Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Nickel

Καλάβρυτα : Νέα πίστα

Recommended Posts

Ναι αμέσως, πρόκειται για την................................της ....................

 

Σιγουρα όμως δεν προκειται να γίνει φέτος. Σωστά?

Anyway, μακάρι γιατί αυτό πραγματικά θα αλλάξει την κατάσταση στο ΧΚ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο παιδιά!!!!! Αφού συνεννοηθήκατε ..... :P:unsure::angry:


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

ενα ειναι το σημαντικο για τα Καλαβρυτα για τη δεδομενη στιγμη Υοτα...

χωρις αυτο εχει δημιουργηθει η απιστευτη γκρινια τα τελευταια χρονια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Αν δεν έχει Στύγα, τι να κάνεις στα Καλάβρυτα;"

Έτσι σκεφτόμουν κι εγώ μέχρι πέρσυ, φέτος όμως που έμαθα από συρόμενο, θα αλλάξω σκεπτικό.

Αλλά ρε παιδιά δεν μπορούν να παίρνουν όλοι συρόμενο οπότε η φράση θα εξακολουθεί να ισχύει για κάποιους

Ουσιαστικά η Στύγα είναι ο μόνος αναβατύρας τύπου καρεκλάκι που ικανοποιεί τους πάντες (πλην των αρχαρίων :unsure: ) και η Άρτεμις πάντα ήταν 2η στις προτιμήσεις. Ίσως γι'αυτό την γουστάρουν πολύ όσοι την χρησιμοποιούν :P:angry:

Του χρόνου όμως έρχομαι κι εγώ!

Σίγουρα θα αποσυμφωρηθεί η Στύγα αλλά όχι και αρκετά, ας είμαστε ρεαλιστές

 

Ο Παρνασσός έχει πολλές επιλογές για "ζορικές" καταστάσεις. 6, Ηρακλής (δεξιά), Βάκχος (αριστερά) και Σαχάρα άμα λάχει.

 

Τεσπά αυτό είναι άλλη ιστορία

 

Φέτος πήγα μόνο μια φορά και Στύγα γιοκ. Είχε και ομίχλη και δεν έβλεπες πολλά. Του χρόνου ελπίζω η νέα εικόνα του ΧΚΚ να με κάνει να πηγαίνω πιό συχνά εκεί


JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
λεμε τωρα... γιατι οταν εχει πανικο ο μονος τροπος για να μην εχει ουρες ειναι να μοιραζει το σαλε τσαμπα καφε και σαντουιτσακι... :P

Ωραία ιδέα. Θα σου δώσω καμιά 100 φακελάκια nescafe Πάνο και να κάθεσε με το σεϊκαράκι σου να φτιάχνεις φραπόγαλα στο κόσμο, μήπως καταφέρουμε και απολαύσουμε το βουνό. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ωραία ιδέα. Θα σου δώσω καμιά 100 φακελάκια nescafe Πάνο και να κάθεσε με το σεϊκαράκι σου να φτιάχνεις φραπόγαλα στο κόσμο, μήπως καταφέρουμε και απολαύσουμε το βουνό. :huh:

 

:unsure::angry: Kαλομελετα κι ερχεται! :P Μονο που σαν Μελος του Συλλογου, θα κανεις και συ τη βαρδια σου στο καλυβακι του ΣΤΧ, μοιραζοντας καφεδες, φυλλαδια και συμπαθεια! :lol::lol:

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
:):) Kαλομελετα κι ερχεται! :P Μονο που σαν Μελος του Συλλογου, θα κανεις και συ τη βαρδια σου στο καλυβακι του ΣΤΧ, μοιραζοντας καφεδες, φυλλαδια και συμπαθεια! :D:D

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

:o Χμμμμ γκουχου γκουχου, για το τελευταίο δεν ξέρω αν μπορώ να ανταπεξέλθω..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελα ρε! Τετοιο ωραιο παιδι, και με τετοια ωραια κοπελλια διπλα σου (CZ) αν αλλαζεις βαρδιες με τη Γιωτα, θα γραφουμε 100 μελη τη βδομαδα... :P:):)

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ λέω να ανοίξω κανένα snow internet café ενδιαφέρεται κανένας για συνεργασία !!??

 

Οι παλιές πίστες θα (λειτουργούνε) !!????


Don t SKI in Greece
Ο κομπλεξικός

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΕΤΟΣ

ASTA LA VISTA ΜΠΑΜΠΗ

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

με τη καλη κουβεντα στο στομα ο χουμοριστας...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν και λίαν φαλοκρατική η άποψή σου, ενδιαφέρουσα...Υπό αυτό το πρίσμα πάλι, εγώ προτιμώ τον Ηρακλή από την Άρτεμις... :D

Ορίστε Γιώτα, φαγώθηκες και τι κατάλαβες? Ο Ηρακλής θα γίνει...Αλκμήνη ,ο Ερμής ...Λητώ και ο Αχιλλέας...Δανάη.

Μήπως οι γυναίκες θα έχουν και έκπτωση στο Χ/Κ? B)

Ρε τον καημένο τον Ηρακλή! :D


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως!!! Μάλλον όλο άνδρες νονούς έχει το ΧΚ που ασπάζονται τη γνώμη του Nickel.... :D Εγώ πάντως για Ηρακλή έλεγα.... B):D


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχομαι καλη χειμερινη σεζον και καλες κατεβασιες απο την νεα πιστα!!


"Να ζεις την καθε στιγμη πριν γινει αναμνηση"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς χ/κ Καλαβρύτων : ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ με διακατέχει

 

Τιμής ένεκεν, έπρεπε να υπάρχει το όνομα Yota σε κάποια από τις πίστες (ίσως στην baby)...

 

Γιατί μας το κάνατε αυτό ?

 

Είχαμε μια κρυφή ελπίδα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

γεία σε όλους...

διάβασα τις εξελίξεις μετά από καιρό απουσίας...

ωραία όλα αυτά, πράγματι ο αγώνας πάντα σε δικαιώνει, ελπίσουμε να μην είναι προεκλογικό, εξάλλου εμείς δεν ψηφίζουμε εκεί!

 

αν τώρα δεν υπάρχει ικανοποιητική ποσότητα χιονιού για να λειτουργήσει το κάτω μέρος του χιονοδρομικού(μία χρονιά ειχε γίνει και τραβάγανε τα μαλλιά τους πάνω,βαραγανε μύγες, κλαίγανε τη μοίρα τους, θρηνούσαν και αυτοι, και εμεις) η νέα πίστα δεν θα μπορει να εξυπηρετήσει κοσμο, αφου και αυτή καταλήγει κατω...ενα κακο σεναριο, αξιζει να κανουμε

 

γιατί να αλλαξουν τα ονοματα?ας μην αλλαξουν ολα...

Ολος ο κοσμος της χιονοδρομιας της Ελλαδας γνωριζει της ΣΤΥΓΑ ως ΣΤΥΓΑ, οχι την Ευαγγελια ως Ελενη! Ειναι πολυ δυσκολο να αλλαξει το ονομα της κορυφαιας πιστας στην Ελλαδα, γνωστη σε ολους...δεν ξερω αν πρεπει να γινει αυτη η αλλαγή

 

Μπραβο στο συντονισμενο αγωνα! Μενει να δουμε χιονοστρωτα τα νεα επιτευγματα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι αναβατήρες δεν αλλάζουν ονομασία. Μόνο οι πίστες.

 

 

 

ελπίσουμε να μην είναι προεκλογικό
Οι προεκλογικές δεσμεύσεις πολλές φορές δεν υλοποιούνται. Τα μηχανήματα όμως είναι εκεί και δουλεύουν όλη μέρα. Τα είδαμε με τα μάτια μας και τ' ακούσαμε με τ' αυτιά μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερμής-1 : Λητώ

 

Ηρακλής-1 : Αλκμήνη

 

Αχιλλέας-1 : Δανάη

 

Δάφνη-1 : Αριάδνη

 

Δάφνη-2 : Φαίδρα

 

Θέτις-1 : Άλκηστις

 

Θέτις-2 : Ισμήνη

 

Άρτεμις-1 : Ηλέκτρα

 

Άρτεμις-2 : Αντιγόνη

 

Άρτεμις-3 : Ειρήνη

 

Στύγα-1 : Ινώ

 

Στύγα-2 : Νεφέλη

 

Τα νέα ονόματα προτείνονται από τη δ/νση του χ/κ και είναι υπό έγκριση από το Δ.Σ του χ/κ Καλαβρύτων.

 

 

Aυτή η Ηνώ θα μας πετάξει τα μάτια έξω...αρκεί να την πετύχεις διαθέσιμη και μόνη

 

Η Ειρήνη είναι κατάλληλη και για πρωτάρηδες

 

Aρχίζει να μ΄αρέσει :)


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε...πουλί πετούμενο, για πίστες μιλάμε έτσι ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι παππούλη πάντα

 

Δεν ακούγεται καλά π.χ. βίασα την 6

Φαντάσου να σε ακούει ξένος κόσμος με καμάρι να λες ότι βίασες τον Ηρακλή μια μέρα με ήλιο

 

Ενώ τα κορίτσια μας...


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι παππούλη πάντα
Στάθη, σε ποιόν αναφέρεται ο πουλίς ? Προφανώς σε σένα ε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε μένα αποκλείεται, έχεις δέι την επιδερμίδα μου... τσίτα είναι 8)

 

Μαλλον για σένα μιλάει ο ξεπεσμένος :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Πω, πω πούδρες σήμερα… Τρέχω να βιάσω την Γιώτα!"

 

:D:D

Καλά, εσένα οι μοντερατορς δεν σε βλέπουν 8):D Νομίζω ότι τους έχεις λαδώσει γερά Mr Lappas!!!! :D:)

 

Προς χ/κ Καλαβρύτων : ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ με διακατέχει

 

Τιμής ένεκεν, έπρεπε να υπάρχει το όνομα Yota σε κάποια από τις πίστες (ίσως στην baby)...

 

Γιατί μας το κάνατε αυτό ?

 

Είχαμε μια κρυφή ελπίδα...

Ναι, ναι, θα κατέβαινες με τις πάντες την baby Yota!!! (και παιδεραστής κε πρόεδρε;;;; :P:D:D )


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Edme11
      Edme11
      (48 years old)
    2. zaklin69
      zaklin69
      (60 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,150
    • Total Posts
      460,800
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...