tetzas 1 Report post Posted September 21, 2006 Ναι αμέσως, πρόκειται για την................................της .................... Σιγουρα όμως δεν προκειται να γίνει φέτος. Σωστά? Anyway, μακάρι γιατί αυτό πραγματικά θα αλλάξει την κατάσταση στο ΧΚ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted September 21, 2006 Μπράβο παιδιά!!!!! Αφού συνεννοηθήκατε ..... Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 21, 2006 ενα ειναι το σημαντικο για τα Καλαβρυτα για τη δεδομενη στιγμη Υοτα... χωρις αυτο εχει δημιουργηθει η απιστευτη γκρινια τα τελευταια χρονια... Quote Share this post Link to post Share on other sites
panagiotis 209 Report post Posted September 21, 2006 "Αν δεν έχει Στύγα, τι να κάνεις στα Καλάβρυτα;" Έτσι σκεφτόμουν κι εγώ μέχρι πέρσυ, φέτος όμως που έμαθα από συρόμενο, θα αλλάξω σκεπτικό. Αλλά ρε παιδιά δεν μπορούν να παίρνουν όλοι συρόμενο οπότε η φράση θα εξακολουθεί να ισχύει για κάποιους Ουσιαστικά η Στύγα είναι ο μόνος αναβατύρας τύπου καρεκλάκι που ικανοποιεί τους πάντες (πλην των αρχαρίων ) και η Άρτεμις πάντα ήταν 2η στις προτιμήσεις. Ίσως γι'αυτό την γουστάρουν πολύ όσοι την χρησιμοποιούν Του χρόνου όμως έρχομαι κι εγώ! Σίγουρα θα αποσυμφωρηθεί η Στύγα αλλά όχι και αρκετά, ας είμαστε ρεαλιστές Ο Παρνασσός έχει πολλές επιλογές για "ζορικές" καταστάσεις. 6, Ηρακλής (δεξιά), Βάκχος (αριστερά) και Σαχάρα άμα λάχει. Τεσπά αυτό είναι άλλη ιστορία Φέτος πήγα μόνο μια φορά και Στύγα γιοκ. Είχε και ομίχλη και δεν έβλεπες πολλά. Του χρόνου ελπίζω η νέα εικόνα του ΧΚΚ να με κάνει να πηγαίνω πιό συχνά εκεί Quote JAPOW!!! Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted September 21, 2006 λεμε τωρα... γιατι οταν εχει πανικο ο μονος τροπος για να μην εχει ουρες ειναι να μοιραζει το σαλε τσαμπα καφε και σαντουιτσακι... Ωραία ιδέα. Θα σου δώσω καμιά 100 φακελάκια nescafe Πάνο και να κάθεσε με το σεϊκαράκι σου να φτιάχνεις φραπόγαλα στο κόσμο, μήπως καταφέρουμε και απολαύσουμε το βουνό. Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted September 21, 2006 Ωραία ιδέα. Θα σου δώσω καμιά 100 φακελάκια nescafe Πάνο και να κάθεσε με το σεϊκαράκι σου να φτιάχνεις φραπόγαλα στο κόσμο, μήπως καταφέρουμε και απολαύσουμε το βουνό. Kαλομελετα κι ερχεται! Μονο που σαν Μελος του Συλλογου, θα κανεις και συ τη βαρδια σου στο καλυβακι του ΣΤΧ, μοιραζοντας καφεδες, φυλλαδια και συμπαθεια! Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
fotski 19 Report post Posted September 21, 2006 Kαλομελετα κι ερχεται! Μονο που σαν Μελος του Συλλογου, θα κανεις και συ τη βαρδια σου στο καλυβακι του ΣΤΧ, μοιραζοντας καφεδες, φυλλαδια και συμπαθεια! Φιλικα ΜακηςΜ Χμμμμ γκουχου γκουχου, για το τελευταίο δεν ξέρω αν μπορώ να ανταπεξέλθω.......... Quote http://www.fitnesslogic.gr Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post Posted September 21, 2006 Ελα ρε! Τετοιο ωραιο παιδι, και με τετοια ωραια κοπελλια διπλα σου (CZ) αν αλλαζεις βαρδιες με τη Γιωτα, θα γραφουμε 100 μελη τη βδομαδα... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
metero 730 Report post Posted September 22, 2006 Εγώ λέω να ανοίξω κανένα snow internet café ενδιαφέρεται κανένας για συνεργασία !!?? Οι παλιές πίστες θα (λειτουργούνε) !!???? Quote Don t SKI in GreeceΟ κομπλεξικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ Share this post Link to post Share on other sites
Nickel 76 Report post Posted September 22, 2006 με τη καλη κουβεντα στο στομα ο χουμοριστας... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChristosZ 2,649 Report post Posted October 2, 2006 Αν και λίαν φαλοκρατική η άποψή σου, ενδιαφέρουσα...Υπό αυτό το πρίσμα πάλι, εγώ προτιμώ τον Ηρακλή από την Άρτεμις... Ορίστε Γιώτα, φαγώθηκες και τι κατάλαβες? Ο Ηρακλής θα γίνει...Αλκμήνη ,ο Ερμής ...Λητώ και ο Αχιλλέας...Δανάη. Μήπως οι γυναίκες θα έχουν και έκπτωση στο Χ/Κ? Ρε τον καημένο τον Ηρακλή! Quote Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά? Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 2, 2006 Όντως!!! Μάλλον όλο άνδρες νονούς έχει το ΧΚ που ασπάζονται τη γνώμη του Nickel.... Εγώ πάντως για Ηρακλή έλεγα.... Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
fileasfog 0 Report post Posted October 3, 2006 Ευχομαι καλη χειμερινη σεζον και καλες κατεβασιες απο την νεα πιστα!! Quote "Να ζεις την καθε στιγμη πριν γινει αναμνηση" Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 3, 2006 Προς χ/κ Καλαβρύτων : ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ με διακατέχει Τιμής ένεκεν, έπρεπε να υπάρχει το όνομα Yota σε κάποια από τις πίστες (ίσως στην baby)... Γιατί μας το κάνατε αυτό ? Είχαμε μια κρυφή ελπίδα... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,403 Report post Posted October 3, 2006 "Πω, πω πούδρες σήμερα… Τρέχω να βιάσω την Γιώτα!" Quote Make Parnassos Great Again! Share this post Link to post Share on other sites
barcode 18 Report post Posted October 3, 2006 γεία σε όλους... διάβασα τις εξελίξεις μετά από καιρό απουσίας... ωραία όλα αυτά, πράγματι ο αγώνας πάντα σε δικαιώνει, ελπίσουμε να μην είναι προεκλογικό, εξάλλου εμείς δεν ψηφίζουμε εκεί! αν τώρα δεν υπάρχει ικανοποιητική ποσότητα χιονιού για να λειτουργήσει το κάτω μέρος του χιονοδρομικού(μία χρονιά ειχε γίνει και τραβάγανε τα μαλλιά τους πάνω,βαραγανε μύγες, κλαίγανε τη μοίρα τους, θρηνούσαν και αυτοι, και εμεις) η νέα πίστα δεν θα μπορει να εξυπηρετήσει κοσμο, αφου και αυτή καταλήγει κατω...ενα κακο σεναριο, αξιζει να κανουμε γιατί να αλλαξουν τα ονοματα?ας μην αλλαξουν ολα... Ολος ο κοσμος της χιονοδρομιας της Ελλαδας γνωριζει της ΣΤΥΓΑ ως ΣΤΥΓΑ, οχι την Ευαγγελια ως Ελενη! Ειναι πολυ δυσκολο να αλλαξει το ονομα της κορυφαιας πιστας στην Ελλαδα, γνωστη σε ολους...δεν ξερω αν πρεπει να γινει αυτη η αλλαγή Μπραβο στο συντονισμενο αγωνα! Μενει να δουμε χιονοστρωτα τα νεα επιτευγματα! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 3, 2006 Οι αναβατήρες δεν αλλάζουν ονομασία. Μόνο οι πίστες. ελπίσουμε να μην είναι προεκλογικόΟι προεκλογικές δεσμεύσεις πολλές φορές δεν υλοποιούνται. Τα μηχανήματα όμως είναι εκεί και δουλεύουν όλη μέρα. Τα είδαμε με τα μάτια μας και τ' ακούσαμε με τ' αυτιά μας. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 4, 2006 Ερμής-1 : Λητώ Ηρακλής-1 : Αλκμήνη Αχιλλέας-1 : Δανάη Δάφνη-1 : Αριάδνη Δάφνη-2 : Φαίδρα Θέτις-1 : Άλκηστις Θέτις-2 : Ισμήνη Άρτεμις-1 : Ηλέκτρα Άρτεμις-2 : Αντιγόνη Άρτεμις-3 : Ειρήνη Στύγα-1 : Ινώ Στύγα-2 : Νεφέλη Τα νέα ονόματα προτείνονται από τη δ/νση του χ/κ και είναι υπό έγκριση από το Δ.Σ του χ/κ Καλαβρύτων. Aυτή η Ηνώ θα μας πετάξει τα μάτια έξω...αρκεί να την πετύχεις διαθέσιμη και μόνη Η Ειρήνη είναι κατάλληλη και για πρωτάρηδες Aρχίζει να μ΄αρέσει Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 4, 2006 Ρε...πουλί πετούμενο, για πίστες μιλάμε έτσι ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted October 4, 2006 Συμαζέψτε τον... Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,605 Report post Posted October 4, 2006 Ναι παππούλη πάντα Δεν ακούγεται καλά π.χ. βίασα την 6 Φαντάσου να σε ακούει ξένος κόσμος με καμάρι να λες ότι βίασες τον Ηρακλή μια μέρα με ήλιο Ενώ τα κορίτσια μας... Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Nyxteridos 6 Report post Posted October 4, 2006 Εγω παντως τα ονοματακια τα εγκρινω...Γυναικες ολες !!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,216 Report post Posted October 4, 2006 Ναι παππούλη πάνταΣτάθη, σε ποιόν αναφέρεται ο πουλίς ? Προφανώς σε σένα ε... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batucada 7 Report post Posted October 4, 2006 Σε μένα αποκλείεται, έχεις δέι την επιδερμίδα μου... τσίτα είναι Μαλλον για σένα μιλάει ο ξεπεσμένος Quote kill your television father of day, father of night Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 5, 2006 "Πω, πω πούδρες σήμερα… Τρέχω να βιάσω την Γιώτα!" Καλά, εσένα οι μοντερατορς δεν σε βλέπουν Νομίζω ότι τους έχεις λαδώσει γερά Mr Lappas!!!! Προς χ/κ Καλαβρύτων : ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ με διακατέχει Τιμής ένεκεν, έπρεπε να υπάρχει το όνομα Yota σε κάποια από τις πίστες (ίσως στην baby)... Γιατί μας το κάνατε αυτό ? Είχαμε μια κρυφή ελπίδα... Ναι, ναι, θα κατέβαινες με τις πάντες την baby Yota!!! (και παιδεραστής κε πρόεδρε;;;; ) Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites