οι προτάσεις θα είναι αποδοτικές.Αυτό ήταν και το σημείο που εστίασα στο κείμενο του Αντώνη-Αλέξη τις προάλλες),τότε δεν έχουμε παρά να υποστηρίξουμε την υλοποίησή τους και ως σύλλογος.

 

Ίσως αν ζητούσα κάποια επιπλέον στοιχεία όσον αφορά την επέκταση της Άρτεμις (φαντάζομαι κανά συρόμενο μέχρι το Αυγό),να ήταν κάπως πρόωρο,απλά έχω περιέργεια να μάθω τι δυνατότητες από χιονοδρομικές διαδρομές ανοίγονται στο Αυγό... :D;)

 

Το φετινό προεκλογικό καλοκαίρι προσφέρεται πάντως για έργα και όπως λένε στη βράση κολλάει το σίδερο ;)

 

Καλή επιτυχία


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ίσως αν ζητούσα κάποια επιπλέον στοιχεία όσον αφορά :

1. Την επέκταση της Άρτεμις

2. Έχω περιέργεια να μάθω τι δυνατότητες από χιονοδρομικές διαδρομές ανοίγονται στο Αυγό

1. Το τέρμα της «Άρτεμις» θα επεκταθεί κατά εκατό περίπου μέτρα έτσι ώστε να δίδεται η δυνατότητα στον χιονοδρόμο να έχει μία επιπλέον διαδρομή. Ακριβώς μπροστά του αφήνοντας την άγκυρα να συνεχίζει ευθεία και με μία συνδετική πίστα να κατεβαίνει στο δασικό δρόμο που καταλήγει στο parking κάτω από το Αυγό.

 

2. Με ένα εναέριο από τη βάση της «Δάφνης» προς την κορυφή του Αυγού αποκτά νέο ενδιαφέρον το βουνό. Εκεί μπορεί να αξιοποιηθεί και ο αναβατήρας της Στύγας εφ' όσον προκύψει αντικατάσταση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θέλω να συγχαρώ μια τέτοια προσπάθεια και πραγματικά χαίρομαι γιατί, μπορεί να πέρασε 1 1/2 χρόνος περίπου από εκείνη την αποτυχημένη επαφή στο χκ Καλαβρύτων, αλλά ίσως τώρα να μπαίνουμε σε άλλη εποχή. Προφανώς αυτό το έδειξαν και από την φετινή χιονοδρομική περίοδο και με τις επαφές του Αλέξη μαζί τους.

 

Τουλάχιστον τώρα υπάρχει μια καλοπροαίρετη βάση, πάνω στην οποία θα πρέπει να βασιστούμε για του χρόνου. Εγώ προτίνω (θα το δούμε έτσι κι αλλιώς στις ομάδες αυτό) ότι ΠΡΕΠΕΙ να διοργανώσουμε κάτι τον χειμώνα που μας έρχεται. Είναι απαραίτητο κατά την δική μου άποψη.

 

Πάντως μπράβο και πάλι μπράβο.

 

Φιλικά

Νανά


...σκάσε και τσούλα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Το τέρμα της «Άρτεμις» θα επεκταθεί κατά εκατό περίπου μέτρα έτσι ώστε να δίδεται η δυνατότητα στον χιονοδρόμο να έχει μία επιπλέον διαδρομή. Ακριβώς μπροστά του αφήνοντας την άγκυρα να συνεχίζει ευθεία και με μία συνδετική πίστα να κατεβαίνει στο δασικό δρόμο που καταλήγει στο parking κάτω από το Αυγό.

 

2. Με ένα εναέριο από τη βάση της «Δάφνης» προς την κορυφή του Αυγού αποκτά νέο ενδιαφέρον το βουνό. Εκεί μπορεί να αξιοποιηθεί και ο αναβατήρας της Στύγας εφ' όσον προκύψει αντικατάσταση.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το υψόμετρο έναρξης της Δάφνης είναι 1.750 μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι η εκκίνηση του αναβατήρα θα είναι πολλές φορές προβληματική λόγω έλλειψης χιονιού. Τέτοιου είδους προσθήκες ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΗΣΙΜΕΣ, είναι όμως το 4ο ή το 5ο βήμα ανάπτυξης.

Αν υποθέσουμε ότι μπαίνει μπροστά κάποιο πλάνο, πριν ακόμα από την αντικατάσταση της Στύγας, θα έπρεπε να δούμε την δυνατότητα πρόσβασης σε πίστα με καλό προσανατολισμό και με ελάχιστο υψόμετρο τα 2.100 μέτρα, ώστε να επιμηκύνει την σεζόν. Η Στύγα για παράδειγμα ξεκινάει από τα 1.850 μέτρα (χαμηλότερα δηλαδή από τον Βάκχο του Παρνασσού) και οι τοποθεσίες φόρτωσης - εκφόρτωσης, όταν έχει ζέστη, αέρα, ή λίγο χιόνι αντιμετωπίζουν προβλήματα.

Τώρα μικροεπεμβάσεις στην Άρτεμη, αναλόγως του κόστους βέβαια, είναι μπαλώματα. Το ύψος του κόστους τέτοιων επεμβάσεων είναι αυτό που θα καθορίσει το αν συμφέρει να γίνουν τα μπαλώματα αυτά.

Όμως για να μιλάμε για επεμβάσεις, πρέπει πρώτα να ξέρουμε το βουνό που έχουμε, να εχουμε στόχους για τι θέλουμε να φτιάξουμε και να οριοθετούμε τα βήματα - στάδια στα οποία πρέπει να προχωρούμε. Όλα αυτά έχουν καθοριστεί; Γιατί οι ως άνω σκέψεις για επεμβάσεις, μάλλον μου φαίνονται πυροσβεστικές λύσεις, παρά ότι ανήκουν σε έναν γενικότερο σχεδιασμό.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το υψόμετρο έναρξης της Δάφνης είναι 1.750 μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι η εκκίνηση του αναβατήρα θα είναι πολλές φορές προβληματική λόγω έλλειψης χιονιού.

 

2. Η Στύγα για παράδειγμα ξεκινάει από τα 1.850 μέτρα (χαμηλότερα δηλαδή από τον Βάκχο του Παρνασσού) και οι τοποθεσίες φόρτωσης - εκφόρτωσης, όταν έχει ζέστη, αέρα, ή λίγο χιόνι αντιμετωπίζουν προβλήματα.

 

3. Τώρα μικροεπεμβάσεις στην Άρτεμη, αναλόγως του κόστους βέβαια, είναι μπαλώματα. Το ύψος του κόστους τέτοιων επεμβάσεων είναι αυτό που θα καθορίσει το αν συμφέρει να γίνουν τα μπαλώματα αυτά.

 

4. Όμως για να μιλάμε για επεμβάσεις, πρέπει πρώτα να ξέρουμε το βουνό που έχουμε, να εχουμε στόχους για τι θέλουμε να φτιάξουμε και να οριοθετούμε τα βήματα - στάδια στα οποία πρέπει να προχωρούμε. Όλα αυτά έχουν καθοριστεί;

1. Αλέξη αυτό ξεπερνιέται με τη χρήση του εναέριου «Αχιλλέας».

 

2. Συνήθως η «Στύγα» δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα.

 

3. Ναι αλλά με το «μπάλωμα» που πάει να γίνει θα δοθεί πρόσβαση σε μια μεγάλη σε μήκος τουριστική πίστα που θα ξεκινάει από την έξοδο της «Άρτεμις» και θα καταλήγει στο parking.

 

4. Είδαμε όλο το σχέδιο που έχει μελετηθεί στο βουνό. Δεν είναι κακό και δεν πρόκειται να γίνει τίποτα στην τύχη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το υψόμετρο έναρξης της Δάφνης είναι 1.750 μέτρα. Αυτό σημαίνει ότι η εκκίνηση του αναβατήρα θα είναι πολλές φορές προβληματική λόγω έλλειψης χιονιού. Τέτοιου είδους προσθήκες ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΗΣΙΜΕΣ, είναι όμως το 4ο ή το 5ο βήμα ανάπτυξης.

Αν υποθέσουμε ότι μπαίνει μπροστά κάποιο πλάνο, πριν ακόμα από την αντικατάσταση της Στύγας, θα έπρεπε να δούμε την δυνατότητα πρόσβασης σε πίστα με καλό προσανατολισμό και με ελάχιστο υψόμετρο τα 2.100 μέτρα, ώστε να επιμυκύνει την σεζόν. Η Στύγα για παράδειγμα ξεκινάει από τα 1.850 μέτρα (χαμηλότερα δηλαδή από τον Βάκχο του Παρνασσού) και οι τοποθεσίες φόρτωσης - εκφόρτωσης, όταν έχει ζέστη, αέρα, ή λίγο χιόνι αντιμετωπίζουν προβλήματα.

Τώρα μικροεπεμβάσεις στην Άρτεμη, αναλόγως του κόστους βέβαια, είναι μπαλώματα. Το ύψος του κόστους τέτοιων επεμβάσεων είναι αυτό που θα καθορίσει το αν συμφέρει να γίνουν τα μπαλώματα αυτά.

Όμως για να μιλάμε για επεμβάσεις, πρέπει πρώτα να ξέρουμε το βουνό που έχουμε, να εχουμε στόχους για τι τι θέλουμε να φτιάξουμε και να οριοθετούμε τα βήματα - στάδια στα οποία πρέπει να προχωρούμε. Όλα αυτά έχουν καθοριστεί; Γιατί οι ως άνω σκέψεις για επεμβάσεις, μάλλον μου φαίνονται πυροσβεστικές λύσεις, παρά ότι ανήκουν σε έναν γενικότερο σχεδιασμό

Παιδια, ας μην βιαζομαστε να βγαζουμε συμπερασματα, ιδιως αν δε εχουμε καταλαβει περι τινος προκειται. Ισως θα ηταν χρησιμο, σε επομενη συναντηση του ΣΤΧ να σας κανομε μια πιο εμπεριστατωμενη παρουσιαση για τα μελλοντικα σχεδια του Χιονοδρομικου.

 

Για παραδειγμα:

 

Τα "μπαλωματα" στην Αρτεμη οπως λες, ειναι μια εφυεστατη λυση που με μικρο επενδυτικο κοστος, ανοιγει μια τεραστια καινουρια πιστα στο ΧΚΚ. Εγω το θεωρω μια εξυπνη επενδυτικη κινηση, δεδομενης της στενοτητας επενδυτικων κεφαλαιων.

 

Θα ηθελα να τονισω οτι πρεπει να προσεχουμε τι γραφουμε. Το βουνο του ο Διευθυντης του ΧΚΚ το ξερει καλυτερα απο ολους μας, σπιθαμη προς σπιθαμη και μπορει να σου πει τι θα περιμενει απο πλευρας χιονοστρωσης και χιονοκαλυψης σε οποιαδηποτε χ χιονοκαταιγιδα. Δεν περιμενει εμας να τον φωτισουμε. Σχολια του στυλ "εμενα μου φαινονται πυροσβεστικες λυσεις" δεν τα θεωρω εποικοδομητικα, δεδομενης της περιορισμενης γνωσης που εχεις του τι μας παρουσιασθηκε αλλα και του τι ξερουμε γενικα σαν επισκεπτες εν σχεσει με τους ανθρωπους που εχουν επαγγελματικη παρουσια 15ετιας στο Χελμο.

 

Ας αφησουμε παρακαλω το θεμα εδω, μεχρι να εχουμε την ευκαιρια μιας πιο εμπεριστατωμενης παρουσιασης σε επομενη συγκεντρωση του ΣΤΧ η και της Ομαδας Εργασιας για τη Χιονοδρομια και τα Χιονοδρομικα και ας αποφυγουμε τα σχολια τα οποια μπορει να μην ειναι εποικοδομητικα για την περαιτερω πορεια μας.

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Το τέρμα της «Άρτεμις» θα επεκταθεί κατά εκατό περίπου μέτρα έτσι ώστε να δίδεται η δυνατότητα στον χιονοδρόμο να έχει μία επιπλέον διαδρομή. Ακριβώς μπροστά του αφήνοντας την άγκυρα να συνεχίζει ευθεία και με μία συνδετική πίστα να κατεβαίνει στο δασικό δρόμο που καταλήγει στο parking κάτω από το Αυγό.

 

Τον δασικό δρόμο τον είχα περάσει με το αυτοκίνητο πέρισυ το φθινόπωρο και απο τότε μου είχε καρφωθεί η ιδέα να δοκιμάσω την εν λόγω "πίστα" τον χειμώνα που μας πέρασε (με λίγο περπάτημα απο το τέλος της Άρτεμις είναι πολύ εύκολο να φτάσει κανείς στο σημείο αυτό). Δυστυχώς όμως με πρόλαβε η εξαρθρωση του αριστερού μου ώμου (στην Άρτεμη έγινε το "κακό" :) ) και τα σχέδια αναβλήθηκαν επ αόριστον. Μακάρι να γίνει το έργο αυτό φέτος κιόλας. Η διαδρομή του δασικού δρόμου απο το Parking μέχρι τη Στύγα έχει μήκος 4-5 χιλιόμετρα ενώ το κομμάτι απο την Άρτεμη είναι περίπου 3χλμ. Πραγματικά το βουνό θα αποκτήσει άλλη μορφή!

 

Δύο είναι τα βασικά προβλήματα που μου έρχονται στο μυαλό:

 

1)Θυμάμαι πως απο την αριστερή πλευρά του δρόμου (όπως κατεβαίνουμε) σε αρκετά σημεία υπάρχει γκρεμός. Τι μελέτη υπάρχει για την ασφάλεια των χιονοδρόμων?

 

2) Έχω την αίσθηση πως η κλίση ττου δρόμου σε αρκετά σημεία είναι πολύ μικρή.

 

 

Τέλος ένα γενικότερο ερώτημα. Έστω ότι αύριο το πρωί εγκρινόταν ένα κονδύλι για την αντικατάσταση της Στύγας και την επέκταση της Άρτεμης. Θα προλαβαίνανε τα έργα να τελειώσουν μέχρι την έναρξη της επόμενης σεζόν? Γενικά, πόσος χρόνος απαιτείται για την εγκατάσταση ενός lift?


papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Θυμάμαι πως απο την αριστερή πλευρά του δρόμου (όπως κατεβαίνουμε) σε αρκετά σημεία υπάρχει γκρεμός. Τι μελέτη υπάρχει για την ασφάλεια των χιονοδρόμων?

 

2. Έχω την αίσθηση πως η κλίση ττου δρόμου σε αρκετά σημεία είναι πολύ μικρή.

 

3. Έστω ότι αύριο το πρωί εγκρινόταν ένα κονδύλι για την αντικατάσταση της Στύγας και την επέκταση της Άρτεμης. Θα προλαβαίνανε τα έργα να τελειώσουν μέχρι την έναρξη της επόμενης σεζόν?

1. Υπάρχουν και αρκετά δέντρα στην άκρη του δρόμου. Το χ/κ αυτό που μπορεί να κάνει είναι η καλή σήμανση. Και τουλάχιστον σε αυτό το θέμα το χ/κ Καλαβρύτων προηγείται. Όπου χρειαστεί να μπεί δίχτυ θα τοποθετηθεί.

 

2. Σωστό. Η μελλοντική πίστα χαρακτηρίζεται τουριστική, δηλαδή για βολτούλα μέσα στα έλατα.

 

3. Προλαβαίνουν τα έργα. Η εταιρεία που πιθανόν να αναλάβει είναι έτοιμη πάντως καθώς έχει ήδη επισκεφθεί το βουνό και ξέρει τι πρέπει να κάνει.

 

Μία γενική παρατήρηση στο πρώτο θέμα...Καλό είναι κι εμείς να προσέχουμε που κινούμαστε στα χ/κ. Το θέμα της σήμανσης από τη μία μας καίει και από την άλλη πολλοί από εμάς παραβλέπουμε τις πινακίδες και συχνά βγαίνουμε εκτός πίστας. Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι δυνατόν να περιφράξουμε όλο το βουνό. Και δεν είναι δυνατόν να αστυνομεύει το κάθε χ/κ έναν έναν χιονοδρόμο. Όπως δεν είναι και υποχρεωμένο να μαζεύει χιονοδρόμους που πέφτουν σε εκτός πίστας εξορμήσεις. Πολλοί όμως το θεωρούν αυτονόητο.

 

Βέβαια τέτοιου είδους θέματα θα αναλύσουμε με εκδηλώσεις στην πορεία...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Προλαβαίνουν τα έργα. Η εταιρεία που πιθανόν να αναλάβει είναι έτοιμη πάντως καθώς έχει ήδη επισκεφθεί το βουνό και ξέρει τι πρέπε
Δηλαδή το ζήτημα της αντικατάστασης του αναβατήρα "Στύγα" έχει προχωρήσει τόσο πολύ ώστε να υπάρχει "έτοιμη" εταιρεία για να ξεκινήσει τις απαραίτητες εργασίες? Αν αυτό ισχύει είναι νομίζω ότι πιο ευχάριστο έχω ακούσει για τον Χελμό. Πραγματικά μακάρι...

papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δηλαδή το ζήτημα της αντικατάστασης του αναβατήρα "Στύγα" έχει προχωρήσει τόσο πολύ ώστε να υπάρχει "έτοιμη" εταιρεία για να ξεκινήσει τις απαραίτητες εργασίες?
Ακριβώς. Αυτό όμως δε σημαίνει οτι ντε και καλά θα ξεκινήσει το έργο. Ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί για μερικές ακόμη ημέρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δηλαδή το ζήτημα της αντικατάστασης του αναβατήρα "Στύγα" ............

 

Η αντικατάσταση της Στύγας τι σημαίνει; Ότι βγάζουμε το υπάρχον λιφτ και το πετάμε; Ότι χρησιμοποιούμε την υπάρχουσα υποδομή της Στύγας για το νέο λιφτ; (ρωτάω γιατί δεν ξέρω φίλε Μάκη, μην με πάρεις πάλι από τα μούτρα).

 

Επειδή το κυρίως τμήμα της Στύγας είναι από την άνω Λάκκα και ψηλότερα, μήπως μία σχετικά μικρή επέκταση του νέου λιφτ προς τα κάτω θα ήταν σκόπιμη, ώστε να ξεκινάει από κάποια θέση κοντά στο πάρκιγκ; (οπότε ταυτόχρονα θα λύναμε και το πρόβλημα της αύξησης της δυναμικότητας τροφοσίας από το πάρκιγκ, αλλά και θα είχαμε άμεση πρόσβαση από το πάρκιγκ σε περιοχή με αρκετό χιόνι ώστε το ΧΚ να λειτουργεί ακόμα και όταν δεν υπάρχει αρκετό χιόνι στα 1.750 μέτρα:( Μήπως θα ήταν και σκόπιμο ο τερματικός της Σταθμός να μην βρίσκεται στην ίδια κορυφή, αλλά στην απένατι της (χωματουργικά απαιτούνται), ώστε:

1) Να υπάρχει πρόσβαση στον περιφερειακό δρόμο που πιο πάνω αναλύατε

2) Η έξοδος να μην βρίσκεται σε πλαγιά με νότιο προσανατολισμό

3) Από την θέση αυτή να είναι προσβάσιμη και η πίσω πλευρά του Χελμού (με τοποθέτηση νέου λιφτ μελλοντικότερα), όπου υπάρχει και καλό υψόμετρο και καλή κλίση και καλός προσανατολισμός; Προσοχή, δεν μιλάω προς ανατολάς που έχει γκρεμούς, αλλά για την προς Δυσμάς περιοχή από την υπάρχουσα θέση της Στύγας!

 

Παιδια, ας μην βιαζομαστε να βγαζουμε συμπερασματα, ....

Τα "μπαλωματα" στην Αρτεμη οπως λες, ειναι μια εφυεστατη λυση....

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

Το "μπάλωμα" είναι μία λύση σε πολλές περιπτώσεις (ειδικά όταν είναι κακός ο αρχικός σχεδιασμός). Δεν είναι αναγκαστικά αξιοκατάκριτο, ούτε το ανέφερα για να δώσω τον χαρακτηρισμό της προχειρότητας.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρις να ειμαι βεβαιος οτι καταλαβα ολα τα προβληματα και το σχεδιασμο για τη Στυγα που μας ανεπτυξε ο Διευθυντης του ΧΚΚ, θα κανω μια μικρη περιληψη των οσων θυμαμαι:

 

Η Στυγα εχει 2 πιστες (Στυγα 1 και Στυγα 2) απο τις πιο δημοφιλεις και δυσκολες (ιδιως η 1) στην Ελλαδα.

 

Τα προβληματα τους:

 

1) Χιονοκαλυψη (ιδιως η 2). Υπαρχει ενα ρεμα βαθους 15 μ που πρεπει να γεμισει με χιονι πριν να ειναι εφικτη η χιονωστρωση με τα ρατρακ. Η δουλεια των ρατρακ ειναι πολυ δυσκολη λογω των αποτομων κλισεων (χρειαζεται ρατρακ με βιντσι). Χαρακτηριστικα ειπωθηκε οτι "η Στυγα ανοιγει τελευταια και κλεινει τελευταια".

 

2) Παγοποιηση. Δεδομενου οτι δεν ειναι αποσυμπλεκομενο λιφτ, δεν μπορει να λειτουργει κατα τη διαρκεια χιονοθυελλας, κρατωντας τα ραουλα καθαρα. Μετα θελει πολλη χειρωνακτικη δουλεια για να καθαρισει η παγοποιηση αλλα και το μονοπατι που περναν τα καρεκλακια που πολλες φορες θαβονται κυριολεκτικα στο χιονι, η το χιονι φτανει τοσο ψηλα τελος παντων που δεν μπορουν να περασουν φορτωμενα με σκιερ

 

3) Ευαισθησια στον ανεμο. Επισης επειδη δεν ειναι αποσυμπλεκομενα, τα καρεκλακια ειναι ερμαια των υψηλων ανεμων, ιδιως κατα τη διαρκεια χιονοθυελλας.

 

4) Το παρον συστημα ειναι αργο (δεν θυμαμαι αν αναφερθηκε οτι ο κινητηρας ειναι αδυνατος, αλλα εχουμε καποιες εμπειριες απο το παρελθον περι αυτου).

 

Οι λυσεις ειναι καμποσες και τμηματικες, εξαρτωνται απολυτα απο το χρηματικο ποσο που μπορει να επενδυθει.

 

α) Χωματουργικα για την καλυτερευση του πεδιου και στα καρεκλακια και στο ρεμα

 

β) Τοποθετηση αποσυμπλεκομενου λιφτ ωστε να αποφευχθει σε σημαντικο βαθμο το προβλημα της παγοποιησης και της ευαισθησιας στον ανεμο.

 

γ) Τοποθετηση του υπαρχοντος λιφτ σε αλλη θεση, αφου εγκατασταθει αποσυμπλεκομενο στη Στυγα (εξτρα επενδυση).

 

Δεν θυμαμαι αν συζητηθηκε τοποθετηση ισχυροτερου κινητηρα στο υπαρχον συστημα, δεδομενου οτι υπηρχαν δυο συζητησεις σε εξελιξη (μια με τον κ. Τσεκουρα και μια με τον κ. Παπαβραμοπουλο) και εμπλεκομενος στη μια, εχανα τη ροη της αλλης.

 

Ελπιζω να καταφερουμε να κανουμε μια πιο ολοκληρωμενη παρουσιαση στα μελη του ΣΤΧ, ωστε να μεταφερουμε τα οσα μαθαμε απο την πολυ ενδιαφερουσα επισκεψη μας στα Καλαβρυτα.

 

Κλεινοντας, παραθετω μια φωτογραφια της Στυγας, για να εχουμε μια εποπτεια για του τι μιλαμε. Επισης, αν τα 15μ σας φαινονται πολλα, δειτε μια φωτο του δρομου προς Αρτεμη, εγω το υψος χιονιου το υπολογιζω στα 7μ τωρα.

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

Styga.jpg

 

DSC01495.jpg

 

DSC01496.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1) Να υπάρχει πρόσβαση στον περιφερειακό δρόμο που πιο πάνω αναλύατε

 

Το τελευταίο κομμάτι του δρόμου προς το Αστεροσκοπείο είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο αφου απο τη μια πλευρά δεν υπάρχουν καθόλου δενδρα και ο γκρεμός είναι της τάξης των 100+ μέτρων (και αυτό για περίπου 1 χιλιόμετρο). Οπότε δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να υπάρξει εκεί πέρα τουριστική πίστα (αν και οι κλίσεις στο κομμάτι αυτό είναι καλύτερες). Γενικά αυτή η πλευρά του βουνού είναι αρκετά "άγρια" (γκρεμοί και βράχια χωρίς καθόλου βλάστηση) και είχα νιώσει δέος όταν την είχα επισκεφτεί.

 

Μερικές φωτογραφίες απο πέρισυ τον Οκτώβρη.

 

kal1.jpg

 

 

kal2.jpg

 

Το τελευταίο κομμάτι του δρόμου και ένας εντυπωσιακός γκρεμός

 

 

kal3.jpg

 

Το σημείο που θα γίνει η επέκταση του λίφτ "Άρτεμις"

 

kal4.jpg

 

Ένα κομμάτι της "τουριστικής πίστας"

 

Οι φωτογραφία με το χιόνι είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Αλήθεια, το σημείο αυτό αποχιονιζόταν τακτικά όλο το χειμώνα?


papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξερω, αλλα το αστεροσκοπειο ηταν μαλλον παγοποιημενο...

 

DSC04477.jpg

 

DSC04508.jpg

 

:lol::P

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ Εχει φανταστικες φωτο στο αρχειο του το ΧΚΚ! :(:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το τελευταίο κομμάτι του δρόμου προς το Αστεροσκοπείο είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο αφου απο τη μια πλευρά δεν υπάρχουν καθόλου δενδρα και ο γκρεμός είναι της τάξης των 100+ μέτρων (και αυτό για περίπου 1 χιλιόμετρο)
Δεν ξέρω ακριβώς σε ποιο σημείο είναι αυτές οι στροφές (το πάνω τμήμα του δρόμου όπως λες), όμως και μόνο το γεγονός ότι η κορυφή της Στύγας καθώς και "του απέναντι στεφανιού" είναι σε υψομετρική διαφορά 200 μέτρα ψηλότερα του τερματικού σταθμού της Άρτεμης, σου δίνει πολλές εναλλακτικές λύσεις (φαντάσου ότι 200 μέτρα υψομετρική διαφορά έχει ο Βάκχος του Παρνασσού).

Στον χάρτη της περιοχής, αν μιλάμε για την ίδια τοποθεσία, μου φαίνεται ότι υπάρχει πέρασμα. Πάντως οι φωτογραφίες σου (όπως και του Μάκη, στην οποία φαίνεται η πλαγιά που αναφέρομαι "πρακτικώς απέναντι" από την αποβίβαση της Στύγας, αμέσως μετά το λούκι, που έχει βόρειο προσανατολισμό και διατηρεί πολύ χιόνι ακόμα και τώρα) είναι πολύ καλές και πολύ χρήσιμες και αν υπάρχουν και άλλες θα ήταν καλό να τις μοιραστείτε μαζί μας.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

είναι πολύ καλές και πολύ χρήσιμες και αν υπάρχουν και άλλες θα ήταν καλό να τις μοιραστείτε μαζί μας.

 

Εχω μερικές ... καμία βοήθεια για το πως τις ανεβάζω ? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
είναι πολύ καλές και πολύ χρήσιμες και αν υπάρχουν και άλλες θα ήταν καλό να τις μοιραστείτε μαζί μας.

Εχω μερικές ... καμία βοήθεια για το πως τις ανεβάζω ? :(

 

 

Δοκίμασε στο www.uploadit.org

 

Αφού δημιουργήσεις λογαριασμό, ανεβάζεις τις εικόνες που θές και δίνεις το αντίστοιχο link στο topic. Αύριο θα ψάξω και για άλλες φωτογραφίες που ίσως απεικονίζουν την εν λόγω πλαγιά.


papadakn-portes2_3.jpg

Μετεωρολογικός Σταθμός Νέας Κηφισιάς

Nea Kifisia Weather Station

Locus-delicti.com Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

πατας στη πρωτη σελιδα Photo gallery κανεις εγγραφη και δημιουργεις αλμπουμ.

Η φωτος πρεπει να ειναι μεγεθος 800χ600

 

Mil εκει που νομιζω οτι λες η πλαγια δε καταληγει στο δρομο αλλα μεσα σε μια ρεματια και φαινεται απαιτητικο κομματι οσο κατεβαινε... θα σε βγαλει καπου στο δρομο, πιο δρομο μη ρωτησεις... προς Λουσους, προς Καλαβρυτα? θα σε γελασω :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...